Heeft hij een ban gekregen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is hij uit het weerforum waar jij toen een ban voor kreeg?
Wel een nieuw stadion.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Heracles blijft er niet in.
Ik ook mocht het weer in Engeland niet rapporteren.quote:
3 jaar te laatquote:
Waar woon je eigenlijk ergens in Engeland swa?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook mocht het weer in Engeland niet rapporteren.
waar kunnen ze je vinden? in de bosjes langs de A12?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:06 schreef Typisch het volgende:
Straks hardlopen na een flinke bier vakantie.
rip
Voorwaarde is wel dat je op lokatie ben wat je kan faken door het in je signature of ondertekst te plaatsen. Zelf zit ik ook gewoon nog bij mijn moeder op de zolderkamer in de Afrikaanderwijkquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook mocht het weer in Engeland niet rapporteren.
Ik heb ze nu 11e in mijn voorspelling.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Heracles blijft er niet in.
Ik 18e.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb ze nu 11e in mijn voorspelling.
Hij woont in Bulgarije. Af en toe komen daar aardbevingen voor.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is hij uit het weerforum waar jij toen een ban voor kreeg?
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar woon je eigenlijk ergens in Engeland swa?
Het betere werk. Mocht ik ooit terug naar NL gaan dan wil ik graag weer in de Jordaan wonenquote:
En modderstromen. En sneeuwstormen. Soms ook protesten. Laatst nog een steen op mijn oogkas gekregen. Gelukkig kom ik uit de tijd dat de mannen van staal en de schepen van hout warenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij woont in Bulgarije. Af en toe komen daar aardbevingen voor.
Jij bent alleen nog welkom in Westerbork.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Het betere werk. Mocht ik ooit terug naar NL gaan dan wil ik graag weer in de Jordaan wonen
#Blessquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Smurfen 2 Checken met de Boys! #Bios #3D Bless...
Omdat ik een jood ben?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij bent alleen nog welkom in Westerbork.
Tuurlijk niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |