Deze kant op heb je iig geen moeite met opstaan, dat scheelt enormquote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jetlag viel wel mee, ik heb echt goed geslapen blijkbaar op de terugvlucht. Werd alleen ''s avonds rond een uur of 7 erg moe.
Dag was ok. Dichtbij is heerlijk. Moet alleen werken met een nieuw pakket en dat is altijd lastig in het begin.
Klopt, al heb ik er sowieso nooit zoveel last van. Op de heenweg heb ik niet kunnen slapen dus toen was ik gewoon enorm gaar. Maar dag vol kunnen maken, nachtje goed slapen en dan zit ik al in het ritme.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deze kant op heb je iig geen moeite met opstaan, dat scheelt enorm
quote:Voetballen op het dak van Ikea Utrecht
Algemeen | Laatst gewijzigd:08-05-2013 10:46 | Jeroen Kreule | 1/1 Klik om de foto te vergroten
Den Haag - ASK Romein bouwt momenteel aan de uitbreiding van IKEA Utrecht. Op het dak van de nieuwe parkeergarage van IKEA komen twee voetvalvelden van sportvereniging Faja Lobi KDS te liggen, een unicum in Nederland. Voorzitter Tom Bainathsah kan niet wachten tot de opening, eind augustus.
Zie je niet vaak, een voetbalveld op het dak van een parkeergebouw.
“Voor zover ik weet bestaat het niet in Europa. De ontwikkelaar heeft inspiratie opgedaan in Japan. Daar is een voetbalveld op het dak van een winkelcentrum gebouwd.”
Kunstgras, neem ik aan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vet, hier moet ik ieder seizoen wel een paar keer spelen
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me ook, spelen ze nu overigens ook al op. Wel op een hele andere locatie (Lunetten).quote:
Die Surinaamse broodjes vind ik wel lekker, laat de Zweedse balletjes maar zittenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt me ook, spelen ze nu overigens ook al op. Wel op een hele andere locatie (Lunetten).
Voortaan dus na de wedstrijd eerst een broodje kip en daarna zweedse balletjes
Die zijn echt goed daar ja. IJskoud blikje heineken ernaast. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Surinaamse broodjes vind ik wel lekker, laat de Zweedse balletjes maar zitten
Doe eens rustig man, jij bent doorgaans goed geinformeerd vandaar mijn vraag.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik veel, misschien op zoek naar het geluk.
Jij moet ook rustig doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens rustig man, jij bent doorgaans goed geinformeerd vandaar mijn vraag.
PSV? Ken Zulte niet dus ik houd het op een zuinige 2-1.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben heel rustig vriend.
Wat denk je ervan vanavond?
Geluisterd naar Aad zie ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV? Ken Zulte niet dus ik houd het op een zuinige 2-1.
Aad is doorgaans goed geïnformeerd met betrekking tot Belgische clubs. Daarbij heeft Aad altijd gelijk, zelfs als het niet zo is.quote:
Nederland heeft het doorgaans nog best lastig tegen Belgische clubs, terwijl we iedere keer denken veel sterker te zijn. Ajax had het ook steeds moeilijk tegen Anderlecht bijvoorbeeld. Feyenoord Gent (of was het Genk?) paar jaar terug.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aad is doorgaans goed geïnformeerd met betrekking tot Belgische clubs. Daarbij heeft Aad altijd gelijk, zelfs als het niet zo is.
Ajax had het alleen moeilijk tegen Anderlecht in tijdperk Jol. Onder Frank werd Anderlecht uit met 0-3 en thuis met 2-0 opzij gezetquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nederland heeft het doorgaans nog best lastig tegen Belgische clubs, terwijl we iedere keer denken veel sterker te zijn. Ajax had het ook steeds moeilijk tegen Anderlecht bijvoorbeeld. Feyenoord Gent (of was het Genk?) paar jaar terug.
Ik gok een gelijkspelletje.
Denk het ook en daar gaan die Belgen ook voorquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nederland heeft het doorgaans nog best lastig tegen Belgische clubs, terwijl we iedere keer denken veel sterker te zijn. Ajax had het ook steeds moeilijk tegen Anderlecht bijvoorbeeld. Feyenoord Gent (of was het Genk?) paar jaar terug.
Ik gok een gelijkspelletje.
Moet zeggen dat ik inderdaad ook helemaal niks van Zulte weet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax had het alleen moeilijk tegen Anderlecht in tijdperk Jol. Onder Frank werd Anderlecht uit met 0-3 en thuis met 2-0 opzij gezet
Ik heb ze 1 wedstrijd tegen Anderlecht gezien en toen waren ze aardig sterk maar er schijnen wat spelers weg te zijn tov vorig seizoen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik inderdaad ook helemaal niks van Zulte weet.
Wat is daar goed aan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nederland eerste land met een videoscheidsrechter
Werd tijd, maar is het dus echt een scheids, gaat om alle situaties?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat niet? Die mafkees tegen Slegers was er iig al met 3 rode kaarten vanaf gestuurd.
Ik denk net als nu met 4e official of grensrechter de scheidsrechter kan bepalen of hij advies gaat vragen aan de videoscheidsrechter. Beetje zoals in het rugby.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Werd tijd, maar is het dus echt een scheids, gaat om alle situaties?
Bij rugby werkt het goedquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk net als nu met 4e official of grensrechter de scheidsrechter kan bepalen of hij advies gaat vragen aan de videoscheidsrechter. Beetje zoals in het rugby.
quote:De mening van de videoscheidsrechter wordt de komende twee seizoenen nog niet doorgegeven aan de scheidsrechter op het veld.
Vind ik ook.quote:
bij hockey doen ze dat ook geloof ikquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Een systeem zoals in het tennis zou ik ook nog prima vinden. Dat iedere aanvoerder 3 keer mag kiezen om de beslissing te herzien naar aanleiding van de videobeelden. Krijg je gelijk mag je nog steeds 3 keer protesteren.
Inderdaad.quote:
quote:
Jij vond het wel grappig?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens kijken wat Toine er van vindt dat je terug bent
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |