Bulgarenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:11 schreef Typisch het volgende:
Appartement van de bovenbuurmeisjes in Portugal is van het weekend ook echt leeg geroofd hoorde ik gister van één van hun.Wij hoorde heel de tijd kanjer herrie en wisten niet wat het was.
einde bericht
Niet weten dat de Nederlandse economie draait op Bulgarenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Omdat we het kamp nieuw leven inblazen om alle Bulgaren het land uit te schoppen.
De dieven!quote:
Fixed.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet weten dat de Bulgaarse economie draait op Nederlandse uitkeringen
2 maandjes terug was bij chimi was er inbreker voor de schuif achterdeur man.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:11 schreef Typisch het volgende:
Appartement van de bovenbuurmeisjes in Portugal is van het weekend ook echt leeg geroofd hoorde ik gister van één van hun.Wij hoorde heel de tijd kanjer herrie en wisten niet wat het was.
einde bericht
Ik denk eigenlijk dat ze hier een beetje tussenin zullen eindigen.quote:
iPhones, geldjes dat soort zaken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:12 schreef Dven het volgende:
[..]
De dieven!
Wat is gestolen? Zal kijken wat ik hier op de markt nog aantref
In gebrek van nood?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2 maandjes terug was bij chimi was er inbreker voor de schuif achterdeur man.
hond aanslaan enzo, had niffi paraat hoor in gebrek van nood maar hij ging er van door.
Nasi.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:16 schreef Typisch het volgende:
Ik heb trek in iets kanjer lekkers om nu even te eten voor het avondeten. Iemand suggesties?
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:09 schreef Dven het volgende:
[..]
En modderstromen. En sneeuwstormen. Soms ook protesten. Laatst nog een steen op mijn oogkas gekregen. Gelukkig kom ik uit de tijd dat de mannen van staal en de schepen van hout waren
Die moet ik je meegeven. We lopen hier allemaal met ING-pasjes rond dankzij onze Nederlandse huursubsidie waarvan we hier in villa's wonenquote:
is t daar zo erg ja?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Die moet ik je meegeven. We lopen hier allemaal met ING-pasjes rond dankzij onze Nederlandse huursubsidie waarvan we hier in villa's wonen
[ afbeelding ]
Dankje Nederland, nu zelfs met dak!
Mossels.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:16 schreef Typisch het volgende:
Ik heb trek in iets kanjer lekkers om nu even te eten voor het avondeten. Iemand suggesties?
topidee stijn. Het is dat ik te lui ben naar buiten te gaan.quote:
Ik zie zelfs verwarming en kinderen met kleren.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Die moet ik je meegeven. We lopen hier allemaal met ING-pasjes rond dankzij onze Nederlandse huursubsidie waarvan we hier in villa's wonen
[ afbeelding ]
Dankje Nederland, nu zelfs met dak!
nee joh, dit zijn plattelandstoestanden van de romabevolking die niets met de autochtonen te maken hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is t daar zo erg ja?
Ben alleen vroeger als kind vaak in Polen geweest was wel chill daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |