Prima, sinds gister nieuwe klant. Dus even geen vakantie helaas.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar alles goed Raja? Al bijna vakantie?
Klant in Belgie?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Prima, sinds gister nieuwe klant. Dus even geen vakantie helaas.
Ja soort van.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Nederland heb je toch ook een transitie gebied tussen langzaam rond het station en hoge snelheid in de rest van het land? Kan me herinneren dat dat de oorzaak was van dat treinongeluk in Amsterdam een paar jaar terug.
Waarheid. Overal buiten NL en Duitsland is het drama hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:06 schreef RensAjacied het volgende:
Mono we moeten trouwens nooit meer klagen over de NS als je ziet hoe het treinverkeer in Italië is geregeld
Hele treinen die opeens geschrapt wordenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarheid. Overal buiten NL en Duitsland is het drama hoor
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarheid. Overal buiten NL en Duitsland is het drama hoor
Ook spoor gerelateerd ?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee in Nederland, half uurtje reistijd
Vaak genoeg meegemaakt bij syntus vroeger.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hele treinen die opeens geschrapt worden
In Europa wel. Hooguit Zwitserland nog met hun precisie, voor de rest gaan ze beschamend slecht met informatie voor reizigers om.quote:
Duitsland is al veel beter dan Nederland. Scandinavie is ook goed.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
In Europa wel. Hooguit Zwitserland nog met hun precisie, voor de rest gaan ze beschamend slecht met informatie voor reizigers om.
Belgie heeft nog wel een veel groter servicegebied. Ook kleine dorpjes nog bereikbaar, vaak zelfs met loket. Dat is in Nederland al lang weg.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:11 schreef DonRaja het volgende:
Spoor in Belgie is in elk geval drama. Zowel materieel als personeel...
Japanners zijn wel baas op het spoor. Daar kan de NS een hoop van leren jaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Duitsland is al veel beter dan Nederland. Scandinavie is ook goed.
Maar het verbleekt bij Japan. Om de 3 minuten een hogesnelheidstrein met snelheden boven de 300 km per uur laten rijden tussen Osaka en Tokyo (paar 100 km afstand) met NOOIT vertraging.![]()
In Tokyo hebben de treinen regelmatig zelfs maar een gat van 30 seconden.
Een groot gemis in de voetballerij. Erg jammer.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
De man die Arjen Robben 3 jaar geleden wonderbaarlijk fit kreeg is overleden.
http://nos.nl/artikel/534836-fysio-dick-van-toorn-overleden.html
Wat ik ook zo gaaf vond is dat je in Japan altijd vooruit rijdtquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Japanners zijn wel baas op het spoor. Daar kan de NS een hoop van leren ja
Duitsland is ook prima geregeld, ook qua wetgeving als machinist. Rijdt heerlijk in Duitsland, als je hun seinstelstel goed door hebt. Dat is iets ingewikkelder dan in NL maar eenmaal door hebben en dan kan je heerlijk fahren over het spoor daar
Service is echt bagger en materiaal stamt nog uit de industriele revolutie...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Belgie heeft nog wel een veel groter servicegebied. Ook kleine dorpjes nog bereikbaar, vaak zelfs met loket. Dat is in Nederland al lang weg.
Heldenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat ik ook zo gaaf vond is dat je in Japan altijd vooruit rijdtOp het eindpunt draaien met een druk op de knop alle stoelen om zodat je weer de andere kant op kan
![]()
Die stoptrein tussen Roosendaal en Antwerpenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Service is echt bagger en materiaal stamt nog uit de industriele revolutie...
Ik ga eind oktober een dagje mee helpen bij een stoomclub. Die halen dan 'Thomas de trein' voor die kids hier naar toe.quote:
baasquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga eind oktober een dagje mee helpen bij een stoomclub. Die halen dan 'Thomas de trein' voor die kids hier naar toe.
Beetje kolen scheppen denk ik. Lijkt me wel tof om eens mee te maken
Maar zelfs de grootste lijnen (Luik - Oostende bijv) rijden maar 1 keer per uur en vaak genoeg met dikke vertraging.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Belgie heeft nog wel een veel groter servicegebied. Ook kleine dorpjes nog bereikbaar, vaak zelfs met loket. Dat is in Nederland al lang weg.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan net. Jezus Toine.
[ afbeelding ]
Jep vannacht teruggekomen na een enorme chaotische terugreis.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
We dachten precies hetzelfde. Ben je weer thuis?
Als je maar een mooie vakantie hebt gehad.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jep vannacht teruggekomen na een enorme chaotische terugreis.
Zekerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je maar een mooie vakantie hebt gehad.
Ik vond het wel weer een aardige show.quote:
Nog wat leuke dingen bezocht de laatste week?quote:
Nou ja toren van Pisa nog geweest (wat erg tegenviel) en Florence in geweest (mooie stad).quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog wat leuke dingen bezocht de laatste week?
Toren van Pisa vond ik ook niet zo bijzonder, als je die op een plaatje hebt gezien weet je het eigenlijk wel. Die toren is niet veel bijzonders, behalve dat hij scheef staat.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou ja toren van Pisa nog geweest (wat erg tegenviel) en Florence in geweest (mooie stad).
Is met veel bezienswaardigheden zo natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toren van Pisa vond ik ook niet zo bijzonder, als je die op een plaatje hebt gezien weet je het eigenlijk wel. Die toren is niet veel bijzonders, behalve dat hij scheef staat.
Vaticaanstad en Colosseum niet hoor dat is echt indrukwekkend.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is met veel bezienswaardigheden zo natuurlijk.
Ik zeg ook niet dat het overal zo is en ook niet per se is het iets slechts, maar vaak heb je zulke sights gezien op foto's van proffessionele fotografen met precies het juiste licht enzo.. Dan kan het wel eens wat tegenvallen als je er zelf staat.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vaticaanstad en Colosseum niet hoor dat is echt indrukwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |