Het is meer een "Welkom thuis, ik heb je gemist" dingetje. Dat ik hem leuk vind, weet hij als het goed is welquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:42 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik vind een kaartje een beetje onpersoonlijk/makkelijk![]()
Zou het toffer vinden op een originele manier
Het kaartje is ook niet om te vragen of het officieel is nu als ik het goed begrepen heb. Al kán het natuurlijk wel een handig aanloopje zijn om dat onderwerp op tafel te krijgen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:42 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik vind een kaartje een beetje onpersoonlijk/makkelijk![]()
Zou het toffer vinden op een originele manier
Precies dit ja. Ik ben sowieso wel van de cheesy "ik vind je lief" dingetjes, hoewel ik het dan weer niet met hartjes enzo wil doen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het kaartje is ook niet om te vragen of het officieel is nu als ik het goed begrepen heb. Al kán het natuurlijk wel een handig aanloopje zijn om dat onderwerp op tafel te krijgen.
Het is wel handig voor in de situatie dat een niet betalend lid aan een wel betalend lid kan laten weten dat er interesse is. De betalende kan dan bijv. een mail adres terug sturen. Als je beide een gratis account hebt dan zal iemand de beurs moeten trekken ja.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:51 schreef FixSequence het volgende:
Vraag voor de ervaringsexperts van relatieplanet: Ik heb een "interessebericht" ontvangen. Leuk, maar wat kan ik daar nou precies mee? Ik kan gratis interesse terug tonen (boeiend), maar zodra ik een bericht terug wil sturen ("reageer") of will chatten ("chat") kom ik terug op de pagina om te betalen voor een full-membership.
Klopt het dat je met een gratis membership geen contact kan leggen met anderen op de site? Zo ja, wat stelt het interessebericht dan precies voor? Is het een "ik-wil-wel-contact-maar-ik-wil-niet-betalen-dus-doe-jij-dat-maar"-bericht?
Doe het dan over the top corny of schrijf zelf watquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is meer een "Welkom thuis, ik heb je gemist" dingetje. Dat ik hem leuk vind, weet hij als het goed is wel
En dat "Welkom thuis, ik heb je gemist" ga ik hem natuurlijk ook nog persoonlijk laten weten
Het is dan ook geen standaard kaartenhuis-kaartje.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:55 schreef Rickario het volgende:
[..]
Doe het dan over the top corny of schrijf zelf wat
Maar dit is mijn mening aangezien ik nogal kriebels krijg van standaard kaartenhuis kaartjes
Haha.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:06 schreef MissGump het volgende:
Ik moest aan deze denken:
[ afbeelding ]
Hartstikke leuk Yuki, gewoon doen!
Hahaquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:06 schreef MissGump het volgende:
Ik moest aan deze denken:
[ afbeelding ]
Hartstikke leuk Yuki, gewoon doen!
Echt? Waarom is relatieplanet zo populair dan? Full-membership is toch best duur, gezien het draaien van zo'n site (per gebruiker) toch vrijwel niets kost? Facebook, youtube, gmail en tig andere sites bieden immers veel meer functionaliteit voor helemaal niets!quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:55 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Het is wel handig voor in de situatie dat een niet betalend lid aan een wel betalend lid kan laten weten dat er interesse is. De betalende kan dan bijv. een mail adres terug sturen. Als je beide een gratis account hebt dan zal iemand de beurs moeten trekken ja.
Je kunt evt googlen op haar foto (reverse image search), mogelijk dat je dan dr echte naam/fb kan achterhalen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:33 schreef FixSequence het volgende:
[..]
Echt? Waarom is relatieplanet zo populair dan? Full-membership is toch best duur, gezien het draaien van zo'n site (per gebruiker) toch vrijwel niets kost? Facebook, youtube, gmail en tig andere sites bieden immers veel meer functionaliteit voor helemaal niets!
Is er niet stiekem een manier waarop ik iemand een email adres of telefoonnummer kan sturen, zodat ik buiten relatieplanet om kan communiceren?
Ben toch benieuwd hoe je dat doet danquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:10 schreef depsycholoog het volgende:
op pepper kan ik ongeveer 90% vd mensen die de moeite waard zijn, vinden via google op facebook of linkedin.
Ik vind dat stappen teveel kostquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:20 schreef Yuki het volgende:
Gaan we nu weer het "ik wil wel online daten maar het kost te veel" riedeltje krijgen?
Want jij betaald veel / alles voor een vrouw ja?quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:25 schreef Rickario het volgende:
[..]
Begin er dan maar niet aan. Een relatie kost nog veel meer
Als je de hele dag alleen fokt dan heb je niet zoveel kosten, elkaar opzoeken, activiteiten, eten etc dan wel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Want jij betaald veel / alles voor een vrouw ja?
Doe een leuk kaartje stiekem in zijn koffer voor hij vertrekt. Erg leuke verrassing en zo blijft hij aan je denken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:20 schreef Yuki het volgende:
Gaan we nu weer het "ik wil wel online daten maar het kost te veel" riedeltje krijgen?
Als je het te duur vindt, dan moet je vooral niet gaan betalen maar ook niet lopen piepen dat je geen contact op kan nemen met die leuke man/vrouw.
Als je vindt dat andere sites meer functionaliteiten hebben, dan ga je daar je geluk beproeven.
Verkapte "zie mij van mijn zolderkamer komen"-post.quote:
Die is goed!quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:10 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Doe een leuk kaartje stiekem in zijn koffer voor hij vertrekt. Erg leuke verrassing en zo blijft hij aan je denken.
Nee, maar als je al zeurt over dat stappen te duur is. Tsja dan heb je ook geen geld om samen leuke dingen te doenquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Want jij betaald veel / alles voor een vrouw ja?
Die koffer ga ik niet zien, want ik zie 'm waarschijnlijk dinsdag voor 't laatst en hij vertrekt op vrijdag...quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:10 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Doe een leuk kaartje stiekem in zijn koffer voor hij vertrekt. Erg leuke verrassing en zo blijft hij aan je denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |