Gisteren date 10 met De Dokter

Eerst samen naar Kijkduin, waar hij ging kitesurfen. Heel gaaf om te zien, snelheid en hoge sprongen

en hem zien in een wetsuit was ook niet vervelend

Terug naar zijn huis om te douchen en al snel was het tijd om naar Amsterdam te vertrekken. Eerst even tanken zodat ik aan de motor kon wennen en toen door naar de snelweg. Zoals hierboven al gezegd: ik heb snelwegen nog nooit zo intens beleefd

Heel romantisch samen van 1 sharebord gegeten bij LaPlace boven de A4 en net op tijd kwamen we bij het theater aan.
Het was een mooi verhaal, goed gespeeld, het had alleen een beetje lauw einde. Gelukkig hadden we het samen heel leuk

De terugweg verliep wat sneller dan de heenweg, omdat we aan 1 stuk doorreden en hij na 19:00 sneller mocht rijden op de A4. Vlak na middernacht waren we weer bij hem thuis.
Direct naar bed waar we vrijwel direct, tegen elkaar aan, in slaap vielen

Vanmorgen ging om 7:00 de wekker, want De Dokter moest werken

Morgen gaan we samen naar de sauna

en daarna is het de vraag wanneer we elkaar weer zien... Donderdag ga ik naar Lowlands, vrijdag gaat hij op vakantie naar Turkije en komt op 24 aug terug. Dinsdag is hooguit samen wakker worden, woensdag wordt moeilijk... En dan is het zo lang tot 24 aug