Idd, ik geef haar groot gelijkquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb welgeteld DRIE verschillende bikini's gezien volgens mij so far.
Da's toch niet zo raar, dat heb ik zelfs nog wel eens mee op zonvakantie
Net wat je zegt, die prop je in alle loze hoekjes en gaten van je koffer, een extra bikini is nooit weg!
quote:Sabia en Rafael krijgen een zoon'
van onze redactie
AMSTERDAM -
Medium Liesbeth van Dijk weet het bijna zeker: Sabia Engizek krijgt een jongetje.
"Ik heb sterk het gevoel dat Sabia een zoon verwacht", zegt Liesbeth, bekend van het SBS-programma Paranormale Kinderen. "Maar dat ze zwanger is, staat voor mij vast."
Mocht Liesbeth het bij het juiste eind hebben, dan is het de tweede keer dat Sabia moeder wordt van een jongen. Ze kreeg met Khalid Boulahrouz dochter Amaya (3) en zoon Daamin (2). Uit een andere relatie met clubeigenaar Milan B. heeft ze tienerdochter Katharina.
Daar zit iets achter. Was de Telegraaf nou kamp Sylvie?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe grappig dat de telegraaf naadloos over gaat op haar meisjesnaam
Nee, beslist niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Daar zit iets achter. Was de Telegraaf nou kamp Sylvie?
Tot nu toe noemden ze Sabia nog steeds Bouhlarouz geloof ik he?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja tot gister geloof ik... toen was het ineens Engizek.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot nu toe noemden ze Sabia nog steeds Bouhlarouz geloof ik he?
Jij wuft wicht!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb welgeteld DRIE verschillende bikini's gezien volgens mij so far.
Da's toch niet zo raar, dat heb ik zelfs nog wel eens mee op zonvakantie
Net wat je zegt, die prop je in alle loze hoekjes en gaten van je koffer, een extra bikini is nooit weg!
Tot aan vanmorgen 6:00 om precies te zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja tot gister geloof ik... toen was het ineens Engizek.
quote:do 08 aug 2013, 06:00
Hamburgs BABY-mysterie
Wat weet Sabia, wat Raf niet weet?
door Evert Santegoeds
AMSTERDAM -
Het blijft een raadsel waarom Sabia Engizek zegt dat zij in verwachting is en de baby’s vader, Rafael van der Vaart, dat een paar dagen later ontkent. Terwijl hij wel zegt graag met zijn nieuwe liefde een kind te wíllen hebben.
Een groter mysterie is dat Rafael zich aldus opstelt, maar dat Sabia zwijgt en niet heeft ontkend dat zij het blijde nieuws zélf een Duitse journalist heeft ingefluisterd!
Kwam de timing van Sabia’s ontboezeming Rafael misschien gewoon niet zo goed uit?
Twitteraccount is veranderd, aldus Shownieuws (quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, maar kennelijk niet helemaal?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Twitteraccount is veranderd, aldus Shownieuws (). Zal daardoor wel door komen.
Lekker er even tussenuit in St.Tropez en nu moeten de ijsjes er weer vanaf.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die lacht stiekum iedereen uiten denkt, HA ik loop hier lekker op het strand, zwemmen, ijsjes
etenla maar lullen die sukkels
Tja, wat er ingaat moet er ook weer vanaf natuurlijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:40 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Lekker er even tussenuit in St.Tropez en nu moeten de ijsjes er weer vanaf.
Sylvie bracht een bezoekje aan haar persoonlijke fitnesstrainer.
[ afbeelding ]
met haar bankrekening zou ik ook de hele dag lopen lachenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ben benieuwd wat er gaat komen de volgende dagen. Ik vind haar er uit zien alsof ze ergens lol om heeft, alsof ze ergens de draak mee steekt.....
Zeker als je weet wat er straks door Raffie wordt bijgestortquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
met haar bankrekening zou ik ook de hele dag lopen lachen
Hoe zit het eigenlijk met die scheiding? die is nog niet rond toch? Ben benieuwd hoe zich dat nog verder gaat ontwikkelen en hoelang het gaat duren voordat alles financieel is afgehandeld...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zeker als je weet wat er straks door Raffie wordt bijgestort
Daarbij, als ik zou zien hoe de pers over elkaar heenduikelt om mijn ex op de voorpagina te zetten met zijn nieuwe vriendin die eerst mijn beste vriendin was...zou ik ook denken: nananananana![]()
Nee volgens mij niet, geloof maar dat beide kanten een advocaat hebben die van elke euro apart vaststeld voor wie die is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:48 schreef sherezade het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met die scheiding? die is nog niet rond toch? Ben benieuwd hoe zich dat nog verder gaat ontwikkelen en hoelang het gaat duren voordat alles financieel is afgehandeld...
Is dat stulpje van hun al verkocht?
Oh god dus dat zou nog heeeel lang kunnen gaan durenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, geloof maar dat beide kanten een advocaat hebben die van elke euro apart vaststeld voor wie die is.
Ja tegen die tijd is het Sabia-Raf-mini-elftal wel al compleetquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
Oh god dus dat zou nog heeeel lang kunnen gaan duren
Ben benieuwd ja haha, mits ze dan nog bij elkaar zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja tegen die tijd is het Sabia-Raf-mini-elftal wel al compleet
Moet wel, meer twists & turns in deze gate kunnen mijn arme hersenen niet aan hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ben benieuwd ja haha, mits ze dan nog bij elkaar zijn natuurlijk
Groot gelijk hebben zequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:26 schreef kvd het volgende:
Aha...het laatste kwartier van Boulevard
Sabia heet geen Boulahrouz meer omdat de familie Boulahrouz heeft aangegeven dat ze niet meer willen dat ze die naam gebruikt.
Ja is dat zo? Maarja waarom zou je dat zelf willen??quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Netjes van d'r dan, ze heeft gewoon het recht om die naam te blijven gebruiken
Ja, dat is zo. Bijvoorbeeld om dezelfde achternaam te hebben als je kinderen, voor sommige vrouwen is dat heel belangrijk. Of omdat je je eigen meisjesnaam niet wil voeren omdat je onenigheid hebt met je familie. Zoveel mensen, zoveel wensen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:48 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja is dat zo? Maarja waarom zou je dat zelf willen??
Ja ik kan me voorstellen als je een carierre hebt opgebouwd dat je uit belang daarvan de naam van je ex wilt aanhouden, maar dan denk ik aan echte artiesten zoals een Tina Turner..die had een goede reden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Bijvoorbeeld om dezelfde achternaam te hebben als je kinderen, voor sommige vrouwen is dat heel belangrijk. Of omdat je je eigen meisjesnaam niet wil voeren omdat je onenigheid hebt met je familie. Zoveel mensen, zoveel wensen.
Vraag me dan toch af hoe dat gaat. Heeft de familie dat aan de pers gemeld? Hebben ze het tegen Sabia gezegd en heeft die vervolgens een persbericht de deur uitgedaan dat die achternaam niet meer gebruikt mag worden? Gaat ze naar iedere cameraman of fotograaf die ze ziet toe om te zeggen dat zij haar best mogen stalken maar dan wel onder vermelding van haar meisjesnaam?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:26 schreef kvd het volgende:
Aha...het laatste kwartier van Boulevard
Sabia heet geen Boulahrouz meer omdat de familie Boulahrouz heeft aangegeven dat ze niet meer willen dat ze die naam gebruikt.
Volgens Boulevard heeft de familie Boulahrouz een persbericht de deur uitgedaan dat ze het niet op prijs stellen dat zij die naam nog gebruikt omdat het te veel negatief in het nieuws komt. Sabia heeft daarna de naam bij twitter veranderd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:24 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Vraag me dan toch af hoe dat gaat. Heeft de familie dat aan de pers gemeld? Hebben ze het tegen Sabia gezegd en heeft die vervolgens een persbericht de deur uitgedaan dat die achternaam niet meer gebruikt mag worden? Gaat ze naar iedere cameraman of fotograaf die ze ziet toe om te zeggen dat zij haar best mogen stalken maar dan wel onder vermelding van haar meisjesnaam?
Had ze niet beter deze tussenstap kunnen overslaan en direct over kunnen gaan over Sabia van der Vaart?
Lijkt me een fantasietje van Boulevardquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:31 schreef kvd het volgende:
[..]
Volgens Boulevard heeft de familie Boulahrouz een persbericht de deur uitgedaan dat ze het niet op prijs stellen dat zij die naam nog gebruikt omdat het te veel negatief in het nieuws komt. Sabia heeft daarna de naam bij twitter veranderd.
Ben verder al aan het zoeken, maar kan eigenlijk niks vinden, behalve het stukje bij Boulevard (wordt in het filmpje gezegd)
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)lvie-over-babynieuws
Waarom? Ze wordt in de media nu toch ook ineens Engizek genoemd? Dat heeft niet alleen met de naamswissel op twitter te maken, gebeurde de dag daarvoor ineens. Vermoed dat er best wel eens een bericht is uitgegaan, maar dat die niet voor het publiek bedoeld is. Meer richting de media 'joh, gescheiden, geen Boulahrouz meer, willen jullie haar weer Engizek noemen?'. En de vraag bij Sabia hebben neergelegd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lijkt me een fantasietje van Boulevard
Is een foto.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Oei, wat een gemeen heksenlachje heeft Sabia op haar gezicht.
quote:Sabia Engizek is 'leugens over zwangerschap' zat
Sabia Engizek is helemaal klaar met de vele geruchten en leugens over een bevestigde zwangerschap. "De verslaggever die het babynieuws naar buiten bracht, heb ik niet gesproken."
Foto: ANP
Dat vertelt de ex van Khalid Boulahrouz in Story.
Vorige week meldde Privé dat Engizek met haar nieuwe liefde Rafael van der Vaart een baby zou krijgen, waarop daar in verschillende media volop over gespeculeerd werd. Maar volgens Engizek is er niets van waar.
"Ik ben níet zwanger. Dus waar ze het vandaan halen dat ik zwanger ben en dat ik dat bevestigd heb, is mij een raadsel."
Geen geheim
Van der Vaart en Engizek maken er geen geheim van dat de twee graag een kind willen samen. "Ik ben met de anticonceptie gestopt, we werken eraan. Rafael zou het leuk vinden als we een dochter krijgen, maar een zoontje is natuurlijk ook meer dan welkom."
Volgens Engizek zouden zij en Van der Vaart het nieuws van een eventuele zwangerschap ook gewoon naar buiten brengen. "Als ik wél zwanger zou zijn zou ik daar zeker niet over liegen. Rafael ook niet."
Het wordt langzamerhand een triest koppel zo, keihard altijd zeggen dat ze niet graag in de belangstelling staan maar wel alles delen...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Leugens zat zijn, maar met iedereen die het maar horen wil delen dat je anticonceptie de deur uit is
Nog erger, ook met iedereen die het niet wil horenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Leugens zat zijn, maar met iedereen die het maar horen wil delen dat je anticonceptie de deur uit is
Ik denk dat ze gewoon een beetje te eerlijk antwoord geven op vragen van journalisten, ik heb niet de indruk dat ze dit zelf steeds actief naar buiten brengen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Mooiquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:04 schreef Mariposas het volgende:
Bikini #4![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee zeker niet, het is nu nog allemaal nieuw en spannend natuurlijk.. de tijd zal het lerenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nog erger, ook met iedereen die het niet wil horen
Daarbij, als je net een paar maanden bij elkaar bent, dan al samen een kind willen. Het kan goed gaan hoor, zat relaties die 20-30 jaar later nog fantastisch zijn. Maar iets zegt me dat dit er geen is.
quote:Huwelijk met Sabia blokkeerde Khalid Boulahrouz
"Ik was geblokkeerd", zo omschrijft voetballer Khalid Boulahrouz de jaren waarin hij getrouwd was met zijn inmiddels ex-vrouw Sabia Engizek.
"Mijn verstand zei ergens al: 'Je hebt geen partner nodig om te slagen als prof.' Maar ik was verliefd", zegt Boulahrouz in een interview met het driemaandelijkse sportmagazine Helden.
"Een profvoetballer wil eigenlijk maar één ding en dat is thuis rust vinden. Die rust vond ik niet."
Door de nieuwe relatie van Engizek met Rafel van der Vaart kwam het privéleven van de voetballer tegen zijn zin in de publieke aandacht. "Ik koester mijn privéleven. Als geen ander", aldus Boulahrouz tegen het blad.
Khalid en Sabia Bouhalrouz trouwden in 2006. Tijdens het EK 2008 beleefden ze een drama met de dood van hun eerste kind. Het Nederlands elftal droeg daarom tijdens het toernooi een rouwband. Het stel kreeg later nog een zoon en een dochter en scheidde officieel in 2012.
Carrière
In het interview gaat Bouhlarouz uitgebreid in op de problemen in zijn huwelijk en hoe die zijn voetbalcarrière beïnvloedden. "Ik merkte na verloop van tijd dat ik ze niet los kon laten op het voetbalveld", aldus de voetballer die nog verder gaat door te stellen dat zijn loopbaan door ruzies en onenigheden met Engizek niet geworden is wat hij had gewild. "Heel eerlijk, ik was liever alleen."
De verdediger van Sporting Portugal zegt verder te balen van het feit dat zijn ex-vrouw veelvuldig onder de naam Bouhlarouz in de media verschijnt.
Zelf voelt hij zich sinds de scheiding stukken beter. Met een nieuwe relatie is Bouhlarouz naar eigen zeggen "totaal niet bezig".
Door: NU.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |