dat wel man komt door communistische tijdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt, maar in het Oostblok voert het de boventoon. Ook als je als toerist ergens in een cafe gaat zitten bijvoorbeeld. In Azie kruipen ze voor je over de vloer.
BEESTACHTIGE BULGAARSE BABESquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die heb je overal. Lijkt me niet echt een reden om tussen de beesten te gaan wonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Nederlanders zijn nog niks vergeleken met Russen bijvoorbeeld.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:39 schreef Dven het volgende:
[..]
BEESTACHTIGE BULGAARSE BABESDie heb je hier ook genoeg achter het raam zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:39 schreef Dven het volgende:
[..]
BEESTACHTIGE BULGAARSE BABESNiks mis mee, met dat Bulgarije.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Nee, dat is Turksbulgaars en Romabulgaars. Die zijn vies en hebben ziektes.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die heb je hier ook genoeg achter het raam zitten.
Het is maar waar je bent(wijk/stad etc.) ik kan best begrijpen dat je als toerist in Roemenië niet veilig voeltquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt, maar in het Oostblok voert het de boventoon. Ook als je als toerist ergens in een cafe gaat zitten bijvoorbeeld. In Azie kruipen ze voor je over de vloer.
Alle bulgaren hebben ziektes alleen bij sommige hebben ze nog niet de juiste diagnose kunnen stellen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, dat is Turksbulgaars en Romabulgaars. Die zijn vies en hebben ziektes.
Roemenie is wel klachtwaardig. Kutland. Alleen Brasov isquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is maar waar je bent(wijk/stad etc.) ik kan best begrijpen dat je als toerist in Roemenië niet veilig voeltMaar in Kroatië bijvoorbeeld zijn ze best zorgzaam voor toeristen hoor.
Dat zijn dan ook Kroaten en niet verwant aan het achterlijke Slavische volk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is maar waar je bent(wijk/stad etc.) ik kan best begrijpen dat je als toerist in Roemenië niet veilig voeltMaar in Kroatië bijvoorbeeld zijn ze best zorgzaam voor toeristen hoor.
Aldus de continue vermagerende KdIJquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alle bulgaren hebben ziektes alleen bij sommige hebben ze nog niet de juiste diagnose kunnen stellen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook Kroaten en niet verwant aan het achterlijke Slavische volk.
[..]
Daarom moeten Oostblokkers/Russen in veel landen meer betalen of zijn ze zelfs niet welkomquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:43 schreef Doublepain het volgende:
Plus het feit hoe jij je gedraagt als toerist, aangezien er best veel mensen uit Engeland, Nederland, Duitsland etc komen die zelf als beesten gedragen. Dan heb je snel een beeld bij een toerist uit een land, dat kan soms ook wel tellen.
Klopt. West-Europeanen worden altijd het minst benadeeld qua prijzen die ze moeten betalen op vakantie!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarom moeten Oostblokkers/Russen in veel landen meer betalen of zijn ze zelfs niet welkom
[..]
Ik word steeds meer fan van DP!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Landen uit de Balkan
Behalve Albanië
Ik kan me geen west-europees voorbeeld bedenken zoals je wel bijvoorbeeld gegarandeerd Rus-vrije resorts hebt in Turkije hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt. West-Europeanen worden altijd het minst benadeeld qua prijzen die ze moeten betalen op vakantie!![]()
Bron?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan me geen west-europees voorbeeld bedenken zoals je wel bijvoorbeeld gegarandeerd Rus-vrije resorts hebt in Turkije hoor
http://www.nu.nl/economie(...)-vrije-vakantie.htmlquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Bron?
Daarbij : RussenBijna even erg als Nederlanders inderdaad. Grote verschil is dat er 100.000 Russen zijn. Als er zoveel Nederlanders zouden zijn dan hadden landen waarschijnlijk een algeheel verbod op Nederlanders ingesteld.
quote:DEN HAAG - Nederlanders die op vakantie gaan naar Turkije klagen steen en been over de Russische invasie op de stranden daar. De landgenoten van president Poetin zijn inmiddels zo berucht, dat een enkele reisorganisatie zelfs hotels aanbiedt met de garantie dat er géén Russen zijn. Dat blijkt uit een rondgang langs een aantal reisondernemingen.
8 jaar oud. Doet die organisatie dat nog? Wordt het uberhaupt nog ergens aangeboden? Zoveel vragen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/economie(...)-vrije-vakantie.html
[..]
Hoor t wel vaker. Het is de eerste link die ik op google tegen kom.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:57 schreef Dven het volgende:
[..]
8 jaar oud. Doet die organisatie dat nog? Wordt het uberhaupt nog ergens aangeboden? Zoveel vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |