Dit zou Jared zijnquote:'Sylvie van der Vaart flirt met mannelijk model'
Sylvie van der Vaart zou zijn gesignaleerd met het model Jared Moore.
Sylvie, die sinds kort niet meer samen is met de Fransman Guillaume Zarka, komt niets te kort als het gaat om aandacht van het mannelijk geslacht. De succesvolle zakenvrouw en presentatrice weet daar wel raad mee.
Sylvie heeft onlangs namelijk flink geflirt in een wijnbar in Hamburg met ene Jared Moore, zo beweert de Duitse krant Hamburger Morgenpost.
Dat de ex van Rafael van der Vaart een enorme flirt is, bleek twee weken geleden ook al toen ze openlijk sjanste met zanger Robin Thicke tijdens een feestje in Berlijn.
Sylvie zette afgelopen vrijdag een punt achter haar relatie met Guillaume, omdat ze na het lange samenzijn met Rafael en het turbulente einde van hun huwelijk nog niet klaar is voor een nieuwe man in haar leven.
misschien kwamen ze daar alallebei toen ze nog vriendinnen warenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nog niks gezien. Vanavond kieken. Maar zelfde salon is niet zo gek, als het een goeie is.
Hmmm ik vind Sabia een beetje vals overkomen... Alsof ze het erom doet...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 05:23 schreef hexje het volgende:
Het filmpje:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)ontmoeting-met-sabia
Huh nee? Ze begroetten elkaar gewoon heel enthousiast.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:28 schreef Greys het volgende:
Ik vond het allemaal niet zo 'toevallig' wat ik net bij Shownieuws (?) zag.
Ze filmden Sabia (ze wist er van, dat zag je duidelijk) dat ze naar de nagelstudio liep, de camera mocht ook gewoon mee naar binnen en daar zat Sylvie dus. Je hoorde Sylvie 'Huh, nee?' zeggen toen Sabia Syl's behandelkamer binnen liep en daarna zag je Sabia lachend buiten weglopen en Sylvie met een kop als een oorwurm even later ook weg.
En zo gek vind ik dat niet eerlijk gezegd... Het leek alsof het vooropgezet was door Sabia, want waarom anders de camera mee?![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hmmm ik vind Sabia een beetje vals overkomen... Alsof ze het erom doet...
quote:Sylvie van der Vaart geeft geld aan zwerver
van onze redactie
AMSTERDAM -
FOTO'S - Sylvie van der Vaart heeft tijdens een middagje shoppen in Hamburg een goede daad verricht.
In een lange jurk van Isabel Marant liep ze donderdag in haar eentje verschillende winkels binnen. Onderweg kwam de blondine een bedelende zwerver tegen.
De ex van Rafael van der Vaart twijfelde geen seconde, pakte haar portemonnee en gaf de arme man een briefje van vijf euro.
Eerder die dag liep ze toevallig Sabia Boulahrouz tegen het lijf en dat deed Sylvie geen goed. De blondine werd na de ontmoeting met haar voormalig beste vriendin overstuur in een restaurant gezien. Volgens ooggetuigen kon ze haar tranen amper bedwingen.
Nou, bééééldig hoe ze die armoedzaaier geld geeft zeg. En reuze toevallig dat er een fotograaf bij wasquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:40 schreef bloempje-moi het volgende:
Sylvie geeft zwerver geld. Ze ziet er prachtig uit.
[ afbeelding ]
[..]
Ik dacht, laat ik nou niet meteen negatief zijn en ook eens iets aardigs zeggen...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nou, bééééldig hoe ze die armoedzaaier geld geeft zeg. En reuze toevallig dat er een fotograaf bij was
"Huur een imagozwerver. Voor slechts 25 euro per 5 minuten en een biljet van 5 euro werpt deze u een zielige blik."quote:
Het grapje uitleggen is ookquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
"Huur een imagozwerver. Voor slechts 25 euro per 5 minuten en een biljet van 5 euro werpt deze u een zielige blik."
dus datquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:28 schreef Greys het volgende:
Ik vond het allemaal niet zo 'toevallig' wat ik net bij Shownieuws (?) zag.
Ze filmden Sabia (ze wist er van, dat zag je duidelijk) dat ze naar de nagelstudio liep, de camera mocht ook gewoon mee naar binnen en daar zat Sylvie dus. Je hoorde Sylvie 'Huh, nee?' zeggen toen Sabia Syl's behandelkamer binnen liep en daarna zag je Sabia lachend buiten weglopen en Sylvie met een kop als een oorwurm even later ook weg.
En zo gek vind ik dat niet eerlijk gezegd... Het leek alsof het vooropgezet was door Sabia, want waarom anders de camera mee?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |