Ik doel meer op het steeds blijven herhalen door Genee. Werd een beetje ongemakkelijk op een gegeven ogenblik.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als dit gemeend is van Toine, daalt hij wel in de pikorde bij mij.
Ik denk dat Toine z'n moeder een paar keer voor Cees Jansma op de knietjes is gegaan en ze heeft er foto's van.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik doel meer op het steeds blijven herhalen door Genee. Werd een beetje ongemakkelijk op een gegeven ogenblik.
Toine stond daarnaast bij mij niet zo heel hoog in de pikorde.
Telegraafquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Telegraaf.nl heeft het als voorpaginanieuws.
Lees al dat er 47 reacties zijn geplaatst, ik ga ze niet lezen. Je weet toch wel wat er staat.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Telegraaf.nl heeft het als voorpaginanieuws.
Hoe vaker hij voorbij kwam, hoe leuker ik hem vond wordenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik doel meer op het steeds blijven herhalen door Genee. Werd een beetje ongemakkelijk op een gegeven ogenblik.
Toine stond daarnaast bij mij niet zo heel hoog in de pikorde.
Ik heb de bovenste reacties gelezen, allemaal negatief inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees al dat er 47 reacties zijn geplaatst, ik ga ze niet lezen. Je weet toch wel wat er staat.
Het zijn hypocriete kneusjes
voetbal
enge jongens die van voetbal international
schande
Ik vond het wel het hoogtepunt van de show.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe vaker hij voorbij kwam, hoe leuker ik hem vond worden
twitter:toinevp twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 12:26:01"Andere normen en waarden", da's alles wat ik erover te zeggen heb.. reageer retweet
Is natuurlijk ook onbegrijpelijk van die eikel, ergens een lucratief contract tekenen en dan gaan huilen als je weg gaatquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik blijf het gewoon leuk vinden dat fragment. Al mag je schijnbaar geen afwijkende mening hebben van het volk dat alleen maar naar de Publieke Omroep kijkt.
Ik vond hem de eerste keer wel heel erg grappig. Heb zelfs mijn bits geroepen te komen kijken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe vaker hij voorbij kwam, hoe leuker ik hem vond worden
Mindere reactie.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
We hebben een tweeeet, we hebben een tweeeeeet.twitter:toinevp twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 12:26:01"Andere normen en waarden", da's alles wat ik erover te zeggen heb.. reageer retweet
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
We hebben een tweeeet, we hebben een tweeeeeet.twitter:toinevp twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 12:26:01"Andere normen en waarden", da's alles wat ik erover te zeggen heb.. reageer retweet
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een van mijn katten gaat dood
[ afbeelding ]
De omroep zal die boete wel krijgen denk ik, niet dat het daardoor minder onzinnig is.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Boete voor Hans Teeuwen wegens roken bij Zomergasten, waar gaat het toch heen met de wereld.
Rokenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Boete voor Hans Teeuwen wegens roken bij Zomergasten, waar gaat het toch heen met de wereld.
Man man manquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Genotsmiddelen houden mij kalm. Zonder mijn sigaret en bier word ik een relschoppende hooligan. Ik doe de wereld een plezier door me kapot te zuipenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
rare jongen joh, lust ook geen koffie, bier etc.
Rook je weer?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Genotsmiddelen houden mij kalm. Zonder mijn sigaret en bier word ik een relschoppende hooligan. Ik doe de wereld een plezier door me kapot te zuipen
Ah oke. Heb je mijn verhaal op facebook gelezen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sinds december alweer jaNa dat ongeval op het spoor
Is het maar mijn perceptie, of zijn er de laatste paar maanden erg veel ongevallen op het spoor geweest?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sinds december alweer jaNa dat ongeval op het spoor
Stuur ff link Ik zie wel eens wat voorbij komen enzoquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah oke. Heb je mijn verhaal op facebook gelezen?
Of in de bus.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is het maar mijn perceptie, of zijn er de laatste paar maanden erg veel ongevallen op het spoor geweest?
Die bus in Italie nog? In Laos vloog er een paar dagen nadat wij in dezelfde bus hadden gezeten ook 1 het ravijn in. Iedereen dood.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar ook? Is me minder opgevallen dan...
Kan zijn dat door mijn vorige projectomgeving de treinen meer opvallen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die bus in Italie nog? In Laos vloog er een paar dagen nadat wij in dezelfde bus hadden gezeten ook 1 het ravijn in. Iedereen dood.
Ik heb ook altijd het idee dat het een soort hype in de berichtgeving wordt. Dat ze ook dingen in de krant zetten omdat het nu nieuws is die normaal ook gebeuren maar dan niet in de Nederlandse krant terecht komen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan zijn dat door mijn vorige projectomgeving de treinen meer opvallen.
Het is wel vaak mis de laatste tijd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan zijn dat door mijn vorige projectomgeving de treinen meer opvallen.
In Nederland heb je toch ook een transitie gebied tussen langzaam rond het station en hoge snelheid in de rest van het land? Kan me herinneren dat dat de oorzaak was van dat treinongeluk in Amsterdam een paar jaar terug.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is wel vaak mis de laatste tijd.
Ben benieuwd wat de gevolgen zijn voor NL.
Ze willen geen onderzoek doen, maar dat Europese beveiligingssysteem (ERTMS) gaat ook in NL worden uitgerold over een paar jaar. Maar die transitie tussen nationaal systeem en ERTMS is dus nog wel een heikel punt.
Dus het zal in NL wel weer worden uitgesteld uiteindelijk. Matig wel.
Als je in Japan bent geweest begrijp je pas echt hoe hard de NS faalt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:06 schreef RensAjacied het volgende:
Mono we moeten trouwens nooit meer klagen over de NS als je ziet hoe het treinverkeer in Italië is geregeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |