kammen met een rotje?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:00 schreef bloempje-moi het volgende:
Er waren beelden van Sabia in een babywinkel, vorige week. Wat zijn er nu voor nieuwe feiten naar buiten gekomen?
Moet die Dani geen poepluiers verschonen? Ik vraag me af wat die met haar haar doet. Das toch geen porem hoor.
of hij wilde haar gewoon aanraken en raakt toevallig haar buik aan..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:17 schreef Starlie het volgende:
Dat Raf over de buik van Sabia wrijft kan toch ook zijn omdat ze:
A: ongesteld is en pijn in haar buik heeft
B: Ze moet poepen maar het lukt niet
C: Ze honger heeft en haar buik knort
Ik hoop het dat kinderen fokken na een paar maanden "verliefd" zijn verboden gaat worden. Geld maar geen hersensquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:17 schreef Starlie het volgende:
Dat Raf over de buik van Sabia wrijft kan toch ook zijn omdat ze:
A: ongesteld is en pijn in haar buik heeft
B: Ze moet poepen maar het lukt niet
C: Ze honger heeft en haar buik knort
Nou inderdaad ik zag op FB dat een oude bekende ook zeer snel papa wordt, ze waren al een maand samen toen ze zwanger raakte en het was geen oepsje! Ik begrijp dat nooit zo goed... Maar ja hoe meer zielen hoe meer vreugd zullen ze wel denkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop het dat kinderen fokken na een paar maanden "verliefd" zijn verboden gaat worden. Geld maar geen hersens
Ze kan ook écht niet een seconde bewegen in het openbaar of ze is ergens vastgelegd hè? Kolerequote:
Oh! Ik houd ook altijd mijn oorringen in en zonnebril op als ik ga 'zwemmen'.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:00 schreef Copycat het volgende:
Dat vind ik toch altijd zo krampachtig suf. Met enorme zonnebril en dito oorbellen vol in de make-up de zee in.
Nou dát. Ik zou toch echt niet relaxed kunnen poedelen op die manier.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze kan ook écht niet een seconde bewegen in het openbaar of ze is ergens vastgelegd hè? Kolere
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:03 schreef Moonah het volgende:
Anyway, is het er al eens over gegaan of Syl haar borsten echt zijn? Ik vind het best lijken alsof er wat extra vulling in zit namelijk.
Buiten de ijshoorn'vetjes'. Ik vind de vorm van haar borsten niet helemaal natuurlijk overkomen.quote:
quote:Sabia Boulahrouz & Rafael van der Vaart: "Ja, wir bekommen ein Baby"
06.08.13
Sabia Boulahrouz & Rafael van der Vaart: "Ja, wir bekommen ein Baby"Sabia Boulahrouz und Rafael van der Vaart bekommen ein gemeinsames Baby.
Schon seit Wochen wurde über Nachwuchs bei den beiden spekuliert, jetzt gibt es die Bestätigung: Sabia Boulahrouz (35) und Rafael van der Vaart (30) erwarten ein Kind.
"Ja, wir bekommen ein Baby" - das hat Sabia Boulahrouz nun in einem Interview in der aktuellen 'Closer' verraten, die am Mittwoch erscheint. Damit bestätigt sie endlich das, was viele bereits vermuteten. Erst vor wenigen Tagen war sie dabei beobachtet worden, wie sie sich in einem Hamburger Geschäft für Babysachen umschaute. Und jetzt die offizielle Baby-Nachricht: Das gemeinsame Kind mit dem Profi-Fußballer dürfte die Krönung ihrer Liebe sein.
"Ich würde gern noch ein Kind bekommen"
Rafael und Sabia: Liebes-Interview
Schon Anfang Juli hatte Rafael van der Vaart laut dem Blatt gesagt, dass ein Geschwisterchen für seinen Sohn Damian aus der Ehe mit Moderatorin Sylvie van der Vaart "toll" wäre, und auch Sabia Boulahrouz hatte betont, wie "sehnlichst" sie sich ein gemeinsames Baby mit Rafael wünsche. "Wenn es klappt, sind wir überglücklich. Vielleicht kann ich morgen schon berichten, dass ich schwanger bin", so Boulahrouz damals. Und jetzt, wenige Wochen später, hat es also geklappt.
Bildquelle: Splash
Mijn Moonah, mijn diva! Houd je dan ook je hoofd zo krampachtig boven water?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:03 schreef Moonah het volgende:
Oh! Ik houd ook altijd mijn oorringen in en zonnebril op als ik ga 'zwemmen'.![]()
Plus waterproof mascara.
Die zijn zo nep als watquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:03 schreef Moonah het volgende:
Anyway, is het er al eens over gegaan of Syl haar borsten echt zijn? Ik vind het best lijken alsof er wat extra vulling in zit namelijk.
Ze heeft ze na of meteen met die operatie, haar borsten laten 'doen'. Tenminste vanaf dat moment was ze slank mét goedgevulde voorgevel, terwijl die daarvoor met het verliezen van de kilo's ook verloren was gegaan. Het is niet bevestigd, maar je kunt het wel zien, ondanks dat ik vind dat het wel goed gelukt is en ze een passende maat bij haar figuur heeft genomen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:06 schreef Moonah het volgende:
[..]
Buiten de ijshoorn'vetjes'. Ik vind de vorm van haar borsten niet helemaal natuurlijk overkomen.
(Ja, ik geef toe, ik ben echt gefascineerd door haar lichaam... Ik vind haar meer dan mooi).
Ehm, dat zal dan wel!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn Moonah, mijn diva! Houd je dan ook je hoofd zo krampachtig boven water?
Dacht het niet dame. Er staat niet voor niets 'zwemmen'.quote:Op onze volgende date gaan we zwemmen!
Ja hè. Wel mooi gelukt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zijn zo nep als watNooit bevestigd, maar het is toch duidelijk te zien. Strak en rond.
Ja maar Rafael heeft dat meteen weer ontkracht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:07 schreef bloempje-moi het volgende:
Of Sabia is echt zwanger of ze spelen een spel. Dit is zo overdreven over babybuik-wrijven.En shoppen inde babyzaak.
http://www.rtl.de/cms/new(...)8e15-38-1588298.html
Ze schijnt het ook bevestigd te hebben?
[..]
Weet het niet hoor. Het zijn niet van die rare ballonnetjes zoal bij Victoria Beckhamquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ze heeft ze na of meteen met die operatie, haar borsten laten 'doen'. Tenminste vanaf dat moment was ze slank mét goedgevulde voorgevel, terwijl die daarvoor met het verliezen van de kilo's ook verloren was gegaan. Het is niet bevestigd, maar je kunt het wel zien, ondanks dat ik vind dat het wel goed gelukt is en ze een passende maat bij haar figuur heeft genomen.
Ze had helemaal niks meer, in de tijd dat ze zo mager was..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
Weet het niet hoor. Het zijn niet van die rare ballonnetjes zoal bij Victoria Beckham
Ja, prima maat bij haar lijfquote:
Ik weet het ook niet ze had wel flinke tetten vroeger heur....quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze had helemaal niks meer, in de tijd dat ze zo mager was..
En ze zijn gewoon veel te strak en rond.
quote:AMSTERDAM -
Sabia Boulahrouz en haar tienerdochter Katherina proberen hun band, die in het verleden werd bestempeld als 'uitermate slecht', te herstellen.
Katharina, de dochter die Sabia op haar zeventiende met clubeigenaar Milan B. kreeg, bracht een bezoekje aan haar moeder en Raf.
"We are having a great time with @SabiaBoulahrouz beautiful daughters <3", schrijft de voetballer op zijn Twitter. Ook plaatste Rafael een foto van een stralende Sabia en haar twee dochters.
Het contact tussen Sabia en haar dochter zou 'uitermate slecht' zijn. Sinds Katharina geboren werd, zou de brunette haar kind niet of nauwelijks hebben gezien, maar blijkbaar is alles weer koek en ei tussen moeder en dochter
Klopt! Sorryquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
WAT? Is er gewoon contact met die oudste?
edit: dat berichtje stond er net nog niet onder![]()
![]()
Toen was ze tig kilo zwaarder. Die theezakjes die ze een paar jaar terug had, werden strakke bolletjes, daar zorgt geen sport of voeding voorquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:58 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet ze had wel flinke tetten vroeger heur....
[ afbeelding ]
Ja idd, mooi voor ze.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het echt leuk voor ze. Happy family en zo
hehe dat dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Al snap ik niet zo goed waarom hij het getwitterd heeft, want het meisje is tot nu toe uit de media gebleven...
Goeie analyse! Zou zomaar eens kunnen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:53 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ze wèl zwanger is en om te voorkomen dat er 'ja maar er is ergens nog een dochter waar je nooit naar omkijkt, zou je die niet eens wat aandacht geven voor je weer een nieuwe gaat nemen' komt, heeft ze wrs op d'r knieën gelegen bij d'r dochter om e.e.a. te herstellen.
Oehhhhquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:56 schreef Greys het volgende:
En daarom twittert Raf het, inclusief foto...
En ontkende hij snel nog even de zwangerschap. Want eerst moest die twitterpic er uit natuurlijk.
Anders klopte de volgorde niet![]()
Zit die zuurpruim nog te sippen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
@Guillaume ZARKA
Writing Summer...Some stories deserve the right to be told
2:06 PM - 5 Aug 2013
https://twitter.com/GuillaumeZARKA/status/364356704999186432
Zo te zien waren dat wel natuurlijke tettenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:58 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet ze had wel flinke tetten vroeger heur....
[ afbeelding ]
SPOILER: VoorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Dat is een hartje op zijn zij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:10 schreef APK het volgende:
"@SabiaBoulahrouz beautiful daughters <3"
Vooral ook niet de (voor)namen van de kinderen noemen, het zijn blijkbaar een soort producten van zijn nieuwe die weer even een boost moet hebben.
Het gaat alleen maar om publiciteit, ik vind het zo plat
Wat betekent die smiley trouwens?
Lijken wel tieten ofzo
Ik snap nog steeds geen zak van het feit dat Raf elke zucht of scheet nu deelt. En elke dag wordt het meer verbazingquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:10 schreef APK het volgende:
"@SabiaBoulahrouz beautiful daughters <3"
Vooral ook niet de (voor)namen van de kinderen noemen, het zijn blijkbaar een soort producten van zijn nieuwe die weer even een boost moet hebben.
Het gaat alleen maar om publiciteit, ik vind het zo plat
Wat betekent die smiley trouwens?
Lijken wel tieten ofzo
Voor een linkspoot ofzo?quote:
Nee gewoon om een hartje virtueel te kunnen versturen. Met de < en de 3.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Voor een linkspoot ofzo?
Of illuminatie die dingen omgekeerd plaatsen?
Normale smileys staan toch andersom?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Nee gewoon om een hartje virtueel te kunnen versturen. Met de < en de 3.
Hij mag best een keertje op mijn schouder komen uithuilen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
@Guillaume ZARKA
Writing Summer...Some stories deserve the right to be told
2:06 PM - 5 Aug 2013
https://twitter.com/GuillaumeZARKA/status/364356704999186432
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:30 schreef APK het volgende:
[..]
Normale smileys staan toch andersom?
Of ben ik nou gek?
Anyways, lijkt me een mooie tattoo voor Raf![]()
Of een stuk of zes, alle namen van zijn en Saab's kinderen met een omgekeerde smiley erachter <3
De <3 wordt op Facebook een hartje, automagischquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:30 schreef APK het volgende:
[..]
Normale smileys staan toch andersom?
Of ben ik nou gek?
Ik dacht altijd dat het een soort toeter wasquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:32 schreef alors het volgende:
[..]Ja maar de 3 staat die kant op he, dus dan wordt het lastig om hem de andere kant op te zetten. E> is het ook weer net niet
Dat is het!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:34 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat die <3 van Raf een schop na is naar Sylvie.
Saab eet wel ijshoorntjes.
Inclusief v gay-hals?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij mag best een keertje op mijn schouder komen uithuilen.
Hij kan het wel hebben, vind ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Inclusief v gay-hals?
[ afbeelding ]
Dat armbandjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Inclusief v gay-hals?
[ afbeelding ]
Ik zeg: harsen dat ding!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Inclusief v gay-hals?
[ afbeelding ]
Meer beelden en geluid van Guillaume Zarka.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij mag best een keertje op mijn schouder komen uithuilen.
quote:Boulahrouz en Van der Vaart proberen wel zwanger te worden
Sabia Boulahrouz en Rafael van der Vaart zijn niet zwanger, maar wel bezig met een baby krijgen. Dat vertelt het koppel aan Story.
Foto: ANP
"We werken er aan," vertelt Boulahrouz, die sinds enige tijd gestopt is met het slikken van de anticonceptiepil. "Hopelijk kan ik snel vertellen dat ik zwanger ben."
De nieuwe liefde van de voetballer vertelt aan Story dat ook hun kinderen, zoontje Damián van Van der Vaart en zoon en dochter Amaya en Daamin van Boulahrouz, de gezinsuitbreiding wel zien zitten.
"Damian vertrouwde mij en Rafael laatst toe dat hij het leuk zou vinden om een broertje of zusje te krijgen. Ik smolt gewoon toen ik hem dat hoorde zeggen," aldus een blije Boulahrouz.
Geruchten
Dinsdag berichtten verschillende Duitse media dat Boulahrouz al zwanger zou zijn en dat ze dit zelf gezegd had tegen het Duitse blad Closer. Vrijwel meteen nadat de eerste berichten online kwamen liet Van der Vaart aan Bild weten dat de geruchten niet klopten.
"Sabia is op dit moment niet zwanger en wij worden dus nog geen ouders samen", aldus de voetballer.
Test
De kinderen die de twee uit hun vorige huwelijken hebben overgehouden kunnen het ook goed met elkaar vinden, zo bleek tijdens een gezamenlijke vakantie naar Spanje. "Voordeel is natuurlijk wel dat de kindjes elkaar al kenden."
Die vakantie heeft er ook voor gezorgd dat Boulahrouz en Van der Vaart nu nog zekerder zijn van hun liefde. "Dat we dag en nacht bij elkaar waren was een goede test. En die hebben we glansrijk doorstaan. Rafael is de man met wie ik heel oud wil worden. Hij geeft mijn leven weer inhoud."
waarschijnlijk zaten ze toch al langer te rotzooienquote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:49 schreef Mariposas het volgende:
Ongelooflijk, iets meer dan een half jaar nadat de vorige relatie is verbroken, en een vakantie 'als test' later (goede maatstaf trouwens!), besluiten om zwanger te worden. Dat wordt dan haar vierde kind van de derde man?
Ik had er nooit zo op gelet maar nu ik de foto's van voor en na heb gezien hier in dit topic ben ik ook overtuigd jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toen was ze tig kilo zwaarder. Die theezakjes die ze een paar jaar terug had, werden strakke bolletjes, daar zorgt geen sport of voeding voor
Ben je daarom een schat?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:55 schreef miss_dynastie het volgende:
So much voor de 'Rafael wil echt geen kind meer'-verhalen. Die man is een schat, die wilde gewoon niet laten merken dat het met Syl's ziekte te maken had dat daar nooit een tweede is gekomen...
Ja, want je houdt je poederdoos een beetje uit de wind dan he. Jammer dat zij daarom ook denkt te kunnen jokken over klapjes, maar daar is het de ex voor, zullen we maar zeggenquote:
'quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, want je houdt je poederdoos een beetje uit de wind dan he. Jammer dat zij daarom ook denkt te kunnen jokken over klapjes, maar daar is het de ex voor, zullen we maar zeggen
Ik heb haar in ieder geval nooit iets horen ontkennen over klapjes...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:06 schreef sherezade het volgende:
[..]
'
Ik heb haar nooit iets horen zeggen over klapjes
Wellicht wilde hij met Syl gewoon geen kinderen weer.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:55 schreef miss_dynastie het volgende:
So much voor de 'Rafael wil echt geen kind meer'-verhalen. Die man is een schat, die wilde gewoon niet laten merken dat het met Syl's ziekte te maken had dat daar nooit een tweede is gekomen...
Dus we zijn weer terug bij afquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb haar in ieder geval nooit iets horen ontkennen over klapjes...
Ik denk dat ze er slim aan hebben gedaan om dat onderwerp te laten rusten, anders was het nog smeuïger geworden toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb haar in ieder geval nooit iets horen ontkennen over klapjes...
Waarschijnlijk was het op dat moment ook niet mogelijk of zonder risico's ivm met de ziekte en stonden ze er op dat moment allebei gewoon achter dat het destijds gewoon geen optie was.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wellicht wilde hij met Syl gewoon geen kinderen weer.
Wellicht wil hij nu ook niet per se kinderen, maar ziet hij door zijn roze bril enkel Saab haar grote wens.
Je weet het niet
Ook dat. Kan van alles zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:18 schreef sherezade het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het op dat moment ook niet mogelijk of zonder risico's ivm met de ziekte en stonden ze er op dat moment allebei gewoon achter dat het destijds gewoon geen optie was.
Ik weet niet hoe dat zit als je borstkanker hebt gehad en als je erna aan kinderen wilt beginnen
Op dat laatste na was dat precies wat ik dachtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:49 schreef Mariposas het volgende:
Ongelooflijk, iets meer dan een half jaar nadat de vorige relatie is verbroken, en een vakantie 'als test' later (goede maatstaf trouwens!), besluiten om zwanger te worden. Dat wordt dan haar vierde vijfde kind van de derde man?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:47 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ael_en_Sabia___.html
quote:Rafaels nieuwe liefde Sabia is zwanger van hem. Dat nieuws heeft zijzelf bevestigd aan Weekblad Privés correspondent in Hamburg. Hij liet Sabia de bijzondere foto’s zien die, eerder op de dag in een ónbewaakt ogenblik in hun tuin waren gemaakt. Maar zo ’onbewaakt’ was dat ogenblik niet…
EN HET ZIJN FOTO’S, ZO TEDER EN BIJZONDER, DAT ZE ALLES ZEGGEN!
Goed dat dat stuk er nog even in HOOFDLETTERS BIJ STAAT, ANDERS HAD IK HET NIET GESNAPT.quote:
Ja, lange leve die KNEITERGROTE KOPPEN ook bij de gewone Telegraaf.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:40 schreef alors het volgende:
[..]
Goed dat dat stuk er nog even in HOOFDLETTERS BIJ STAAT, ANDERS HAD IK HET NIET GESNAPT.
Ik denk inderdaad ook dat ze al veel langer iets hadden. En dat Sylvie dat wist en ook al lang klaar met hem was, maar dat ze Raf heeft gevraagd of ze nog even de schijn konden ophouden tot zij (Sylvie) iets bedacht had waardoor ze niet als De Gedumpte in de media zou komen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:52 schreef sherezade het volgende:
[..]
waarschijnlijk zaten ze toch al langer te rotzooien
Chemotherapie is vaak inderdaad niet goed voor je vruchtbaarheid. Bestraling ook niet geloof ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:18 schreef sherezade het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het op dat moment ook niet mogelijk of zonder risico's ivm met de ziekte en stonden ze er op dat moment allebei gewoon achter dat het destijds gewoon geen optie was.
Ik weet niet hoe dat zit als je borstkanker hebt gehad en als je erna aan kinderen wilt beginnen
Dat denk ik dus ook...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:52 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik denk serieus van niet, want ik ken genoeg gevallen die ook zo overhaast te werk gaan. Over het algemeen geen recept voor een lang gelukkig leven samen, maar er zullen vast ook uitzonderingen op de regel zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:52 schreef sherezade het volgende:
[..]
In dat tempo hoop ik maar dat ze bij Rafael blijft.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:49 schreef Mariposas het volgende:
Ongelooflijk, iets meer dan een half jaar nadat de vorige relatie is verbroken, en een vakantie 'als test' later (goede maatstaf trouwens!), besluiten om zwanger te worden. Dat wordt dan haar vierde kind van de derde man?
Maar dat gaat, voor zover ik weet, nu nog steeds goed. Of nou ja, ze zijn nog samen, of het goed gaat weet ik eigenlijk nietquote:Rossana Lima, de vriendin van Patrick Kluivert, is drie maanden zwanger. De styliste en de voetballer gaan sinds een half jaar met elkaar om en nu krijgen ze dus een kindje. Patrick heeft al drie zoons met ex-vrouw Angela en ook Rosanna is al moeder van twee kids.
Hij denkt zelfs dat ze al 3 maanden zwanger isquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:26 schreef Tuinfluitert het volgende:
Evert Santegoeds over Sabia en Rafael.
http://www.telegraaf.nl/p(...)aar_voor_baby__.html
Bronquote:AMSTERDAM - SABIA BOULAHROUZ-ENGIZEK is zwanger. Dat nieuws deelt zij met PRIVÉs correspondent in Duitsland, nadat zij in de tuin van de nieuwe villa die zij in Hamburg met RAFAEL VAN DER VAART bewoont teder door hem over haar groeiende buikje werd gestreeld.
Dat tedere gebaar, waarvan PRIVÉ DEZE WEEK EXCLUSIEF DE BEELDEN LAAT ZIEN, laat over hun aanstaande gezinsuitbreiding dan ook geen twijfel bestaan. Ongeveer drie maanden is zij zwanger, niet eens zolang nadat het nieuws van hun relatie bekend werd, moet de kleine al zijn verwekt!
Grote vraag: WEET SYLVIE HIER AL VAN? Of moet de met verschillende mannen vakantievierende tv-ster dat tegelijk met u in PRIVÉ lezen?
De eersten die van het, wederom, spraakmakende nieuws op de hoogte waren, zijn Rafaels ouders. Die hielpen hun zoon de afgelopen week met zijn zoveelste verhuizing en kregen daar te horen dat ook de laatste vrije kamer in de villa vanaf het voorjaar bewoont zal zijn; over een klein halfjaar klinken er babygeluidjes!
De inkt was in de aanbiedingquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, lange leve die KNEITERGROTE KOPPEN ook bij de gewone Telegraaf.
Dat dus!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik snap niet als je net lekker een relatie hebt dat je dan al meteen een kind wil zeg, geniet toch effe lekker samen! Dat broedse gedoe meteen
Ga er maar vanuit van wel, Raf zag haar waarschijnlijk net zo vaak als Sylvie aangezien het net een siamese tweeling was en altijd samen waren. Er is heus wel van te voren een klik geweest of iets wat hun beide aantrok inelkaar..dat kon je ookal op die beruchte foto's zien en daarbij kreeg Sabia gelijk de sleutels van het appartement van Raf. er was toen gewoon al meer...het komt niet van de een op de andere dag...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:09 schreef piglet het volgende:
[..]
Ik denk serieus van niet, want ik ken genoeg gevallen die ook zo overhaast te werk gaan. Over het algemeen geen recept voor een lang gelukkig leven samen, maar er zullen vast ook uitzonderingen op de regel zijn.
Cursus Nederlands zou geen kwaad kunnenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:11 schreef bloempje-moi het volgende:
De Telegraaf gaat lekker door![]()
http://www.telegraaf.nl/v(...)et_zijn_leven__.html
Ja idd, straks komen andere sterren met echte issues zoals Gordon, Wibi Sourjadi, Bastiaan van Schaik, Estelle Gullit en Barbie niet meer aan bod in dat journalistiek hoogstaande programma!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Denk je dat je eindelijk van Rafael en Sabia af bent, wordt mevrouw zwanger...
Boulevard wordt de komende tijd voor mij taboe.
Klopt. Als je (zoals ik) niet naar GTST of de tientallen talentenjachten kijkt ken je driekwart van de 'Celebs' bij RTL-B niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:48 schreef SEMTEX het volgende:
Dat jullie dat programma überhaupt nog trekken. Het heeft zoveel non-nieuws dat ze alle onboeiende dingen (musicalshit door Albert, Jim Bakkum die jeuk heeft aan zijn grote teen, etc.) eerst behandelen en het ene -raunchy- item helemaal achteraan plakken.
Ik kijk nooit naar dat programma, aan dit topic heb ik meer dan genoegquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:48 schreef SEMTEX het volgende:
Dat jullie dat programma überhaupt nog trekken. Het heeft zoveel non-nieuws dat ze alle onboeiende dingen (musicalshit door Albert, Jim Bakkum die jeuk heeft aan zijn grote teen, etc.) eerst behandelen en het ene -raunchy- item helemaal achteraan plakken.
Albert is al paar maanden niet bij Boulevard te zien. Froukje de Bothquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:48 schreef SEMTEX het volgende:
Staat er ook ergens dat Rafael er ook zo blij mee isquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:16 schreef kvd het volgende:
Verrassing....het was als een van de eerste dingen bij Boulevard vandaag.
Daar heeft de hele dag een cameraploeg van Boulevard gestaan, ze hebben aangebeld, maar de nanny deed open. Sabia heeft zich de hele dag niet laten zien, totdat de cameraploeg de apparatuur aan het inladen was. Ze zagen iets voorbij rennen en in de auto van Sabia stappen, was zij zelf. Niks kunnen vragen, niets op beeld. Geen antwoord of ze wel of niet zwanger is.
Volgens Froukje is heel Nederland hier mee bezig. Heel Nederland.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:16 schreef kvd het volgende:
Verrassing....het was als een van de eerste dingen bij Boulevard vandaag.
ja joh, ik slaap er niet meer van!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Volgens Froukje is heel Nederland hier mee bezig. Heel Nederland.
Jaja het is trending topic bij menig koffiezetapparaat/watercooler.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja joh, ik slaap er niet meer van!
speaking of froukje: wat ziet die eruit zeg!. dat haar, het lijkt wel touw en ze veroudert wel in een heel hoog tempoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:40 schreef Ole het volgende:
Was Froukje toen ook niet een keer heel snel zwanger?
Ik zie alleen maar dr wenkbrauwen en die irritante appelwangetjes.... Sabia zal vast wel zwanger zijn, waar rook is, is vuurquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
speaking of froukje: wat ziet die eruit zeg!. dat haar, het lijkt wel touw en ze veroudert wel in een heel hoog tempo
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, straks komen andere sterren met echte issues zoals Gordon, Wibi Sourjadi, Bastiaan van Schaik, Estelle Gullit en Barbie niet meer aan bod in dat journalistiek hoogstaande programma!
Als het zo zou werken dan zouden William en Kate al een stuk of 3 kinderen hebben...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar dr wenkbrauwen en die irritante appelwangetjes.... Sabia zal vast wel zwanger zijn, waar rook is, is vuur
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
speaking of froukje: wat ziet die eruit zeg!. dat haar, het lijkt wel touw en ze veroudert wel in een heel hoog tempo
Hebben ze misschien ook wel... Weet jij veel :pquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het zo zou werken dan zouden William en Kate al een stuk of 3 kinderen hebben...
Ik vind haar best een leuk mens maar die neppe wenkbrauwen, doodzondequote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar dr wenkbrauwen en die irritante appelwangetjes.... Sabia zal vast wel zwanger zijn, waar rook is, is vuur
doet ze goed, lekker genieten!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:04 schreef Mineola het volgende:
Hihi, de voorpagina van de Spits vanmorgen:
[ afbeelding ]
Ik moest meteen aan dit topic en de ijsjes < 3 denken
Zou ze het hoorntje hebben opgegeten?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:04 schreef Mineola het volgende:
Hihi, de voorpagina van de Spits vanmorgen:
[ afbeelding ]
Ik moest meteen aan dit topic en de ijsjes < 3 denken
Tuurlijk, anders staat dat ook op de kiek dat ze hem weggooitquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou ze het hoorntje hebben opgegeten?
Aan haar lijf te zien eet ze gewoon weer hoorntjes, and so she shouldquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:00 schreef Uccie het volgende:
Het ging ook om de koolhydraten, ergens in een interview heeft ze gezegd dat ze in een dolle bui ook weleens het hoorntje opat
Ehm, hoorntje is erger dan vers schepijsquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:58 schreef Mineola het volgende:
Calorietechnisch lijkt dat ijs me ook erger dan het hoorntje.
Syl ziet er wel wat oranje uit trouwens. Maar ja, als je de hele dag in een van je 300 bikini's rondloopt
Ja ze ziet er gelukkig weer een stuk gezonder uit. Ik denk ook dat de breuk van Rafael haar wel goed heeft gedaan. Het zal al een tijdje geen gelukkig huwelijk geweest zijn en de schijn ophouden kost bakken met energie.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aan haar lijf te zien eet ze gewoon weer hoorntjes, and so she should
Dat denk ik niet eens, ik denk dat als je een bepaalde periode leest dat men je te 'dun' vindt, dat dat ook wel doorwerkt. En sinds ze die reclames op tv doet, en ze duidelijk dikker is, en er positieve reacties komen... tijd om los te laten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ze ziet er gelukkig weer een stuk gezonder uit. Ik denk ook dat de breuk van Rafael haar wel goed heeft gedaan. Het zal al een tijdje geen gelukkig huwelijk geweest zijn en de schijn ophouden kost bakken met energie.
Eigenlijk maakt het niet uit waarom het zo is gekomen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet eens, ik denk dat als je een bepaalde periode leest dat men je te 'dun' vindt, dat dat ook wel doorwerkt. En sinds ze die reclames op tv doet, en ze duidelijk dikker is, en er positieve reacties komen... tijd om los te laten.
Die lacht stiekum iedereen uitquote:
Oh really! Nou, dat geeft maar weer aan hoe goed ik op de hoogte ben. Ik zou een lousy celeb zijn zegquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ehm, hoorntje is erger dan vers schepijs
Jezus, volgens mij heeft zij echt een aparte enorme koffer meegenomen voor alleen haar bikini's.quote:
Bikini's nemen geen ruimte, voordat je er een koffer vol mee hebt. En ik zou ook lekker elke dag een andere dragen als ik zoveel in het bezit hadquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:16 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Jezus, volgens mij heeft zij echt een aparte enorme koffer meegenomen voor alleen haar bikini's.
Vraag me af wat ze met die bikini's doet als ze ze heeft gedragen, zo in de kliko of in de zak voor het leger des heils?
Overigens vind ik wel dat ze er echt heel goed uitziet nu met een paar kilootjes meer.
Idd, ik geef haar groot gelijkquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb welgeteld DRIE verschillende bikini's gezien volgens mij so far.
Da's toch niet zo raar, dat heb ik zelfs nog wel eens mee op zonvakantie
Net wat je zegt, die prop je in alle loze hoekjes en gaten van je koffer, een extra bikini is nooit weg!
quote:Sabia en Rafael krijgen een zoon'
van onze redactie
AMSTERDAM -
Medium Liesbeth van Dijk weet het bijna zeker: Sabia Engizek krijgt een jongetje.
"Ik heb sterk het gevoel dat Sabia een zoon verwacht", zegt Liesbeth, bekend van het SBS-programma Paranormale Kinderen. "Maar dat ze zwanger is, staat voor mij vast."
Mocht Liesbeth het bij het juiste eind hebben, dan is het de tweede keer dat Sabia moeder wordt van een jongen. Ze kreeg met Khalid Boulahrouz dochter Amaya (3) en zoon Daamin (2). Uit een andere relatie met clubeigenaar Milan B. heeft ze tienerdochter Katharina.
Daar zit iets achter. Was de Telegraaf nou kamp Sylvie?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe grappig dat de telegraaf naadloos over gaat op haar meisjesnaam
Nee, beslist niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Daar zit iets achter. Was de Telegraaf nou kamp Sylvie?
Tot nu toe noemden ze Sabia nog steeds Bouhlarouz geloof ik he?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja tot gister geloof ik... toen was het ineens Engizek.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot nu toe noemden ze Sabia nog steeds Bouhlarouz geloof ik he?
Jij wuft wicht!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb welgeteld DRIE verschillende bikini's gezien volgens mij so far.
Da's toch niet zo raar, dat heb ik zelfs nog wel eens mee op zonvakantie
Net wat je zegt, die prop je in alle loze hoekjes en gaten van je koffer, een extra bikini is nooit weg!
Tot aan vanmorgen 6:00 om precies te zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja tot gister geloof ik... toen was het ineens Engizek.
quote:do 08 aug 2013, 06:00
Hamburgs BABY-mysterie
Wat weet Sabia, wat Raf niet weet?
door Evert Santegoeds
AMSTERDAM -
Het blijft een raadsel waarom Sabia Engizek zegt dat zij in verwachting is en de baby’s vader, Rafael van der Vaart, dat een paar dagen later ontkent. Terwijl hij wel zegt graag met zijn nieuwe liefde een kind te wíllen hebben.
Een groter mysterie is dat Rafael zich aldus opstelt, maar dat Sabia zwijgt en niet heeft ontkend dat zij het blijde nieuws zélf een Duitse journalist heeft ingefluisterd!
Kwam de timing van Sabia’s ontboezeming Rafael misschien gewoon niet zo goed uit?
Twitteraccount is veranderd, aldus Shownieuws (quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, maar kennelijk niet helemaal?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Twitteraccount is veranderd, aldus Shownieuws (). Zal daardoor wel door komen.
Lekker er even tussenuit in St.Tropez en nu moeten de ijsjes er weer vanaf.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die lacht stiekum iedereen uiten denkt, HA ik loop hier lekker op het strand, zwemmen, ijsjes
etenla maar lullen die sukkels
Tja, wat er ingaat moet er ook weer vanaf natuurlijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:40 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Lekker er even tussenuit in St.Tropez en nu moeten de ijsjes er weer vanaf.
Sylvie bracht een bezoekje aan haar persoonlijke fitnesstrainer.
[ afbeelding ]
met haar bankrekening zou ik ook de hele dag lopen lachenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ben benieuwd wat er gaat komen de volgende dagen. Ik vind haar er uit zien alsof ze ergens lol om heeft, alsof ze ergens de draak mee steekt.....
Zeker als je weet wat er straks door Raffie wordt bijgestortquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
met haar bankrekening zou ik ook de hele dag lopen lachen
Hoe zit het eigenlijk met die scheiding? die is nog niet rond toch? Ben benieuwd hoe zich dat nog verder gaat ontwikkelen en hoelang het gaat duren voordat alles financieel is afgehandeld...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zeker als je weet wat er straks door Raffie wordt bijgestort
Daarbij, als ik zou zien hoe de pers over elkaar heenduikelt om mijn ex op de voorpagina te zetten met zijn nieuwe vriendin die eerst mijn beste vriendin was...zou ik ook denken: nananananana![]()
Nee volgens mij niet, geloof maar dat beide kanten een advocaat hebben die van elke euro apart vaststeld voor wie die is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:48 schreef sherezade het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met die scheiding? die is nog niet rond toch? Ben benieuwd hoe zich dat nog verder gaat ontwikkelen en hoelang het gaat duren voordat alles financieel is afgehandeld...
Is dat stulpje van hun al verkocht?
Oh god dus dat zou nog heeeel lang kunnen gaan durenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, geloof maar dat beide kanten een advocaat hebben die van elke euro apart vaststeld voor wie die is.
Ja tegen die tijd is het Sabia-Raf-mini-elftal wel al compleetquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
Oh god dus dat zou nog heeeel lang kunnen gaan duren
Ben benieuwd ja haha, mits ze dan nog bij elkaar zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja tegen die tijd is het Sabia-Raf-mini-elftal wel al compleet
Moet wel, meer twists & turns in deze gate kunnen mijn arme hersenen niet aan hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ben benieuwd ja haha, mits ze dan nog bij elkaar zijn natuurlijk
Groot gelijk hebben zequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:26 schreef kvd het volgende:
Aha...het laatste kwartier van Boulevard
Sabia heet geen Boulahrouz meer omdat de familie Boulahrouz heeft aangegeven dat ze niet meer willen dat ze die naam gebruikt.
Ja is dat zo? Maarja waarom zou je dat zelf willen??quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Netjes van d'r dan, ze heeft gewoon het recht om die naam te blijven gebruiken
Ja, dat is zo. Bijvoorbeeld om dezelfde achternaam te hebben als je kinderen, voor sommige vrouwen is dat heel belangrijk. Of omdat je je eigen meisjesnaam niet wil voeren omdat je onenigheid hebt met je familie. Zoveel mensen, zoveel wensen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:48 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja is dat zo? Maarja waarom zou je dat zelf willen??
Ja ik kan me voorstellen als je een carierre hebt opgebouwd dat je uit belang daarvan de naam van je ex wilt aanhouden, maar dan denk ik aan echte artiesten zoals een Tina Turner..die had een goede reden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Bijvoorbeeld om dezelfde achternaam te hebben als je kinderen, voor sommige vrouwen is dat heel belangrijk. Of omdat je je eigen meisjesnaam niet wil voeren omdat je onenigheid hebt met je familie. Zoveel mensen, zoveel wensen.
Vraag me dan toch af hoe dat gaat. Heeft de familie dat aan de pers gemeld? Hebben ze het tegen Sabia gezegd en heeft die vervolgens een persbericht de deur uitgedaan dat die achternaam niet meer gebruikt mag worden? Gaat ze naar iedere cameraman of fotograaf die ze ziet toe om te zeggen dat zij haar best mogen stalken maar dan wel onder vermelding van haar meisjesnaam?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:26 schreef kvd het volgende:
Aha...het laatste kwartier van Boulevard
Sabia heet geen Boulahrouz meer omdat de familie Boulahrouz heeft aangegeven dat ze niet meer willen dat ze die naam gebruikt.
Volgens Boulevard heeft de familie Boulahrouz een persbericht de deur uitgedaan dat ze het niet op prijs stellen dat zij die naam nog gebruikt omdat het te veel negatief in het nieuws komt. Sabia heeft daarna de naam bij twitter veranderd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:24 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Vraag me dan toch af hoe dat gaat. Heeft de familie dat aan de pers gemeld? Hebben ze het tegen Sabia gezegd en heeft die vervolgens een persbericht de deur uitgedaan dat die achternaam niet meer gebruikt mag worden? Gaat ze naar iedere cameraman of fotograaf die ze ziet toe om te zeggen dat zij haar best mogen stalken maar dan wel onder vermelding van haar meisjesnaam?
Had ze niet beter deze tussenstap kunnen overslaan en direct over kunnen gaan over Sabia van der Vaart?
Lijkt me een fantasietje van Boulevardquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:31 schreef kvd het volgende:
[..]
Volgens Boulevard heeft de familie Boulahrouz een persbericht de deur uitgedaan dat ze het niet op prijs stellen dat zij die naam nog gebruikt omdat het te veel negatief in het nieuws komt. Sabia heeft daarna de naam bij twitter veranderd.
Ben verder al aan het zoeken, maar kan eigenlijk niks vinden, behalve het stukje bij Boulevard (wordt in het filmpje gezegd)
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)lvie-over-babynieuws
Waarom? Ze wordt in de media nu toch ook ineens Engizek genoemd? Dat heeft niet alleen met de naamswissel op twitter te maken, gebeurde de dag daarvoor ineens. Vermoed dat er best wel eens een bericht is uitgegaan, maar dat die niet voor het publiek bedoeld is. Meer richting de media 'joh, gescheiden, geen Boulahrouz meer, willen jullie haar weer Engizek noemen?'. En de vraag bij Sabia hebben neergelegd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lijkt me een fantasietje van Boulevard
Is een foto.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Oei, wat een gemeen heksenlachje heeft Sabia op haar gezicht.
quote:Sabia Engizek is 'leugens over zwangerschap' zat
Sabia Engizek is helemaal klaar met de vele geruchten en leugens over een bevestigde zwangerschap. "De verslaggever die het babynieuws naar buiten bracht, heb ik niet gesproken."
Foto: ANP
Dat vertelt de ex van Khalid Boulahrouz in Story.
Vorige week meldde Privé dat Engizek met haar nieuwe liefde Rafael van der Vaart een baby zou krijgen, waarop daar in verschillende media volop over gespeculeerd werd. Maar volgens Engizek is er niets van waar.
"Ik ben níet zwanger. Dus waar ze het vandaan halen dat ik zwanger ben en dat ik dat bevestigd heb, is mij een raadsel."
Geen geheim
Van der Vaart en Engizek maken er geen geheim van dat de twee graag een kind willen samen. "Ik ben met de anticonceptie gestopt, we werken eraan. Rafael zou het leuk vinden als we een dochter krijgen, maar een zoontje is natuurlijk ook meer dan welkom."
Volgens Engizek zouden zij en Van der Vaart het nieuws van een eventuele zwangerschap ook gewoon naar buiten brengen. "Als ik wél zwanger zou zijn zou ik daar zeker niet over liegen. Rafael ook niet."
Het wordt langzamerhand een triest koppel zo, keihard altijd zeggen dat ze niet graag in de belangstelling staan maar wel alles delen...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Leugens zat zijn, maar met iedereen die het maar horen wil delen dat je anticonceptie de deur uit is
Nog erger, ook met iedereen die het niet wil horenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Leugens zat zijn, maar met iedereen die het maar horen wil delen dat je anticonceptie de deur uit is
Ik denk dat ze gewoon een beetje te eerlijk antwoord geven op vragen van journalisten, ik heb niet de indruk dat ze dit zelf steeds actief naar buiten brengen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Mooiquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:04 schreef Mariposas het volgende:
Bikini #4![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee zeker niet, het is nu nog allemaal nieuw en spannend natuurlijk.. de tijd zal het lerenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nog erger, ook met iedereen die het niet wil horen
Daarbij, als je net een paar maanden bij elkaar bent, dan al samen een kind willen. Het kan goed gaan hoor, zat relaties die 20-30 jaar later nog fantastisch zijn. Maar iets zegt me dat dit er geen is.
quote:Huwelijk met Sabia blokkeerde Khalid Boulahrouz
"Ik was geblokkeerd", zo omschrijft voetballer Khalid Boulahrouz de jaren waarin hij getrouwd was met zijn inmiddels ex-vrouw Sabia Engizek.
"Mijn verstand zei ergens al: 'Je hebt geen partner nodig om te slagen als prof.' Maar ik was verliefd", zegt Boulahrouz in een interview met het driemaandelijkse sportmagazine Helden.
"Een profvoetballer wil eigenlijk maar één ding en dat is thuis rust vinden. Die rust vond ik niet."
Door de nieuwe relatie van Engizek met Rafel van der Vaart kwam het privéleven van de voetballer tegen zijn zin in de publieke aandacht. "Ik koester mijn privéleven. Als geen ander", aldus Boulahrouz tegen het blad.
Khalid en Sabia Bouhalrouz trouwden in 2006. Tijdens het EK 2008 beleefden ze een drama met de dood van hun eerste kind. Het Nederlands elftal droeg daarom tijdens het toernooi een rouwband. Het stel kreeg later nog een zoon en een dochter en scheidde officieel in 2012.
Carrière
In het interview gaat Bouhlarouz uitgebreid in op de problemen in zijn huwelijk en hoe die zijn voetbalcarrière beïnvloedden. "Ik merkte na verloop van tijd dat ik ze niet los kon laten op het voetbalveld", aldus de voetballer die nog verder gaat door te stellen dat zijn loopbaan door ruzies en onenigheden met Engizek niet geworden is wat hij had gewild. "Heel eerlijk, ik was liever alleen."
De verdediger van Sporting Portugal zegt verder te balen van het feit dat zijn ex-vrouw veelvuldig onder de naam Bouhlarouz in de media verschijnt.
Zelf voelt hij zich sinds de scheiding stukken beter. Met een nieuwe relatie is Bouhlarouz naar eigen zeggen "totaal niet bezig".
Door: NU.nl
Rafael is niet achterlijk, indien zij het wel is. En ze heeft zelf kinderen bij meerdere mannen, dit zou vader nummer drie worden. Daar hoef je geen ervaring met media voor te hebben, imo. Ze is een volwassen vrouw.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:36 schreef Andromache het volgende:
Is het heel gek als ik zeg dat Sabia er misschien niet zo aan alle media gewend is en er niet goed mee om weet te gaan? Want laten we wel wezen, Bouhlarouz stond de laatste jaren voetballend een stuk minder in de belangstelling dan Van der Vaart....
Dat zijn beste harde woordenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:19 schreef alors het volgende:
Khalid heeft zijn scheet ook gelaten.
[..]
Dat zegt ie toch niet? Alleen dat ie de problemen van thuis mee nam het voetbalveld op en dat ie er daarom geen zin meer in had en dit het beste is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat zijn beste harde woordenJe carriere verknald door een vrouw..
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch niet? Alleen dat ie de problemen van thuis mee nam het voetbalveld op en dat ie er daarom geen zin meer in had en dit het beste is.
quote:aldus de voetballer die nog verder gaat door te stellen dat zijn loopbaan door ruzies en onenigheden met Engizek niet geworden is wat hij had gewild.
Zo is dat, lekker makkelijk om haar daar de schuld van te geven terwijl hij het zelf ook niet los kon laten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
'ruzies' en 'onenigheid' is ook iets van twee mensen. Reactie op elkaar. Dus niet enkel Sabia.
Hij geeft toch niet de schuld, hij verwijst naar de ruzies die ze hadden, daar was hij toch ook een deel van?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is dat, lekker makkelijk om haar daar de schuld van te geven terwijl hij het zelf ook niet los kon laten.
Ok, je hebt een puntquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij geeft toch niet de schuld, hij verwijst naar de ruzies die ze hadden, daar was hij toch ook een deel van?
Dat!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:42 schreef Greys het volgende:
En ik kan me best voorstellen dat hij er gestoord van werd dat 'zijn' naam constant in de roddelbladen stond en staat, ook al is hij al een tijd van haar gescheiden. Juist voor iemand die zelf in de luwte leeft qua privéleven op straat.
Ik vind het al bewonderingswaardig dat het zo lang geduurd heeft, dat hij het zo zat is dat hij wat zegt. En ik vermoed dat het hier wat hem betreft ook bij blijft.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:42 schreef Greys het volgende:
En ik kan me best voorstellen dat hij er gestoord van werd dat 'zijn' naam constant in de roddelbladen stond en staat, ook al is hij al een tijd van haar gescheiden. Juist voor iemand die zelf in de luwte leeft qua privéleven op straat.
quote:Khalid Boulahrouz zeer openhartig over huwelijk Sabia
van onze redactie
AMSTERDAM -
Khalid Boulahrouz heeft geen prettige herinneringen aan zijn huwelijk met zijn ex-vrouw Sabia Engizek.
De voetballer kon in zijn huwelijk niet de rust vinden die hij nodig had. Ook hadden de vele problemen met Sabia een negatieve invloed op zijn voetbalcarrière. Dat vertelt hij in het nieuwe nummer van tijdschrift Helden, dat donderdadg in de winkel ligt.
"Ik merkte na verloop van tijd dat ik ze niet los kon laten op het voetbalveld", zegt de voetballer die van mening is dat zijn loopbaan door ruzies met Sabia niet geworden is wat hij had gewild. "Heel eerlijk, ik was liever alleen."
Boulahrouz denkt dat hun problemen werden veroorzaakt vanwege het feit dat ze zoveel van elkaar verschillen. "Ik wilde dat nooit, de rode lopers en de belletjes met Albert Verlinde en zo. Ik wilde alle aandacht bij het voetbal leggen. Ik wilde rusten, lekker thuis zijn. Zij wilde dan iets doen. Daarin verschilden we van mening en dan ontstonden er discussies, om het netjes uit te drukken."
Na een huwelijk van zeven jaar besloten Khalid en Sabia halverwege december te gaan scheiden. Tot zijn schrik moest hij, kort daarna, via de media vernemen dat zijn ex de liefde had gevonden bij Rafael van der Vaart. "Het kwam allemaal rauw op mijn dak. Ik wist het bij wijze van spreken net zo snel als jullie. Persoonlijk vind ik het respectloos."
Toch heeft de voetballer geen haatgevoelens voor zijn ex met wie hij samen een kind heeft, vertelt hij in Helden. "Zij is geen slecht mens, ik ben geen slecht mens. We zijn andere types, staan heel anders in het leven. Soms werkt dat, soms werkt dat niet. Op mij had dat buitensporig veel invloed. Ik had eerder moeten ingrijpen. Dat is mijn les."
Nou idd. Als ik iets niet had verwacht is dat Saab nog meer mediageil is dan Sylvie. Saab lijkt elke gelegenheid aan te grijpen om de wereld (en idd de exen) te tonen hoe ontzettend goed het met haar gaat, dat ze al razendsnel samenwoonden, dat de anti-conceptie de deur al uit is etc etc.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:59 schreef Uccie het volgende:
Wat mij vooral tegenvalt is hoe mediageil Raf en Saab, samen zijn. Het komt mij over op een trap nageven naar de beide exen en vooral naar Syl. Voorheen zou ik gezegd hebben, daar zal ze het wel naar gemaakt hebben, maar ik kan nu wel waarderen hoe zij zich vooral laat fotograferen maar verder wel zwijgt.
Oud nieuws jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:23 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat ie het keurig brengt.
[..]
Nou idd. Als ik iets niet had verwacht is dat Saab nog meer mediageil is dan Sylvie. Saab lijkt elke gelegenheid aan te grijpen om de wereld (en idd de exen) te tonen hoe ontzettend goed het met haar gaat, dat ze al razendsnel samenwoonden, dat de anti-conceptie de deur al uit is etc etc.
Ik begin steeds meer te denken dat Sabia al heel lang haar zinnen had gezet op Raf, dat de vriendschap met Sylvie dus idd een manier was van haar om dichtbij Rafael te zijn en dat ze nu eindelijk haar klauwen er in heeft kunnen slaan en dat van de daken schreeuwt.
2 kinderen toch? Of heeft Sabia nu al kinderen van 3 vaders?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:20 schreef Reismeis het volgende:
Iets minder zware woorden in de Telegraaf:
[..]
Dat wisten we toch al? Het feit dat het al langer speelde en dat ze haar zinnen gezet had op Raf en dat ze nu als een goedkoop sletje rond schreeuwt dat ze gestopt is met de anticconceptie??quote:
Ik geloof 3 kinderen van 2 vadersquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 kinderen toch? Of heeft Sabia nu al kinderen van 3 vaders?
Binnenkort misschien wel. Zij en Raf zijn druk bezig. Aldus een Sabia in de Bild.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 kinderen toch? Of heeft Sabia nu al kinderen van 3 vaders?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:31 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik geloof 3 kinderen van 2 vaders
Dacht ook dat ze er 2 had?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:31 schreef sherezade het volgende:
[..]
+ een overleden kindje van 1 van die 2 vadersquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:31 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nou eerst geloofde ik dat zelf niet, nu begin ik daar steeds meer in te geloven.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:30 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat wisten we toch al? Het feit dat het al langer speelde en dat ze haar zinnen gezet had op Raf en dat ze nu als een goedkoop sletje rond schreeuwt dat ze gestopt is met de anticconceptie??
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:32 schreef piglet het volgende:
[..]
En als het aan haar ligt, binnenkort 4 kinderen bij 3 vaders.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:32 schreef kvd het volgende:
[..]
+ een overleden kindje van 1 van die 2 vaders
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:32 schreef kvd het volgende:
[..]
oja dat klopt![]()
+ een overleden kindje van 1 van die 2 vaders
Nouja het was overduidelijk he ,quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou eerst geloofde ik dat zelf niet, nu begin ik daar steeds meer in te geloven.
Maar als mijn eigen gevoel ook al oud nieuws voor je is....
Kan je anderen niet eens gewoon en leuk mee laten doen aan een topic? Ipv dat zure gezeik van je elke keer?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:36 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nouja het was overduidelijk he ,
Dat dacht ik ook, maar in het stukje van de Telegraaf staat dat Sabia en Khalid samen een kind hebben, maar ik dacht dat ze er samen twee hadden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:30 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat wisten we toch al? Het feit dat het al langer speelde en dat ze haar zinnen gezet had op Raf en dat ze nu als een goedkoop sletje rond schreeuwt dat ze gestopt is met de anticconceptie??
Katharina samen met Milan Bquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dacht ook dat ze er 2 had?
Tsja, ze kan gewoon ook echt een kinderwens hebben met Raphael.... En hij is er zelf bij hoor, als ze zwanger wordt. Je doet een beetje of alle mannen er ingeluisd worden door haar.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:33 schreef sherezade het volgende:
[..]allimentatie....een kwestie van haar eigen toekomstje regelen
Dat zij zo'n mediageile dame was had ik ook niet verwacht! Maar als ik het verhaal van Khalid zo lees, is dat ook 1 van de grootste strijdpunten in hun relatie geweest. Hij wilde uit de schijnwerpers blijven en zich concentreren op voetballen en zij niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:23 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat ie het keurig brengt.
[..]
Nou idd. Als ik iets niet had verwacht is dat Saab nog meer mediageil is dan Sylvie. Saab lijkt elke gelegenheid aan te grijpen om de wereld (en idd de exen) te tonen hoe ontzettend goed het met haar gaat, dat ze al razendsnel samenwoonden, dat de anti-conceptie de deur al uit is etc etc.
Ik begin steeds meer te denken dat Sabia al heel lang haar zinnen had gezet op Raf, dat de vriendschap met Sylvie dus idd een manier was van haar om dichtbij Rafael te zijn en dat ze nu eindelijk haar klauwen er in heeft kunnen slaan en dat van de daken schreeuwt.
je zal ze de kost moeten geven waarbij het huwelijk na de dood van een kind strandt. elk verwerkt het verdriet op eigen manier. het kan goed gaan , maar eerlijk gezegd ken ik er meer, waar het niet goed gaat.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij geeft toch niet de schuld, hij verwijst naar de ruzies die ze hadden, daar was hij toch ook een deel van?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:35 schreef conleche het volgende:
Soms vraag ik me weleens af of jij geen plastic meubels in huis moet hebben. Het zuur dat van je afdruipt beschadigt volgens mij alle rest.
/Breaking Bad
als je dit al zeiken noemt?! Het is al van te voren 100x aangehaald dat zij dit van te voren al van plan was en als mensen er pas een half jaar later achterkomen dan hebben ze in een diepe slaap gezetenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je anderen niet eens gewoon en leuk mee laten doen aan een topic? Ipv dat zure gezeik van je elke keer?Moet je nou echt commentaar hebben op zelfs heel normale posts van een ander?
Types als jij maken Show een beetje naar. Het is heul amusant om een beetje te speculeren en te roddelen, maar jij doet het met zo'n schijnbaar diepe haat voor mensen die je niet eens kent, dat het mij irriteert en dan druk ik me nog zacht uit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:38 schreef sherezade het volgende:
[..]je kunt het niet mooier maken dan het is, als je mij daarom zuur vindt moet jij lekker weten..
feit is gewoon dat het een viezig vrouwtje is die z.s.m keer op keer zwanger wilt worden zodra ze een man heeft leren kennen...zodat ze straks niet hoeft te werken
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Tsja, ze kan gewoon ook echt een kinderwens hebben met Raphael.... En hij is er zelf bij hoor, als ze zwanger wordt. Je doet een beetje of alle mannen er ingeluisd worden door haar.
fijn om te lezen dat ik iets bij je los maak, dan zit jij er meer mee als mijquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Types als jij maken Show een beetje naar. Het is heul amusant om een beetje te speculeren en te roddelen, maar jij doet het met zo'n schijnbaar diepe haat voor mensen die je niet eens kent, dat het mij irriteert en dan druk ik me nog zacht uit.
Jezus fuckquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:40 schreef sherezade het volgende:
[..]
als je dit al zeiken noemt?! Het is al van te voren 100x aangehaald dat zij dit van te voren al van plan was en als mensen er pas een half jaar later achterkomen dan hebben ze in een diepe slaap gezeten
Amen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Types als jij maken Show een beetje naar. Het is heul amusant om een beetje te speculeren en te roddelen, maar jij doet het met zo'n schijnbaar diepe haat voor mensen die je niet eens kent, dat het mij irriteert en dan druk ik me nog zacht uit.
jaja vooral omdat zij meteen wel effe de boel zou regelen zogenaamd tussen die 2 en gelijk een sleutel had van het appartement van Rafael.......gelijk even de touwen in handen nemen hequote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik kan me nog goed de beelden voor me halen toen ze voor het eerst samen gefilmd werden. Bij die lift. Sabia wou maar al te graag laten zien dat ze bij Raf hoorde. Dat zei me toen al genoeg hoe zij is.
Ik ken haar niet, maar ze lijkt me doortrapt, stiekem en egoïstisch.
Dus vooralsnog Goeiemorgen voor jouquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Jezus fuck
D'r is niks bewezen of een feit dat zij dat van te voren al van plan was. Of kan jij in haar hoofd kijken?. Mensen hebben hun EIGEN gedachtes enzo, dat is jou vreemd kennelijk. Jouw waarheid is niet altijd de waarheid. Het is geen kwestie van 'er nu pas achter komen', het is een kwestie van 'eerst dacht ik het niet, nu wel'. Gun mensen nou gewoon hun eigen gedachtenwisselingen ipv je er als een zure trut elke keer negatief mee te bemoeien. Astublieftdankjewel.
Toen de scheiding bekend werd riep iedereen hier 'nu kan Raf eindelijk uit de schijnwerpers'. Komt ie met een meid aankakken die net zo graag in beeld isquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:23 schreef Greys het volgende:
Snap je nou echt niet dat er voor jou persoonlijk ook geen reet meer aan is in dit soort topics, die je zelf ook leuk vindt, als je iedereen er wegjaagt met je zure gedoe? Dan zit je hier straks in je eentje en dan? Lekker met jezelf roddelen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:45 schreef sherezade het volgende:
[..]och gut onze midlife crisis heeft zich ook gemeld
Daar heb ik aan zitten denken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je zal ze de kost moeten geven waarbij het huwelijk na de dood van een kind strandt. elk verwerkt het verdriet op eigen manier. het kan goed gaan , maar eerlijk gezegd ken ik er meer, waar het niet goed gaat.
Nog meer dan Syl, lijkt welquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toen de scheiding bekend werd riep iedereen hier 'nu kan Raf eindelijk uit de schijnwerpers'. Komt ie met een meid aankakken die net zo graag in beeld isAlleen dan een minder verzorgd type. En hij is zelf ook meer in beeld dan ten tijden van Sylvie.
En terecht.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:08 schreef Tuinfluitert het volgende:
Waar Khalid Boulahrouz vooral van baalt is dat Sabia nog steeds zijn achternaam gebruikt." Daardoor duikt de hele tijd mijn achternaam op. Want de roddelbladen schuwen ze bepaald niet".
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)atie-sabia-en-rafael
Ik hoop dat de pers dat verzonnen heeft.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Zeg, dat zij gezegd heeft dat de anticonceptie de deur uit is, heeft iemand dat haar eigenlijk horen zeggen in een interview of zo?
Want als het van de schrijvende pers is, dan weten jullie toch hopelijk wel dat 90 % van wat ze schrijven onzin is he. Soms zetten ze zelfs een interview neer zonder dat dat heeft plaatsgevonden.
quote:Boulahrouz hoorde over Sabia en Rafael via de media
BEWAAR
Door: redactie
15-8-13 - 12:26 bron: WTF.nl; Helden
Boulahrouz vindt het 'respectloos' dat hij via de media moest vernemen dat zijn ex-vrouw een relatie heeft met Rafael van der Vaart. © Bruno.
Voetballer Khalid Boulahrouz heeft in een openhartig interview met het magazine 'Helden' voor het eerst verteld over zijn liefdesleven en de invloed daarvan op zijn prestaties in het veld. Zo laat hij weten dat hij nieuws dat zijn ex-vrouw Sabia een relatie kreeg met Rafael van der Vaart niet van haar hoorde. 'Ik heb het via de media moeten vernemen.'
Sabia vond nieuw levensgeluk bij de ex-man van haar beste vriendin Sylvie van der Vaart. © bruno.
"Persoonlijk vind ik het respectloos. Laten we zeggen dat iedereen zijn eigen normen en waarden heeft."
Khalid Boulahrouz over het feit dat hij over Sabia en Rafael hoorde via de media.
Boulahrouz en zijn vrouw Sabia werden in 2008 vastgelegd op het balkon van spelershotel Beau Rivage in Lausanne, de dag nadat het Nederlands elftal werd uitgeschakeld in de kwartfinale tegen Rusland. © Bruno.
Na alle ophef over zijn scheiding, de scheiding van Sylvie en Rafael van der Vaart en de nieuwe relatie van Rafael met Sabia, legde Boulahrouz enkele weken geleden nog een eenmalige verklaring af. Hij wilde toen niet inhoudelijk op de zaken ingaan en stelde dat 'zijn enige zorg en verantwoordelijkheid ligt bij onze kinderen'. In het interview doet hij nu echter een boekje open over de periode met Sabia.
Geen rust
Hij vertelt over de beginperiode van hun relatie. 'Ik voelde ook echt liefde voor haar. Veel liefde. Die blokkeerde als het ware mijn verstand. Mijn verstand zei ergens al: je hebt geen partner nodig om te slagen als prof. Maar ik was verliefd. Een profvoetballer wil eigenlijk maar één ding en dat is thuis rust vinden. Die rust vond ik niet.'
'Ik wilde rusten, lekker thuis zijn. Zij wilde dan iets doen. Daarin verschilden we van mening en dan ontstonden er discussies, om het netjes uit te drukken.'
Barstjes
Sabia en Khalid Boulahrouz kregen in 2005 een relatie en trouwden in december 2006. De eerste barstjes in hun huwelijk werden zichtbaar toen Khalid Boulahrouz bij Stuttgart speelde terwijl Sabia terug naar het 500 km noordelijker gelegen Hamburg verhuisde.
'In 2010 zijn Sabia en ik uit elkaar gegaan. De scheidingsprocedure is in 2012 afgerond. Ik ben daar in de media nooit over naar buiten getreden,' verklaarde de Sporting Lissabon-speler.
'Respectloos'
De breuk tussen de twee werd echter breed uitgemeten in diverse media. 'Ik wilde dat nooit, de rode lopers en de belletjes met Albert Verlinde en zo. Ik wilde alle aandacht bij het voetbal leggen.'
'Later kwam nog het verhaal dat ze met de man van Sylvie was. Het kwam allemaal rauw op mijn dak. Ik heb het via de media moeten vernemen. Ik wist het bij wijze van spreken net zo snel als jullie.'
'Persoonlijk vind ik het respectloos. Laten we zeggen dat iedereen zijn eigen normen en waarden heeft. Kijk, wat ze privé doet, moet ze zelf weten. Waar ik vooral heel erg van baal is dat Sabia nog steeds mijn achternaam gebruikt. Daardoor duikt de hele tijd mijn naam op.'
Gevolg carrière
De profvoetballer geeft in gesprek met Helden ook toe dat zijn carrière door de liefde niet is geworden wat hij ervan verwacht had. 'Ik raakte te veel energie kwijt aan zaken buiten het voetballen. En ik kon dat niet loslaten.'
Khalid heeft zijn les geleerd over de periode met Sabia. 'Zij is geen slecht mens, ik ben geen slecht mens. We zijn andere types, staan heel anders in het leven. Soms werkt dat, soms werkt dat niet. Op mij had dat buitensporig veel invloed. Ik had eerder moeten ingrijpen. Dat is mijn les.'
ja maar ho even......quote:
Hun zoon is januari 2011 geboren, dus dat zou nog makkelijk kunnen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar ho even......
2010 uit elkaar gegaan, zegt hij.
en hoe zit dat dan met de geboortedatum van het jongste kind? toen waren ze al een jaar uit elkaar, zoals hij het nu stelt.
2013?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hun zoon is januari 2013 geboren, dus dat zou nog makkelijk kunnen.
Ik vind Khalid Boulahrouz wel een relaxte vent en kan me helemaal voorstellen dat hij het zat is dat zijn naam elke keer weer opduikt terwijl ze al jaren uit elkaar zijn. Beetje jammer dat hij zich toch heeft laten verleiden om deze uitspraken tegenover Helden te doen.
Waarom?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:48 schreef Deisyy het volgende:
Beetje jammer dat hij zich toch heeft laten verleiden om deze uitspraken tegenover Helden te doen.
Omdat ik vind dat het hem beter gepast had om zich afzijdig te houden van het hele media gedoe.quote:
Ze is toch verzorgd en ziet er prima uit? Of mis ik iets?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:49 schreef Pisces29 het volgende:
Alleen dan een minder verzorgd type.
Dat kan, maar ik kan me voorstellen dat hij ook één keer zijn verhaal wil doen. En hij vertelt het dan nog niet eens aan een Story, Privé of Weekend.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat het hem beter gepast had om zich afzijdig te houden van het hele media gedoe.
Ik kan me dat ook helemaal voorstellen en vind dat hij het nog lang heeft volgehouden om niets te zeggen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:01 schreef Kon-Tiki het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik kan me voorstellen dat hij ook één keer zijn verhaal wil doen. En hij vertelt het dan nog niet eens aan een Story, Privé of Weekend.
Ik vind er niks smaakvol aan (en dan laat ik even de vergelijking met Sylvie zitten, want die kun je door een ringetje halen). Meest smaakloze 'voetvalvrouwtje' tot nu toe (bij Oranje).quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:59 schreef Musthaves1 het volgende:
Ze is toch verzorgd en ziet er prima uit? Of mis ik iets?
Toen vertelde Dani waarschijnlijk wat ze aan moest trekken om Sylvie niet voor schut te zetten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toen ze nog met Sylvie omging was het een stuk beter
Ik vind het ook twee uitersten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:45 schreef Musthaves1 het volgende:
Mwah, zo bijzonder is Sylvie qua uiterlijk toch niet? Je doet net alsof het twee uitersten zijn.![]()
Dat was de vraag toch ook niet? Het gaat er niet om wat kán, het gaat er om wat ze draagt. Hoe ze zich presenteert. Je beoordeelt iemand niet op 'wat zou kunnen'.quote:Maar zo kunnen de meeste mensen er nog wel uitzien als ze er iets voor doen - is mijn mening dan.
Meen je dat?quote:
Waarom? Ik vind ze allebei niet erg verschillen qua niveau van uiterlijk. Als ik google op Sabia ook, prima kleding, ziet er prima uit naast Sylvie. Misschien nog wel stralender zelfs.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het ook twee uitersten.
[..]
Dat was de vraag toch ook niet? Het gaat er niet om wat kán, het gaat er om wat ze draagt. Hoe ze zich presenteert. Je beoordeelt iemand niet op 'wat zou kunnen'.
Het gaat om presentatie en uiterlijk, niet wie en hoe en wanneerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Meen je dat?
Allebei van de straat omhooggevallen, waarbij de een met wat meer geld wat meer klasse gekocht heeft. Verder volgens mij niet héél verschillend.
Smaken verschillenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:53 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind ze allebei niet erg verschillen qua niveau van uiterlijk. Als ik google op Sabia ook, prima kleding, ziet er prima uit naast Sylvie. Misschien nog wel stralender zelfs.
Ze draagt ook prima kleding, jij laat twee ordinaire voorbeelden zien maar als ik google zie ik mooie leren jasjes, leuke jurkjes, leuke hakken, leuke boyfriend-blouse. Beetje hetzelfde als Sylvie juist.
Natuurlijk, maar als ik google zie ik eigenlijk een beetje dezelfde kledingstijl als ze zo naast elkaar lopen.quote:
Sabia zou nog zo een Sylvie kunnen worden. Zo'n karakterloze engnek die je wel door een ringetje kan halen. Dat kan makkelijk. Klasse in de voetballerij wel te koop volgens mij.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Meen je dat?
Allebei van de straat omhooggevallen, waarbij de een met wat meer geld wat meer klasse gekocht heeft. Verder volgens mij niet héél verschillend.
Ex paaldanseres met tieten als voetballen? Smaak?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:57 schreef Noek het volgende:
Sabia zou nog zo een Sylvie kunnen worden. Zo'n karakterloze engnek die je wel door een ringetje kan halen. Dat kan makkelijk. Klasse in de voetballerij wel te koop volgens mij.
Iedereen kan er zo uitzien. Tenzij je echt een afschuwelijk hoofd hebt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Sabia zou nog zo een Sylvie kunnen worden. Zo'n karakterloze engnek die je wel door een ringetje kan halen. Dat kan makkelijk. Klasse in de voetballerij wel te koop volgens mij.
Verzorgd is dan ook niet hetzelfde als smaakvol.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind er niks smaakvol aan (en dan laat ik even de vergelijking met Sylvie zitten, want die kun je door een ringetje halen). Meest smaakloze 'voetvalvrouwtje' tot nu toe (bij Oranje).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de rest van de kleding is dan weer dit:
[ afbeelding ]
Kruising Plain Jane en Paaldanseres. Bij 'verzorgd' denk ik echt aan wat anders.Maar dat interpreteert iedereen uiteraard verschillend.
Toen ze nog met Sylvie omging was het een stuk beter
Ik zie dit soort foto's.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:57 schreef Pisces29 het volgende:
En het ging niet om kunnen worden, nogmaals, enkel wat ik nu zie en vind. Laatste half jaar.
Sylvie was een Priscilla ooit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ex paaldanseres met tieten als voetballen? Smaak?
En het ging niet om kunnen worden, nogmaals, enkel wat ik nu zie en vind. Laatste half jaar.
Ja en dit is geen laatste half jaar.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:59 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Ik zie dit soort foto's.
[ afbeelding ]
Dus ja.
Haar 'Plain jane' momenten vind ik niet verzorgd. De rest is gewoon ordi en smaakloos.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:59 schreef hexje het volgende:
[..]
Verzorgd is dan ook niet hetzelfde als smaakvol.
Bovengemiddeld mooi? Dan zit ik dus in een bovengemiddeld mooie omgeving, ofzoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:03 schreef conleche het volgende:
Zowel Sylvie als Sabia hebben wel bovengemiddeld mooie hoofden hoor, beetje raar om te stellen dat iedereen er zo kan uitzien. Verder heb ik geen hele hoge pet van ze op, maar dat kan ik met objectief oog nog wel onderscheiden.
Ik vind trouwens de tieten van Sabia wel door een verminderd capabel plastisch chirurg gefixed dan die van Sylvie.Wat een ordinaire tetten zijn dat zeg.
Hoe kan ik nou weten van wanneer al die foto's zijn? Maar haar kledingstijl is plotseling veranderd? Jij bent er dus altijd bij hoe ze eruitziet? Prima. Blijft staan dat ik niet kan zeggen dat ze niet verzorgd is, ondanks haar ordinaire kleding op de door jou geposte foto's.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en dit is geen laatste half jaar.
Ik wil die schoenen!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind er niks smaakvol aan (en dan laat ik even de vergelijking met Sylvie zitten, want die kun je door een ringetje halen). Meest smaakloze 'voetvalvrouwtje' tot nu toe (bij Oranje).
[ afbeelding ]
Ja, nice.quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:10 schreef Noek het volgende:
Nu ziet ze er gewoon uit op het niet dragen van een bh na. Dat vindt ze onderdrukkend voor vrouwen ofzo. Dolle Sabia!
Bofkont. Ben jaloers.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:14 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Ja, nice.Ik had laatst gecombineerd onder een skinny (spijker), dat staat ook super goed. Vind ik mooier dan op blote benen eigenlijk. Maar goed, is offtopic.
[..]![]()
Khalid heeft ook al HET jasje aan! Dat jasje dat Sylvie al doorschoof naar Sabia toen die nog de tassen droeg...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:27 schreef Noek het volgende:
Google is oké!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uh, het lijkt er niet eens op.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:10 schreef Laureline het volgende:
[..]
Khalid heeft ook al HET jasje aan! Dat jasje dat Sylvie al doorschoof naar Sabia toen die nog de tassen droeg...
en je ziet duidelijk wie er tussenuit steektquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:59 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Ik zie dit soort foto's.
[ afbeelding ]
Dus ja.
Dag en nacht verschil, Sabia ziet er altijd verlopen uit...ze ziet er nooit fris voor de dag uitquote:
Nutteloze opmerking zo zonder foto's.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:06 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Bovengemiddeld mooi? Dan zit ik dus in een bovengemiddeld mooie omgeving, ofzo.
Altijd verlopen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:38 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dag en nacht verschil, Sabia ziet er altijd verlopen uit...ze ziet er nooit fris voor de dag uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |