abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130089554
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 11:36 schreef Andromache het volgende:
Is het heel gek als ik zeg dat Sabia er misschien niet zo aan alle media gewend is en er niet goed mee om weet te gaan? Want laten we wel wezen, Bouhlarouz stond de laatste jaren voetballend een stuk minder in de belangstelling dan Van der Vaart....
Rafael is niet achterlijk, indien zij het wel is. En ze heeft zelf kinderen bij meerdere mannen, dit zou vader nummer drie worden. Daar hoef je geen ervaring met media voor te hebben, imo. Ze is een volwassen vrouw.
Dat soort dingen roep je lekker als je kinderloos bent, in dit geval zijn er een hoop in het spel al :')

Daarbij is de ze hele bombari bij Oranje echt wel gewend.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 11:24:07 #202
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130089619
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:19 schreef alors het volgende:
Khalid heeft zijn scheet ook gelaten.

[..]

Dat zijn beste harde woorden :') Je carriere verknald door een vrouw..
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_130089714
quote:
2s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:24 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat zijn beste harde woorden :') Je carriere verknald door een vrouw..
Dat zegt ie toch niet? Alleen dat ie de problemen van thuis mee nam het voetbalveld op en dat ie er daarom geen zin meer in had en dit het beste is.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 11:29:21 #204
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130089743
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:28 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat zegt ie toch niet? Alleen dat ie de problemen van thuis mee nam het voetbalveld op en dat ie er daarom geen zin meer in had en dit het beste is.
quote:
aldus de voetballer die nog verder gaat door te stellen dat zijn loopbaan door ruzies en onenigheden met Engizek niet geworden is wat hij had gewild.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_130089800
'ruzies' en 'onenigheid' is ook iets van twee mensen. Reactie op elkaar. Dus niet enkel Sabia.
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 11:33:22 #206
184769 crew  Deisyy
pi_130089823
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
'ruzies' en 'onenigheid' is ook iets van twee mensen. Reactie op elkaar. Dus niet enkel Sabia.
Zo is dat, lekker makkelijk om haar daar de schuld van te geven terwijl hij het zelf ook niet los kon laten.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_130089867
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:33 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Zo is dat, lekker makkelijk om haar daar de schuld van te geven terwijl hij het zelf ook niet los kon laten.
Hij geeft toch niet de schuld, hij verwijst naar de ruzies die ze hadden, daar was hij toch ook een deel van?
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 11:39:01 #208
184769 crew  Deisyy
pi_130089994
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hij geeft toch niet de schuld, hij verwijst naar de ruzies die ze hadden, daar was hij toch ook een deel van?
Ok, je hebt een punt ;)
pi_130090020
Ik had gehoopt dat hij nergens op zou reageren, maar als je dag in dag uit dat geneuzel over je ex leest ('de anticonceptie is de deur uit', 'ik word eindelijk als een prinses behandeld', 'dit is nou echte liefde'), dan ga je vanzelf reageren, denk ik.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 augustus 2013 @ 11:42:48 #210
163650 Greys
pi_130090116
En ik kan me best voorstellen dat hij er gestoord van werd dat 'zijn' naam constant in de roddelbladen stond en staat, ook al is hij al een tijd van haar gescheiden. Juist voor iemand die zelf in de luwte leeft qua privéleven op straat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130090197
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:42 schreef Greys het volgende:
En ik kan me best voorstellen dat hij er gestoord van werd dat 'zijn' naam constant in de roddelbladen stond en staat, ook al is hij al een tijd van haar gescheiden. Juist voor iemand die zelf in de luwte leeft qua privéleven op straat.
Dat!
  donderdag 15 augustus 2013 @ 11:59:02 #212
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130090532
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:42 schreef Greys het volgende:
Ik vind het al bewonderingswaardig dat het zo lang geduurd heeft, dat hij het zo zat is dat hij wat zegt. En ik vermoed dat het hier wat hem betreft ook bij blijft.

Wat mij vooral tegenvalt is hoe mediageil Raf en Saab, samen zijn. Het komt mij over op een trap nageven naar de beide exen en vooral naar Syl. Voorheen zou ik gezegd hebben, daar zal ze het wel naar gemaakt hebben, maar ik kan nu wel waarderen hoe zij zich vooral laat fotograferen maar verder wel zwijgt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_130091108
Iets minder zware woorden in de Telegraaf:

quote:
Khalid Boulahrouz zeer openhartig over huwelijk Sabia

van onze redactie
AMSTERDAM -

Khalid Boulahrouz heeft geen prettige herinneringen aan zijn huwelijk met zijn ex-vrouw Sabia Engizek.

De voetballer kon in zijn huwelijk niet de rust vinden die hij nodig had. Ook hadden de vele problemen met Sabia een negatieve invloed op zijn voetbalcarrière. Dat vertelt hij in het nieuwe nummer van tijdschrift Helden, dat donderdadg in de winkel ligt.
"Ik merkte na verloop van tijd dat ik ze niet los kon laten op het voetbalveld", zegt de voetballer die van mening is dat zijn loopbaan door ruzies met Sabia niet geworden is wat hij had gewild. "Heel eerlijk, ik was liever alleen."
Boulahrouz denkt dat hun problemen werden veroorzaakt vanwege het feit dat ze zoveel van elkaar verschillen. "Ik wilde dat nooit, de rode lopers en de belletjes met Albert Verlinde en zo. Ik wilde alle aandacht bij het voetbal leggen. Ik wilde rusten, lekker thuis zijn. Zij wilde dan iets doen. Daarin verschilden we van mening en dan ontstonden er discussies, om het netjes uit te drukken."
Na een huwelijk van zeven jaar besloten Khalid en Sabia halverwege december te gaan scheiden. Tot zijn schrik moest hij, kort daarna, via de media vernemen dat zijn ex de liefde had gevonden bij Rafael van der Vaart. "Het kwam allemaal rauw op mijn dak. Ik wist het bij wijze van spreken net zo snel als jullie. Persoonlijk vind ik het respectloos."

Toch heeft de voetballer geen haatgevoelens voor zijn ex met wie hij samen een kind heeft, vertelt hij in Helden. "Zij is geen slecht mens, ik ben geen slecht mens. We zijn andere types, staan heel anders in het leven. Soms werkt dat, soms werkt dat niet. Op mij had dat buitensporig veel invloed. Ik had eerder moeten ingrijpen. Dat is mijn les."
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 augustus 2013 @ 12:23:41 #214
163650 Greys
pi_130091194
Ik vind dat ie het keurig brengt.

quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:59 schreef Uccie het volgende:
Wat mij vooral tegenvalt is hoe mediageil Raf en Saab, samen zijn. Het komt mij over op een trap nageven naar de beide exen en vooral naar Syl. Voorheen zou ik gezegd hebben, daar zal ze het wel naar gemaakt hebben, maar ik kan nu wel waarderen hoe zij zich vooral laat fotograferen maar verder wel zwijgt.
Nou idd. Als ik iets niet had verwacht is dat Saab nog meer mediageil is dan Sylvie. Saab lijkt elke gelegenheid aan te grijpen om de wereld (en idd de exen) te tonen hoe ontzettend goed het met haar gaat, dat ze al razendsnel samenwoonden, dat de anti-conceptie de deur al uit is etc etc.
Ik begin steeds meer te denken dat Sabia al heel lang haar zinnen had gezet op Raf, dat de vriendschap met Sylvie dus idd een manier was van haar om dichtbij Rafael te zijn en dat ze nu eindelijk haar klauwen er in heeft kunnen slaan en dat van de daken schreeuwt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130091349
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou idd. Als ik iets niet had verwacht is dat Saab nog meer mediageil is dan Sylvie. Saab lijkt elke gelegenheid aan te grijpen om de wereld (en idd de exen) te tonen hoe ontzettend goed het met haar gaat, dat ze al razendsnel samenwoonden, dat de anti-conceptie de deur al uit is etc etc.
Ik begin steeds meer te denken dat Sabia al heel lang haar zinnen had gezet op Raf, dat de vriendschap met Sylvie dus idd een manier was van haar om dichtbij Rafael te zijn en dat ze nu eindelijk haar klauwen er in heeft kunnen slaan en dat van de daken schreeuwt.
Oud nieuws ja
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 augustus 2013 @ 12:28:27 #216
163650 Greys
pi_130091365
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:28 schreef sherezade het volgende:

[..]

Oud nieuws ja
:?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 12:30:09 #217
184769 crew  Deisyy
pi_130091425
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:20 schreef Reismeis het volgende:
Iets minder zware woorden in de Telegraaf:

[..]

2 kinderen toch? Of heeft Sabia nu al kinderen van 3 vaders?
pi_130091438
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:28 schreef Greys het volgende:

[..]

:?
Dat wisten we toch al? Het feit dat het al langer speelde en dat ze haar zinnen gezet had op Raf en dat ze nu als een goedkoop sletje rond schreeuwt dat ze gestopt is met de anticconceptie??
pi_130091452
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:30 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik geloof 3 kinderen van 2 vaders
pi_130091482
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:30 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Binnenkort misschien wel. Zij en Raf zijn druk bezig. Aldus een Sabia in de Bild.
pi_130091489
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:31 schreef sherezade het volgende:

[..]

:Y
En als het aan haar ligt, binnenkort 4 kinderen bij 3 vaders.
pi_130091499
quote:

[..]

Dacht ook dat ze er 2 had?
pi_130091501
quote:

[..]

+ een overleden kindje van 1 van die 2 vaders
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 augustus 2013 @ 12:33:32 #224
163650 Greys
pi_130091528
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:30 schreef sherezade het volgende:

[..]

Dat wisten we toch al? Het feit dat het al langer speelde en dat ze haar zinnen gezet had op Raf en dat ze nu als een goedkoop sletje rond schreeuwt dat ze gestopt is met de anticconceptie??
Nou eerst geloofde ik dat zelf niet, nu begin ik daar steeds meer in te geloven.
Maar als mijn eigen gevoel ook al oud nieuws voor je is.... :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130091533
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:32 schreef piglet het volgende:

[..]

:Y
En als het aan haar ligt, binnenkort 4 kinderen bij 3 vaders.
:r allimentatie....een kwestie van haar eigen toekomstje regelen
pi_130091561
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:32 schreef kvd het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:32 schreef kvd het volgende:

[..]

oja dat klopt :Y
pi_130091577
Soms vraag ik me weleens af of jij geen plastic meubels in huis moet hebben. Het zuur dat van je afdruipt beschadigt volgens mij alle rest.

/Breaking Bad
pi_130091604
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou eerst geloofde ik dat zelf niet, nu begin ik daar steeds meer in te geloven.
Maar als mijn eigen gevoel ook al oud nieuws voor je is.... :D
Nouja het was overduidelijk he ,
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 augustus 2013 @ 12:36:35 #229
163650 Greys
pi_130091624
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:36 schreef sherezade het volgende:

[..]

Nouja het was overduidelijk he ,
Kan je anderen niet eens gewoon en leuk mee laten doen aan een topic? Ipv dat zure gezeik van je elke keer? :') Moet je nou echt commentaar hebben op zelfs heel normale posts van een ander? Ik schreef toch ook 'dus inderdaad' enzo, om aan te geven dat het inderdaad al eerder gezegd was? Zeikwijf.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 12:36:42 #230
184769 crew  Deisyy
pi_130091630
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:30 schreef sherezade het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook, maar in het stukje van de Telegraaf staat dat Sabia en Khalid samen een kind hebben, maar ik dacht dat ze er samen twee hadden.
pi_130091631
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:32 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dacht ook dat ze er 2 had?
Katharina samen met Milan B
Amaya en Daamin met Khalid + Anissa met hem
pi_130091640
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:33 schreef sherezade het volgende:

[..]

:r allimentatie....een kwestie van haar eigen toekomstje regelen
Tsja, ze kan gewoon ook echt een kinderwens hebben met Raphael.... En hij is er zelf bij hoor, als ze zwanger wordt. Je doet een beetje of alle mannen er ingeluisd worden door haar.
pi_130091656
quote:

[..]

Dat zij zo'n mediageile dame was had ik ook niet verwacht! Maar als ik het verhaal van Khalid zo lees, is dat ook 1 van de grootste strijdpunten in hun relatie geweest. Hij wilde uit de schijnwerpers blijven en zich concentreren op voetballen en zij niet.
Vind het wel sneu om te lezen dat Khalid ook via de media heeft moeten vernemen dat Raf en Saab een stel waren. Dat je niet eens meer het respect kunt opbrengen zelf even je ex op de hoogte te brengen van iets waar jullie gezamenlijke kinderen mee geconfronteerd gaan worden :N
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 12:37:42 #234
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130091658
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

je zal ze de kost moeten geven waarbij het huwelijk na de dood van een kind strandt. elk verwerkt het verdriet op eigen manier. het kan goed gaan , maar eerlijk gezegd ken ik er meer, waar het niet goed gaat.
pi_130091673
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:35 schreef conleche het volgende:
Soms vraag ik me weleens af of jij geen plastic meubels in huis moet hebben. Het zuur dat van je afdruipt beschadigt volgens mij alle rest.

/Breaking Bad
:') je kunt het niet mooier maken dan het is, als je mij daarom zuur vindt moet jij lekker weten..
feit is gewoon dat het een viezig vrouwtje is die z.s.m keer op keer zwanger wilt worden zodra ze een man heeft leren kennen...zodat ze straks niet hoeft te werken :')
pi_130091723
quote:
13s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Kan je anderen niet eens gewoon en leuk mee laten doen aan een topic? Ipv dat zure gezeik van je elke keer? :') Moet je nou echt commentaar hebben op zelfs heel normale posts van een ander?
als je dit al zeiken noemt?! Het is al van te voren 100x aangehaald dat zij dit van te voren al van plan was en als mensen er pas een half jaar later achterkomen dan hebben ze in een diepe slaap gezeten
pi_130091756
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:38 schreef sherezade het volgende:

[..]

:') je kunt het niet mooier maken dan het is, als je mij daarom zuur vindt moet jij lekker weten..
feit is gewoon dat het een viezig vrouwtje is die z.s.m keer op keer zwanger wilt worden zodra ze een man heeft leren kennen...zodat ze straks niet hoeft te werken :')
Types als jij maken Show een beetje naar. Het is heul amusant om een beetje te speculeren en te roddelen, maar jij doet het met zo'n schijnbaar diepe haat voor mensen die je niet eens kent, dat het mij irriteert en dan druk ik me nog zacht uit.
pi_130091779
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:36 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Tsja, ze kan gewoon ook echt een kinderwens hebben met Raphael.... En hij is er zelf bij hoor, als ze zwanger wordt. Je doet een beetje of alle mannen er ingeluisd worden door haar.
:Y en de paashaas bestaat ook echt
pi_130091793
Ik kan me nog goed de beelden voor me halen toen ze voor het eerst samen gefilmd werden. Bij die lift. Sabia wou maar al te graag laten zien dat ze bij Raf hoorde. Dat zei me toen al genoeg hoe zij is.
Ik ken haar niet, maar ze lijkt me doortrapt, stiekem en egoïstisch.
pi_130091805
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Types als jij maken Show een beetje naar. Het is heul amusant om een beetje te speculeren en te roddelen, maar jij doet het met zo'n schijnbaar diepe haat voor mensen die je niet eens kent, dat het mij irriteert en dan druk ik me nog zacht uit.
fijn om te lezen dat ik iets bij je los maak, dan zit jij er meer mee als mij O+
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 augustus 2013 @ 12:42:57 #241
163650 Greys
pi_130091819
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:40 schreef sherezade het volgende:

[..]

als je dit al zeiken noemt?! Het is al van te voren 100x aangehaald dat zij dit van te voren al van plan was en als mensen er pas een half jaar later achterkomen dan hebben ze in een diepe slaap gezeten
Jezus fuck _O-

D'r is niks bewezen of een feit dat zij dat van te voren al van plan was. Of kan jij in haar hoofd kijken?. Mensen hebben hun EIGEN gedachtes enzo, dat is jou vreemd kennelijk. Jouw waarheid is niet altijd de waarheid. Het is geen kwestie van 'er nu pas achter komen', het is een kwestie van 'eerst dacht ik het niet, nu wel'. Gun mensen nou gewoon hun eigen gedachtenwisselingen ipv je er als een zure trut elke keer negatief mee te bemoeien. Astublieftdankjewel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 15 augustus 2013 @ 12:42:59 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130091820
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Amen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130091839
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik kan me nog goed de beelden voor me halen toen ze voor het eerst samen gefilmd werden. Bij die lift. Sabia wou maar al te graag laten zien dat ze bij Raf hoorde. Dat zei me toen al genoeg hoe zij is.
Ik ken haar niet, maar ze lijkt me doortrapt, stiekem en egoïstisch.
jaja vooral omdat zij meteen wel effe de boel zou regelen zogenaamd tussen die 2 en gelijk een sleutel had van het appartement van Rafael.......gelijk even de touwen in handen nemen he
  donderdag 15 augustus 2013 @ 12:44:35 #244
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130091865
En dan de eigen verzuurde mening als feit presenteren :') .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_130091883
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Jezus fuck _O-

D'r is niks bewezen of een feit dat zij dat van te voren al van plan was. Of kan jij in haar hoofd kijken?. Mensen hebben hun EIGEN gedachtes enzo, dat is jou vreemd kennelijk. Jouw waarheid is niet altijd de waarheid. Het is geen kwestie van 'er nu pas achter komen', het is een kwestie van 'eerst dacht ik het niet, nu wel'. Gun mensen nou gewoon hun eigen gedachtenwisselingen ipv je er als een zure trut elke keer negatief mee te bemoeien. Astublieftdankjewel.
Dus vooralsnog Goeiemorgen voor jou
pi_130091908
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Amen.
:') och gut onze midlife crisis heeft zich ook gemeld
pi_130092022
quote:

Toen de scheiding bekend werd riep iedereen hier 'nu kan Raf eindelijk uit de schijnwerpers'. Komt ie met een meid aankakken die net zo graag in beeld is :D Alleen dan een minder verzorgd type. En hij is zelf ook meer in beeld dan ten tijden van Sylvie.

Dat ze (dom en) verliefd zijn kan me echt niet schelen, het is hun leven, leef lekker zou ik zeggen :) , maar er zijn al zoveel kinderen, en niet alleen van haar, maar hij heeft ook een kind. Ik snap er geen snars van dat je verteld dat je anticonceptie de deur uit is? :?
Dat je kinderen wil, terwijl er al kinderen zijn, zou ik ook laten, de hele wereld geniet mee, maar oké. Maar dit...

Ik zou bijna hopen dat ze echt zwanger is, dan is dat gespeculeer voorbij (in het belang van die kinderen).
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 augustus 2013 @ 12:50:47 #248
163650 Greys
pi_130092062
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:45 schreef sherezade het volgende:

[..]

:') och gut onze midlife crisis heeft zich ook gemeld
Snap je nou echt niet dat er voor jou persoonlijk ook geen reet meer aan is in dit soort topics, die je zelf ook leuk vindt, als je iedereen er wegjaagt met je zure gedoe? Dan zit je hier straks in je eentje en dan? Lekker met jezelf roddelen? :D

Doe gewoon eens je best om het wat gezelliger te houden onderling, geef je bek niet elke keer een douw als er iets in je opborrelt. Ik ga verder wel op mijn handen zitten. Sorry, mods.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130092068
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:37 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

je zal ze de kost moeten geven waarbij het huwelijk na de dood van een kind strandt. elk verwerkt het verdriet op eigen manier. het kan goed gaan , maar eerlijk gezegd ken ik er meer, waar het niet goed gaat.
Daar heb ik aan zitten denken.

Alleen is zij de ex-paaldanseres en is (lijkt) Khalid gewoon het huiselijke type. Als zij de bloemetjes buiten wil zetten, en hij niet, dan houdt een relatie écht snel op.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 augustus 2013 @ 12:53:22 #250
163650 Greys
pi_130092143
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Toen de scheiding bekend werd riep iedereen hier 'nu kan Raf eindelijk uit de schijnwerpers'. Komt ie met een meid aankakken die net zo graag in beeld is :D Alleen dan een minder verzorgd type. En hij is zelf ook meer in beeld dan ten tijden van Sylvie.
Nog meer dan Syl, lijkt wel :D En hij lijkt er idd als een mak blij lammetje aan mee te doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')