Rafael is niet achterlijk, indien zij het wel is. En ze heeft zelf kinderen bij meerdere mannen, dit zou vader nummer drie worden. Daar hoef je geen ervaring met media voor te hebben, imo. Ze is een volwassen vrouw.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:36 schreef Andromache het volgende:
Is het heel gek als ik zeg dat Sabia er misschien niet zo aan alle media gewend is en er niet goed mee om weet te gaan? Want laten we wel wezen, Bouhlarouz stond de laatste jaren voetballend een stuk minder in de belangstelling dan Van der Vaart....
Dat zijn beste harde woordenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:19 schreef alors het volgende:
Khalid heeft zijn scheet ook gelaten.
[..]
Dat zegt ie toch niet? Alleen dat ie de problemen van thuis mee nam het voetbalveld op en dat ie er daarom geen zin meer in had en dit het beste is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat zijn beste harde woordenJe carriere verknald door een vrouw..
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch niet? Alleen dat ie de problemen van thuis mee nam het voetbalveld op en dat ie er daarom geen zin meer in had en dit het beste is.
quote:aldus de voetballer die nog verder gaat door te stellen dat zijn loopbaan door ruzies en onenigheden met Engizek niet geworden is wat hij had gewild.
Zo is dat, lekker makkelijk om haar daar de schuld van te geven terwijl hij het zelf ook niet los kon laten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
'ruzies' en 'onenigheid' is ook iets van twee mensen. Reactie op elkaar. Dus niet enkel Sabia.
Hij geeft toch niet de schuld, hij verwijst naar de ruzies die ze hadden, daar was hij toch ook een deel van?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is dat, lekker makkelijk om haar daar de schuld van te geven terwijl hij het zelf ook niet los kon laten.
Ok, je hebt een puntquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij geeft toch niet de schuld, hij verwijst naar de ruzies die ze hadden, daar was hij toch ook een deel van?
Dat!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:42 schreef Greys het volgende:
En ik kan me best voorstellen dat hij er gestoord van werd dat 'zijn' naam constant in de roddelbladen stond en staat, ook al is hij al een tijd van haar gescheiden. Juist voor iemand die zelf in de luwte leeft qua privéleven op straat.
Ik vind het al bewonderingswaardig dat het zo lang geduurd heeft, dat hij het zo zat is dat hij wat zegt. En ik vermoed dat het hier wat hem betreft ook bij blijft.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:42 schreef Greys het volgende:
En ik kan me best voorstellen dat hij er gestoord van werd dat 'zijn' naam constant in de roddelbladen stond en staat, ook al is hij al een tijd van haar gescheiden. Juist voor iemand die zelf in de luwte leeft qua privéleven op straat.
quote:Khalid Boulahrouz zeer openhartig over huwelijk Sabia
van onze redactie
AMSTERDAM -
Khalid Boulahrouz heeft geen prettige herinneringen aan zijn huwelijk met zijn ex-vrouw Sabia Engizek.
De voetballer kon in zijn huwelijk niet de rust vinden die hij nodig had. Ook hadden de vele problemen met Sabia een negatieve invloed op zijn voetbalcarrière. Dat vertelt hij in het nieuwe nummer van tijdschrift Helden, dat donderdadg in de winkel ligt.
"Ik merkte na verloop van tijd dat ik ze niet los kon laten op het voetbalveld", zegt de voetballer die van mening is dat zijn loopbaan door ruzies met Sabia niet geworden is wat hij had gewild. "Heel eerlijk, ik was liever alleen."
Boulahrouz denkt dat hun problemen werden veroorzaakt vanwege het feit dat ze zoveel van elkaar verschillen. "Ik wilde dat nooit, de rode lopers en de belletjes met Albert Verlinde en zo. Ik wilde alle aandacht bij het voetbal leggen. Ik wilde rusten, lekker thuis zijn. Zij wilde dan iets doen. Daarin verschilden we van mening en dan ontstonden er discussies, om het netjes uit te drukken."
Na een huwelijk van zeven jaar besloten Khalid en Sabia halverwege december te gaan scheiden. Tot zijn schrik moest hij, kort daarna, via de media vernemen dat zijn ex de liefde had gevonden bij Rafael van der Vaart. "Het kwam allemaal rauw op mijn dak. Ik wist het bij wijze van spreken net zo snel als jullie. Persoonlijk vind ik het respectloos."
Toch heeft de voetballer geen haatgevoelens voor zijn ex met wie hij samen een kind heeft, vertelt hij in Helden. "Zij is geen slecht mens, ik ben geen slecht mens. We zijn andere types, staan heel anders in het leven. Soms werkt dat, soms werkt dat niet. Op mij had dat buitensporig veel invloed. Ik had eerder moeten ingrijpen. Dat is mijn les."
Nou idd. Als ik iets niet had verwacht is dat Saab nog meer mediageil is dan Sylvie. Saab lijkt elke gelegenheid aan te grijpen om de wereld (en idd de exen) te tonen hoe ontzettend goed het met haar gaat, dat ze al razendsnel samenwoonden, dat de anti-conceptie de deur al uit is etc etc.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:59 schreef Uccie het volgende:
Wat mij vooral tegenvalt is hoe mediageil Raf en Saab, samen zijn. Het komt mij over op een trap nageven naar de beide exen en vooral naar Syl. Voorheen zou ik gezegd hebben, daar zal ze het wel naar gemaakt hebben, maar ik kan nu wel waarderen hoe zij zich vooral laat fotograferen maar verder wel zwijgt.
Oud nieuws jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:23 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat ie het keurig brengt.
[..]
Nou idd. Als ik iets niet had verwacht is dat Saab nog meer mediageil is dan Sylvie. Saab lijkt elke gelegenheid aan te grijpen om de wereld (en idd de exen) te tonen hoe ontzettend goed het met haar gaat, dat ze al razendsnel samenwoonden, dat de anti-conceptie de deur al uit is etc etc.
Ik begin steeds meer te denken dat Sabia al heel lang haar zinnen had gezet op Raf, dat de vriendschap met Sylvie dus idd een manier was van haar om dichtbij Rafael te zijn en dat ze nu eindelijk haar klauwen er in heeft kunnen slaan en dat van de daken schreeuwt.
2 kinderen toch? Of heeft Sabia nu al kinderen van 3 vaders?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:20 schreef Reismeis het volgende:
Iets minder zware woorden in de Telegraaf:
[..]
Dat wisten we toch al? Het feit dat het al langer speelde en dat ze haar zinnen gezet had op Raf en dat ze nu als een goedkoop sletje rond schreeuwt dat ze gestopt is met de anticconceptie??quote:
Ik geloof 3 kinderen van 2 vadersquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 kinderen toch? Of heeft Sabia nu al kinderen van 3 vaders?
Binnenkort misschien wel. Zij en Raf zijn druk bezig. Aldus een Sabia in de Bild.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 kinderen toch? Of heeft Sabia nu al kinderen van 3 vaders?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:31 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik geloof 3 kinderen van 2 vaders
Dacht ook dat ze er 2 had?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:31 schreef sherezade het volgende:
[..]
+ een overleden kindje van 1 van die 2 vadersquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:31 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nou eerst geloofde ik dat zelf niet, nu begin ik daar steeds meer in te geloven.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:30 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat wisten we toch al? Het feit dat het al langer speelde en dat ze haar zinnen gezet had op Raf en dat ze nu als een goedkoop sletje rond schreeuwt dat ze gestopt is met de anticconceptie??
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:32 schreef piglet het volgende:
[..]
En als het aan haar ligt, binnenkort 4 kinderen bij 3 vaders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |