Aad is doorgaans goed geïnformeerd met betrekking tot Belgische clubs. Daarbij heeft Aad altijd gelijk, zelfs als het niet zo is.quote:
Nederland heeft het doorgaans nog best lastig tegen Belgische clubs, terwijl we iedere keer denken veel sterker te zijn. Ajax had het ook steeds moeilijk tegen Anderlecht bijvoorbeeld. Feyenoord Gent (of was het Genk?) paar jaar terug.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aad is doorgaans goed geïnformeerd met betrekking tot Belgische clubs. Daarbij heeft Aad altijd gelijk, zelfs als het niet zo is.
Ajax had het alleen moeilijk tegen Anderlecht in tijdperk Jol. Onder Frank werd Anderlecht uit met 0-3 en thuis met 2-0 opzij gezetquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nederland heeft het doorgaans nog best lastig tegen Belgische clubs, terwijl we iedere keer denken veel sterker te zijn. Ajax had het ook steeds moeilijk tegen Anderlecht bijvoorbeeld. Feyenoord Gent (of was het Genk?) paar jaar terug.
Ik gok een gelijkspelletje.
Denk het ook en daar gaan die Belgen ook voorquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nederland heeft het doorgaans nog best lastig tegen Belgische clubs, terwijl we iedere keer denken veel sterker te zijn. Ajax had het ook steeds moeilijk tegen Anderlecht bijvoorbeeld. Feyenoord Gent (of was het Genk?) paar jaar terug.
Ik gok een gelijkspelletje.
Moet zeggen dat ik inderdaad ook helemaal niks van Zulte weet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax had het alleen moeilijk tegen Anderlecht in tijdperk Jol. Onder Frank werd Anderlecht uit met 0-3 en thuis met 2-0 opzij gezet
Ik heb ze 1 wedstrijd tegen Anderlecht gezien en toen waren ze aardig sterk maar er schijnen wat spelers weg te zijn tov vorig seizoen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik inderdaad ook helemaal niks van Zulte weet.
Wat is daar goed aan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nederland eerste land met een videoscheidsrechter
Werd tijd, maar is het dus echt een scheids, gaat om alle situaties?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat niet? Die mafkees tegen Slegers was er iig al met 3 rode kaarten vanaf gestuurd.
Ik denk net als nu met 4e official of grensrechter de scheidsrechter kan bepalen of hij advies gaat vragen aan de videoscheidsrechter. Beetje zoals in het rugby.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Werd tijd, maar is het dus echt een scheids, gaat om alle situaties?
Bij rugby werkt het goedquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk net als nu met 4e official of grensrechter de scheidsrechter kan bepalen of hij advies gaat vragen aan de videoscheidsrechter. Beetje zoals in het rugby.
quote:De mening van de videoscheidsrechter wordt de komende twee seizoenen nog niet doorgegeven aan de scheidsrechter op het veld.
Vind ik ook.quote:
bij hockey doen ze dat ook geloof ikquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Een systeem zoals in het tennis zou ik ook nog prima vinden. Dat iedere aanvoerder 3 keer mag kiezen om de beslissing te herzien naar aanleiding van de videobeelden. Krijg je gelijk mag je nog steeds 3 keer protesteren.
Inderdaad.quote:
quote:
Jij vond het wel grappig?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens kijken wat Toine er van vindt dat je terug bent
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |