speaking of froukje: wat ziet die eruit zeg!. dat haar, het lijkt wel touw en ze veroudert wel in een heel hoog tempoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:40 schreef Ole het volgende:
Was Froukje toen ook niet een keer heel snel zwanger?
Ik zie alleen maar dr wenkbrauwen en die irritante appelwangetjes.... Sabia zal vast wel zwanger zijn, waar rook is, is vuurquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
speaking of froukje: wat ziet die eruit zeg!. dat haar, het lijkt wel touw en ze veroudert wel in een heel hoog tempo
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, straks komen andere sterren met echte issues zoals Gordon, Wibi Sourjadi, Bastiaan van Schaik, Estelle Gullit en Barbie niet meer aan bod in dat journalistiek hoogstaande programma!
Als het zo zou werken dan zouden William en Kate al een stuk of 3 kinderen hebben...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar dr wenkbrauwen en die irritante appelwangetjes.... Sabia zal vast wel zwanger zijn, waar rook is, is vuur
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
speaking of froukje: wat ziet die eruit zeg!. dat haar, het lijkt wel touw en ze veroudert wel in een heel hoog tempo
Hebben ze misschien ook wel... Weet jij veel :pquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het zo zou werken dan zouden William en Kate al een stuk of 3 kinderen hebben...
Ik vind haar best een leuk mens maar die neppe wenkbrauwen, doodzondequote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar dr wenkbrauwen en die irritante appelwangetjes.... Sabia zal vast wel zwanger zijn, waar rook is, is vuur
doet ze goed, lekker genieten!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:04 schreef Mineola het volgende:
Hihi, de voorpagina van de Spits vanmorgen:
[ afbeelding ]
Ik moest meteen aan dit topic en de ijsjes < 3 denken
Zou ze het hoorntje hebben opgegeten?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:04 schreef Mineola het volgende:
Hihi, de voorpagina van de Spits vanmorgen:
[ afbeelding ]
Ik moest meteen aan dit topic en de ijsjes < 3 denken
Tuurlijk, anders staat dat ook op de kiek dat ze hem weggooitquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou ze het hoorntje hebben opgegeten?
Aan haar lijf te zien eet ze gewoon weer hoorntjes, and so she shouldquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:00 schreef Uccie het volgende:
Het ging ook om de koolhydraten, ergens in een interview heeft ze gezegd dat ze in een dolle bui ook weleens het hoorntje opat
Ehm, hoorntje is erger dan vers schepijsquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:58 schreef Mineola het volgende:
Calorietechnisch lijkt dat ijs me ook erger dan het hoorntje.
Syl ziet er wel wat oranje uit trouwens. Maar ja, als je de hele dag in een van je 300 bikini's rondloopt
Ja ze ziet er gelukkig weer een stuk gezonder uit. Ik denk ook dat de breuk van Rafael haar wel goed heeft gedaan. Het zal al een tijdje geen gelukkig huwelijk geweest zijn en de schijn ophouden kost bakken met energie.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aan haar lijf te zien eet ze gewoon weer hoorntjes, and so she should
Dat denk ik niet eens, ik denk dat als je een bepaalde periode leest dat men je te 'dun' vindt, dat dat ook wel doorwerkt. En sinds ze die reclames op tv doet, en ze duidelijk dikker is, en er positieve reacties komen... tijd om los te laten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ze ziet er gelukkig weer een stuk gezonder uit. Ik denk ook dat de breuk van Rafael haar wel goed heeft gedaan. Het zal al een tijdje geen gelukkig huwelijk geweest zijn en de schijn ophouden kost bakken met energie.
Eigenlijk maakt het niet uit waarom het zo is gekomen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet eens, ik denk dat als je een bepaalde periode leest dat men je te 'dun' vindt, dat dat ook wel doorwerkt. En sinds ze die reclames op tv doet, en ze duidelijk dikker is, en er positieve reacties komen... tijd om los te laten.
Die lacht stiekum iedereen uitquote:
Oh really! Nou, dat geeft maar weer aan hoe goed ik op de hoogte ben. Ik zou een lousy celeb zijn zegquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ehm, hoorntje is erger dan vers schepijs
Jezus, volgens mij heeft zij echt een aparte enorme koffer meegenomen voor alleen haar bikini's.quote:
Bikini's nemen geen ruimte, voordat je er een koffer vol mee hebt. En ik zou ook lekker elke dag een andere dragen als ik zoveel in het bezit hadquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:16 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Jezus, volgens mij heeft zij echt een aparte enorme koffer meegenomen voor alleen haar bikini's.
Vraag me af wat ze met die bikini's doet als ze ze heeft gedragen, zo in de kliko of in de zak voor het leger des heils?
Overigens vind ik wel dat ze er echt heel goed uitziet nu met een paar kilootjes meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |