Ik heb geen frituur en als ik er 1 had zou ik m niet gebruiken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Of omdat je op vakantie wat bewuster voeding omgaat? Thuis gooi je er toch makkelijk wat frikandellen en patat in als je effe honger heb.
Juist die uitzonderingen!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oostblok![]()
Alleen maar paupers, met wat uitzonderingen.
Ben al 3 dagen extreem moe man, kan amper uit bed komen laatste dagen. Maar kan ´s nachts ook niet slapen echt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit klinkt als een post van een alcoholist.
Goh, lijken we toch nog in iets op elkaarquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb geen frituur en als ik er 1 had zou ik m niet gebruiken.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb geen frituur en als ik er 1 had zou ik m nietdagelijks gebruiken.
Ik heb er wel 1. Als hij één keer in de drie maanden aan staat is het veel. Sinds ik op mijzelf woon eet ik best wel gezond eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb geen frituur en als ik er 1 had zou ik m niet gebruiken.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die heb je overal. Lijkt me niet echt een reden om tussen de beesten te gaan wonen.
Definieer beesten?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die heb je overal. Lijkt me niet echt een reden om tussen de beesten te gaan wonen.
Was even paar dagen Frankrijk blijven hangen toen ik nog wat dingen van NL naar UK moest brengen.quote:
Ik wil wel eens een keer naar Berlijn, lijkt me wel een mooie stadquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was even paar dagen Frankrijk blijven hangen toen ik nog wat dingen van NL naar UK moest brengen.
Volgende week ben ik weekje Berlijn
Is het niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil wel eens een keer naar Berlijn, lijkt me wel een mooie stad
Daar kan je prima uitgaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil wel eens een keer naar Berlijn, lijkt me wel een mooie stad
Oh, maar dat heb je overal wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ongeinterreseerd, onbeschoft, onbeleefd.
Klopt, maar in het Oostblok voert het de boventoon. Ook als je als toerist ergens in een cafe gaat zitten bijvoorbeeld. In Azie kruipen ze voor je over de vloer.quote:
Zoals Nederlanders dus.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ongeinterreseerd, onbeschoft, onbeleefd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |