Deze kant op heb je iig geen moeite met opstaan, dat scheelt enormquote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jetlag viel wel mee, ik heb echt goed geslapen blijkbaar op de terugvlucht. Werd alleen ''s avonds rond een uur of 7 erg moe.
Dag was ok. Dichtbij is heerlijk. Moet alleen werken met een nieuw pakket en dat is altijd lastig in het begin.
Klopt, al heb ik er sowieso nooit zoveel last van. Op de heenweg heb ik niet kunnen slapen dus toen was ik gewoon enorm gaar. Maar dag vol kunnen maken, nachtje goed slapen en dan zit ik al in het ritme.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deze kant op heb je iig geen moeite met opstaan, dat scheelt enorm
quote:Voetballen op het dak van Ikea Utrecht
Algemeen | Laatst gewijzigd:08-05-2013 10:46 | Jeroen Kreule | 1/1 Klik om de foto te vergroten
Den Haag - ASK Romein bouwt momenteel aan de uitbreiding van IKEA Utrecht. Op het dak van de nieuwe parkeergarage van IKEA komen twee voetvalvelden van sportvereniging Faja Lobi KDS te liggen, een unicum in Nederland. Voorzitter Tom Bainathsah kan niet wachten tot de opening, eind augustus.
Zie je niet vaak, een voetbalveld op het dak van een parkeergebouw.
“Voor zover ik weet bestaat het niet in Europa. De ontwikkelaar heeft inspiratie opgedaan in Japan. Daar is een voetbalveld op het dak van een winkelcentrum gebouwd.”
Kunstgras, neem ik aan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vet, hier moet ik ieder seizoen wel een paar keer spelen
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me ook, spelen ze nu overigens ook al op. Wel op een hele andere locatie (Lunetten).quote:
Die Surinaamse broodjes vind ik wel lekker, laat de Zweedse balletjes maar zittenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt me ook, spelen ze nu overigens ook al op. Wel op een hele andere locatie (Lunetten).
Voortaan dus na de wedstrijd eerst een broodje kip en daarna zweedse balletjes
Die zijn echt goed daar ja. IJskoud blikje heineken ernaast. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Surinaamse broodjes vind ik wel lekker, laat de Zweedse balletjes maar zitten
Doe eens rustig man, jij bent doorgaans goed geinformeerd vandaar mijn vraag.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik veel, misschien op zoek naar het geluk.
Jij moet ook rustig doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens rustig man, jij bent doorgaans goed geinformeerd vandaar mijn vraag.
PSV? Ken Zulte niet dus ik houd het op een zuinige 2-1.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben heel rustig vriend.
Wat denk je ervan vanavond?
Geluisterd naar Aad zie ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV? Ken Zulte niet dus ik houd het op een zuinige 2-1.
Aad is doorgaans goed geïnformeerd met betrekking tot Belgische clubs. Daarbij heeft Aad altijd gelijk, zelfs als het niet zo is.quote:
Nederland heeft het doorgaans nog best lastig tegen Belgische clubs, terwijl we iedere keer denken veel sterker te zijn. Ajax had het ook steeds moeilijk tegen Anderlecht bijvoorbeeld. Feyenoord Gent (of was het Genk?) paar jaar terug.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aad is doorgaans goed geïnformeerd met betrekking tot Belgische clubs. Daarbij heeft Aad altijd gelijk, zelfs als het niet zo is.
Ajax had het alleen moeilijk tegen Anderlecht in tijdperk Jol. Onder Frank werd Anderlecht uit met 0-3 en thuis met 2-0 opzij gezetquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nederland heeft het doorgaans nog best lastig tegen Belgische clubs, terwijl we iedere keer denken veel sterker te zijn. Ajax had het ook steeds moeilijk tegen Anderlecht bijvoorbeeld. Feyenoord Gent (of was het Genk?) paar jaar terug.
Ik gok een gelijkspelletje.
Denk het ook en daar gaan die Belgen ook voorquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nederland heeft het doorgaans nog best lastig tegen Belgische clubs, terwijl we iedere keer denken veel sterker te zijn. Ajax had het ook steeds moeilijk tegen Anderlecht bijvoorbeeld. Feyenoord Gent (of was het Genk?) paar jaar terug.
Ik gok een gelijkspelletje.
Moet zeggen dat ik inderdaad ook helemaal niks van Zulte weet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax had het alleen moeilijk tegen Anderlecht in tijdperk Jol. Onder Frank werd Anderlecht uit met 0-3 en thuis met 2-0 opzij gezet
Ik heb ze 1 wedstrijd tegen Anderlecht gezien en toen waren ze aardig sterk maar er schijnen wat spelers weg te zijn tov vorig seizoen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik inderdaad ook helemaal niks van Zulte weet.
Wat is daar goed aan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nederland eerste land met een videoscheidsrechter
Werd tijd, maar is het dus echt een scheids, gaat om alle situaties?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat niet? Die mafkees tegen Slegers was er iig al met 3 rode kaarten vanaf gestuurd.
Ik denk net als nu met 4e official of grensrechter de scheidsrechter kan bepalen of hij advies gaat vragen aan de videoscheidsrechter. Beetje zoals in het rugby.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Werd tijd, maar is het dus echt een scheids, gaat om alle situaties?
Bij rugby werkt het goedquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk net als nu met 4e official of grensrechter de scheidsrechter kan bepalen of hij advies gaat vragen aan de videoscheidsrechter. Beetje zoals in het rugby.
quote:De mening van de videoscheidsrechter wordt de komende twee seizoenen nog niet doorgegeven aan de scheidsrechter op het veld.
Vind ik ook.quote:
bij hockey doen ze dat ook geloof ikquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Een systeem zoals in het tennis zou ik ook nog prima vinden. Dat iedere aanvoerder 3 keer mag kiezen om de beslissing te herzien naar aanleiding van de videobeelden. Krijg je gelijk mag je nog steeds 3 keer protesteren.
Inderdaad.quote:
quote:
Jij vond het wel grappig?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens kijken wat Toine er van vindt dat je terug bent
[ afbeelding ]
Ik doel meer op het steeds blijven herhalen door Genee. Werd een beetje ongemakkelijk op een gegeven ogenblik.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als dit gemeend is van Toine, daalt hij wel in de pikorde bij mij.
Ik denk dat Toine z'n moeder een paar keer voor Cees Jansma op de knietjes is gegaan en ze heeft er foto's van.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik doel meer op het steeds blijven herhalen door Genee. Werd een beetje ongemakkelijk op een gegeven ogenblik.
Toine stond daarnaast bij mij niet zo heel hoog in de pikorde.
Telegraafquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Telegraaf.nl heeft het als voorpaginanieuws.
Lees al dat er 47 reacties zijn geplaatst, ik ga ze niet lezen. Je weet toch wel wat er staat.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Telegraaf.nl heeft het als voorpaginanieuws.
Hoe vaker hij voorbij kwam, hoe leuker ik hem vond wordenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik doel meer op het steeds blijven herhalen door Genee. Werd een beetje ongemakkelijk op een gegeven ogenblik.
Toine stond daarnaast bij mij niet zo heel hoog in de pikorde.
Ik heb de bovenste reacties gelezen, allemaal negatief inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees al dat er 47 reacties zijn geplaatst, ik ga ze niet lezen. Je weet toch wel wat er staat.
Het zijn hypocriete kneusjes
voetbal
enge jongens die van voetbal international
schande
Ik vond het wel het hoogtepunt van de show.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe vaker hij voorbij kwam, hoe leuker ik hem vond worden
twitter:toinevp twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 12:26:01"Andere normen en waarden", da's alles wat ik erover te zeggen heb.. reageer retweet
Is natuurlijk ook onbegrijpelijk van die eikel, ergens een lucratief contract tekenen en dan gaan huilen als je weg gaatquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik blijf het gewoon leuk vinden dat fragment. Al mag je schijnbaar geen afwijkende mening hebben van het volk dat alleen maar naar de Publieke Omroep kijkt.
Ik vond hem de eerste keer wel heel erg grappig. Heb zelfs mijn bits geroepen te komen kijken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe vaker hij voorbij kwam, hoe leuker ik hem vond worden
Mindere reactie.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
We hebben een tweeeet, we hebben een tweeeeeet.twitter:toinevp twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 12:26:01"Andere normen en waarden", da's alles wat ik erover te zeggen heb.. reageer retweet
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
We hebben een tweeeet, we hebben een tweeeeeet.twitter:toinevp twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 12:26:01"Andere normen en waarden", da's alles wat ik erover te zeggen heb.. reageer retweet
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een van mijn katten gaat dood
[ afbeelding ]
De omroep zal die boete wel krijgen denk ik, niet dat het daardoor minder onzinnig is.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Boete voor Hans Teeuwen wegens roken bij Zomergasten, waar gaat het toch heen met de wereld.
Rokenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Boete voor Hans Teeuwen wegens roken bij Zomergasten, waar gaat het toch heen met de wereld.
Man man manquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Genotsmiddelen houden mij kalm. Zonder mijn sigaret en bier word ik een relschoppende hooligan. Ik doe de wereld een plezier door me kapot te zuipenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
rare jongen joh, lust ook geen koffie, bier etc.
Rook je weer?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Genotsmiddelen houden mij kalm. Zonder mijn sigaret en bier word ik een relschoppende hooligan. Ik doe de wereld een plezier door me kapot te zuipen
Ah oke. Heb je mijn verhaal op facebook gelezen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sinds december alweer jaNa dat ongeval op het spoor
Is het maar mijn perceptie, of zijn er de laatste paar maanden erg veel ongevallen op het spoor geweest?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sinds december alweer jaNa dat ongeval op het spoor
Stuur ff link Ik zie wel eens wat voorbij komen enzoquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah oke. Heb je mijn verhaal op facebook gelezen?
Of in de bus.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is het maar mijn perceptie, of zijn er de laatste paar maanden erg veel ongevallen op het spoor geweest?
Die bus in Italie nog? In Laos vloog er een paar dagen nadat wij in dezelfde bus hadden gezeten ook 1 het ravijn in. Iedereen dood.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar ook? Is me minder opgevallen dan...
Kan zijn dat door mijn vorige projectomgeving de treinen meer opvallen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die bus in Italie nog? In Laos vloog er een paar dagen nadat wij in dezelfde bus hadden gezeten ook 1 het ravijn in. Iedereen dood.
Ik heb ook altijd het idee dat het een soort hype in de berichtgeving wordt. Dat ze ook dingen in de krant zetten omdat het nu nieuws is die normaal ook gebeuren maar dan niet in de Nederlandse krant terecht komen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan zijn dat door mijn vorige projectomgeving de treinen meer opvallen.
Het is wel vaak mis de laatste tijd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan zijn dat door mijn vorige projectomgeving de treinen meer opvallen.
In Nederland heb je toch ook een transitie gebied tussen langzaam rond het station en hoge snelheid in de rest van het land? Kan me herinneren dat dat de oorzaak was van dat treinongeluk in Amsterdam een paar jaar terug.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is wel vaak mis de laatste tijd.
Ben benieuwd wat de gevolgen zijn voor NL.
Ze willen geen onderzoek doen, maar dat Europese beveiligingssysteem (ERTMS) gaat ook in NL worden uitgerold over een paar jaar. Maar die transitie tussen nationaal systeem en ERTMS is dus nog wel een heikel punt.
Dus het zal in NL wel weer worden uitgesteld uiteindelijk. Matig wel.
Als je in Japan bent geweest begrijp je pas echt hoe hard de NS faalt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:06 schreef RensAjacied het volgende:
Mono we moeten trouwens nooit meer klagen over de NS als je ziet hoe het treinverkeer in Italië is geregeld
Prima, sinds gister nieuwe klant. Dus even geen vakantie helaas.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar alles goed Raja? Al bijna vakantie?
Klant in Belgie?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Prima, sinds gister nieuwe klant. Dus even geen vakantie helaas.
Ja soort van.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Nederland heb je toch ook een transitie gebied tussen langzaam rond het station en hoge snelheid in de rest van het land? Kan me herinneren dat dat de oorzaak was van dat treinongeluk in Amsterdam een paar jaar terug.
Waarheid. Overal buiten NL en Duitsland is het drama hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:06 schreef RensAjacied het volgende:
Mono we moeten trouwens nooit meer klagen over de NS als je ziet hoe het treinverkeer in Italië is geregeld
Hele treinen die opeens geschrapt wordenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarheid. Overal buiten NL en Duitsland is het drama hoor
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarheid. Overal buiten NL en Duitsland is het drama hoor
Ook spoor gerelateerd ?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee in Nederland, half uurtje reistijd
Vaak genoeg meegemaakt bij syntus vroeger.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hele treinen die opeens geschrapt worden
In Europa wel. Hooguit Zwitserland nog met hun precisie, voor de rest gaan ze beschamend slecht met informatie voor reizigers om.quote:
Duitsland is al veel beter dan Nederland. Scandinavie is ook goed.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
In Europa wel. Hooguit Zwitserland nog met hun precisie, voor de rest gaan ze beschamend slecht met informatie voor reizigers om.
Belgie heeft nog wel een veel groter servicegebied. Ook kleine dorpjes nog bereikbaar, vaak zelfs met loket. Dat is in Nederland al lang weg.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:11 schreef DonRaja het volgende:
Spoor in Belgie is in elk geval drama. Zowel materieel als personeel...
Japanners zijn wel baas op het spoor. Daar kan de NS een hoop van leren jaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Duitsland is al veel beter dan Nederland. Scandinavie is ook goed.
Maar het verbleekt bij Japan. Om de 3 minuten een hogesnelheidstrein met snelheden boven de 300 km per uur laten rijden tussen Osaka en Tokyo (paar 100 km afstand) met NOOIT vertraging.![]()
In Tokyo hebben de treinen regelmatig zelfs maar een gat van 30 seconden.
Een groot gemis in de voetballerij. Erg jammer.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
De man die Arjen Robben 3 jaar geleden wonderbaarlijk fit kreeg is overleden.
http://nos.nl/artikel/534836-fysio-dick-van-toorn-overleden.html
Wat ik ook zo gaaf vond is dat je in Japan altijd vooruit rijdtquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Japanners zijn wel baas op het spoor. Daar kan de NS een hoop van leren ja
Duitsland is ook prima geregeld, ook qua wetgeving als machinist. Rijdt heerlijk in Duitsland, als je hun seinstelstel goed door hebt. Dat is iets ingewikkelder dan in NL maar eenmaal door hebben en dan kan je heerlijk fahren over het spoor daar
Service is echt bagger en materiaal stamt nog uit de industriele revolutie...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Belgie heeft nog wel een veel groter servicegebied. Ook kleine dorpjes nog bereikbaar, vaak zelfs met loket. Dat is in Nederland al lang weg.
Heldenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat ik ook zo gaaf vond is dat je in Japan altijd vooruit rijdtOp het eindpunt draaien met een druk op de knop alle stoelen om zodat je weer de andere kant op kan
![]()
Die stoptrein tussen Roosendaal en Antwerpenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Service is echt bagger en materiaal stamt nog uit de industriele revolutie...
Ik ga eind oktober een dagje mee helpen bij een stoomclub. Die halen dan 'Thomas de trein' voor die kids hier naar toe.quote:
baasquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga eind oktober een dagje mee helpen bij een stoomclub. Die halen dan 'Thomas de trein' voor die kids hier naar toe.
Beetje kolen scheppen denk ik. Lijkt me wel tof om eens mee te maken
Maar zelfs de grootste lijnen (Luik - Oostende bijv) rijden maar 1 keer per uur en vaak genoeg met dikke vertraging.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Belgie heeft nog wel een veel groter servicegebied. Ook kleine dorpjes nog bereikbaar, vaak zelfs met loket. Dat is in Nederland al lang weg.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan net. Jezus Toine.
[ afbeelding ]
Jep vannacht teruggekomen na een enorme chaotische terugreis.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
We dachten precies hetzelfde. Ben je weer thuis?
Als je maar een mooie vakantie hebt gehad.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jep vannacht teruggekomen na een enorme chaotische terugreis.
Zekerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je maar een mooie vakantie hebt gehad.
Ik vond het wel weer een aardige show.quote:
Nog wat leuke dingen bezocht de laatste week?quote:
Nou ja toren van Pisa nog geweest (wat erg tegenviel) en Florence in geweest (mooie stad).quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog wat leuke dingen bezocht de laatste week?
Toren van Pisa vond ik ook niet zo bijzonder, als je die op een plaatje hebt gezien weet je het eigenlijk wel. Die toren is niet veel bijzonders, behalve dat hij scheef staat.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou ja toren van Pisa nog geweest (wat erg tegenviel) en Florence in geweest (mooie stad).
Is met veel bezienswaardigheden zo natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toren van Pisa vond ik ook niet zo bijzonder, als je die op een plaatje hebt gezien weet je het eigenlijk wel. Die toren is niet veel bijzonders, behalve dat hij scheef staat.
Vaticaanstad en Colosseum niet hoor dat is echt indrukwekkend.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is met veel bezienswaardigheden zo natuurlijk.
Ik zeg ook niet dat het overal zo is en ook niet per se is het iets slechts, maar vaak heb je zulke sights gezien op foto's van proffessionele fotografen met precies het juiste licht enzo.. Dan kan het wel eens wat tegenvallen als je er zelf staat.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vaticaanstad en Colosseum niet hoor dat is echt indrukwekkend.
Was het niet verschrikkelijk warm in Rome?quote:
Het is wel afzien als je daar rond loopt ja maar in Toscane was het nog veel warmer. Koudste dag was 37 graden en ik heb de teller op 43 gezienquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was het niet verschrikkelijk warm in Rome?
Nee gohquote:
Het klinkt iig wel alsof je veel hebt gezienquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee goh. Maar ik wilde dat nog even apart benadrukken, dat valt niet tegen. Sixtijnse kapel was helaas veel te vol.
Colosseum, Forum Romanum, Vaticaanstad daar hebben we kaartjes voorgekocht en verder heb ik Rome verder bezichtigd met alle mooie gebouwen en kerken (ook dat met die handquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het klinkt iig wel alsof je veel hebt gezienHeb je nog wel een beetje kunnen chillen in de lobby?
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
De man die Arjen Robben 3 jaar geleden wonderbaarlijk fit kreeg is overleden.
http://nos.nl/artikel/534836-fysio-dick-van-toorn-overleden.html
Stijn is altijd eerder.quote:
Lekker klussen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:54 schreef j0rdiiii het volgende:
http://nos.nl/video/53482(...)buiten-het-veld.html
verbeek bouwt weer een huisje
Hier komen de spieren vandaan waar ze het gisteren over haddenquote:
neequote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:58 schreef Dven het volgende:
Hoi. Dit is mijn eerste post in de SC. Ik wil graag toegang tot de subleague van de voetbalmanager.
gr gr
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:58 schreef Dven het volgende:
Hoi. Dit is mijn eerste post in de SC. Ik wil graag toegang tot de subleague van de voetbalmanager.
gr gr
40 graden, gelukkig over een paar dagen naar Laplandquote:
Ik blijf vragen, smeken, schreeuwen en posten tot ik toegang heb verkregenquote:
okequote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik blijf vragen, smeken, schreeuwen en posten tot ik toegang heb verkregen
gr gr
Is hij uit het weerforum waar jij toen een ban voor kreeg?quote:
K-k-koud manquote:
Heeft hij een ban gekregen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is hij uit het weerforum waar jij toen een ban voor kreeg?
Wel een nieuw stadion.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Heracles blijft er niet in.
Ik ook mocht het weer in Engeland niet rapporteren.quote:
3 jaar te laatquote:
Waar woon je eigenlijk ergens in Engeland swa?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook mocht het weer in Engeland niet rapporteren.
waar kunnen ze je vinden? in de bosjes langs de A12?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:06 schreef Typisch het volgende:
Straks hardlopen na een flinke bier vakantie.
rip
Voorwaarde is wel dat je op lokatie ben wat je kan faken door het in je signature of ondertekst te plaatsen. Zelf zit ik ook gewoon nog bij mijn moeder op de zolderkamer in de Afrikaanderwijkquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook mocht het weer in Engeland niet rapporteren.
Ik heb ze nu 11e in mijn voorspelling.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Heracles blijft er niet in.
Ik 18e.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb ze nu 11e in mijn voorspelling.
Hij woont in Bulgarije. Af en toe komen daar aardbevingen voor.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is hij uit het weerforum waar jij toen een ban voor kreeg?
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar woon je eigenlijk ergens in Engeland swa?
Het betere werk. Mocht ik ooit terug naar NL gaan dan wil ik graag weer in de Jordaan wonenquote:
En modderstromen. En sneeuwstormen. Soms ook protesten. Laatst nog een steen op mijn oogkas gekregen. Gelukkig kom ik uit de tijd dat de mannen van staal en de schepen van hout warenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij woont in Bulgarije. Af en toe komen daar aardbevingen voor.
Jij bent alleen nog welkom in Westerbork.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Het betere werk. Mocht ik ooit terug naar NL gaan dan wil ik graag weer in de Jordaan wonen
#Blessquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Smurfen 2 Checken met de Boys! #Bios #3D Bless...
Omdat ik een jood ben?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij bent alleen nog welkom in Westerbork.
Tuurlijk niet.quote:
Bulgarenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:11 schreef Typisch het volgende:
Appartement van de bovenbuurmeisjes in Portugal is van het weekend ook echt leeg geroofd hoorde ik gister van één van hun.Wij hoorde heel de tijd kanjer herrie en wisten niet wat het was.
einde bericht
Niet weten dat de Nederlandse economie draait op Bulgarenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Omdat we het kamp nieuw leven inblazen om alle Bulgaren het land uit te schoppen.
De dieven!quote:
Fixed.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet weten dat de Bulgaarse economie draait op Nederlandse uitkeringen
2 maandjes terug was bij chimi was er inbreker voor de schuif achterdeur man.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:11 schreef Typisch het volgende:
Appartement van de bovenbuurmeisjes in Portugal is van het weekend ook echt leeg geroofd hoorde ik gister van één van hun.Wij hoorde heel de tijd kanjer herrie en wisten niet wat het was.
einde bericht
Ik denk eigenlijk dat ze hier een beetje tussenin zullen eindigen.quote:
iPhones, geldjes dat soort zaken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:12 schreef Dven het volgende:
[..]
De dieven!
Wat is gestolen? Zal kijken wat ik hier op de markt nog aantref
In gebrek van nood?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2 maandjes terug was bij chimi was er inbreker voor de schuif achterdeur man.
hond aanslaan enzo, had niffi paraat hoor in gebrek van nood maar hij ging er van door.
Nasi.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:16 schreef Typisch het volgende:
Ik heb trek in iets kanjer lekkers om nu even te eten voor het avondeten. Iemand suggesties?
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:09 schreef Dven het volgende:
[..]
En modderstromen. En sneeuwstormen. Soms ook protesten. Laatst nog een steen op mijn oogkas gekregen. Gelukkig kom ik uit de tijd dat de mannen van staal en de schepen van hout waren
Die moet ik je meegeven. We lopen hier allemaal met ING-pasjes rond dankzij onze Nederlandse huursubsidie waarvan we hier in villa's wonenquote:
is t daar zo erg ja?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Die moet ik je meegeven. We lopen hier allemaal met ING-pasjes rond dankzij onze Nederlandse huursubsidie waarvan we hier in villa's wonen
[ afbeelding ]
Dankje Nederland, nu zelfs met dak!
Mossels.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:16 schreef Typisch het volgende:
Ik heb trek in iets kanjer lekkers om nu even te eten voor het avondeten. Iemand suggesties?
topidee stijn. Het is dat ik te lui ben naar buiten te gaan.quote:
Ik zie zelfs verwarming en kinderen met kleren.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Die moet ik je meegeven. We lopen hier allemaal met ING-pasjes rond dankzij onze Nederlandse huursubsidie waarvan we hier in villa's wonen
[ afbeelding ]
Dankje Nederland, nu zelfs met dak!
nee joh, dit zijn plattelandstoestanden van de romabevolking die niets met de autochtonen te maken hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is t daar zo erg ja?
Ben alleen vroeger als kind vaak in Polen geweest was wel chill daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Ja, al duurt dat niet lang hoor. Vanaf een jaar of 9 worden ze geprostitueerdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie zelfs verwarming en kinderen met kleren.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:21 schreef Dven het volgende:
[..]
nee joh, dit zijn plattelandstoestanden van de romabevolking die niets met de autochtonen te maken hebben.
In NL geven jullie buitenlanders een mooi huisje met uitkering, hier zoeken ze het maar uit
Zelf verhuis ik in september naar dit optrekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pauper.
Ik val ook standaard 3-4 kg af in 2 weken op vakantie.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:21 schreef Typisch het volgende:
Ik ben afgevallen op vakantie. Wat is deze.
Ik val ook altijd af.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:21 schreef Typisch het volgende:
Zomerse vakantie dus warmte, lichte maaltijden, veel zweten en seks?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:21 schreef Typisch het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:21 schreef Dven het volgende:
[..]
nee joh, dit zijn plattelandstoestanden van de romabevolking die niets met de autochtonen te maken hebben.
In NL geven jullie buitenlanders een mooi huisje met uitkering, hier zoeken ze het maar uit
Zelf verhuis ik in september naar dit optrekjeait chill man, is wel nice oostblok. heb familie in warschau hebben gewoon ziek huis enzo, werken allemaal voor west-europese bedrijven enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Misschien is het je AIDSquote:
Doe es effe niet zo bijdehand man.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Zomerse vakantie dus warmte, lichte maaltijden, veel zweten en seks?
pizza light dan zekerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doe es effe niet zo bijdehand man.
Maar klopt wel ja. Alleen nog wat bier en pizza.
Ja, jij weet natuurlijk echt wat ik wel of niet leuk vind.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, jij kan nergens om lachen. Alleen als het stoere zinnetjes als JHK betreft.
Een beetje aan de late kant, echte pedo´s hebben ze toch liever wat jonger.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, al duurt dat niet lang hoor. Vanaf een jaar of 9 worden ze geprostitueerd
Misschien wel.quote:
Sowieso. Mensen die haten op oostblokquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ait chill man, is wel nice oostblok. heb familie in warschau hebben gewoon ziek huis enzo, werken allemaal voor west-europese bedrijven enzo
coca cola zero niets mis mee.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uiteraard. En Lays Naturel Light natuurlijk! Pepsi Max, Coca Cola Zero dat soort zaken.
Hmm, ik zal kijken of ik hier een goede businessformule uit kan halen, bedanktquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een beetje aan de late kant, echte pedo´s hebben ze toch liever wat jonger.
Dit klinkt als een post van een alcoholist.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:24 schreef Insomnia_ het volgende:
ik moet naar gall en gall maar te moe om op te staan
#thuglife
Of omdat je op vakantie wat bewuster voeding omgaat? Thuis gooi je er toch makkelijk wat frikandellen en patat in als je effe honger heb.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien wel.
Meer waarschijnlijk is dat er in in het buitenland niet zoveel teringzooi in je voedsel zit.
Wel aspartaam ipv suiker in je koffie?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uiteraard. En Lays Naturel Light natuurlijk! Pepsi Max, Coca Cola Zero dat soort zaken.
Ik heb geen frituur en als ik er 1 had zou ik m niet gebruiken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Of omdat je op vakantie wat bewuster voeding omgaat? Thuis gooi je er toch makkelijk wat frikandellen en patat in als je effe honger heb.
Juist die uitzonderingen!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oostblok![]()
Alleen maar paupers, met wat uitzonderingen.
Ben al 3 dagen extreem moe man, kan amper uit bed komen laatste dagen. Maar kan ´s nachts ook niet slapen echt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit klinkt als een post van een alcoholist.
Goh, lijken we toch nog in iets op elkaarquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb geen frituur en als ik er 1 had zou ik m niet gebruiken.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb geen frituur en als ik er 1 had zou ik m nietdagelijks gebruiken.
Ik heb er wel 1. Als hij één keer in de drie maanden aan staat is het veel. Sinds ik op mijzelf woon eet ik best wel gezond eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb geen frituur en als ik er 1 had zou ik m niet gebruiken.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die heb je overal. Lijkt me niet echt een reden om tussen de beesten te gaan wonen.
Definieer beesten?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die heb je overal. Lijkt me niet echt een reden om tussen de beesten te gaan wonen.
Was even paar dagen Frankrijk blijven hangen toen ik nog wat dingen van NL naar UK moest brengen.quote:
Ik wil wel eens een keer naar Berlijn, lijkt me wel een mooie stadquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was even paar dagen Frankrijk blijven hangen toen ik nog wat dingen van NL naar UK moest brengen.
Volgende week ben ik weekje Berlijn
Is het niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil wel eens een keer naar Berlijn, lijkt me wel een mooie stad
Daar kan je prima uitgaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil wel eens een keer naar Berlijn, lijkt me wel een mooie stad
Oh, maar dat heb je overal wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ongeinterreseerd, onbeschoft, onbeleefd.
Klopt, maar in het Oostblok voert het de boventoon. Ook als je als toerist ergens in een cafe gaat zitten bijvoorbeeld. In Azie kruipen ze voor je over de vloer.quote:
Zoals Nederlanders dus.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ongeinterreseerd, onbeschoft, onbeleefd.
dat wel man komt door communistische tijdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt, maar in het Oostblok voert het de boventoon. Ook als je als toerist ergens in een cafe gaat zitten bijvoorbeeld. In Azie kruipen ze voor je over de vloer.
BEESTACHTIGE BULGAARSE BABESquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Nederlanders zijn nog niks vergeleken met Russen bijvoorbeeld.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:39 schreef Dven het volgende:
[..]
BEESTACHTIGE BULGAARSE BABESDie heb je hier ook genoeg achter het raam zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:39 schreef Dven het volgende:
[..]
BEESTACHTIGE BULGAARSE BABESNiks mis mee, met dat Bulgarije.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Nee, dat is Turksbulgaars en Romabulgaars. Die zijn vies en hebben ziektes.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die heb je hier ook genoeg achter het raam zitten.
Het is maar waar je bent(wijk/stad etc.) ik kan best begrijpen dat je als toerist in Roemenië niet veilig voeltquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt, maar in het Oostblok voert het de boventoon. Ook als je als toerist ergens in een cafe gaat zitten bijvoorbeeld. In Azie kruipen ze voor je over de vloer.
Alle bulgaren hebben ziektes alleen bij sommige hebben ze nog niet de juiste diagnose kunnen stellen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, dat is Turksbulgaars en Romabulgaars. Die zijn vies en hebben ziektes.
Roemenie is wel klachtwaardig. Kutland. Alleen Brasov isquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is maar waar je bent(wijk/stad etc.) ik kan best begrijpen dat je als toerist in Roemenië niet veilig voeltMaar in Kroatië bijvoorbeeld zijn ze best zorgzaam voor toeristen hoor.
Dat zijn dan ook Kroaten en niet verwant aan het achterlijke Slavische volk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is maar waar je bent(wijk/stad etc.) ik kan best begrijpen dat je als toerist in Roemenië niet veilig voeltMaar in Kroatië bijvoorbeeld zijn ze best zorgzaam voor toeristen hoor.
Aldus de continue vermagerende KdIJquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alle bulgaren hebben ziektes alleen bij sommige hebben ze nog niet de juiste diagnose kunnen stellen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook Kroaten en niet verwant aan het achterlijke Slavische volk.
[..]
Daarom moeten Oostblokkers/Russen in veel landen meer betalen of zijn ze zelfs niet welkomquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:43 schreef Doublepain het volgende:
Plus het feit hoe jij je gedraagt als toerist, aangezien er best veel mensen uit Engeland, Nederland, Duitsland etc komen die zelf als beesten gedragen. Dan heb je snel een beeld bij een toerist uit een land, dat kan soms ook wel tellen.
Klopt. West-Europeanen worden altijd het minst benadeeld qua prijzen die ze moeten betalen op vakantie!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarom moeten Oostblokkers/Russen in veel landen meer betalen of zijn ze zelfs niet welkom
[..]
Ik word steeds meer fan van DP!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Landen uit de Balkan
Behalve Albanië
Ik kan me geen west-europees voorbeeld bedenken zoals je wel bijvoorbeeld gegarandeerd Rus-vrije resorts hebt in Turkije hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt. West-Europeanen worden altijd het minst benadeeld qua prijzen die ze moeten betalen op vakantie!![]()
Bron?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan me geen west-europees voorbeeld bedenken zoals je wel bijvoorbeeld gegarandeerd Rus-vrije resorts hebt in Turkije hoor
http://www.nu.nl/economie(...)-vrije-vakantie.htmlquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Bron?
Daarbij : RussenBijna even erg als Nederlanders inderdaad. Grote verschil is dat er 100.000 Russen zijn. Als er zoveel Nederlanders zouden zijn dan hadden landen waarschijnlijk een algeheel verbod op Nederlanders ingesteld.
quote:DEN HAAG - Nederlanders die op vakantie gaan naar Turkije klagen steen en been over de Russische invasie op de stranden daar. De landgenoten van president Poetin zijn inmiddels zo berucht, dat een enkele reisorganisatie zelfs hotels aanbiedt met de garantie dat er géén Russen zijn. Dat blijkt uit een rondgang langs een aantal reisondernemingen.
8 jaar oud. Doet die organisatie dat nog? Wordt het uberhaupt nog ergens aangeboden? Zoveel vragen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/economie(...)-vrije-vakantie.html
[..]
Hoor t wel vaker. Het is de eerste link die ik op google tegen kom.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:57 schreef Dven het volgende:
[..]
8 jaar oud. Doet die organisatie dat nog? Wordt het uberhaupt nog ergens aangeboden? Zoveel vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |