Nee gewoon om een hartje virtueel te kunnen versturen. Met de < en de 3.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Voor een linkspoot ofzo?
Of illuminatie die dingen omgekeerd plaatsen?
Normale smileys staan toch andersom?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Nee gewoon om een hartje virtueel te kunnen versturen. Met de < en de 3.
Hij mag best een keertje op mijn schouder komen uithuilen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
@Guillaume ZARKA
Writing Summer...Some stories deserve the right to be told
2:06 PM - 5 Aug 2013
https://twitter.com/GuillaumeZARKA/status/364356704999186432
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:30 schreef APK het volgende:
[..]
Normale smileys staan toch andersom?
Of ben ik nou gek?
Anyways, lijkt me een mooie tattoo voor Raf![]()
Of een stuk of zes, alle namen van zijn en Saab's kinderen met een omgekeerde smiley erachter <3
De <3 wordt op Facebook een hartje, automagischquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:30 schreef APK het volgende:
[..]
Normale smileys staan toch andersom?
Of ben ik nou gek?
Ik dacht altijd dat het een soort toeter wasquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:32 schreef alors het volgende:
[..]Ja maar de 3 staat die kant op he, dus dan wordt het lastig om hem de andere kant op te zetten. E> is het ook weer net niet
Dat is het!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:34 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat die <3 van Raf een schop na is naar Sylvie.
Saab eet wel ijshoorntjes.
Inclusief v gay-hals?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij mag best een keertje op mijn schouder komen uithuilen.
Hij kan het wel hebben, vind ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Inclusief v gay-hals?
[ afbeelding ]
Dat armbandjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Inclusief v gay-hals?
[ afbeelding ]
Ik zeg: harsen dat ding!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Inclusief v gay-hals?
[ afbeelding ]
Meer beelden en geluid van Guillaume Zarka.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij mag best een keertje op mijn schouder komen uithuilen.
quote:Boulahrouz en Van der Vaart proberen wel zwanger te worden
Sabia Boulahrouz en Rafael van der Vaart zijn niet zwanger, maar wel bezig met een baby krijgen. Dat vertelt het koppel aan Story.
Foto: ANP
"We werken er aan," vertelt Boulahrouz, die sinds enige tijd gestopt is met het slikken van de anticonceptiepil. "Hopelijk kan ik snel vertellen dat ik zwanger ben."
De nieuwe liefde van de voetballer vertelt aan Story dat ook hun kinderen, zoontje Damián van Van der Vaart en zoon en dochter Amaya en Daamin van Boulahrouz, de gezinsuitbreiding wel zien zitten.
"Damian vertrouwde mij en Rafael laatst toe dat hij het leuk zou vinden om een broertje of zusje te krijgen. Ik smolt gewoon toen ik hem dat hoorde zeggen," aldus een blije Boulahrouz.
Geruchten
Dinsdag berichtten verschillende Duitse media dat Boulahrouz al zwanger zou zijn en dat ze dit zelf gezegd had tegen het Duitse blad Closer. Vrijwel meteen nadat de eerste berichten online kwamen liet Van der Vaart aan Bild weten dat de geruchten niet klopten.
"Sabia is op dit moment niet zwanger en wij worden dus nog geen ouders samen", aldus de voetballer.
Test
De kinderen die de twee uit hun vorige huwelijken hebben overgehouden kunnen het ook goed met elkaar vinden, zo bleek tijdens een gezamenlijke vakantie naar Spanje. "Voordeel is natuurlijk wel dat de kindjes elkaar al kenden."
Die vakantie heeft er ook voor gezorgd dat Boulahrouz en Van der Vaart nu nog zekerder zijn van hun liefde. "Dat we dag en nacht bij elkaar waren was een goede test. En die hebben we glansrijk doorstaan. Rafael is de man met wie ik heel oud wil worden. Hij geeft mijn leven weer inhoud."
waarschijnlijk zaten ze toch al langer te rotzooienquote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:49 schreef Mariposas het volgende:
Ongelooflijk, iets meer dan een half jaar nadat de vorige relatie is verbroken, en een vakantie 'als test' later (goede maatstaf trouwens!), besluiten om zwanger te worden. Dat wordt dan haar vierde kind van de derde man?
Ik had er nooit zo op gelet maar nu ik de foto's van voor en na heb gezien hier in dit topic ben ik ook overtuigd jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toen was ze tig kilo zwaarder. Die theezakjes die ze een paar jaar terug had, werden strakke bolletjes, daar zorgt geen sport of voeding voor
Ben je daarom een schat?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:55 schreef miss_dynastie het volgende:
So much voor de 'Rafael wil echt geen kind meer'-verhalen. Die man is een schat, die wilde gewoon niet laten merken dat het met Syl's ziekte te maken had dat daar nooit een tweede is gekomen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |