Was het niet verschrikkelijk warm in Rome?quote:
Het is wel afzien als je daar rond loopt ja maar in Toscane was het nog veel warmer. Koudste dag was 37 graden en ik heb de teller op 43 gezienquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was het niet verschrikkelijk warm in Rome?
Nee gohquote:
Het klinkt iig wel alsof je veel hebt gezienquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee goh. Maar ik wilde dat nog even apart benadrukken, dat valt niet tegen. Sixtijnse kapel was helaas veel te vol.
Colosseum, Forum Romanum, Vaticaanstad daar hebben we kaartjes voorgekocht en verder heb ik Rome verder bezichtigd met alle mooie gebouwen en kerken (ook dat met die handquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het klinkt iig wel alsof je veel hebt gezienHeb je nog wel een beetje kunnen chillen in de lobby?
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
De man die Arjen Robben 3 jaar geleden wonderbaarlijk fit kreeg is overleden.
http://nos.nl/artikel/534836-fysio-dick-van-toorn-overleden.html
Stijn is altijd eerder.quote:
Lekker klussen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:54 schreef j0rdiiii het volgende:
http://nos.nl/video/53482(...)buiten-het-veld.html
verbeek bouwt weer een huisje
Hier komen de spieren vandaan waar ze het gisteren over haddenquote:
neequote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:58 schreef Dven het volgende:
Hoi. Dit is mijn eerste post in de SC. Ik wil graag toegang tot de subleague van de voetbalmanager.
gr gr
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:58 schreef Dven het volgende:
Hoi. Dit is mijn eerste post in de SC. Ik wil graag toegang tot de subleague van de voetbalmanager.
gr gr
40 graden, gelukkig over een paar dagen naar Laplandquote:
Ik blijf vragen, smeken, schreeuwen en posten tot ik toegang heb verkregenquote:
okequote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik blijf vragen, smeken, schreeuwen en posten tot ik toegang heb verkregen
gr gr
Is hij uit het weerforum waar jij toen een ban voor kreeg?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |