Dat we vooral wel begrijpen dat La Meis dit bericht hoogstpersoonlijk is gaan vertellen in Parijs.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:13 schreef Koningin het volgende:
Op nu.nl staat:
De 35-jarige Van der Vaart zou nog niet toe zijn aan een serieuze relatie, na haar breuk met Rafael van der Vaart begin dit jaar.
Dit zegt haar haarstylist Steve Hensel tegen de Duitse krant Morgenpost.
"De afgelopen weken besefte ze dat ze zich eigenlijk nog niet kon richten op een nieuwe vaste relatie. Ze wilde daarom eerlijk tegenover Zarka zijn en hem dit nieuws persoonlijk vertellen. Van der Vaart is daarvoor afgelopen vrijdag speciaal overgevlogen naar Parijs."
In juni doken al de eerste verhalen op over een vermeende breuk. Volgens RTL Boulevard was de relatie bekoeld omdat ze elkaar niet vaak genoeg zagen. In april werd het nieuws bekend van de nieuwe liefde van Van der Vaart.
Eerder realistisch. Bij Sylvie is alles tot in de puntjes geregisseerd, dus dit ongetwijfeld ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Och, ze is toch ook te goed voor deze wereld.![]()
Die kerel staat toch bekend als rokkenjager die de ene mooie vrouw na de andere heeft? Misschien is ze ook gewoon aan de kant geschoven voor een ander....
Of denk ik nu erg gemeen?
Je loopt achter, tegenwoordig gaat het via Whatsapp.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
Is het nu al iets bijzonders als je je relatie persoonlijk en niet per SMS uitmaakt?
Dat dacht ik ook gelijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Och, ze is toch ook te goed voor deze wereld.![]()
Die kerel staat toch bekend als rokkenjager die de ene mooie vrouw na de andere heeft? Misschien is ze ook gewoon aan de kant geschoven voor een ander....
Of denk ik nu erg gemeen?
Ja, plus dat ze het vliegtuig moest nemen om het hem te vertellen, het vliegtuig!!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
Is het nu al iets bijzonders als je je relatie persoonlijk en niet per SMS uitmaakt?
Er is niks interessants aan iemand die niet menselijk lijktquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik begin dat wijf nu wel een beetje beu te worden met haar "interessante" leventje.
Hier stond toch laatst een linkje met een interview (bij een modeshow?) waarbij ze zegt geen rekening te houden met de paparazzi en dus soms make-up loos rondloopt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Er is niks interessants aan iemand die niet menselijk lijktZe zou zichzelf eens een stylist/makeuploos dagje moeten gunnen, dan kweekt ze ook meteen meer sympathie.
Ik weet het niet, misschien heeft ze die situatie een beetje in de hand gewerkt door Sabia zo intensief in haar gezin te betrekken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe leuk het is als je ex-man met je beste vriendin een relatie begint. Nep of niet, sneu vind ik het nog wel eigenlijk.
Heb jij een link van een foto van Sylvie zonder make-up en ongestyld?quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier stond toch laatst een linkje met een interview (bij een modeshow?) waarbij ze zegt geen rekening te houden met de paparazzi en dus soms make-up loos rondloopt.
Het lijkt wel of ze hier meeleest, want ze eet weer, ze loopt zonder make-up en lijkt wat lossere uitspraken te doen.
Ik vraag me nog steeds af hoe leuk het is als je ex-man met je beste vriendin een relatie begint. Nep of niet, sneu vind ik het nog wel eigenlijk.
Ja hoor, is hier ook eens voorbij gekomen. Van Twitter. Diverse foto's, van de vakantie en verjaardag met haar zoontje, zonder make-up.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Heb jij een link van een foto van Sylvie zonder make-up en ongestyld?
Ik heb er nog nooit een gezien.
Er zijn de afgelopen een heleboel foto's langs gekomen dat ze make-up loos erop stond, sinds ze uitelkaar is met Raf moet ik zeggen dat ze een stuk losser is dan voorheen, ik heb ook wel het idee dat er soort druk van haar schouders is afgevallen om altijd het perfecte voetbalvrouwtje uit te hangen. Nu zie je haar regelmatig casual gekleed, weinig tot geen make up en ze straalt veel meer rust uit op de een of andere manierquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Heb jij een link van een foto van Sylvie zonder make-up en ongestyld?
Ik heb er nog nooit een gezien.
We moeten er allemaal zo uitzien als Britney in een afgeknipte spijkerbroek met Uggs en vettige haren ongekamd, dan ben je zekerquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hoor, is hier ook eens voorbij gekomen. Van Twitter. Diverse foto's, van de vakantie en verjaardag met haar zoontje, zonder make-up.
En je haar even door een stijltang halen, och als dat al helemaal gestyld is?
Dat doet me meteen denken aan die handschoentjes die niet 'mochten' bij het voetbalveld.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:48 schreef sherezade het volgende:
[..]
We moeten er allemaal zo uitzien als Britney in een afgeknipte spijkerbroek met Uggs en vettige haren ongekamd, dan ben je zekervolgens mensen hier
quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:59 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]
Guillaume ZARKA@GuillaumeZARKA
Thank you to all media for keeping me inform of my personal status!
https://twitter.com/GuillaumeZARKA
http://www.telegraaf.nl/p(...)llaume_Zarka___.html
Yep, de kapper blijft de beste informatiebron.quote:
Hehe die Willemquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:59 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]
Guillaume ZARKA@GuillaumeZARKA
Thank you to all media for keeping me inform of my personal status!
https://twitter.com/GuillaumeZARKA
http://www.telegraaf.nl/p(...)llaume_Zarka___.html
Het zijn wel net broer en zus; ze ziet er niet veel ouder uit dan 12 op die foto.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:57 schreef Pisces29 het volgende:
Sylvie op ballerina's vind ik nog steeds geweldig
quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:04 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Het zijn wel net broer en zus; ze ziet er niet veel ouder uit dan 12 op die foto.
Beter 12 op je 35e dan 45quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:04 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Het zijn wel net broer en zus; ze ziet er niet veel ouder uit dan 12 op die foto.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:20 schreef sherezade het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:48 schreef sherezade het volgende:
[..]
We moeten er allemaal zo uitzien als Britney in een afgeknipte spijkerbroek met Uggs en vettige haren ongekamd, dan ben je zekervolgens mensen hier
Ik zie het niet, ik zie alleen iemand die haren uit d'r gezicht strijkt eigenlijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
Op yahoo staan foto's waar volgens hun op te zien is dat Sylvie huilt nadat ze Sabia is tegengekomen.
http://www.showbiznewz.nl(...)ting-met-sabia.html
Nee ik zie het ook niet. Het lijkt wel of ze de camera ziet en dan even een traantje wegpinkt (wat niet te zien is).quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zie het niet, ik zie alleen iemand die haren uit d'r gezicht strijkt eigenlijk
Ik zie in ieder geval een hele trieste blik.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zie het niet, ik zie alleen iemand die haren uit d'r gezicht strijkt eigenlijk
Nou, ik niet eigenlijk? Meer een 'sta ik wel goed op beeld'-blik...quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zie in ieder geval een hele trieste blik.
Ja dat kan, iedereen haalt er uit wat hij of zij ziet. Het enige wat ik kan zeggen is dat ze er niet blij uitziet, weet niet waarom. Voor hetzelfde geld heeft ze net een telefoontje ontvangen waar ze niet zo blij mee was. Ik geef alleen een mening over de foto. Ik zou niet met haar willen ruilen, triest allemaal.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik niet eigenlijk? Meer een 'sta ik wel goed op beeld'-blik...
Ze moest weer even een foto momentje pakkenquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik niet eigenlijk? Meer een 'sta ik wel goed op beeld'-blik...
Ik gok daarop.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:22 schreef sherezade het volgende:
Of misschien was de nieuwste Chanel tas niet meer voorradig
Dit zou Jared zijnquote:'Sylvie van der Vaart flirt met mannelijk model'
Sylvie van der Vaart zou zijn gesignaleerd met het model Jared Moore.
Sylvie, die sinds kort niet meer samen is met de Fransman Guillaume Zarka, komt niets te kort als het gaat om aandacht van het mannelijk geslacht. De succesvolle zakenvrouw en presentatrice weet daar wel raad mee.
Sylvie heeft onlangs namelijk flink geflirt in een wijnbar in Hamburg met ene Jared Moore, zo beweert de Duitse krant Hamburger Morgenpost.
Dat de ex van Rafael van der Vaart een enorme flirt is, bleek twee weken geleden ook al toen ze openlijk sjanste met zanger Robin Thicke tijdens een feestje in Berlijn.
Sylvie zette afgelopen vrijdag een punt achter haar relatie met Guillaume, omdat ze na het lange samenzijn met Rafael en het turbulente einde van hun huwelijk nog niet klaar is voor een nieuwe man in haar leven.
misschien kwamen ze daar alallebei toen ze nog vriendinnen warenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nog niks gezien. Vanavond kieken. Maar zelfde salon is niet zo gek, als het een goeie is.
Hmmm ik vind Sabia een beetje vals overkomen... Alsof ze het erom doet...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 05:23 schreef hexje het volgende:
Het filmpje:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)ontmoeting-met-sabia
Huh nee? Ze begroetten elkaar gewoon heel enthousiast.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:28 schreef Greys het volgende:
Ik vond het allemaal niet zo 'toevallig' wat ik net bij Shownieuws (?) zag.
Ze filmden Sabia (ze wist er van, dat zag je duidelijk) dat ze naar de nagelstudio liep, de camera mocht ook gewoon mee naar binnen en daar zat Sylvie dus. Je hoorde Sylvie 'Huh, nee?' zeggen toen Sabia Syl's behandelkamer binnen liep en daarna zag je Sabia lachend buiten weglopen en Sylvie met een kop als een oorwurm even later ook weg.
En zo gek vind ik dat niet eerlijk gezegd... Het leek alsof het vooropgezet was door Sabia, want waarom anders de camera mee?![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hmmm ik vind Sabia een beetje vals overkomen... Alsof ze het erom doet...
quote:Sylvie van der Vaart geeft geld aan zwerver
van onze redactie
AMSTERDAM -
FOTO'S - Sylvie van der Vaart heeft tijdens een middagje shoppen in Hamburg een goede daad verricht.
In een lange jurk van Isabel Marant liep ze donderdag in haar eentje verschillende winkels binnen. Onderweg kwam de blondine een bedelende zwerver tegen.
De ex van Rafael van der Vaart twijfelde geen seconde, pakte haar portemonnee en gaf de arme man een briefje van vijf euro.
Eerder die dag liep ze toevallig Sabia Boulahrouz tegen het lijf en dat deed Sylvie geen goed. De blondine werd na de ontmoeting met haar voormalig beste vriendin overstuur in een restaurant gezien. Volgens ooggetuigen kon ze haar tranen amper bedwingen.
Nou, bééééldig hoe ze die armoedzaaier geld geeft zeg. En reuze toevallig dat er een fotograaf bij wasquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:40 schreef bloempje-moi het volgende:
Sylvie geeft zwerver geld. Ze ziet er prachtig uit.
[ afbeelding ]
[..]
Ik dacht, laat ik nou niet meteen negatief zijn en ook eens iets aardigs zeggen...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nou, bééééldig hoe ze die armoedzaaier geld geeft zeg. En reuze toevallig dat er een fotograaf bij was
"Huur een imagozwerver. Voor slechts 25 euro per 5 minuten en een biljet van 5 euro werpt deze u een zielige blik."quote:
Het grapje uitleggen is ookquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
"Huur een imagozwerver. Voor slechts 25 euro per 5 minuten en een biljet van 5 euro werpt deze u een zielige blik."
dus datquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:28 schreef Greys het volgende:
Ik vond het allemaal niet zo 'toevallig' wat ik net bij Shownieuws (?) zag.
Ze filmden Sabia (ze wist er van, dat zag je duidelijk) dat ze naar de nagelstudio liep, de camera mocht ook gewoon mee naar binnen en daar zat Sylvie dus. Je hoorde Sylvie 'Huh, nee?' zeggen toen Sabia Syl's behandelkamer binnen liep en daarna zag je Sabia lachend buiten weglopen en Sylvie met een kop als een oorwurm even later ook weg.
En zo gek vind ik dat niet eerlijk gezegd... Het leek alsof het vooropgezet was door Sabia, want waarom anders de camera mee?![]()
Oh, als ik toch photoshop-skills had ontwikkeld!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:00 schreef Copycat het volgende:
Je zou zo een briefje van vijf naar ze toe gooien.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:00 schreef Copycat het volgende:
Je zou zo een briefje van vijf naar ze toe gooien.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:40 schreef bloempje-moi het volgende:
Sylvie geeft zwerver geld. Ze ziet er prachtig uit.
[ afbeelding ]
[..]
Ik vond er helemaal niks 'enthousiast' aan anders, hoe Sylvie 'Huh, neeeeee' zei.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:41 schreef bzl. het volgende:
[..]
Huh nee? Ze begroetten elkaar gewoon heel enthousiast.En de camera's volgden haar, stonden bij de deur. Dat is wel vaker zo.
Wel mooi dat de media dingen echt totaal verdraaid en mensen dat ook zo oppakken.
Ik hoor die nee niet.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond er helemaal niks 'enthousiast' aan anders, hoe Sylvie 'Huh, neeeeee' zei.
Maar da's dan idd een kwestie van opvatten. Want verder hoorden zag je helemaal niks. Dus ik kan er met de beste wil van de wereld geen 'heel enthousiast' van maken
Geen idee, maar hij is niet de enige. Russisch anyone?quote:Op zondag 21 juli 2013 18:51 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom wordt Rafael een mummie?
FAPL.ru - Engels Premier Leaguequote:Op zondag 21 juli 2013 18:58 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij is niet de enige. Russisch anyone?
[ afbeelding ]
Ik hoor helemaal geen huuuuuuuh nee? Ik hoor alleen maar 'nou even serieuuuus hoe vind je dat dan', lachend.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond er helemaal niks 'enthousiast' aan anders, hoe Sylvie 'Huh, neeeeee' zei.
Maar da's dan idd een kwestie van opvatten. Want verder hoorden zag je helemaal niks. Dus ik kan er met de beste wil van de wereld geen 'heel enthousiast' van maken
Dit is toch al een ude foto van een paar weken geleden?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
Muziek maken met familie in Spanje.
[ afbeelding ]
Het filmpje dat ik zag was volgens mij bij Shownieuws ipv Boulevard en was volgens mij wat langer en uitgebreiderquote:Op maandag 22 juli 2013 23:35 schreef bzl. het volgende:
[..]
Ik hoor helemaal geen huuuuuuuh nee? Ik hoor alleen maar 'nou even serieuuuus hoe vind je dat dan', lachend.
Is misschien wel een verademing na zoveel jaar Sylviequote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:41 schreef Starlie het volgende:
[..]
Best een beetje ordi als je het mij vraagt... Maar ja dat is ook weleens lekker natuurlijk
Ja dat bedoel ik idd! Dit exemplaar eet zo te zien ook gewoon en is volgens mij niet vies van "knikkeren"!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:42 schreef APK het volgende:
[..]
Is misschien wel een verademing na zoveel jaar Sylvie
Maar ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:44 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik idd! Dit exemplaar eet zo te zien ook gewoon en is volgens mij niet vies van "knikkeren"!
Ik vind haar sowieso vaak op het randje, maar dit jurkje maakt het wel afquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:41 schreef Starlie het volgende:
[..]
Best een beetje ordi als je het mij vraagt... Maar ja dat is ook weleens lekker natuurlijk
Dan hebben ze een Damin, Damian en Damy om voor te zorgenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:46 schreef APK het volgende:
[..]
Maar ja.
over twee jaar zijn ze uitgeneukt en wat dan?
Lijkt mij wel, dit ziet er uit als een typisch gevalletje liefde maakt blind wmb.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien is hij ook eens wat losser geworden
Ik snap het vaak ook nog steeds niet, wellicht een kruising friends-with-benefit en rebound.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, dit ziet er uit als een typisch gevalletje liefde maakt blind wmb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |