Was het niet verschrikkelijk warm in Rome?quote:
Het is wel afzien als je daar rond loopt ja maar in Toscane was het nog veel warmer. Koudste dag was 37 graden en ik heb de teller op 43 gezienquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was het niet verschrikkelijk warm in Rome?
Nee gohquote:
Het klinkt iig wel alsof je veel hebt gezienquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee goh. Maar ik wilde dat nog even apart benadrukken, dat valt niet tegen. Sixtijnse kapel was helaas veel te vol.
Colosseum, Forum Romanum, Vaticaanstad daar hebben we kaartjes voorgekocht en verder heb ik Rome verder bezichtigd met alle mooie gebouwen en kerken (ook dat met die handquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het klinkt iig wel alsof je veel hebt gezienHeb je nog wel een beetje kunnen chillen in de lobby?
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
De man die Arjen Robben 3 jaar geleden wonderbaarlijk fit kreeg is overleden.
http://nos.nl/artikel/534836-fysio-dick-van-toorn-overleden.html
Stijn is altijd eerder.quote:
Lekker klussen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:54 schreef j0rdiiii het volgende:
http://nos.nl/video/53482(...)buiten-het-veld.html
verbeek bouwt weer een huisje
Hier komen de spieren vandaan waar ze het gisteren over haddenquote:
neequote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:58 schreef Dven het volgende:
Hoi. Dit is mijn eerste post in de SC. Ik wil graag toegang tot de subleague van de voetbalmanager.
gr gr
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:58 schreef Dven het volgende:
Hoi. Dit is mijn eerste post in de SC. Ik wil graag toegang tot de subleague van de voetbalmanager.
gr gr
40 graden, gelukkig over een paar dagen naar Laplandquote:
Ik blijf vragen, smeken, schreeuwen en posten tot ik toegang heb verkregenquote:
okequote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik blijf vragen, smeken, schreeuwen en posten tot ik toegang heb verkregen
gr gr
Is hij uit het weerforum waar jij toen een ban voor kreeg?quote:
K-k-koud manquote:
Heeft hij een ban gekregen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is hij uit het weerforum waar jij toen een ban voor kreeg?
Wel een nieuw stadion.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Heracles blijft er niet in.
Ik ook mocht het weer in Engeland niet rapporteren.quote:
3 jaar te laatquote:
Waar woon je eigenlijk ergens in Engeland swa?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook mocht het weer in Engeland niet rapporteren.
waar kunnen ze je vinden? in de bosjes langs de A12?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:06 schreef Typisch het volgende:
Straks hardlopen na een flinke bier vakantie.
rip
Voorwaarde is wel dat je op lokatie ben wat je kan faken door het in je signature of ondertekst te plaatsen. Zelf zit ik ook gewoon nog bij mijn moeder op de zolderkamer in de Afrikaanderwijkquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook mocht het weer in Engeland niet rapporteren.
Ik heb ze nu 11e in mijn voorspelling.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Heracles blijft er niet in.
Ik 18e.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb ze nu 11e in mijn voorspelling.
Hij woont in Bulgarije. Af en toe komen daar aardbevingen voor.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is hij uit het weerforum waar jij toen een ban voor kreeg?
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar woon je eigenlijk ergens in Engeland swa?
Het betere werk. Mocht ik ooit terug naar NL gaan dan wil ik graag weer in de Jordaan wonenquote:
En modderstromen. En sneeuwstormen. Soms ook protesten. Laatst nog een steen op mijn oogkas gekregen. Gelukkig kom ik uit de tijd dat de mannen van staal en de schepen van hout warenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij woont in Bulgarije. Af en toe komen daar aardbevingen voor.
Jij bent alleen nog welkom in Westerbork.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Het betere werk. Mocht ik ooit terug naar NL gaan dan wil ik graag weer in de Jordaan wonen
#Blessquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Smurfen 2 Checken met de Boys! #Bios #3D Bless...
Omdat ik een jood ben?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij bent alleen nog welkom in Westerbork.
Tuurlijk niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |