Oh, als ik toch photoshop-skills had ontwikkeld!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:00 schreef Copycat het volgende:
Je zou zo een briefje van vijf naar ze toe gooien.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:00 schreef Copycat het volgende:
Je zou zo een briefje van vijf naar ze toe gooien.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:40 schreef bloempje-moi het volgende:
Sylvie geeft zwerver geld. Ze ziet er prachtig uit.
[ afbeelding ]
[..]
Ik vond er helemaal niks 'enthousiast' aan anders, hoe Sylvie 'Huh, neeeeee' zei.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:41 schreef bzl. het volgende:
[..]
Huh nee? Ze begroetten elkaar gewoon heel enthousiast.En de camera's volgden haar, stonden bij de deur. Dat is wel vaker zo.
Wel mooi dat de media dingen echt totaal verdraaid en mensen dat ook zo oppakken.
Ik hoor die nee niet.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond er helemaal niks 'enthousiast' aan anders, hoe Sylvie 'Huh, neeeeee' zei.
Maar da's dan idd een kwestie van opvatten. Want verder hoorden zag je helemaal niks. Dus ik kan er met de beste wil van de wereld geen 'heel enthousiast' van maken
Geen idee, maar hij is niet de enige. Russisch anyone?quote:Op zondag 21 juli 2013 18:51 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom wordt Rafael een mummie?
FAPL.ru - Engels Premier Leaguequote:Op zondag 21 juli 2013 18:58 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij is niet de enige. Russisch anyone?
[ afbeelding ]
Ik hoor helemaal geen huuuuuuuh nee? Ik hoor alleen maar 'nou even serieuuuus hoe vind je dat dan', lachend.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond er helemaal niks 'enthousiast' aan anders, hoe Sylvie 'Huh, neeeeee' zei.
Maar da's dan idd een kwestie van opvatten. Want verder hoorden zag je helemaal niks. Dus ik kan er met de beste wil van de wereld geen 'heel enthousiast' van maken
Dit is toch al een ude foto van een paar weken geleden?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
Muziek maken met familie in Spanje.
[ afbeelding ]
Het filmpje dat ik zag was volgens mij bij Shownieuws ipv Boulevard en was volgens mij wat langer en uitgebreiderquote:Op maandag 22 juli 2013 23:35 schreef bzl. het volgende:
[..]
Ik hoor helemaal geen huuuuuuuh nee? Ik hoor alleen maar 'nou even serieuuuus hoe vind je dat dan', lachend.
Is misschien wel een verademing na zoveel jaar Sylviequote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:41 schreef Starlie het volgende:
[..]
Best een beetje ordi als je het mij vraagt... Maar ja dat is ook weleens lekker natuurlijk
Ja dat bedoel ik idd! Dit exemplaar eet zo te zien ook gewoon en is volgens mij niet vies van "knikkeren"!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:42 schreef APK het volgende:
[..]
Is misschien wel een verademing na zoveel jaar Sylvie
Maar ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:44 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik idd! Dit exemplaar eet zo te zien ook gewoon en is volgens mij niet vies van "knikkeren"!
Ik vind haar sowieso vaak op het randje, maar dit jurkje maakt het wel afquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:41 schreef Starlie het volgende:
[..]
Best een beetje ordi als je het mij vraagt... Maar ja dat is ook weleens lekker natuurlijk
Dan hebben ze een Damin, Damian en Damy om voor te zorgenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:46 schreef APK het volgende:
[..]
Maar ja.
over twee jaar zijn ze uitgeneukt en wat dan?
Lijkt mij wel, dit ziet er uit als een typisch gevalletje liefde maakt blind wmb.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien is hij ook eens wat losser geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |