abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129874166
Aha...het laatste kwartier van Boulevard ;)

Sabia heet geen Boulahrouz meer omdat de familie Boulahrouz heeft aangegeven dat ze niet meer willen dat ze die naam gebruikt.
pi_129874407
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 19:26 schreef kvd het volgende:

Sabia heet geen Boulahrouz meer omdat de familie Boulahrouz heeft aangegeven dat ze niet meer willen dat ze die naam gebruikt.
Groot gelijk hebben ze :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  † In Memoriam † vrijdag 9 augustus 2013 @ 19:37:01 #178
43556 miss_dynastie
pi_129874540
Netjes van d'r dan, ze heeft gewoon het recht om die naam te blijven gebruiken :)
pi_129874893
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 19:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Netjes van d'r dan, ze heeft gewoon het recht om die naam te blijven gebruiken :)
Ja is dat zo? Maarja waarom zou je dat zelf willen??
  † In Memoriam † vrijdag 9 augustus 2013 @ 20:35:04 #180
43556 miss_dynastie
pi_129876546
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 19:48 schreef sherezade het volgende:

[..]

Ja is dat zo? Maarja waarom zou je dat zelf willen??
Ja, dat is zo. Bijvoorbeeld om dezelfde achternaam te hebben als je kinderen, voor sommige vrouwen is dat heel belangrijk. Of omdat je je eigen meisjesnaam niet wil voeren omdat je onenigheid hebt met je familie. Zoveel mensen, zoveel wensen.
pi_129876826
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, dat is zo. Bijvoorbeeld om dezelfde achternaam te hebben als je kinderen, voor sommige vrouwen is dat heel belangrijk. Of omdat je je eigen meisjesnaam niet wil voeren omdat je onenigheid hebt met je familie. Zoveel mensen, zoveel wensen.
Ja ik kan me voorstellen als je een carierre hebt opgebouwd dat je uit belang daarvan de naam van je ex wilt aanhouden, maar dan denk ik aan echte artiesten zoals een Tina Turner..die had een goede reden.
Maar kom op sabia :')
pi_129880448
Ik snap uberhaupt niet waarom vrouwen altijd zo volgzaam de naam van hun partner aannemen. Maar goed, dat is weer een ander verhaal.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 22:06:46 #183
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_129880463
Terwijl Rafael gezinnetje speelt met Sabia, zet Sylvie de bloemetjes buiten. Overal duiken foto's . Ze geniet in haar eentje van de zon in Saint Tropez, maar eenzaam is ze allerminst. Privé heeft foto's waar ze met een oude man in een strakke zwembroek op staat. Gezellig hangen ze samen in de branding.

Ook zijn er foto's van Sylvie in een discotheek. Met een flink glas wijn in haar hand laat ze zich het hof maken.

Volgens Privé heeft ze daarvóór nog een scharrel gehad met zanger Robin Thicke
en model Jerad More.

Vlak hierna zou haar Franse liefje Guillaume Zarka het hebben uitgemaakt.

Sylvie moest dus alleen vakantie vieren.
http://www.nu.nl/achterkl(...)emans-bouwdrift.html
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 11:04:33 #184
327807 Mariposas
יה&#14
pi_129893721
Bikini #4 *O*

No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_129894210
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 19:26 schreef kvd het volgende:

Vraag me dan toch af hoe dat gaat. Heeft de familie dat aan de pers gemeld? Hebben ze het tegen Sabia gezegd en heeft die vervolgens een persbericht de deur uitgedaan dat die achternaam niet meer gebruikt mag worden? Gaat ze naar iedere cameraman of fotograaf die ze ziet toe om te zeggen dat zij haar best mogen stalken maar dan wel onder vermelding van haar meisjesnaam?
Had ze niet beter deze tussenstap kunnen overslaan en direct over kunnen gaan over Sabia van der Vaart?
pi_129894387
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 11:24 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Vraag me dan toch af hoe dat gaat. Heeft de familie dat aan de pers gemeld? Hebben ze het tegen Sabia gezegd en heeft die vervolgens een persbericht de deur uitgedaan dat die achternaam niet meer gebruikt mag worden? Gaat ze naar iedere cameraman of fotograaf die ze ziet toe om te zeggen dat zij haar best mogen stalken maar dan wel onder vermelding van haar meisjesnaam?
Had ze niet beter deze tussenstap kunnen overslaan en direct over kunnen gaan over Sabia van der Vaart?
Volgens Boulevard heeft de familie Boulahrouz een persbericht de deur uitgedaan dat ze het niet op prijs stellen dat zij die naam nog gebruikt omdat het te veel negatief in het nieuws komt. Sabia heeft daarna de naam bij twitter veranderd.
Ben verder al aan het zoeken, maar kan eigenlijk niks vinden, behalve het stukje bij Boulevard (wordt in het filmpje gezegd)
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)lvie-over-babynieuws
  † In Memoriam † zaterdag 10 augustus 2013 @ 11:32:40 #187
43556 miss_dynastie
pi_129894407
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 11:31 schreef kvd het volgende:

[..]

Volgens Boulevard heeft de familie Boulahrouz een persbericht de deur uitgedaan dat ze het niet op prijs stellen dat zij die naam nog gebruikt omdat het te veel negatief in het nieuws komt. Sabia heeft daarna de naam bij twitter veranderd.
Ben verder al aan het zoeken, maar kan eigenlijk niks vinden, behalve het stukje bij Boulevard (wordt in het filmpje gezegd)
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)lvie-over-babynieuws
Lijkt me een fantasietje van Boulevard :')
pi_129894646
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 11:32 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Lijkt me een fantasietje van Boulevard :')
Waarom? Ze wordt in de media nu toch ook ineens Engizek genoemd? Dat heeft niet alleen met de naamswissel op twitter te maken, gebeurde de dag daarvoor ineens. Vermoed dat er best wel eens een bericht is uitgegaan, maar dat die niet voor het publiek bedoeld is. Meer richting de media 'joh, gescheiden, geen Boulahrouz meer, willen jullie haar weer Engizek noemen?'. En de vraag bij Sabia hebben neergelegd.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 augustus 2013 @ 11:47:55 #189
163650 Greys
pi_129894685
Dat die familie een persbericht heeft laten uitgaan klopt vast niet, want dan hadden we dat bericht wel terug gezien in de pers :+ Ze zullen het wel verzocht hebben gewoon.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 augustus 2013 @ 11:50:41 #190
163650 Greys
pi_129894732
ah ja wat kvd zegt dus, ik deed er mobiel weer eens veel te lang over :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:13:19 #191
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_129914629

quote:
11s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:45 schreef nummer_zoveel het volgende:

Oei, wat een gemeen heksenlachje heeft Sabia op haar gezicht.
Is een foto.
Meer beelden op deze youtube.

pi_130029666
quote:
Sabia Engizek is 'leugens over zwangerschap' zat
Sabia Engizek is helemaal klaar met de vele geruchten en leugens over een bevestigde zwangerschap. "De verslaggever die het babynieuws naar buiten bracht, heb ik niet gesproken."
Foto: ANP

Dat vertelt de ex van Khalid Boulahrouz in Story.

Vorige week meldde Privé dat Engizek met haar nieuwe liefde Rafael van der Vaart een baby zou krijgen, waarop daar in verschillende media volop over gespeculeerd werd. Maar volgens Engizek is er niets van waar.

"Ik ben níet zwanger. Dus waar ze het vandaan halen dat ik zwanger ben en dat ik dat bevestigd heb, is mij een raadsel."

Geen geheim

Van der Vaart en Engizek maken er geen geheim van dat de twee graag een kind willen samen. "Ik ben met de anticonceptie gestopt, we werken eraan. Rafael zou het leuk vinden als we een dochter krijgen, maar een zoontje is natuurlijk ook meer dan welkom."

Volgens Engizek zouden zij en Van der Vaart het nieuws van een eventuele zwangerschap ook gewoon naar buiten brengen. "Als ik wél zwanger zou zijn zou ik daar zeker niet over liegen. Rafael ook niet."
pi_130031236
Leugens zat zijn, maar met iedereen die het maar horen wil delen dat je anticonceptie de deur uit is :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_130035414
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Leugens zat zijn, maar met iedereen die het maar horen wil delen dat je anticonceptie de deur uit is :')
Het wordt langzamerhand een triest koppel zo, keihard altijd zeggen dat ze niet graag in de belangstelling staan maar wel alles delen...
  woensdag 14 augustus 2013 @ 11:16:32 #195
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130050986
quote:
Nog erger, ook met iedereen die het niet wil horen :')
Daarbij, als je net een paar maanden bij elkaar bent, dan al samen een kind willen. Het kan goed gaan hoor, zat relaties die 20-30 jaar later nog fantastisch zijn. Maar iets zegt me dat dit er geen is.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_130051489
quote:
Ik denk dat ze gewoon een beetje te eerlijk antwoord geven op vragen van journalisten, ik heb niet de indruk dat ze dit zelf steeds actief naar buiten brengen.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 11:36:49 #197
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_130051583
Is het heel gek als ik zeg dat Sabia er misschien niet zo aan alle media gewend is en er niet goed mee om weet te gaan? Want laten we wel wezen, Bouhlarouz stond de laatste jaren voetballend een stuk minder in de belangstelling dan Van der Vaart....
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_130051704
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 11:04 schreef Mariposas het volgende:
Bikini #4 *O*

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi :)

Ze neemt als ze een week op vakantie gaat 7 bikini's mee zei ze ooit in de hilarische Beau Monde onder haar hoofdredactie. Ach ja, als je beroep fancy modepoppetje zijn is dat natuurlijk ook gewoon waar je de hele dag mee bezig bent.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_130057917
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 11:16 schreef Uccie het volgende:

[..]

Nog erger, ook met iedereen die het niet wil horen :')
Daarbij, als je net een paar maanden bij elkaar bent, dan al samen een kind willen. Het kan goed gaan hoor, zat relaties die 20-30 jaar later nog fantastisch zijn. Maar iets zegt me dat dit er geen is.
nee zeker niet, het is nu nog allemaal nieuw en spannend natuurlijk.. de tijd zal het leren :Y
pi_130089485
Khalid heeft zijn scheet ook gelaten.
quote:
Huwelijk met Sabia blokkeerde Khalid Boulahrouz
"Ik was geblokkeerd", zo omschrijft voetballer Khalid Boulahrouz de jaren waarin hij getrouwd was met zijn inmiddels ex-vrouw Sabia Engizek.

"Mijn verstand zei ergens al: 'Je hebt geen partner nodig om te slagen als prof.' Maar ik was verliefd", zegt Boulahrouz in een interview met het driemaandelijkse sportmagazine Helden.
"Een profvoetballer wil eigenlijk maar één ding en dat is thuis rust vinden. Die rust vond ik niet."

Door de nieuwe relatie van Engizek met Rafel van der Vaart kwam het privéleven van de voetballer tegen zijn zin in de publieke aandacht. "Ik koester mijn privéleven. Als geen ander", aldus Boulahrouz tegen het blad.
Khalid en Sabia Bouhalrouz trouwden in 2006. Tijdens het EK 2008 beleefden ze een drama met de dood van hun eerste kind. Het Nederlands elftal droeg daarom tijdens het toernooi een rouwband. Het stel kreeg later nog een zoon en een dochter en scheidde officieel in 2012.

Carrière
In het interview gaat Bouhlarouz uitgebreid in op de problemen in zijn huwelijk en hoe die zijn voetbalcarrière beïnvloedden. "Ik merkte na verloop van tijd dat ik ze niet los kon laten op het voetbalveld", aldus de voetballer die nog verder gaat door te stellen dat zijn loopbaan door ruzies en onenigheden met Engizek niet geworden is wat hij had gewild. "Heel eerlijk, ik was liever alleen."
De verdediger van Sporting Portugal zegt verder te balen van het feit dat zijn ex-vrouw veelvuldig onder de naam Bouhlarouz in de media verschijnt.
Zelf voelt hij zich sinds de scheiding stukken beter. Met een nieuwe relatie is Bouhlarouz naar eigen zeggen "totaal niet bezig".

Door: NU.nl
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')