Smaken verschillenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:53 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind ze allebei niet erg verschillen qua niveau van uiterlijk. Als ik google op Sabia ook, prima kleding, ziet er prima uit naast Sylvie. Misschien nog wel stralender zelfs.
Ze draagt ook prima kleding, jij laat twee ordinaire voorbeelden zien maar als ik google zie ik mooie leren jasjes, leuke jurkjes, leuke hakken, leuke boyfriend-blouse. Beetje hetzelfde als Sylvie juist.
Natuurlijk, maar als ik google zie ik eigenlijk een beetje dezelfde kledingstijl als ze zo naast elkaar lopen.quote:
Sabia zou nog zo een Sylvie kunnen worden. Zo'n karakterloze engnek die je wel door een ringetje kan halen. Dat kan makkelijk. Klasse in de voetballerij wel te koop volgens mij.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Meen je dat?
Allebei van de straat omhooggevallen, waarbij de een met wat meer geld wat meer klasse gekocht heeft. Verder volgens mij niet héél verschillend.
Ex paaldanseres met tieten als voetballen? Smaak?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:57 schreef Noek het volgende:
Sabia zou nog zo een Sylvie kunnen worden. Zo'n karakterloze engnek die je wel door een ringetje kan halen. Dat kan makkelijk. Klasse in de voetballerij wel te koop volgens mij.
Iedereen kan er zo uitzien. Tenzij je echt een afschuwelijk hoofd hebt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Sabia zou nog zo een Sylvie kunnen worden. Zo'n karakterloze engnek die je wel door een ringetje kan halen. Dat kan makkelijk. Klasse in de voetballerij wel te koop volgens mij.
Verzorgd is dan ook niet hetzelfde als smaakvol.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind er niks smaakvol aan (en dan laat ik even de vergelijking met Sylvie zitten, want die kun je door een ringetje halen). Meest smaakloze 'voetvalvrouwtje' tot nu toe (bij Oranje).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de rest van de kleding is dan weer dit:
[ afbeelding ]
Kruising Plain Jane en Paaldanseres. Bij 'verzorgd' denk ik echt aan wat anders.Maar dat interpreteert iedereen uiteraard verschillend.
Toen ze nog met Sylvie omging was het een stuk beter
Ik zie dit soort foto's.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:57 schreef Pisces29 het volgende:
En het ging niet om kunnen worden, nogmaals, enkel wat ik nu zie en vind. Laatste half jaar.
Sylvie was een Priscilla ooit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ex paaldanseres met tieten als voetballen? Smaak?
En het ging niet om kunnen worden, nogmaals, enkel wat ik nu zie en vind. Laatste half jaar.
Ja en dit is geen laatste half jaar.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:59 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Ik zie dit soort foto's.
[ afbeelding ]
Dus ja.
Haar 'Plain jane' momenten vind ik niet verzorgd. De rest is gewoon ordi en smaakloos.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:59 schreef hexje het volgende:
[..]
Verzorgd is dan ook niet hetzelfde als smaakvol.
Bovengemiddeld mooi? Dan zit ik dus in een bovengemiddeld mooie omgeving, ofzoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:03 schreef conleche het volgende:
Zowel Sylvie als Sabia hebben wel bovengemiddeld mooie hoofden hoor, beetje raar om te stellen dat iedereen er zo kan uitzien. Verder heb ik geen hele hoge pet van ze op, maar dat kan ik met objectief oog nog wel onderscheiden.
Ik vind trouwens de tieten van Sabia wel door een verminderd capabel plastisch chirurg gefixed dan die van Sylvie.Wat een ordinaire tetten zijn dat zeg.
Hoe kan ik nou weten van wanneer al die foto's zijn? Maar haar kledingstijl is plotseling veranderd? Jij bent er dus altijd bij hoe ze eruitziet? Prima. Blijft staan dat ik niet kan zeggen dat ze niet verzorgd is, ondanks haar ordinaire kleding op de door jou geposte foto's.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en dit is geen laatste half jaar.
Ik wil die schoenen!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind er niks smaakvol aan (en dan laat ik even de vergelijking met Sylvie zitten, want die kun je door een ringetje halen). Meest smaakloze 'voetvalvrouwtje' tot nu toe (bij Oranje).
[ afbeelding ]
Ja, nice.quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:10 schreef Noek het volgende:
Nu ziet ze er gewoon uit op het niet dragen van een bh na. Dat vindt ze onderdrukkend voor vrouwen ofzo. Dolle Sabia!
Bofkont. Ben jaloers.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:14 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Ja, nice.Ik had laatst gecombineerd onder een skinny (spijker), dat staat ook super goed. Vind ik mooier dan op blote benen eigenlijk. Maar goed, is offtopic.
[..]![]()
Khalid heeft ook al HET jasje aan! Dat jasje dat Sylvie al doorschoof naar Sabia toen die nog de tassen droeg...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:27 schreef Noek het volgende:
Google is oké!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uh, het lijkt er niet eens op.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:10 schreef Laureline het volgende:
[..]
Khalid heeft ook al HET jasje aan! Dat jasje dat Sylvie al doorschoof naar Sabia toen die nog de tassen droeg...
en je ziet duidelijk wie er tussenuit steektquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:59 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Ik zie dit soort foto's.
[ afbeelding ]
Dus ja.
Dag en nacht verschil, Sabia ziet er altijd verlopen uit...ze ziet er nooit fris voor de dag uitquote:
Nutteloze opmerking zo zonder foto's.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:06 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Bovengemiddeld mooi? Dan zit ik dus in een bovengemiddeld mooie omgeving, ofzo.
Altijd verlopen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:38 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dag en nacht verschil, Sabia ziet er altijd verlopen uit...ze ziet er nooit fris voor de dag uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |