Hehe die Willemquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:59 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]
Guillaume ZARKA@GuillaumeZARKA
Thank you to all media for keeping me inform of my personal status!
https://twitter.com/GuillaumeZARKA
http://www.telegraaf.nl/p(...)llaume_Zarka___.html
Het zijn wel net broer en zus; ze ziet er niet veel ouder uit dan 12 op die foto.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:57 schreef Pisces29 het volgende:
Sylvie op ballerina's vind ik nog steeds geweldig
quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:04 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Het zijn wel net broer en zus; ze ziet er niet veel ouder uit dan 12 op die foto.
Beter 12 op je 35e dan 45quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:04 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Het zijn wel net broer en zus; ze ziet er niet veel ouder uit dan 12 op die foto.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:20 schreef sherezade het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:48 schreef sherezade het volgende:
[..]
We moeten er allemaal zo uitzien als Britney in een afgeknipte spijkerbroek met Uggs en vettige haren ongekamd, dan ben je zekervolgens mensen hier
Ik zie het niet, ik zie alleen iemand die haren uit d'r gezicht strijkt eigenlijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
Op yahoo staan foto's waar volgens hun op te zien is dat Sylvie huilt nadat ze Sabia is tegengekomen.
http://www.showbiznewz.nl(...)ting-met-sabia.html
Nee ik zie het ook niet. Het lijkt wel of ze de camera ziet en dan even een traantje wegpinkt (wat niet te zien is).quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zie het niet, ik zie alleen iemand die haren uit d'r gezicht strijkt eigenlijk
Ik zie in ieder geval een hele trieste blik.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zie het niet, ik zie alleen iemand die haren uit d'r gezicht strijkt eigenlijk
Nou, ik niet eigenlijk? Meer een 'sta ik wel goed op beeld'-blik...quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zie in ieder geval een hele trieste blik.
Ja dat kan, iedereen haalt er uit wat hij of zij ziet. Het enige wat ik kan zeggen is dat ze er niet blij uitziet, weet niet waarom. Voor hetzelfde geld heeft ze net een telefoontje ontvangen waar ze niet zo blij mee was. Ik geef alleen een mening over de foto. Ik zou niet met haar willen ruilen, triest allemaal.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik niet eigenlijk? Meer een 'sta ik wel goed op beeld'-blik...
Ze moest weer even een foto momentje pakkenquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik niet eigenlijk? Meer een 'sta ik wel goed op beeld'-blik...
Ik gok daarop.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:22 schreef sherezade het volgende:
Of misschien was de nieuwste Chanel tas niet meer voorradig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |