kammen met een rotje?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:00 schreef bloempje-moi het volgende:
Er waren beelden van Sabia in een babywinkel, vorige week. Wat zijn er nu voor nieuwe feiten naar buiten gekomen?
Moet die Dani geen poepluiers verschonen? Ik vraag me af wat die met haar haar doet. Das toch geen porem hoor.
of hij wilde haar gewoon aanraken en raakt toevallig haar buik aan..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:17 schreef Starlie het volgende:
Dat Raf over de buik van Sabia wrijft kan toch ook zijn omdat ze:
A: ongesteld is en pijn in haar buik heeft
B: Ze moet poepen maar het lukt niet
C: Ze honger heeft en haar buik knort
Ik hoop het dat kinderen fokken na een paar maanden "verliefd" zijn verboden gaat worden. Geld maar geen hersensquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:17 schreef Starlie het volgende:
Dat Raf over de buik van Sabia wrijft kan toch ook zijn omdat ze:
A: ongesteld is en pijn in haar buik heeft
B: Ze moet poepen maar het lukt niet
C: Ze honger heeft en haar buik knort
Nou inderdaad ik zag op FB dat een oude bekende ook zeer snel papa wordt, ze waren al een maand samen toen ze zwanger raakte en het was geen oepsje! Ik begrijp dat nooit zo goed... Maar ja hoe meer zielen hoe meer vreugd zullen ze wel denkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop het dat kinderen fokken na een paar maanden "verliefd" zijn verboden gaat worden. Geld maar geen hersens
Ze kan ook écht niet een seconde bewegen in het openbaar of ze is ergens vastgelegd hè? Kolerequote:
Oh! Ik houd ook altijd mijn oorringen in en zonnebril op als ik ga 'zwemmen'.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:00 schreef Copycat het volgende:
Dat vind ik toch altijd zo krampachtig suf. Met enorme zonnebril en dito oorbellen vol in de make-up de zee in.
Nou dát. Ik zou toch echt niet relaxed kunnen poedelen op die manier.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze kan ook écht niet een seconde bewegen in het openbaar of ze is ergens vastgelegd hè? Kolere
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:03 schreef Moonah het volgende:
Anyway, is het er al eens over gegaan of Syl haar borsten echt zijn? Ik vind het best lijken alsof er wat extra vulling in zit namelijk.
Buiten de ijshoorn'vetjes'. Ik vind de vorm van haar borsten niet helemaal natuurlijk overkomen.quote:
quote:Sabia Boulahrouz & Rafael van der Vaart: "Ja, wir bekommen ein Baby"
06.08.13
Sabia Boulahrouz & Rafael van der Vaart: "Ja, wir bekommen ein Baby"Sabia Boulahrouz und Rafael van der Vaart bekommen ein gemeinsames Baby.
Schon seit Wochen wurde über Nachwuchs bei den beiden spekuliert, jetzt gibt es die Bestätigung: Sabia Boulahrouz (35) und Rafael van der Vaart (30) erwarten ein Kind.
"Ja, wir bekommen ein Baby" - das hat Sabia Boulahrouz nun in einem Interview in der aktuellen 'Closer' verraten, die am Mittwoch erscheint. Damit bestätigt sie endlich das, was viele bereits vermuteten. Erst vor wenigen Tagen war sie dabei beobachtet worden, wie sie sich in einem Hamburger Geschäft für Babysachen umschaute. Und jetzt die offizielle Baby-Nachricht: Das gemeinsame Kind mit dem Profi-Fußballer dürfte die Krönung ihrer Liebe sein.
"Ich würde gern noch ein Kind bekommen"
Rafael und Sabia: Liebes-Interview
Schon Anfang Juli hatte Rafael van der Vaart laut dem Blatt gesagt, dass ein Geschwisterchen für seinen Sohn Damian aus der Ehe mit Moderatorin Sylvie van der Vaart "toll" wäre, und auch Sabia Boulahrouz hatte betont, wie "sehnlichst" sie sich ein gemeinsames Baby mit Rafael wünsche. "Wenn es klappt, sind wir überglücklich. Vielleicht kann ich morgen schon berichten, dass ich schwanger bin", so Boulahrouz damals. Und jetzt, wenige Wochen später, hat es also geklappt.
Bildquelle: Splash
Mijn Moonah, mijn diva! Houd je dan ook je hoofd zo krampachtig boven water?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:03 schreef Moonah het volgende:
Oh! Ik houd ook altijd mijn oorringen in en zonnebril op als ik ga 'zwemmen'.![]()
Plus waterproof mascara.
Die zijn zo nep als watquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:03 schreef Moonah het volgende:
Anyway, is het er al eens over gegaan of Syl haar borsten echt zijn? Ik vind het best lijken alsof er wat extra vulling in zit namelijk.
Ze heeft ze na of meteen met die operatie, haar borsten laten 'doen'. Tenminste vanaf dat moment was ze slank mét goedgevulde voorgevel, terwijl die daarvoor met het verliezen van de kilo's ook verloren was gegaan. Het is niet bevestigd, maar je kunt het wel zien, ondanks dat ik vind dat het wel goed gelukt is en ze een passende maat bij haar figuur heeft genomen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:06 schreef Moonah het volgende:
[..]
Buiten de ijshoorn'vetjes'. Ik vind de vorm van haar borsten niet helemaal natuurlijk overkomen.
(Ja, ik geef toe, ik ben echt gefascineerd door haar lichaam... Ik vind haar meer dan mooi).
Ehm, dat zal dan wel!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn Moonah, mijn diva! Houd je dan ook je hoofd zo krampachtig boven water?
Dacht het niet dame. Er staat niet voor niets 'zwemmen'.quote:Op onze volgende date gaan we zwemmen!
Ja hè. Wel mooi gelukt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zijn zo nep als watNooit bevestigd, maar het is toch duidelijk te zien. Strak en rond.
Ja maar Rafael heeft dat meteen weer ontkracht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:07 schreef bloempje-moi het volgende:
Of Sabia is echt zwanger of ze spelen een spel. Dit is zo overdreven over babybuik-wrijven.En shoppen inde babyzaak.
http://www.rtl.de/cms/new(...)8e15-38-1588298.html
Ze schijnt het ook bevestigd te hebben?
[..]
Weet het niet hoor. Het zijn niet van die rare ballonnetjes zoal bij Victoria Beckhamquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ze heeft ze na of meteen met die operatie, haar borsten laten 'doen'. Tenminste vanaf dat moment was ze slank mét goedgevulde voorgevel, terwijl die daarvoor met het verliezen van de kilo's ook verloren was gegaan. Het is niet bevestigd, maar je kunt het wel zien, ondanks dat ik vind dat het wel goed gelukt is en ze een passende maat bij haar figuur heeft genomen.
Ze had helemaal niks meer, in de tijd dat ze zo mager was..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
Weet het niet hoor. Het zijn niet van die rare ballonnetjes zoal bij Victoria Beckham
Ja, prima maat bij haar lijfquote:
Ik weet het ook niet ze had wel flinke tetten vroeger heur....quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze had helemaal niks meer, in de tijd dat ze zo mager was..
En ze zijn gewoon veel te strak en rond.
quote:AMSTERDAM -
Sabia Boulahrouz en haar tienerdochter Katherina proberen hun band, die in het verleden werd bestempeld als 'uitermate slecht', te herstellen.
Katharina, de dochter die Sabia op haar zeventiende met clubeigenaar Milan B. kreeg, bracht een bezoekje aan haar moeder en Raf.
"We are having a great time with @SabiaBoulahrouz beautiful daughters <3", schrijft de voetballer op zijn Twitter. Ook plaatste Rafael een foto van een stralende Sabia en haar twee dochters.
Het contact tussen Sabia en haar dochter zou 'uitermate slecht' zijn. Sinds Katharina geboren werd, zou de brunette haar kind niet of nauwelijks hebben gezien, maar blijkbaar is alles weer koek en ei tussen moeder en dochter
Klopt! Sorryquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
WAT? Is er gewoon contact met die oudste?
edit: dat berichtje stond er net nog niet onder![]()
![]()
Toen was ze tig kilo zwaarder. Die theezakjes die ze een paar jaar terug had, werden strakke bolletjes, daar zorgt geen sport of voeding voorquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:58 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet ze had wel flinke tetten vroeger heur....
[ afbeelding ]
Ja idd, mooi voor ze.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het echt leuk voor ze. Happy family en zo
hehe dat dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Al snap ik niet zo goed waarom hij het getwitterd heeft, want het meisje is tot nu toe uit de media gebleven...
Goeie analyse! Zou zomaar eens kunnen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:53 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ze wèl zwanger is en om te voorkomen dat er 'ja maar er is ergens nog een dochter waar je nooit naar omkijkt, zou je die niet eens wat aandacht geven voor je weer een nieuwe gaat nemen' komt, heeft ze wrs op d'r knieën gelegen bij d'r dochter om e.e.a. te herstellen.
Oehhhhquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:56 schreef Greys het volgende:
En daarom twittert Raf het, inclusief foto...
En ontkende hij snel nog even de zwangerschap. Want eerst moest die twitterpic er uit natuurlijk.
Anders klopte de volgorde niet![]()
Zit die zuurpruim nog te sippen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
@Guillaume ZARKA
Writing Summer...Some stories deserve the right to be told
2:06 PM - 5 Aug 2013
https://twitter.com/GuillaumeZARKA/status/364356704999186432
Zo te zien waren dat wel natuurlijke tettenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:58 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet ze had wel flinke tetten vroeger heur....
[ afbeelding ]
SPOILER: VoorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Dat is een hartje op zijn zij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:10 schreef APK het volgende:
"@SabiaBoulahrouz beautiful daughters <3"
Vooral ook niet de (voor)namen van de kinderen noemen, het zijn blijkbaar een soort producten van zijn nieuwe die weer even een boost moet hebben.
Het gaat alleen maar om publiciteit, ik vind het zo plat
Wat betekent die smiley trouwens?
Lijken wel tieten ofzo
Ik snap nog steeds geen zak van het feit dat Raf elke zucht of scheet nu deelt. En elke dag wordt het meer verbazingquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:10 schreef APK het volgende:
"@SabiaBoulahrouz beautiful daughters <3"
Vooral ook niet de (voor)namen van de kinderen noemen, het zijn blijkbaar een soort producten van zijn nieuwe die weer even een boost moet hebben.
Het gaat alleen maar om publiciteit, ik vind het zo plat
Wat betekent die smiley trouwens?
Lijken wel tieten ofzo
Voor een linkspoot ofzo?quote:
Nee gewoon om een hartje virtueel te kunnen versturen. Met de < en de 3.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Voor een linkspoot ofzo?
Of illuminatie die dingen omgekeerd plaatsen?
Normale smileys staan toch andersom?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Nee gewoon om een hartje virtueel te kunnen versturen. Met de < en de 3.
Hij mag best een keertje op mijn schouder komen uithuilen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
@Guillaume ZARKA
Writing Summer...Some stories deserve the right to be told
2:06 PM - 5 Aug 2013
https://twitter.com/GuillaumeZARKA/status/364356704999186432
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:30 schreef APK het volgende:
[..]
Normale smileys staan toch andersom?
Of ben ik nou gek?
Anyways, lijkt me een mooie tattoo voor Raf![]()
Of een stuk of zes, alle namen van zijn en Saab's kinderen met een omgekeerde smiley erachter <3
De <3 wordt op Facebook een hartje, automagischquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:30 schreef APK het volgende:
[..]
Normale smileys staan toch andersom?
Of ben ik nou gek?
Ik dacht altijd dat het een soort toeter wasquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:32 schreef alors het volgende:
[..]Ja maar de 3 staat die kant op he, dus dan wordt het lastig om hem de andere kant op te zetten. E> is het ook weer net niet
Dat is het!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:34 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat die <3 van Raf een schop na is naar Sylvie.
Saab eet wel ijshoorntjes.
Inclusief v gay-hals?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij mag best een keertje op mijn schouder komen uithuilen.
Hij kan het wel hebben, vind ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Inclusief v gay-hals?
[ afbeelding ]
Dat armbandjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Inclusief v gay-hals?
[ afbeelding ]
Ik zeg: harsen dat ding!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Inclusief v gay-hals?
[ afbeelding ]
Meer beelden en geluid van Guillaume Zarka.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij mag best een keertje op mijn schouder komen uithuilen.
quote:Boulahrouz en Van der Vaart proberen wel zwanger te worden
Sabia Boulahrouz en Rafael van der Vaart zijn niet zwanger, maar wel bezig met een baby krijgen. Dat vertelt het koppel aan Story.
Foto: ANP
"We werken er aan," vertelt Boulahrouz, die sinds enige tijd gestopt is met het slikken van de anticonceptiepil. "Hopelijk kan ik snel vertellen dat ik zwanger ben."
De nieuwe liefde van de voetballer vertelt aan Story dat ook hun kinderen, zoontje Damián van Van der Vaart en zoon en dochter Amaya en Daamin van Boulahrouz, de gezinsuitbreiding wel zien zitten.
"Damian vertrouwde mij en Rafael laatst toe dat hij het leuk zou vinden om een broertje of zusje te krijgen. Ik smolt gewoon toen ik hem dat hoorde zeggen," aldus een blije Boulahrouz.
Geruchten
Dinsdag berichtten verschillende Duitse media dat Boulahrouz al zwanger zou zijn en dat ze dit zelf gezegd had tegen het Duitse blad Closer. Vrijwel meteen nadat de eerste berichten online kwamen liet Van der Vaart aan Bild weten dat de geruchten niet klopten.
"Sabia is op dit moment niet zwanger en wij worden dus nog geen ouders samen", aldus de voetballer.
Test
De kinderen die de twee uit hun vorige huwelijken hebben overgehouden kunnen het ook goed met elkaar vinden, zo bleek tijdens een gezamenlijke vakantie naar Spanje. "Voordeel is natuurlijk wel dat de kindjes elkaar al kenden."
Die vakantie heeft er ook voor gezorgd dat Boulahrouz en Van der Vaart nu nog zekerder zijn van hun liefde. "Dat we dag en nacht bij elkaar waren was een goede test. En die hebben we glansrijk doorstaan. Rafael is de man met wie ik heel oud wil worden. Hij geeft mijn leven weer inhoud."
waarschijnlijk zaten ze toch al langer te rotzooienquote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:49 schreef Mariposas het volgende:
Ongelooflijk, iets meer dan een half jaar nadat de vorige relatie is verbroken, en een vakantie 'als test' later (goede maatstaf trouwens!), besluiten om zwanger te worden. Dat wordt dan haar vierde kind van de derde man?
Ik had er nooit zo op gelet maar nu ik de foto's van voor en na heb gezien hier in dit topic ben ik ook overtuigd jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toen was ze tig kilo zwaarder. Die theezakjes die ze een paar jaar terug had, werden strakke bolletjes, daar zorgt geen sport of voeding voor
Ben je daarom een schat?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:55 schreef miss_dynastie het volgende:
So much voor de 'Rafael wil echt geen kind meer'-verhalen. Die man is een schat, die wilde gewoon niet laten merken dat het met Syl's ziekte te maken had dat daar nooit een tweede is gekomen...
Ja, want je houdt je poederdoos een beetje uit de wind dan he. Jammer dat zij daarom ook denkt te kunnen jokken over klapjes, maar daar is het de ex voor, zullen we maar zeggenquote:
'quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, want je houdt je poederdoos een beetje uit de wind dan he. Jammer dat zij daarom ook denkt te kunnen jokken over klapjes, maar daar is het de ex voor, zullen we maar zeggen
Ik heb haar in ieder geval nooit iets horen ontkennen over klapjes...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:06 schreef sherezade het volgende:
[..]
'
Ik heb haar nooit iets horen zeggen over klapjes
Wellicht wilde hij met Syl gewoon geen kinderen weer.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:55 schreef miss_dynastie het volgende:
So much voor de 'Rafael wil echt geen kind meer'-verhalen. Die man is een schat, die wilde gewoon niet laten merken dat het met Syl's ziekte te maken had dat daar nooit een tweede is gekomen...
Dus we zijn weer terug bij afquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb haar in ieder geval nooit iets horen ontkennen over klapjes...
Ik denk dat ze er slim aan hebben gedaan om dat onderwerp te laten rusten, anders was het nog smeuïger geworden toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb haar in ieder geval nooit iets horen ontkennen over klapjes...
Waarschijnlijk was het op dat moment ook niet mogelijk of zonder risico's ivm met de ziekte en stonden ze er op dat moment allebei gewoon achter dat het destijds gewoon geen optie was.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wellicht wilde hij met Syl gewoon geen kinderen weer.
Wellicht wil hij nu ook niet per se kinderen, maar ziet hij door zijn roze bril enkel Saab haar grote wens.
Je weet het niet
Ook dat. Kan van alles zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:18 schreef sherezade het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het op dat moment ook niet mogelijk of zonder risico's ivm met de ziekte en stonden ze er op dat moment allebei gewoon achter dat het destijds gewoon geen optie was.
Ik weet niet hoe dat zit als je borstkanker hebt gehad en als je erna aan kinderen wilt beginnen
Op dat laatste na was dat precies wat ik dachtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:49 schreef Mariposas het volgende:
Ongelooflijk, iets meer dan een half jaar nadat de vorige relatie is verbroken, en een vakantie 'als test' later (goede maatstaf trouwens!), besluiten om zwanger te worden. Dat wordt dan haar vierde vijfde kind van de derde man?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:47 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ael_en_Sabia___.html
quote:Rafaels nieuwe liefde Sabia is zwanger van hem. Dat nieuws heeft zijzelf bevestigd aan Weekblad Privés correspondent in Hamburg. Hij liet Sabia de bijzondere foto’s zien die, eerder op de dag in een ónbewaakt ogenblik in hun tuin waren gemaakt. Maar zo ’onbewaakt’ was dat ogenblik niet…
EN HET ZIJN FOTO’S, ZO TEDER EN BIJZONDER, DAT ZE ALLES ZEGGEN!
Goed dat dat stuk er nog even in HOOFDLETTERS BIJ STAAT, ANDERS HAD IK HET NIET GESNAPT.quote:
Ja, lange leve die KNEITERGROTE KOPPEN ook bij de gewone Telegraaf.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:40 schreef alors het volgende:
[..]
Goed dat dat stuk er nog even in HOOFDLETTERS BIJ STAAT, ANDERS HAD IK HET NIET GESNAPT.
Ik denk inderdaad ook dat ze al veel langer iets hadden. En dat Sylvie dat wist en ook al lang klaar met hem was, maar dat ze Raf heeft gevraagd of ze nog even de schijn konden ophouden tot zij (Sylvie) iets bedacht had waardoor ze niet als De Gedumpte in de media zou komen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:52 schreef sherezade het volgende:
[..]
waarschijnlijk zaten ze toch al langer te rotzooien
Chemotherapie is vaak inderdaad niet goed voor je vruchtbaarheid. Bestraling ook niet geloof ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:18 schreef sherezade het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het op dat moment ook niet mogelijk of zonder risico's ivm met de ziekte en stonden ze er op dat moment allebei gewoon achter dat het destijds gewoon geen optie was.
Ik weet niet hoe dat zit als je borstkanker hebt gehad en als je erna aan kinderen wilt beginnen
Dat denk ik dus ook...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:52 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik denk serieus van niet, want ik ken genoeg gevallen die ook zo overhaast te werk gaan. Over het algemeen geen recept voor een lang gelukkig leven samen, maar er zullen vast ook uitzonderingen op de regel zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:52 schreef sherezade het volgende:
[..]
In dat tempo hoop ik maar dat ze bij Rafael blijft.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:49 schreef Mariposas het volgende:
Ongelooflijk, iets meer dan een half jaar nadat de vorige relatie is verbroken, en een vakantie 'als test' later (goede maatstaf trouwens!), besluiten om zwanger te worden. Dat wordt dan haar vierde kind van de derde man?
Maar dat gaat, voor zover ik weet, nu nog steeds goed. Of nou ja, ze zijn nog samen, of het goed gaat weet ik eigenlijk nietquote:Rossana Lima, de vriendin van Patrick Kluivert, is drie maanden zwanger. De styliste en de voetballer gaan sinds een half jaar met elkaar om en nu krijgen ze dus een kindje. Patrick heeft al drie zoons met ex-vrouw Angela en ook Rosanna is al moeder van twee kids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |