Och als het voelt alsof het allemaal wel goed zit gewoon vragen "hebben we nu iets?" (bij voorkeur wat grappend). Na 11 dates en wat je allemaal typt denk ik niet dat je een risico loopt met die vraag.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mee eens, maar uitgesproken is het nog niet. Dat is ook zo'n beetje het enige dat ik lastig vind nu... Wanneer definieer je de relatie?
Exclusief daten, ja. Maar relatie? Is hij nu m'n vriend en ik zijn vriendin?
Morgen kennen we elkaar een maand en wordt het date 11 (als we de speeddate waarop we elkaar ontmoet hebben meetellen). Zo nu en dan zegt hij dingen waaruit ik op zou kunnen maken dat hij dit ook als relatie ziet, maar het is nog niet expliciet gezegd.
M'n "pech" met daten van de afgelopen jaren maakt dat ik nog niet echt durf te vragen om duidelijkheid.
Hoe gaan jullie hiermee om?
Waarom zijn jullie niet wezen eten in de Haagse Beek in Kijkduinquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:25 schreef Yuki het volgende:
Gisteren date 10 met De Dokter
Eerst samen naar Kijkduin, waar hij ging kitesurfen. Heel gaaf om te zien, snelheid en hoge sprongenen hem zien in een wetsuit was ook niet vervelend
Terug naar zijn huis om te douchen en al snel was het tijd om naar Amsterdam te vertrekken. Eerst even tanken zodat ik aan de motor kon wennen en toen door naar de snelweg. Zoals hierboven al gezegd: ik heb snelwegen nog nooit zo intens beleefd
Heel romantisch samen van 1 sharebord gegeten bij LaPlace boven de A4 en net op tijd kwamen we bij het theater aan.
Het was een mooi verhaal, goed gespeeld, het had alleen een beetje lauw einde. Gelukkig hadden we het samen heel leuk
De terugweg verliep wat sneller dan de heenweg, omdat we aan 1 stuk doorreden en hij na 19:00 sneller mocht rijden op de A4. Vlak na middernacht waren we weer bij hem thuis.
Direct naar bed waar we vrijwel direct, tegen elkaar aan, in slaap vielen
Vanmorgen ging om 7:00 de wekker, want De Dokter moest werken
Morgen gaan we samen naar de saunaen daarna is het de vraag wanneer we elkaar weer zien... Donderdag ga ik naar Lowlands, vrijdag gaat hij op vakantie naar Turkije en komt op 24 aug terug. Dinsdag is hooguit samen wakker worden, woensdag wordt moeilijk... En dan is het zo lang tot 24 aug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie niet wezen eten in de Haagse Beek in Kijkduin? Dan had ik de dokter kunnen bekijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We kwamen er wel langs! Stonden nog geen 100 meter verderop geparkeerd.
We waren er alleen niet echt rond etenstijd
♥ || Baby catcher in training || ♥
Ik zat er vanaf 3 tot 8 uur. Jullie hadden met gemak een drankje kunnen doen op het terras.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:33 schreef Yuki het volgende:
[..]We kwamen er wel langs! Stonden nog geen 100 meter verderop geparkeerd.
We waren er alleen niet echt rond etenstijd
Zou gewoon sturen dat je zag dat ze gratis lid is en daarom je emailadres stuurt om makkelijker contact te kunnen leggen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:54 schreef huuln het volgende:
Iemand een idee hoe contact te leggen met iemand die een gratis account op RP heeft ?
Situatie: ik stuur een bericht naar iemand die een gratis account heeft met daarin een email adres, een tijdje later krijg ik een bericht terug van die persoon met "X heeft interesse".
Eeh.. En nu ?
Mis ik iets ?
Worden mail adressen uit berichten gefilterd door RP ?
Kan een gratis lid geen 'geen interesse' reactie sturen en stuurt iemand daarom dit ?
Is deze persoon nu geļnteresseerd of niet ? En wat is de gebruikelijke manier om de beperkingen van berichten sturen met gratis accounts te omzeilen op RP ?
Dit is nieuw voor mij en volgens mij mis ik een stukje ongedocumenteerde etiquette.
Mijn date en ik zijn wat dat betreft allebei enigszins onzeker en om elkaar en onszelf niet gek te maken hebben we afgesproken gewoon heel duidelijk naar elkaar te zijn hoe we over de situatie denken, wat we voelen etc. En dat bevalt me eigenlijk prima, want scheelt een hoop nadenken, twijfelen etc.quote:
Tsja, dat wisten we niet hčquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zat er vanaf 3 tot 8 uur. Jullie hadden met gemak een drankje kunnen doen op het terras.
Klinkt goedquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:38 schreef GM86 het volgende:
[..]
Mijn date en ik zijn wat dat betreft allebei enigszins onzeker en om elkaar en onszelf niet gek te maken hebben we afgesproken gewoon heel duidelijk naar elkaar te zijn hoe we over de situatie denken, wat we voelen etc. En dat bevalt me eigenlijk prima, want scheelt een hoop nadenken, twijfelen etc.
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik zou in jouw situatie gevraagd hebben om duidelijkheid: Dan kunnen daar naar anderen toe maar ook tussen jullie 2 geen misverstanden of gedoe over ontstaan.
Maar die stond al onder het initiėle bericht, vandaar mijn vraag.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zou gewoon sturen dat je zag dat ze gratis lid is en daarom je emailadres stuurt om makkelijker contact te kunnen leggen.
Verandert het eigenlijk iets? Als je weet dat hij je als relatie ziet?quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt goed
De Dokter weet dat ik niet van onduidelijkheid houd (sterker nog, dat ik er niet tegen kan) en tóch durf ik niet om duidelijkheid te vragen
Ik denk dat hij voor z'n gevoel duidelijk genoeg is, hoewel dat ook maar gissen is natuurlijk... En ik wil niet te veel druk zetten.
Heel verstandig.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja, dat wisten we niet hč
En op dit moment genieten we sowieso nog lekker met z'n tweeėn
Als hij dat weet van je en als het verder tussen jullie prima klikt (zo klinkt het in ieder geval wel), dan zal hij ook snappen waarom je het vraagt en denk ik niet dat hij het als storend of als druk zetten zal ervaren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt goed
De Dokter weet dat ik niet van onduidelijkheid houd (sterker nog, dat ik er niet tegen kan) en tóch durf ik niet om duidelijkheid te vragen
Ik denk dat hij voor z'n gevoel duidelijk genoeg is, hoewel dat ook maar gissen is natuurlijk... En ik wil niet te veel druk zetten.
Goede vraagquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:43 schreef Rickario het volgende:
[..]
Verandert het eigenlijk iets? Als je weet dat hij je als relatie ziet?
Precies. Begrijp het ook wel. Gewoon fijn om te weten waar je aan toe bentquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goede vraag
Ik denk dat er niet direct tussen ons iets verandert, maar ik denk wel dat het laatste stukje onzekerheid aan mijn kant verdwijnt. Dat ik daar een definitie van onze relatie voor nodig heb, is misschien stom... Maar ik wil ook wel weten of ik "investeer" in iets met toekomst.
Facebook weet nog niet dat we elkaar kennenquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:13 schreef -Splash- het volgende:
Als het op Facebook staat. Dan is het een relatie en weet je dat het een relatie is. Gewoon afwachten dus tot Facebook dat doet.
Wat lief!!quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
Mijn ex had destijds zo'n ring, een of ander Iers exemplaar met zo'n hartje eraan. Hartje naar binnen betekende dat ze bezet was, hartje naar buiten was single. Wij hadden een stuk of wat dates gehad en zaten op een lentedag aan een of ander water. Hartstikke mooie weer, echt zo'n dag waarop er niks fout kan gaan.
En op een gegeven moment pak ik haar hand, haal die ring van haar vinger af en doe hem er met het hartje naar binnen weer om. Dit alles zonder een woord te zeggen, maar je had dat smoeltje moeten zien stralen. Beetje corny misschien, maar vanaf dat moment was het dus officieel.
Ik ga er alleen niet vanuit dat jij of de Dokter zo'n ring hebt/heeft, Yuki...
Dat is nooit stom natuurlijk. Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die het niet leuk vinden zoiets aan te treffen op de deurmat bij thuiskomst. Gewoon sturen dus!quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat lief!!
Ik bedenk me net dat ik nog een plaatje heb dat 100% duidelijk maakt hoe gek ik op hem ben, zonder pushy vriendje/vriendinnetje, "I love you" of hartjes gedoe eromheen.
Misschien moet ik volgende week maar ff een kaartje sturen (fotokaart via Hallmark), zodat hij die vindt als hij thuiskomt van vakantie... Of is dat stom?
Ik vind een kaartje een beetje onpersoonlijk/makkelijkquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat lief!!
Ik bedenk me net dat ik nog een plaatje heb dat 100% duidelijk maakt hoe gek ik op hem ben, zonder pushy vriendje/vriendinnetje, "I love you" of hartjes gedoe eromheen.
Misschien moet ik volgende week maar ff een kaartje sturen (fotokaart via Hallmark), zodat hij die vindt als hij thuiskomt van vakantie... Of is dat stom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |