We expect nothing lessquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ga nu dus maar snel even op de link klikken en de gevraagde gegevens invullen dan. Hou dit topic in de gaten. Binnenkort groot feest in de burcht en jullie zijn ALLEMAAL uitgenodigd, datingsitetopic vrinden.
Lief, maar ik krijg hier dan wel weer zo'n ''me love you long time, sucky sucky five dollar'' idee bij.quote:Is dat je sexy blik? ? Leuke meneer x typen?
X.
Whehe, wie dat bedacht heeft om meteen fysiek te zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Paiq-contact had vanochtend haar eerste internet-date ooit, treft ze meteen zo'n kansloze PUA-mongool.![]()
Joh als je die luxe nou eenmaal hebt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Trouwens, wat een idiote TT. The Hangover is helemaal niet kut. Gewoon een vermakelijke verstand op nul film voor tussendoor, niet meer en niets minder. Wat een ongelofelijk verzuurde druif moet je zijn om daar mensen op te selecteren joh.
Paiq select waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:09 schreef habitue het volgende:
Wat ik net had.. Kreeg een match op Paiq, en zij wist al heel veel van mijSnap er geen bal van, zal wel nieuw account hebben aangemaakt oid? Ze wil ook niks zeggen
Had nu ook twee tegelijk die wilden daten. Met de het de ene die mij het leukst leek wezen daten. Bij de ander de boot maar even afgehouden. Meerdere tegelijkertijd daten vind ik niet zo chiquequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:57 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Haha iemand ervaring met 2 verschillende vrouwen daten tegelijkertijd? Ik hield het meestal bij een en als dat niks werd dan ging ik verder kijken. Nu dus in een situatie waarbij ik met 2 vrouwen contact heb en ze allebei willen afspreken
Dit dus.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:11 schreef Rickario het volgende:
[..]
Had nu ook twee tegelijk die wilden daten. Met de het de ene die mij het leukst leek wezen daten. Bij de ander de boot maar even afgehouden. Meerdere tegelijkertijd daten vind ik niet zo chique
Hangt ook van het soort dates af. Als de schoonouders van nr.1 al fotolijstjes aan het afstoffen zijn, is dat natuurlijk iets heel anders dan 'casual' wat gaan drinken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:57 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Haha iemand ervaring met 2 verschillende vrouwen daten tegelijkertijd? Ik hield het meestal bij een en als dat niks werd dan ging ik verder kijken. Nu dus in een situatie waarbij ik met 2 vrouwen contact heb en ze allebei willen afspreken
Kan prima. Zorg dat je niet naar de ander gaat ruiken, dat kan gedoe geven.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:57 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Meh, beetje respectloos om naast zo'n "relatie" iemand anders te daten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:50 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Hangt ook van het soort dates af. Als de schoonouders van nr.1 al fotolijstjes aan het afstoffen zijn, is dat natuurlijk iets heel anders dan 'casual' wat gaan drinken.
Wanneer ouders van meisje A al fotolijstjes aan het afstoffen zijn en jij ook lekker met B en C aan het neuken bent, dan denk ik dat je wellicht meisje A een ander gevoel geeft dan misschien de bedoeling is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:07 schreef Dizorn het volgende:
Ja man, gatver, beetje doen wat je allebei prima vind. Respectloos.
Casual wat drinken met 2 dames <-> Serieus daten met 2 dames.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:11 schreef Dizorn het volgende:
Je leest nu totaal niet wat ik in m'n post zei, he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |