Idd, ik geef haar groot gelijkquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb welgeteld DRIE verschillende bikini's gezien volgens mij so far.
Da's toch niet zo raar, dat heb ik zelfs nog wel eens mee op zonvakantie
Net wat je zegt, die prop je in alle loze hoekjes en gaten van je koffer, een extra bikini is nooit weg!
quote:Sabia en Rafael krijgen een zoon'
van onze redactie
AMSTERDAM -
Medium Liesbeth van Dijk weet het bijna zeker: Sabia Engizek krijgt een jongetje.
"Ik heb sterk het gevoel dat Sabia een zoon verwacht", zegt Liesbeth, bekend van het SBS-programma Paranormale Kinderen. "Maar dat ze zwanger is, staat voor mij vast."
Mocht Liesbeth het bij het juiste eind hebben, dan is het de tweede keer dat Sabia moeder wordt van een jongen. Ze kreeg met Khalid Boulahrouz dochter Amaya (3) en zoon Daamin (2). Uit een andere relatie met clubeigenaar Milan B. heeft ze tienerdochter Katharina.
Daar zit iets achter. Was de Telegraaf nou kamp Sylvie?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe grappig dat de telegraaf naadloos over gaat op haar meisjesnaam
Nee, beslist niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Daar zit iets achter. Was de Telegraaf nou kamp Sylvie?
Tot nu toe noemden ze Sabia nog steeds Bouhlarouz geloof ik he?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja tot gister geloof ik... toen was het ineens Engizek.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot nu toe noemden ze Sabia nog steeds Bouhlarouz geloof ik he?
Jij wuft wicht!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb welgeteld DRIE verschillende bikini's gezien volgens mij so far.
Da's toch niet zo raar, dat heb ik zelfs nog wel eens mee op zonvakantie
Net wat je zegt, die prop je in alle loze hoekjes en gaten van je koffer, een extra bikini is nooit weg!
Tot aan vanmorgen 6:00 om precies te zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja tot gister geloof ik... toen was het ineens Engizek.
quote:do 08 aug 2013, 06:00
Hamburgs BABY-mysterie
Wat weet Sabia, wat Raf niet weet?
door Evert Santegoeds
AMSTERDAM -
Het blijft een raadsel waarom Sabia Engizek zegt dat zij in verwachting is en de baby’s vader, Rafael van der Vaart, dat een paar dagen later ontkent. Terwijl hij wel zegt graag met zijn nieuwe liefde een kind te wíllen hebben.
Een groter mysterie is dat Rafael zich aldus opstelt, maar dat Sabia zwijgt en niet heeft ontkend dat zij het blijde nieuws zélf een Duitse journalist heeft ingefluisterd!
Kwam de timing van Sabia’s ontboezeming Rafael misschien gewoon niet zo goed uit?
Twitteraccount is veranderd, aldus Shownieuws (quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, maar kennelijk niet helemaal?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Twitteraccount is veranderd, aldus Shownieuws (). Zal daardoor wel door komen.
Lekker er even tussenuit in St.Tropez en nu moeten de ijsjes er weer vanaf.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die lacht stiekum iedereen uiten denkt, HA ik loop hier lekker op het strand, zwemmen, ijsjes
etenla maar lullen die sukkels
Tja, wat er ingaat moet er ook weer vanaf natuurlijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:40 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Lekker er even tussenuit in St.Tropez en nu moeten de ijsjes er weer vanaf.
Sylvie bracht een bezoekje aan haar persoonlijke fitnesstrainer.
[ afbeelding ]
met haar bankrekening zou ik ook de hele dag lopen lachenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ben benieuwd wat er gaat komen de volgende dagen. Ik vind haar er uit zien alsof ze ergens lol om heeft, alsof ze ergens de draak mee steekt.....
Zeker als je weet wat er straks door Raffie wordt bijgestortquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
met haar bankrekening zou ik ook de hele dag lopen lachen
Hoe zit het eigenlijk met die scheiding? die is nog niet rond toch? Ben benieuwd hoe zich dat nog verder gaat ontwikkelen en hoelang het gaat duren voordat alles financieel is afgehandeld...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zeker als je weet wat er straks door Raffie wordt bijgestort
Daarbij, als ik zou zien hoe de pers over elkaar heenduikelt om mijn ex op de voorpagina te zetten met zijn nieuwe vriendin die eerst mijn beste vriendin was...zou ik ook denken: nananananana![]()
Nee volgens mij niet, geloof maar dat beide kanten een advocaat hebben die van elke euro apart vaststeld voor wie die is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:48 schreef sherezade het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met die scheiding? die is nog niet rond toch? Ben benieuwd hoe zich dat nog verder gaat ontwikkelen en hoelang het gaat duren voordat alles financieel is afgehandeld...
Is dat stulpje van hun al verkocht?
Oh god dus dat zou nog heeeel lang kunnen gaan durenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, geloof maar dat beide kanten een advocaat hebben die van elke euro apart vaststeld voor wie die is.
Ja tegen die tijd is het Sabia-Raf-mini-elftal wel al compleetquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
Oh god dus dat zou nog heeeel lang kunnen gaan duren
Ben benieuwd ja haha, mits ze dan nog bij elkaar zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja tegen die tijd is het Sabia-Raf-mini-elftal wel al compleet
Moet wel, meer twists & turns in deze gate kunnen mijn arme hersenen niet aan hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ben benieuwd ja haha, mits ze dan nog bij elkaar zijn natuurlijk
Groot gelijk hebben zequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:26 schreef kvd het volgende:
Aha...het laatste kwartier van Boulevard
Sabia heet geen Boulahrouz meer omdat de familie Boulahrouz heeft aangegeven dat ze niet meer willen dat ze die naam gebruikt.
Ja is dat zo? Maarja waarom zou je dat zelf willen??quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Netjes van d'r dan, ze heeft gewoon het recht om die naam te blijven gebruiken
Ja, dat is zo. Bijvoorbeeld om dezelfde achternaam te hebben als je kinderen, voor sommige vrouwen is dat heel belangrijk. Of omdat je je eigen meisjesnaam niet wil voeren omdat je onenigheid hebt met je familie. Zoveel mensen, zoveel wensen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:48 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja is dat zo? Maarja waarom zou je dat zelf willen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |