Dat zegt ie toch niet? Alleen dat ie de problemen van thuis mee nam het voetbalveld op en dat ie er daarom geen zin meer in had en dit het beste is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat zijn beste harde woordenJe carriere verknald door een vrouw..
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch niet? Alleen dat ie de problemen van thuis mee nam het voetbalveld op en dat ie er daarom geen zin meer in had en dit het beste is.
quote:aldus de voetballer die nog verder gaat door te stellen dat zijn loopbaan door ruzies en onenigheden met Engizek niet geworden is wat hij had gewild.
Zo is dat, lekker makkelijk om haar daar de schuld van te geven terwijl hij het zelf ook niet los kon laten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
'ruzies' en 'onenigheid' is ook iets van twee mensen. Reactie op elkaar. Dus niet enkel Sabia.
Hij geeft toch niet de schuld, hij verwijst naar de ruzies die ze hadden, daar was hij toch ook een deel van?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is dat, lekker makkelijk om haar daar de schuld van te geven terwijl hij het zelf ook niet los kon laten.
Ok, je hebt een puntquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij geeft toch niet de schuld, hij verwijst naar de ruzies die ze hadden, daar was hij toch ook een deel van?
Dat!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:42 schreef Greys het volgende:
En ik kan me best voorstellen dat hij er gestoord van werd dat 'zijn' naam constant in de roddelbladen stond en staat, ook al is hij al een tijd van haar gescheiden. Juist voor iemand die zelf in de luwte leeft qua privéleven op straat.
Ik vind het al bewonderingswaardig dat het zo lang geduurd heeft, dat hij het zo zat is dat hij wat zegt. En ik vermoed dat het hier wat hem betreft ook bij blijft.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:42 schreef Greys het volgende:
En ik kan me best voorstellen dat hij er gestoord van werd dat 'zijn' naam constant in de roddelbladen stond en staat, ook al is hij al een tijd van haar gescheiden. Juist voor iemand die zelf in de luwte leeft qua privéleven op straat.
quote:Khalid Boulahrouz zeer openhartig over huwelijk Sabia
van onze redactie
AMSTERDAM -
Khalid Boulahrouz heeft geen prettige herinneringen aan zijn huwelijk met zijn ex-vrouw Sabia Engizek.
De voetballer kon in zijn huwelijk niet de rust vinden die hij nodig had. Ook hadden de vele problemen met Sabia een negatieve invloed op zijn voetbalcarrière. Dat vertelt hij in het nieuwe nummer van tijdschrift Helden, dat donderdadg in de winkel ligt.
"Ik merkte na verloop van tijd dat ik ze niet los kon laten op het voetbalveld", zegt de voetballer die van mening is dat zijn loopbaan door ruzies met Sabia niet geworden is wat hij had gewild. "Heel eerlijk, ik was liever alleen."
Boulahrouz denkt dat hun problemen werden veroorzaakt vanwege het feit dat ze zoveel van elkaar verschillen. "Ik wilde dat nooit, de rode lopers en de belletjes met Albert Verlinde en zo. Ik wilde alle aandacht bij het voetbal leggen. Ik wilde rusten, lekker thuis zijn. Zij wilde dan iets doen. Daarin verschilden we van mening en dan ontstonden er discussies, om het netjes uit te drukken."
Na een huwelijk van zeven jaar besloten Khalid en Sabia halverwege december te gaan scheiden. Tot zijn schrik moest hij, kort daarna, via de media vernemen dat zijn ex de liefde had gevonden bij Rafael van der Vaart. "Het kwam allemaal rauw op mijn dak. Ik wist het bij wijze van spreken net zo snel als jullie. Persoonlijk vind ik het respectloos."
Toch heeft de voetballer geen haatgevoelens voor zijn ex met wie hij samen een kind heeft, vertelt hij in Helden. "Zij is geen slecht mens, ik ben geen slecht mens. We zijn andere types, staan heel anders in het leven. Soms werkt dat, soms werkt dat niet. Op mij had dat buitensporig veel invloed. Ik had eerder moeten ingrijpen. Dat is mijn les."
Nou idd. Als ik iets niet had verwacht is dat Saab nog meer mediageil is dan Sylvie. Saab lijkt elke gelegenheid aan te grijpen om de wereld (en idd de exen) te tonen hoe ontzettend goed het met haar gaat, dat ze al razendsnel samenwoonden, dat de anti-conceptie de deur al uit is etc etc.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:59 schreef Uccie het volgende:
Wat mij vooral tegenvalt is hoe mediageil Raf en Saab, samen zijn. Het komt mij over op een trap nageven naar de beide exen en vooral naar Syl. Voorheen zou ik gezegd hebben, daar zal ze het wel naar gemaakt hebben, maar ik kan nu wel waarderen hoe zij zich vooral laat fotograferen maar verder wel zwijgt.
Oud nieuws jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:23 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat ie het keurig brengt.
[..]
Nou idd. Als ik iets niet had verwacht is dat Saab nog meer mediageil is dan Sylvie. Saab lijkt elke gelegenheid aan te grijpen om de wereld (en idd de exen) te tonen hoe ontzettend goed het met haar gaat, dat ze al razendsnel samenwoonden, dat de anti-conceptie de deur al uit is etc etc.
Ik begin steeds meer te denken dat Sabia al heel lang haar zinnen had gezet op Raf, dat de vriendschap met Sylvie dus idd een manier was van haar om dichtbij Rafael te zijn en dat ze nu eindelijk haar klauwen er in heeft kunnen slaan en dat van de daken schreeuwt.
2 kinderen toch? Of heeft Sabia nu al kinderen van 3 vaders?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:20 schreef Reismeis het volgende:
Iets minder zware woorden in de Telegraaf:
[..]
Dat wisten we toch al? Het feit dat het al langer speelde en dat ze haar zinnen gezet had op Raf en dat ze nu als een goedkoop sletje rond schreeuwt dat ze gestopt is met de anticconceptie??quote:
Ik geloof 3 kinderen van 2 vadersquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 kinderen toch? Of heeft Sabia nu al kinderen van 3 vaders?
Binnenkort misschien wel. Zij en Raf zijn druk bezig. Aldus een Sabia in de Bild.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 kinderen toch? Of heeft Sabia nu al kinderen van 3 vaders?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:31 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik geloof 3 kinderen van 2 vaders
Dacht ook dat ze er 2 had?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:31 schreef sherezade het volgende:
[..]
+ een overleden kindje van 1 van die 2 vadersquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:31 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nou eerst geloofde ik dat zelf niet, nu begin ik daar steeds meer in te geloven.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:30 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat wisten we toch al? Het feit dat het al langer speelde en dat ze haar zinnen gezet had op Raf en dat ze nu als een goedkoop sletje rond schreeuwt dat ze gestopt is met de anticconceptie??
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:32 schreef piglet het volgende:
[..]
En als het aan haar ligt, binnenkort 4 kinderen bij 3 vaders.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:32 schreef kvd het volgende:
[..]
+ een overleden kindje van 1 van die 2 vaders
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:32 schreef kvd het volgende:
[..]
oja dat klopt![]()
+ een overleden kindje van 1 van die 2 vaders
Nouja het was overduidelijk he ,quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou eerst geloofde ik dat zelf niet, nu begin ik daar steeds meer in te geloven.
Maar als mijn eigen gevoel ook al oud nieuws voor je is....
Kan je anderen niet eens gewoon en leuk mee laten doen aan een topic? Ipv dat zure gezeik van je elke keer?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:36 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nouja het was overduidelijk he ,
Dat dacht ik ook, maar in het stukje van de Telegraaf staat dat Sabia en Khalid samen een kind hebben, maar ik dacht dat ze er samen twee hadden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:30 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat wisten we toch al? Het feit dat het al langer speelde en dat ze haar zinnen gezet had op Raf en dat ze nu als een goedkoop sletje rond schreeuwt dat ze gestopt is met de anticconceptie??
Katharina samen met Milan Bquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dacht ook dat ze er 2 had?
Tsja, ze kan gewoon ook echt een kinderwens hebben met Raphael.... En hij is er zelf bij hoor, als ze zwanger wordt. Je doet een beetje of alle mannen er ingeluisd worden door haar.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:33 schreef sherezade het volgende:
[..]allimentatie....een kwestie van haar eigen toekomstje regelen
Dat zij zo'n mediageile dame was had ik ook niet verwacht! Maar als ik het verhaal van Khalid zo lees, is dat ook 1 van de grootste strijdpunten in hun relatie geweest. Hij wilde uit de schijnwerpers blijven en zich concentreren op voetballen en zij niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:23 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat ie het keurig brengt.
[..]
Nou idd. Als ik iets niet had verwacht is dat Saab nog meer mediageil is dan Sylvie. Saab lijkt elke gelegenheid aan te grijpen om de wereld (en idd de exen) te tonen hoe ontzettend goed het met haar gaat, dat ze al razendsnel samenwoonden, dat de anti-conceptie de deur al uit is etc etc.
Ik begin steeds meer te denken dat Sabia al heel lang haar zinnen had gezet op Raf, dat de vriendschap met Sylvie dus idd een manier was van haar om dichtbij Rafael te zijn en dat ze nu eindelijk haar klauwen er in heeft kunnen slaan en dat van de daken schreeuwt.
je zal ze de kost moeten geven waarbij het huwelijk na de dood van een kind strandt. elk verwerkt het verdriet op eigen manier. het kan goed gaan , maar eerlijk gezegd ken ik er meer, waar het niet goed gaat.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij geeft toch niet de schuld, hij verwijst naar de ruzies die ze hadden, daar was hij toch ook een deel van?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:35 schreef conleche het volgende:
Soms vraag ik me weleens af of jij geen plastic meubels in huis moet hebben. Het zuur dat van je afdruipt beschadigt volgens mij alle rest.
/Breaking Bad
als je dit al zeiken noemt?! Het is al van te voren 100x aangehaald dat zij dit van te voren al van plan was en als mensen er pas een half jaar later achterkomen dan hebben ze in een diepe slaap gezetenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je anderen niet eens gewoon en leuk mee laten doen aan een topic? Ipv dat zure gezeik van je elke keer?Moet je nou echt commentaar hebben op zelfs heel normale posts van een ander?
Types als jij maken Show een beetje naar. Het is heul amusant om een beetje te speculeren en te roddelen, maar jij doet het met zo'n schijnbaar diepe haat voor mensen die je niet eens kent, dat het mij irriteert en dan druk ik me nog zacht uit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:38 schreef sherezade het volgende:
[..]je kunt het niet mooier maken dan het is, als je mij daarom zuur vindt moet jij lekker weten..
feit is gewoon dat het een viezig vrouwtje is die z.s.m keer op keer zwanger wilt worden zodra ze een man heeft leren kennen...zodat ze straks niet hoeft te werken
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Tsja, ze kan gewoon ook echt een kinderwens hebben met Raphael.... En hij is er zelf bij hoor, als ze zwanger wordt. Je doet een beetje of alle mannen er ingeluisd worden door haar.
fijn om te lezen dat ik iets bij je los maak, dan zit jij er meer mee als mijquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Types als jij maken Show een beetje naar. Het is heul amusant om een beetje te speculeren en te roddelen, maar jij doet het met zo'n schijnbaar diepe haat voor mensen die je niet eens kent, dat het mij irriteert en dan druk ik me nog zacht uit.
Jezus fuckquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:40 schreef sherezade het volgende:
[..]
als je dit al zeiken noemt?! Het is al van te voren 100x aangehaald dat zij dit van te voren al van plan was en als mensen er pas een half jaar later achterkomen dan hebben ze in een diepe slaap gezeten
Amen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Types als jij maken Show een beetje naar. Het is heul amusant om een beetje te speculeren en te roddelen, maar jij doet het met zo'n schijnbaar diepe haat voor mensen die je niet eens kent, dat het mij irriteert en dan druk ik me nog zacht uit.
jaja vooral omdat zij meteen wel effe de boel zou regelen zogenaamd tussen die 2 en gelijk een sleutel had van het appartement van Rafael.......gelijk even de touwen in handen nemen hequote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik kan me nog goed de beelden voor me halen toen ze voor het eerst samen gefilmd werden. Bij die lift. Sabia wou maar al te graag laten zien dat ze bij Raf hoorde. Dat zei me toen al genoeg hoe zij is.
Ik ken haar niet, maar ze lijkt me doortrapt, stiekem en egoïstisch.
Dus vooralsnog Goeiemorgen voor jouquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Jezus fuck
D'r is niks bewezen of een feit dat zij dat van te voren al van plan was. Of kan jij in haar hoofd kijken?. Mensen hebben hun EIGEN gedachtes enzo, dat is jou vreemd kennelijk. Jouw waarheid is niet altijd de waarheid. Het is geen kwestie van 'er nu pas achter komen', het is een kwestie van 'eerst dacht ik het niet, nu wel'. Gun mensen nou gewoon hun eigen gedachtenwisselingen ipv je er als een zure trut elke keer negatief mee te bemoeien. Astublieftdankjewel.
Toen de scheiding bekend werd riep iedereen hier 'nu kan Raf eindelijk uit de schijnwerpers'. Komt ie met een meid aankakken die net zo graag in beeld isquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:23 schreef Greys het volgende:
Snap je nou echt niet dat er voor jou persoonlijk ook geen reet meer aan is in dit soort topics, die je zelf ook leuk vindt, als je iedereen er wegjaagt met je zure gedoe? Dan zit je hier straks in je eentje en dan? Lekker met jezelf roddelen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:45 schreef sherezade het volgende:
[..]och gut onze midlife crisis heeft zich ook gemeld
Daar heb ik aan zitten denken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je zal ze de kost moeten geven waarbij het huwelijk na de dood van een kind strandt. elk verwerkt het verdriet op eigen manier. het kan goed gaan , maar eerlijk gezegd ken ik er meer, waar het niet goed gaat.
Nog meer dan Syl, lijkt welquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toen de scheiding bekend werd riep iedereen hier 'nu kan Raf eindelijk uit de schijnwerpers'. Komt ie met een meid aankakken die net zo graag in beeld isAlleen dan een minder verzorgd type. En hij is zelf ook meer in beeld dan ten tijden van Sylvie.
En terecht.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:08 schreef Tuinfluitert het volgende:
Waar Khalid Boulahrouz vooral van baalt is dat Sabia nog steeds zijn achternaam gebruikt." Daardoor duikt de hele tijd mijn achternaam op. Want de roddelbladen schuwen ze bepaald niet".
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)atie-sabia-en-rafael
Ik hoop dat de pers dat verzonnen heeft.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Zeg, dat zij gezegd heeft dat de anticonceptie de deur uit is, heeft iemand dat haar eigenlijk horen zeggen in een interview of zo?
Want als het van de schrijvende pers is, dan weten jullie toch hopelijk wel dat 90 % van wat ze schrijven onzin is he. Soms zetten ze zelfs een interview neer zonder dat dat heeft plaatsgevonden.
quote:Boulahrouz hoorde over Sabia en Rafael via de media
BEWAAR
Door: redactie
15-8-13 - 12:26 bron: WTF.nl; Helden
Boulahrouz vindt het 'respectloos' dat hij via de media moest vernemen dat zijn ex-vrouw een relatie heeft met Rafael van der Vaart. © Bruno.
Voetballer Khalid Boulahrouz heeft in een openhartig interview met het magazine 'Helden' voor het eerst verteld over zijn liefdesleven en de invloed daarvan op zijn prestaties in het veld. Zo laat hij weten dat hij nieuws dat zijn ex-vrouw Sabia een relatie kreeg met Rafael van der Vaart niet van haar hoorde. 'Ik heb het via de media moeten vernemen.'
Sabia vond nieuw levensgeluk bij de ex-man van haar beste vriendin Sylvie van der Vaart. © bruno.
"Persoonlijk vind ik het respectloos. Laten we zeggen dat iedereen zijn eigen normen en waarden heeft."
Khalid Boulahrouz over het feit dat hij over Sabia en Rafael hoorde via de media.
Boulahrouz en zijn vrouw Sabia werden in 2008 vastgelegd op het balkon van spelershotel Beau Rivage in Lausanne, de dag nadat het Nederlands elftal werd uitgeschakeld in de kwartfinale tegen Rusland. © Bruno.
Na alle ophef over zijn scheiding, de scheiding van Sylvie en Rafael van der Vaart en de nieuwe relatie van Rafael met Sabia, legde Boulahrouz enkele weken geleden nog een eenmalige verklaring af. Hij wilde toen niet inhoudelijk op de zaken ingaan en stelde dat 'zijn enige zorg en verantwoordelijkheid ligt bij onze kinderen'. In het interview doet hij nu echter een boekje open over de periode met Sabia.
Geen rust
Hij vertelt over de beginperiode van hun relatie. 'Ik voelde ook echt liefde voor haar. Veel liefde. Die blokkeerde als het ware mijn verstand. Mijn verstand zei ergens al: je hebt geen partner nodig om te slagen als prof. Maar ik was verliefd. Een profvoetballer wil eigenlijk maar één ding en dat is thuis rust vinden. Die rust vond ik niet.'
'Ik wilde rusten, lekker thuis zijn. Zij wilde dan iets doen. Daarin verschilden we van mening en dan ontstonden er discussies, om het netjes uit te drukken.'
Barstjes
Sabia en Khalid Boulahrouz kregen in 2005 een relatie en trouwden in december 2006. De eerste barstjes in hun huwelijk werden zichtbaar toen Khalid Boulahrouz bij Stuttgart speelde terwijl Sabia terug naar het 500 km noordelijker gelegen Hamburg verhuisde.
'In 2010 zijn Sabia en ik uit elkaar gegaan. De scheidingsprocedure is in 2012 afgerond. Ik ben daar in de media nooit over naar buiten getreden,' verklaarde de Sporting Lissabon-speler.
'Respectloos'
De breuk tussen de twee werd echter breed uitgemeten in diverse media. 'Ik wilde dat nooit, de rode lopers en de belletjes met Albert Verlinde en zo. Ik wilde alle aandacht bij het voetbal leggen.'
'Later kwam nog het verhaal dat ze met de man van Sylvie was. Het kwam allemaal rauw op mijn dak. Ik heb het via de media moeten vernemen. Ik wist het bij wijze van spreken net zo snel als jullie.'
'Persoonlijk vind ik het respectloos. Laten we zeggen dat iedereen zijn eigen normen en waarden heeft. Kijk, wat ze privé doet, moet ze zelf weten. Waar ik vooral heel erg van baal is dat Sabia nog steeds mijn achternaam gebruikt. Daardoor duikt de hele tijd mijn naam op.'
Gevolg carrière
De profvoetballer geeft in gesprek met Helden ook toe dat zijn carrière door de liefde niet is geworden wat hij ervan verwacht had. 'Ik raakte te veel energie kwijt aan zaken buiten het voetballen. En ik kon dat niet loslaten.'
Khalid heeft zijn les geleerd over de periode met Sabia. 'Zij is geen slecht mens, ik ben geen slecht mens. We zijn andere types, staan heel anders in het leven. Soms werkt dat, soms werkt dat niet. Op mij had dat buitensporig veel invloed. Ik had eerder moeten ingrijpen. Dat is mijn les.'
ja maar ho even......quote:
Hun zoon is januari 2011 geboren, dus dat zou nog makkelijk kunnen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar ho even......
2010 uit elkaar gegaan, zegt hij.
en hoe zit dat dan met de geboortedatum van het jongste kind? toen waren ze al een jaar uit elkaar, zoals hij het nu stelt.
2013?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hun zoon is januari 2013 geboren, dus dat zou nog makkelijk kunnen.
Ik vind Khalid Boulahrouz wel een relaxte vent en kan me helemaal voorstellen dat hij het zat is dat zijn naam elke keer weer opduikt terwijl ze al jaren uit elkaar zijn. Beetje jammer dat hij zich toch heeft laten verleiden om deze uitspraken tegenover Helden te doen.
Waarom?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:48 schreef Deisyy het volgende:
Beetje jammer dat hij zich toch heeft laten verleiden om deze uitspraken tegenover Helden te doen.
Omdat ik vind dat het hem beter gepast had om zich afzijdig te houden van het hele media gedoe.quote:
Ze is toch verzorgd en ziet er prima uit? Of mis ik iets?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:49 schreef Pisces29 het volgende:
Alleen dan een minder verzorgd type.
Dat kan, maar ik kan me voorstellen dat hij ook één keer zijn verhaal wil doen. En hij vertelt het dan nog niet eens aan een Story, Privé of Weekend.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat het hem beter gepast had om zich afzijdig te houden van het hele media gedoe.
Ik kan me dat ook helemaal voorstellen en vind dat hij het nog lang heeft volgehouden om niets te zeggen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:01 schreef Kon-Tiki het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik kan me voorstellen dat hij ook één keer zijn verhaal wil doen. En hij vertelt het dan nog niet eens aan een Story, Privé of Weekend.
Ik vind er niks smaakvol aan (en dan laat ik even de vergelijking met Sylvie zitten, want die kun je door een ringetje halen). Meest smaakloze 'voetvalvrouwtje' tot nu toe (bij Oranje).quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:59 schreef Musthaves1 het volgende:
Ze is toch verzorgd en ziet er prima uit? Of mis ik iets?
Toen vertelde Dani waarschijnlijk wat ze aan moest trekken om Sylvie niet voor schut te zetten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toen ze nog met Sylvie omging was het een stuk beter
Ik vind het ook twee uitersten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:45 schreef Musthaves1 het volgende:
Mwah, zo bijzonder is Sylvie qua uiterlijk toch niet? Je doet net alsof het twee uitersten zijn.![]()
Dat was de vraag toch ook niet? Het gaat er niet om wat kán, het gaat er om wat ze draagt. Hoe ze zich presenteert. Je beoordeelt iemand niet op 'wat zou kunnen'.quote:Maar zo kunnen de meeste mensen er nog wel uitzien als ze er iets voor doen - is mijn mening dan.
Meen je dat?quote:
Waarom? Ik vind ze allebei niet erg verschillen qua niveau van uiterlijk. Als ik google op Sabia ook, prima kleding, ziet er prima uit naast Sylvie. Misschien nog wel stralender zelfs.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het ook twee uitersten.
[..]
Dat was de vraag toch ook niet? Het gaat er niet om wat kán, het gaat er om wat ze draagt. Hoe ze zich presenteert. Je beoordeelt iemand niet op 'wat zou kunnen'.
Het gaat om presentatie en uiterlijk, niet wie en hoe en wanneerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Meen je dat?
Allebei van de straat omhooggevallen, waarbij de een met wat meer geld wat meer klasse gekocht heeft. Verder volgens mij niet héél verschillend.
Smaken verschillenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:53 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind ze allebei niet erg verschillen qua niveau van uiterlijk. Als ik google op Sabia ook, prima kleding, ziet er prima uit naast Sylvie. Misschien nog wel stralender zelfs.
Ze draagt ook prima kleding, jij laat twee ordinaire voorbeelden zien maar als ik google zie ik mooie leren jasjes, leuke jurkjes, leuke hakken, leuke boyfriend-blouse. Beetje hetzelfde als Sylvie juist.
Natuurlijk, maar als ik google zie ik eigenlijk een beetje dezelfde kledingstijl als ze zo naast elkaar lopen.quote:
Sabia zou nog zo een Sylvie kunnen worden. Zo'n karakterloze engnek die je wel door een ringetje kan halen. Dat kan makkelijk. Klasse in de voetballerij wel te koop volgens mij.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Meen je dat?
Allebei van de straat omhooggevallen, waarbij de een met wat meer geld wat meer klasse gekocht heeft. Verder volgens mij niet héél verschillend.
Ex paaldanseres met tieten als voetballen? Smaak?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:57 schreef Noek het volgende:
Sabia zou nog zo een Sylvie kunnen worden. Zo'n karakterloze engnek die je wel door een ringetje kan halen. Dat kan makkelijk. Klasse in de voetballerij wel te koop volgens mij.
Iedereen kan er zo uitzien. Tenzij je echt een afschuwelijk hoofd hebt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Sabia zou nog zo een Sylvie kunnen worden. Zo'n karakterloze engnek die je wel door een ringetje kan halen. Dat kan makkelijk. Klasse in de voetballerij wel te koop volgens mij.
Verzorgd is dan ook niet hetzelfde als smaakvol.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind er niks smaakvol aan (en dan laat ik even de vergelijking met Sylvie zitten, want die kun je door een ringetje halen). Meest smaakloze 'voetvalvrouwtje' tot nu toe (bij Oranje).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de rest van de kleding is dan weer dit:
[ afbeelding ]
Kruising Plain Jane en Paaldanseres. Bij 'verzorgd' denk ik echt aan wat anders.Maar dat interpreteert iedereen uiteraard verschillend.
Toen ze nog met Sylvie omging was het een stuk beter
Ik zie dit soort foto's.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:57 schreef Pisces29 het volgende:
En het ging niet om kunnen worden, nogmaals, enkel wat ik nu zie en vind. Laatste half jaar.
Sylvie was een Priscilla ooit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ex paaldanseres met tieten als voetballen? Smaak?
En het ging niet om kunnen worden, nogmaals, enkel wat ik nu zie en vind. Laatste half jaar.
Ja en dit is geen laatste half jaar.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:59 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Ik zie dit soort foto's.
[ afbeelding ]
Dus ja.
Haar 'Plain jane' momenten vind ik niet verzorgd. De rest is gewoon ordi en smaakloos.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:59 schreef hexje het volgende:
[..]
Verzorgd is dan ook niet hetzelfde als smaakvol.
Bovengemiddeld mooi? Dan zit ik dus in een bovengemiddeld mooie omgeving, ofzoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:03 schreef conleche het volgende:
Zowel Sylvie als Sabia hebben wel bovengemiddeld mooie hoofden hoor, beetje raar om te stellen dat iedereen er zo kan uitzien. Verder heb ik geen hele hoge pet van ze op, maar dat kan ik met objectief oog nog wel onderscheiden.
Ik vind trouwens de tieten van Sabia wel door een verminderd capabel plastisch chirurg gefixed dan die van Sylvie.Wat een ordinaire tetten zijn dat zeg.
Hoe kan ik nou weten van wanneer al die foto's zijn? Maar haar kledingstijl is plotseling veranderd? Jij bent er dus altijd bij hoe ze eruitziet? Prima. Blijft staan dat ik niet kan zeggen dat ze niet verzorgd is, ondanks haar ordinaire kleding op de door jou geposte foto's.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en dit is geen laatste half jaar.
Ik wil die schoenen!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind er niks smaakvol aan (en dan laat ik even de vergelijking met Sylvie zitten, want die kun je door een ringetje halen). Meest smaakloze 'voetvalvrouwtje' tot nu toe (bij Oranje).
[ afbeelding ]
Ja, nice.quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:10 schreef Noek het volgende:
Nu ziet ze er gewoon uit op het niet dragen van een bh na. Dat vindt ze onderdrukkend voor vrouwen ofzo. Dolle Sabia!
Bofkont. Ben jaloers.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:14 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Ja, nice.Ik had laatst gecombineerd onder een skinny (spijker), dat staat ook super goed. Vind ik mooier dan op blote benen eigenlijk. Maar goed, is offtopic.
[..]![]()
Khalid heeft ook al HET jasje aan! Dat jasje dat Sylvie al doorschoof naar Sabia toen die nog de tassen droeg...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:27 schreef Noek het volgende:
Google is oké!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uh, het lijkt er niet eens op.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:10 schreef Laureline het volgende:
[..]
Khalid heeft ook al HET jasje aan! Dat jasje dat Sylvie al doorschoof naar Sabia toen die nog de tassen droeg...
en je ziet duidelijk wie er tussenuit steektquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:59 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Ik zie dit soort foto's.
[ afbeelding ]
Dus ja.
Dag en nacht verschil, Sabia ziet er altijd verlopen uit...ze ziet er nooit fris voor de dag uitquote:
Nutteloze opmerking zo zonder foto's.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:06 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Bovengemiddeld mooi? Dan zit ik dus in een bovengemiddeld mooie omgeving, ofzo.
Altijd verlopen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:38 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dag en nacht verschil, Sabia ziet er altijd verlopen uit...ze ziet er nooit fris voor de dag uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |