quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:32 schreef kvd het volgende:
[..]
+ een overleden kindje van 1 van die 2 vaders
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:32 schreef kvd het volgende:
[..]
oja dat klopt![]()
+ een overleden kindje van 1 van die 2 vaders
Nouja het was overduidelijk he ,quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou eerst geloofde ik dat zelf niet, nu begin ik daar steeds meer in te geloven.
Maar als mijn eigen gevoel ook al oud nieuws voor je is....
Kan je anderen niet eens gewoon en leuk mee laten doen aan een topic? Ipv dat zure gezeik van je elke keer?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:36 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nouja het was overduidelijk he ,
Dat dacht ik ook, maar in het stukje van de Telegraaf staat dat Sabia en Khalid samen een kind hebben, maar ik dacht dat ze er samen twee hadden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:30 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat wisten we toch al? Het feit dat het al langer speelde en dat ze haar zinnen gezet had op Raf en dat ze nu als een goedkoop sletje rond schreeuwt dat ze gestopt is met de anticconceptie??
Katharina samen met Milan Bquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dacht ook dat ze er 2 had?
Tsja, ze kan gewoon ook echt een kinderwens hebben met Raphael.... En hij is er zelf bij hoor, als ze zwanger wordt. Je doet een beetje of alle mannen er ingeluisd worden door haar.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:33 schreef sherezade het volgende:
[..]allimentatie....een kwestie van haar eigen toekomstje regelen
Dat zij zo'n mediageile dame was had ik ook niet verwacht! Maar als ik het verhaal van Khalid zo lees, is dat ook 1 van de grootste strijdpunten in hun relatie geweest. Hij wilde uit de schijnwerpers blijven en zich concentreren op voetballen en zij niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:23 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat ie het keurig brengt.
[..]
Nou idd. Als ik iets niet had verwacht is dat Saab nog meer mediageil is dan Sylvie. Saab lijkt elke gelegenheid aan te grijpen om de wereld (en idd de exen) te tonen hoe ontzettend goed het met haar gaat, dat ze al razendsnel samenwoonden, dat de anti-conceptie de deur al uit is etc etc.
Ik begin steeds meer te denken dat Sabia al heel lang haar zinnen had gezet op Raf, dat de vriendschap met Sylvie dus idd een manier was van haar om dichtbij Rafael te zijn en dat ze nu eindelijk haar klauwen er in heeft kunnen slaan en dat van de daken schreeuwt.
je zal ze de kost moeten geven waarbij het huwelijk na de dood van een kind strandt. elk verwerkt het verdriet op eigen manier. het kan goed gaan , maar eerlijk gezegd ken ik er meer, waar het niet goed gaat.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij geeft toch niet de schuld, hij verwijst naar de ruzies die ze hadden, daar was hij toch ook een deel van?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:35 schreef conleche het volgende:
Soms vraag ik me weleens af of jij geen plastic meubels in huis moet hebben. Het zuur dat van je afdruipt beschadigt volgens mij alle rest.
/Breaking Bad
als je dit al zeiken noemt?! Het is al van te voren 100x aangehaald dat zij dit van te voren al van plan was en als mensen er pas een half jaar later achterkomen dan hebben ze in een diepe slaap gezetenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je anderen niet eens gewoon en leuk mee laten doen aan een topic? Ipv dat zure gezeik van je elke keer?Moet je nou echt commentaar hebben op zelfs heel normale posts van een ander?
Types als jij maken Show een beetje naar. Het is heul amusant om een beetje te speculeren en te roddelen, maar jij doet het met zo'n schijnbaar diepe haat voor mensen die je niet eens kent, dat het mij irriteert en dan druk ik me nog zacht uit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:38 schreef sherezade het volgende:
[..]je kunt het niet mooier maken dan het is, als je mij daarom zuur vindt moet jij lekker weten..
feit is gewoon dat het een viezig vrouwtje is die z.s.m keer op keer zwanger wilt worden zodra ze een man heeft leren kennen...zodat ze straks niet hoeft te werken
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Tsja, ze kan gewoon ook echt een kinderwens hebben met Raphael.... En hij is er zelf bij hoor, als ze zwanger wordt. Je doet een beetje of alle mannen er ingeluisd worden door haar.
fijn om te lezen dat ik iets bij je los maak, dan zit jij er meer mee als mijquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Types als jij maken Show een beetje naar. Het is heul amusant om een beetje te speculeren en te roddelen, maar jij doet het met zo'n schijnbaar diepe haat voor mensen die je niet eens kent, dat het mij irriteert en dan druk ik me nog zacht uit.
Jezus fuckquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:40 schreef sherezade het volgende:
[..]
als je dit al zeiken noemt?! Het is al van te voren 100x aangehaald dat zij dit van te voren al van plan was en als mensen er pas een half jaar later achterkomen dan hebben ze in een diepe slaap gezeten
Amen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Types als jij maken Show een beetje naar. Het is heul amusant om een beetje te speculeren en te roddelen, maar jij doet het met zo'n schijnbaar diepe haat voor mensen die je niet eens kent, dat het mij irriteert en dan druk ik me nog zacht uit.
jaja vooral omdat zij meteen wel effe de boel zou regelen zogenaamd tussen die 2 en gelijk een sleutel had van het appartement van Rafael.......gelijk even de touwen in handen nemen hequote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik kan me nog goed de beelden voor me halen toen ze voor het eerst samen gefilmd werden. Bij die lift. Sabia wou maar al te graag laten zien dat ze bij Raf hoorde. Dat zei me toen al genoeg hoe zij is.
Ik ken haar niet, maar ze lijkt me doortrapt, stiekem en egoïstisch.
Dus vooralsnog Goeiemorgen voor jouquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Jezus fuck
D'r is niks bewezen of een feit dat zij dat van te voren al van plan was. Of kan jij in haar hoofd kijken?. Mensen hebben hun EIGEN gedachtes enzo, dat is jou vreemd kennelijk. Jouw waarheid is niet altijd de waarheid. Het is geen kwestie van 'er nu pas achter komen', het is een kwestie van 'eerst dacht ik het niet, nu wel'. Gun mensen nou gewoon hun eigen gedachtenwisselingen ipv je er als een zure trut elke keer negatief mee te bemoeien. Astublieftdankjewel.
Toen de scheiding bekend werd riep iedereen hier 'nu kan Raf eindelijk uit de schijnwerpers'. Komt ie met een meid aankakken die net zo graag in beeld isquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:23 schreef Greys het volgende:
Nou idd. Als ik iets niet had verwacht is dat Saab nog meer mediageil is dan Sylvie. Saab lijkt elke gelegenheid aan te grijpen om de wereld (en idd de exen) te tonen hoe ontzettend goed het met haar gaat, dat ze al razendsnel samenwoonden, dat de anti-conceptie de deur al uit is etc etc.
Ik begin steeds meer te denken dat Sabia al heel lang haar zinnen had gezet op Raf, dat de vriendschap met Sylvie dus idd een manier was van haar om dichtbij Rafael te zijn en dat ze nu eindelijk haar klauwen er in heeft kunnen slaan en dat van de daken schreeuwt.
Snap je nou echt niet dat er voor jou persoonlijk ook geen reet meer aan is in dit soort topics, die je zelf ook leuk vindt, als je iedereen er wegjaagt met je zure gedoe? Dan zit je hier straks in je eentje en dan? Lekker met jezelf roddelen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:45 schreef sherezade het volgende:
[..]och gut onze midlife crisis heeft zich ook gemeld
Daar heb ik aan zitten denken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je zal ze de kost moeten geven waarbij het huwelijk na de dood van een kind strandt. elk verwerkt het verdriet op eigen manier. het kan goed gaan , maar eerlijk gezegd ken ik er meer, waar het niet goed gaat.
Nog meer dan Syl, lijkt welquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toen de scheiding bekend werd riep iedereen hier 'nu kan Raf eindelijk uit de schijnwerpers'. Komt ie met een meid aankakken die net zo graag in beeld isAlleen dan een minder verzorgd type. En hij is zelf ook meer in beeld dan ten tijden van Sylvie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |