Hoef je je toch niet voor te schamen? Ik heb op een rollenbank gefietstquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi Auti
Ik heb ook nog steeds niet weer gefietst
Dat heb ik zelfs niet gedaan. Ik heb alleen maar volle kratten bier van de supermarkt naar m'n huis gesjouwd en lege kratten terugquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoef je je toch niet voor te schamen? Ik heb op een rollenbank gefietst
Kun je het niet beter andersom doen ?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik zelfs niet gedaan. Ik heb alleen maar volle kratten bier van de supermarkt naar m'n huis gesjouwd en lege kratten terug
Oh ja die numberlanguagequote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:55 schreef GSbrder het volgende:
Erik zou je slaan voor dat taalidee in je GitHub, robin.
In het Esperanto natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja die numberlanguage
Hoe moet dat worden uitgesproken zodat iedereen het verstaat Robin?
Hier ook netquote:
Lees m'n post nog eens. En de kratten zijn altijd vol uiteraard, het gaat meer om de inhoud van de flesjes.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:00 schreef gelly het volgende:
De meeste mensen brengen een leeg kratje terug en nemen een volle mee. Of een rolcontainer in jouw geval.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik zelfs niet gedaan. Ik heb alleen maar volle kratten bier van de supermarkt naar m'n huis gesjouwd en lege kratten terug
Dit doet me denken aan een meisje dat Politicologie studeerde en haar beklag in NRC Carrière deed toen parlementariers in Brussel haar Esperanto-ideetje niet serieus namen.quote:
Vergeet de Friezen niet. Met hun Thialf.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:02 schreef gelly het volgende:
Brabanders, en katholieken in het bijzonder, zijn de ondergang van Nederland.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:55 schreef GSbrder het volgende:
Erik zou je slaan voor dat taalidee in je GitHub, robin.
Ja, had je geen lege kratten meer ?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees m'n post nog eens. En de kratten zijn altijd vol uiteraard, het gaat meer om de inhoud van de flesjes.
Ik last "onderkant", dan klopt het welquote:Op zondag 28 juli 2013 00:02 schreef gelly het volgende:
quote:
Geef maar toe dat dit een soort opium is waar niet meer van af is te blijven.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Lief
![]()
Maar ik ben niet "terug", ik post hier nu ff
Wat is het verschil met terug?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Lief
![]()
Maar ik ben niet "terug", ik post hier nu ff
Hoiquote:Op zondag 28 juli 2013 00:02 schreef gelly het volgende:
Een paar ferme tikken zouden op z'n plaats zijn geweest.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een meisje dat Politicologie studeerde en haar beklag in NRC Carrière deed toen parlementariers in Brussel haar Esperanto-ideetje niet serieus namen.
Zo moeilijk is dat niet, naar ik meen reeds bewezen te hebbenquote:Op zondag 28 juli 2013 00:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geef maar toe dat dit een soort opium is waar niet meer van af is te blijven.
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi![]()
*officieel nog steeds katholiek*
Er wordt groot alarm geslagen.quote:
Dat ik hier niet elke dag talloze uren zal rondhangenquote:
quote:
Tijd is relatief gelukkig.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ik hier niet elke dag talloze uren zal rondhangen![]()
Fijn he?
Dat is moeilijk te combineren met je live-journalistiek in NWS hé.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn he?
Zure erik heeft weer wat te zaniken..quote:Op zondag 28 juli 2013 00:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is moeilijk te combineren met je live-journalistiek in NWS hé.
Voor wie ?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee hoor maar is wel zo handig als het even aangepast wordt.
Ik ben blij dat je je dagelijks vermaakt, dat is niet zuur.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zure erik heeft weer wat te zaniken..
Nee. *zucht*quote:
Ik heb me tijdens m'n ban ook uitermate weten te vermaken op Geenstijl:quote:Op zondag 28 juli 2013 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn he?
Even terugbladeren. Iets met dat de droombaan niet bestaat...quote:Op zondag 28 juli 2013 00:04 schreef waht het volgende:
[..]
Een paar ferme tikken zouden op z'n plaats zijn geweest.
Engels wordt de basistaal voor cijfers.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja die numberlanguage
Hoe moet dat worden uitgesproken zodat iedereen het verstaat Robin?
Dit is het leukste topic wat er is hoor.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. *zucht*
Maar af en toe (zo'n 2x per jaar) hier posten moet kunnen he?
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb me tijdens m'n ban ook uitermate weten te vermaken op Geenstijl:
[ afbeelding ]
Ach, zo'n verwende WO miep die tot de conclusie komt dat niet iedereen op haar wacht en de praktijk wat weerbarstiger is. Whats new.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Even terugbladeren. Iets met dat de droombaan niet bestaat...
Lekker naïef, maar zo zijn we alfa's ook gewend natuurlijk.
[ afbeelding ]
Ik snap werkelijk waar niet dat het jou iets interesseert wat ik doe of niet doe. Maar goed, misschien snap je naar een hobby ofzo.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je je dagelijks vermaakt, dat is niet zuur.
Een beetje hacker spreekt binair, wat je ben je voor prutser ?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Engels wordt de basistaal voor cijfers.
Maar eigenlijk denk ik dat dit meer een hacker-culture language wordt. Alleen digitaal dus.
Esperanto zou eigenlijk wel beter zijn om de cijfers in uit te spreken. Dus eigenlijk geniet dat de voorkeur.
Schokkend.quote:"Op de universiteit had niemand me verteld over de realiteit van een echte baan: het is behoorlijk bikkelen en er horen ook saaie taken bij zoals het invullen van Excel-sheets."
Geen spreektaal dus? Of gaan we dan alles op z'n binairamerikaans uitspreken? oh-wan-wan-oh-oh-wanquote:Op zondag 28 juli 2013 00:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Engels wordt de basistaal voor cijfers.
Maar eigenlijk denk ik dat dit meer een hacker-culture language wordt. Alleen digitaal dus.
Ik zie geen argument.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Anders kan je de reeksen net zo goed afschaffen he.
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zou een universiteit natuurlijk moeten opnemen in het curriculum.quote:
Of de lucht nog vochtiger en benauwderquote:Op zondag 28 juli 2013 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het regent![]()
Hopelijk wat koeler slapen zo
Held. Wat heb je gepost?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De keiharde wereld van Brussel.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:12 schreef Webschip het volgende:
[..]
Of de lucht nog vochtiger en benauwder
Je zou studenten moeten verplichten tot hun 30e dozen te moeten vouwen op een sociale werkplaats alvoor ze los te laten op de arbeidsmarkt.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zou een universiteit natuurlijk moeten opnemen in het curriculum.
Verplichte colleges "Omgaan met de bedrijfsrealiteit en saaie taakjes."
Ze hadden net als de medestudenten van haar werkgroepje op school moeten reageren.quote:
Te weinig dozen.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Je zou studenten moeten verplichten tot hun 30e dozen te moeten vouwen op een sociale werkplaats alvoor ze los te laten op de arbeidsmarkt.
Gooi er een cursus Expectation Management bij en klaar is kees.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Was iets over die app van de PVV voor de demonstraties tegen het kabinet. Ik zei dat ie ook wel van pas zou komen bij het organiseren van de volgende Kristalnachtquote:
Ik zie je altijd zo fanatiek reageren in het nieuws van de dag. Dan krijg ik een beetje het beeld dat je zo achter je computer zit:quote:Op zondag 28 juli 2013 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar niet dat het jou iets interesseert wat ik doe of niet doe. Maar goed, misschien snap je naar een hobby ofzo.
Het is anders wel erg triest gesteld met een hoop mensen die de tools voor hun vak, bv. spreadsheets of tekstverwerkingsprogramma's gewoon niet beheersen. En dan heb ik het nog niet eens over 'moeilijkere' taken als een formule in een spreadsheet rammen of automatische paginanummering, maar gewoon echt simpele dingen zoals een opsomlijstje ofzo.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar waarom boei ik jou zo dat het je opvalt? Zal mij aan mijn reet roesten wat jij wel of niet uitvoert.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zie je altijd zo fanatiek reageren in het nieuws van de dag. Dan krijg ik een beetje het beeld dat je zo achter je computer zit:
Je bent vermakelijk, zie het als een talent.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar waarom boei ik jou zo dat het je opvalt? Zal mij aan mijn reet roesten wat jij wel of niet uitvoert.
Daarom heeft elk kantoor een excelbaasje die men lastig kan vallen met vragen daaromtrent.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is anders wel erg triest gesteld met een hoop mensen die de tools voor hun vak, bv. spreadsheets of tekstverwerkingsprogramma's gewoon niet beheersen. En dan heb ik het nog niet eens over 'moeilijkere' taken als een formule in een spreadsheet rammen of automatische paginanummering, maar gewoon echt simpele dingen zoals een opsomlijstje ofzo.
Eriksd valt op vrouwelijke probleemgevallen.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar waarom boei ik jou zo dat het je opvalt? Zal mij aan mijn reet roesten wat jij wel of niet uitvoert.
Excel is natuurlijk ook software uit het jaar kruik en een beetje onzinnig voor het maken van tabelletjes.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is anders wel erg triest gesteld met een hoop mensen die de tools voor hun vak, bv. spreadsheets of tekstverwerkingsprogramma's gewoon niet beheersen. En dan heb ik het nog niet eens over 'moeilijkere' taken als een formule in een spreadsheet rammen of automatische paginanummering, maar gewoon echt simpele dingen zoals een opsomlijstje ofzo.
Klopt. Bij de meeste opleidingen heb je dan ook één cijferidioot die al zijn formulesheets deelt en de rest van de kippetjes die er dan een vrolijke opmaak bij kliederen of een kleffe inleiding verzinnen.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Je zou studenten moeten verplichten tot hun 30e dozen te moeten vouwen op een sociale werkplaats alvoor ze los te laten op de arbeidsmarkt.
Ai! wat een keiharde afwijzing.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Excel is prima.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Excel is natuurlijk ook software uit het jaar kruik en een beetje onzinnig voor het maken van tabelletjes.
Mwa, vind het wel goed zo. Bovendien levert het geen hol op.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Het kan geen kwaad zelf te ervaren waar je je voetvolk mee opzadelt.
Met die redenering zouden studenten op stage moeten bij Foxconn.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Het kan geen kwaad zelf te ervaren waar je je voetvolk mee opzadelt.
Excel is enkel voor mensen die moderne tooling niet kennen. Gelijk een mooie schifting of je mensen serieus moet nemen of niet.quote:
Taartgrafiekje erbij waar je je berekende winst eruit wipt. Hoppa!quote:Op zondag 28 juli 2013 00:22 schreef eriksd het volgende:
Ik ben gek op excel. Mooie kleurtjes, en dan de besparing er vet onder. Maakt alles inzichtelijk.
Je bent ook gek op Phil Collins. Say no morequote:Op zondag 28 juli 2013 00:22 schreef eriksd het volgende:
Ik ben gek op excel. Mooie kleurtjes, en dan de besparing er vet onder. Maakt alles inzichtelijk.
Kan goed zijn, je harkt er een bak geld mee binnen. Amerikanen zijn er gek op.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent ook gek op Phil Collins. Say no more
Op aanraden van B_A heb ik mijn CV ook in LaTeX gemaakt.quote:
31 graden hier nu nog.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Eind van de week wordt het weer 30 graden
Maar het is nu ook nog lekker
En dat wil jij niet meer? Vroeger wel meen ik.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op aanraden van B_A heb ik mijn CV ook in LaTeX gemaakt.
Toevallig ook gelijk uitgenodigd voor een gesprek. Helaas namen ze me niet aan voor de stage, omdat ze niet iemand wilden die ook nog hbo na mbo zou doen.
Ik hark geld binnen met met m'n kennis van open source software, php. perl, apache, linuxquote:Op zondag 28 juli 2013 00:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan goed zijn, je harkt er een bak geld mee binnen. Amerikanen zijn er gek op.
Ja, dat wil ik nog steeds, en daarom dus niet aangekomen.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat wil jij niet meer? Vroeger wel meen ik.
Mijn droombaan zou werken voor Red Hat als kernel hacker zijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hark geld binnen met met m'n kennis van open source software, php. perl, apache, linux
Ik durf het bijna niet te vragen....quote:
CV's gaan toch gewoon via LinkedIn tegenwoordig?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op aanraden van B_A heb ik mijn CV ook in LaTeX gemaakt.
Toevallig ook gelijk uitgenodigd voor een gesprek. Helaas namen ze me niet aan voor de stage, omdat ze niet iemand wilden die ook nog hbo na mbo zou doen.
Voor mij is het een illustratiedingetje dat vooral goed te begrijpen moet zijn en simpel te openen.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hark geld binnen met met m'n kennis van open source software, php. perl, apache, linux
Het ging toch om een stage? Of mis ik iets? Willen ze stagiaires na de stage meteen inlijven ofzo?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik nog steeds, en daarom dus niet aangekomen.
"Als je hbo doet zit je nog in de schoolbanken en kunnen we je hier niet laten werken. Blablabla".
Maar ik kon daar weer terecht als ik in het laatste jaar van mijn hbo zou zitten.
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:27 schreef YokiKater het volgende:
Mijn buurvrouw van 94 is hard muziek aan het draaien
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:27 schreef YokiKater het volgende:
Mijn buurvrouw van 94 is hard muziek aan het draaien
Ja, dat willen ze. Eigenlijk vinden ze stages zonde van het geld, omdat je mensen dan laat inwerken en er later dus niks voor terugkrijgt, dus nemen ze alleen mensen aan die na de stage gelijk daarna kunnen werken.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het ging toch om een stage? Of mis ik iets? Willen ze stagiaires na de stage meteen inlijven ofzo?
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dat willen ze. Eigenlijk vinden ze stages zonde van het geld, omdat je mensen dan laat inwerken en er later dus niks voor terugkrijgt, dus nemen ze alleen mensen aan die na de stage gelijk daarna kunnen werken.
Logisch. Kost een bedrijf ook een hoop tijd en dus geld. Stages zijn sowieso de beste manier om aan werk te komen, ik ben bij mijn stagegevallen ook gevraagd te blijven.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dat willen ze. Eigenlijk vinden ze stages zonde van het geld, omdat je mensen dan laat inwerken en er later dus niks voor terugkrijgt, dus nemen ze alleen mensen aan die na de stage gelijk daarna kunnen werken.
Dingen niet benoemen in een sollicitatie is niet liegen en soms beter voor je baankans.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed horen, hoor alleen de subwoofer wooferen. Herken de bassline ook niet. Maar ze draait wel allerlei soorten muziek. Vrouwtje wordt steeds maffer.quote:
Klopt, bij mijn vorige stage zat er ook een heel traject bij die ik kon volgen, maar het werken daar beviel me niet, dus ben op zoek naar wat anders.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Logisch. Kost een bedrijf ook een hoop tijd en dus geld. Stages zijn sowieso de beste manier om aan werk te komen, ik ben bij mijn stagegevallen ook gevraagd te blijven.
Dat is waar, maar hij vroeg het echt direct aan me:quote:Op zondag 28 juli 2013 00:31 schreef gelly het volgende:
[..]
Dingen niet benoemen in een sollicitatie is niet liegen en soms beter voor je baankans.
Ik niet. Het zijn niet voor niks stagiairesquote:Op zondag 28 juli 2013 00:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt, bij mijn vorige stage zat er ook een heel traject bij die ik kon volgen, maar het werken daar beviel me niet, dus ben op zoek naar wat anders.
En uit bedrijfskundig oogpunt zijn stagiaires die gelijk vertrekken gewoon ruk natuurlijk. Dus ik snap het wel.
Weet ik nog niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is waar, maar hij vroeg het echt direct aan me:
"Wat zijn je plannen na deze opleiding?"
"Dat hangt af van mijn ervaring hier"quote:Op zondag 28 juli 2013 00:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is waar, maar hij vroeg het echt direct aan me:
"Wat zijn je plannen na deze opleiding?"
En voor een bedrijf ook een beste manier om een uitgebreide screening te doen van de capaciteiten van diegene.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Logisch. Kost een bedrijf ook een hoop tijd en dus geld. Stages zijn sowieso de beste manier om aan werk te komen, ik ben bij mijn stagegevallen ook gevraagd te blijven.
Klopt, jij bekijkt het ook vanuit een overheidsbril.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet. Het zijn niet voor niks stagiaires
quote:
Zoiets had ik eigenlijk moeten zeggen. Jammer, het leek me echt het leukste bedrijf dat ik kon vinden om te werken.quote:
Misschien waren die nog niet ingedaald bij haar lover?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed horen, hoor alleen de subwoofer wooferen. Herken de bassline ook niet. Maar ze draait wel allerlei soorten muziek. Vrouwtje wordt steeds maffer.
Laatst moest ik keihard lachen, stond ik s'avonds laat in de tuin en hoorde ik wat gerommel vanuit haar slaapkamer, zegt ze ineens; "ik kan geen klote zien!"![]()
Leer je ook weer van. Soms moet je geluk een handje helpen.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Zoiets had ik eigenlijk moeten zeggen. Jammer, het leek me echt het leukste bedrijf dat ik kon vinden om te werken.
Tsja, gebeurd is gebeurd.
Bedankt voor de wijze lessen, eriksd.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Leer je ook weer van. Soms moet je geluk een handje helpen.
Aaarrggghh, mental imagequote:Op zondag 28 juli 2013 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien waren die nog niet ingedaald bij haar lover?
Of ze wil na een blowjob de desbetreffende teelballen masseren, maar door de cumshot in haar gezicht kan ze die kloten niet meer zien.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien waren die nog niet ingedaald bij haar lover?
Jij bent zo'n prezi-fanaat?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Excel is enkel voor mensen die moderne tooling niet kennen. Gelijk een mooie schifting of je mensen serieus moet nemen of niet.
Of haar bril staat in het glas bij haar kunstgebitquote:Op zondag 28 juli 2013 00:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of ze wil na een blowjob de desbetreffende teelballen masseren, maar door de cumshot in haar gezicht kan ze die kloten niet meer zien.
Nee, ik geef zelden presentaties. Voor weergave van cijfers en tabellen gebruik ik liever een webbased oplossing. Want het doorsturen van Excel sheets als bijlage is ook niet helemaal van deze tijd.quote:
Nah, ze heeft geen bril. Heb wel respect voor dat vrouwtje.. 94 en ze doet nog heel veel zelf en naast de muziek uit haar tijd luistert ze ook gewoon moderne muziek. Pittige tante nog, vind ik knap en grappig op zo'n leeftijd.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Of haar bril staat in het glas bij haar kunstgebit
Als ik Excel gebruik, stuur ik dat niet of nauwelijks door. Naar een printer wellicht. Anders gewoon Google Drive.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, ik geef zelden presentaties. Voor weergave van cijfers en tabellen gebruik ik liever een webbased oplossing. Want het doorsturen van Excel sheets als bijlage is ook niet helemaal van deze tijd.
PowerPoint is prima, totdat presentatieleken het vol begonnen te plempen met animaties en lappen tekst.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:46 schreef gelly het volgende:
Ik vind Prezi trouwens helemaal niet vervelend, zeker t.o.v. Powerpoint of dergelijke gedrochten.
Vind ik niet.quote:
Daarom de "naar mijn mening".quote:Op zondag 28 juli 2013 00:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Soms gebruikte ik ook Google Drive, maar sinds het NSA gedoe ontwijk ik Google zo veel mogelijk.
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nah, ze heeft geen bril. Heb wel respect voor dat vrouwtje.. 94 en ze doet nog heel veel zelf en naast de muziek uit haar tijd luistert ze ook gewoon moderne muziek. Pittige tante nog, vind ik knap en grappig op zo'n leeftijd.
PS Dikke flits en rappe donder hier nuquote:Bruidegom ramt boot op Hudson; bruid omgekomen
Een 35-jarige Amerikaan heeft zaterdag op de Hudson met een speedboot een schip geramd, waardoor zijn aanstaande bruid (30) om het leven kwam. Hijzelf en drie anderen raakten gewond, naar de getuige van de man wordt nog gezocht. Dat melden Amerikaanse media.
Vermoedelijk was de aanstaande bruidegom dronken, toen hij met de speedboot over de rivier bij Piermont in de Amerikaanse staat New York voer. De speedboot klapte op een boot met bouwmateriaal. Hij wordt dan ook aangeklaagd voor doodslag met een voertuig.
Bron: AD
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen....
Onjuiste titel dus. Bruid is niet omgekomen, want ze is nooit getrouwd.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Handige harry:
[..]
PS Dikke flits en rappe donder hier nu
Heb je iets te verbergen dan? De enige sensitive informatie die ik op Google Drive of Dropbox bewaar zijn data van mijn bedrijf, maar het lijkt me sterk dat ze die zouden gebruiken.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Soms gebruikte ik ook Google Drive, maar sinds het NSA gedoe ontwijk ik Google zo veel mogelijk.
Ze houden je ook in de gaten vanuit de luchtquote:Op zondag 28 juli 2013 00:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Joden hadden hun religie voor WOII ook nooit hoeven te verbergen.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je iets te verbergen dan? De enige sensitive informatie die ik op Google Drive of Dropbox bewaar zijn data van mijn bedrijf, maar het lijkt me sterk dat ze die zouden gebruiken.
Een bruid is een vrouw voordat ze gaat trouwen. Daarna is ze een echtgenote.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onjuiste titel dus. Bruid is niet omgekomen, want ze is nooit getrouwd.
Hehe. Ik denk dat je nog eens een geschiedenisboekje open moet slaan.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Joden hadden hun religie voor WOII ook nooit hoeven te verbergen.
Wat doet je denken dat er iemand is geintresseerd in jouw informatie. En dan nog, je post hier ook. Waarschijnlijk zonder proxy en versleuteling.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Elk stukje informatie kan potentieel tegen je worden gebruikt.
Ze is nu een verloofde/aanstaande. Een bruid is een vrouw pas op haar bruiloft.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:55 schreef gelly het volgende:
[..]
Een bruid is een vrouw voordat ze gaat trouwen. Daarna is ze een echtgenote.
Hmm, niet op dezelfde grote schaal?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hehe. Ik denk dat je nog eens een geschiedenisboekje open moet slaan.
Lekker belangrijkquote:Op zondag 28 juli 2013 00:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze is nu een verloofde/aanstaande. Een bruid is een vrouw pas op haar bruiloft.
Ik had alles verwacht, behalve een Godwinquote:Op zondag 28 juli 2013 00:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Elk stukje informatie kan potentieel tegen je worden gebruikt.
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze is nu een verloofde/aanstaande. Een bruid is een vrouw pas op haar bruiloft.
Er staat in het bericht niet dat het de dag zelf was maar het zou onzinnig zijn over een bruid en bruidegom te spreken als het niet zo was.quote:Een bruid is de benaming voor een vrouw op de dag dat zij in het huwelijk treedt.
Neuh, dat niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, niet op dezelfde grote schaal?
Dat weet je nooit zeker.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat doet je denken dat er iemand is geintresseerd in jouw informatie. En dan nog, je post hier ook. Waarschijnlijk zonder proxy en versleuteling.
Ze zouden 10 augustus trouwen, aldus de Amerikaanse media.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:00 schreef gelly het volgende:
[..]
[..]
Er staat in het bericht niet dat het de dag zelf was maar het zou onzinnig zijn over een bruid en bruidegom te spreken als het niet zo was.
Het zou inderdaad zomaar kunnen dat in de nabije toekomst iemand iedereen die een mangakussen heeft in ballenbakken wil opsluitenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat weet je nooit zeker.
Stel dat iemand animeliefhebbers wil executeren, dan kan hij simpelweg door een database zoeken waar ik dan in zou staan, om vervolgens iedereen op de lijst te vermoorden.
En tsja, op FOK! hebben ze alleen mijn voornaam. Daarnaast zijn websites in Nederland nog NSA-proof.
Meer dan terechtquote:Op zondag 28 juli 2013 01:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat weet je nooit zeker.
Stel dat iemand animeliefhebbers wil executeren
Het doorspitten van de logs van de DNS servers zou al voldoende zijn. Bovendien houdt je provider ook alles bij wat je doet. Als je inlogt op een proxyserver of versleuteling gebruikt ben je al verdacht genoeg om op transport gezet te worden natuurlijk. Want mocht een dergelijke macht opstaan dan is versleuteling van data verboden.quote:dan kan hij simpelweg door een database zoeken waar ik dan in zou staan, om vervolgens iedereen op de lijst te vermoorden.
En tsja, op FOK! hebben ze alleen mijn voornaam. Daarnaast zijn websites in Nederland nog NSA-proof.
Tsja, ik snap de gedachtengang helaas wel.. Een van de redenen om nooit lid te worden van een politieke partijquote:Op zondag 28 juli 2013 01:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zou inderdaad zomaar kunnen dat in de nabije toekomst iemand iedereen die een mangakussen heeft in ballenbakken wil opsluiten
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat weet je nooit zeker.
Stel dat iemand animeliefhebbers wil executeren, dan kan hij simpelweg door een database zoeken waar ik dan in zou staan, om vervolgens iedereen op de lijst te vermoorden.
Gewoon de internetverbinding van iemand anders gebruikenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:03 schreef gelly het volgende:
Het doorspitten van de logs van de DNS servers zou al voldoende zijn. Bovendien houdt je provider ook alles bij wat je doet. Als je inlogt op een proxyserver of versleuteling gebruikt ben je al verdacht genoeg om op transport gezet te worden natuurlijk. Want mocht een dergelijke macht opstaan dan is versleuteling van data verboden.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:00 schreef robin007bond het volgende:
Daarnaast zijn websites in Nederland nog NSA-proof.
En het mac-adres van je computer dan ?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon de internetverbinding van iemand anders gebruiken
Ik snap de gedachtengang ook wel, maar als men mij zou willen arresteren om mijn pvda-lidmaatschap zit ik al lang in het buitenland, want dan wil ik hier niet meer wonen.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, ik snap de gedachtengang helaas wel.. Een van de redenen om nooit lid te worden van een politieke partij
Externe netwerkadapter + spoofed mac-adres.quote:
Ik wil hier dan ook niet meer wonen, maar zie niet hoe ik hier dan snel weg komquote:Op zondag 28 juli 2013 01:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik snap de gedachtengang ook wel, maar als iemand mij zou willen arresteren om mijn pvda-lidmaatschap zit ik al lang in het buitenland, want dan wil ik hier niet meer wonen.
Ik fiets van hier in een half uur naar het Vrije Duitsland.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil hier dan ook niet meer wonen, maar zie niet hoe ik hier dan snel weg kom
Tsja, ik kan dat niet + heb ik geen beroep dat overal uitoefenbaar isquote:Op zondag 28 juli 2013 01:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik fiets van hier in een half uur naar het Vrije Duitsland.
Lopen kan ook, kost een halve dag.
Het heeft een reden dat de meeste politieke vluchtelingen niet naar een buurland gaan.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik fiets van hier in een half uur naar het Vrije Duitsland.
Lopen kan ook, kost een halve dag.
Natuurlijk wel, je bent een vrouw.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, ik kan dat niet + heb ik geen beroep dat overal uitoefenbaar is
Als je politiek asiel aan kan vragen is de vraag of je werk kan vinden van secundair belang, me dunkt.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, ik kan dat niet + heb ik geen beroep dat overal uitoefenbaar is
Ik kan gewoon de computer van mijn buren klonen.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat is leuk voor een DDos aanval, voor internetcommunicatie is het wat lastig.
Gelukkig hebben wij een buurland dat door ervaringen uit het verleden wars is van extreme ideologieën.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Het heeft een reden dat de meeste politieke vluchtelingen niet naar een buurland gaan.
Dat kun je ja, maar dan niet tegelijkertijd op hetzelfde netwerk.Bovendien zal jouw gebruikte software en OS een vrij unieke fingerprint achterlaten waardoor te bewijzen is dat het niet je buren maar jij was.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kan gewoon de computer van mijn buren klonen.
zOU HET?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij een buurland dat door ervaringen uit het verleden wars is van extreme ideologieën.
Mocht in Nederland een dergelijke regering komen dan hebben onze buren die al of vlak daarna.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij een buurland dat door ervaringen uit het verleden wars is van extreme ideologieën.
Ik ben niet bang, in Nederland zal het niet zover komen, nu wil al niemand met de fascisten regeren en in Duitsland zijn ze daar nog huiveriger voor.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Mocht in Nederland een dergelijke regering komen dan hebben onze buren die al of vlak daarna.
Hmm, mij iets te stelligquote:Op zondag 28 juli 2013 01:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben niet bang, in Nederland zal het niet zover komen, nu wil al niemand met de fascisten regeren en in Duitsland zijn ze daar nog huiveriger voor.
Dat denk ik ook niet nee. Maar in de knoflooklanden zie je al wel paramilitaire organisaties. Die zijn er ook wat vatbaarder voor kennelijk.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben niet bang, in Nederland zal het niet zover komen, nu wil al niemand met de fascisten regeren en in Duitsland zijn ze daar nog huiveriger voor.
Nee, wanhopigerquote:Op zondag 28 juli 2013 01:16 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet nee. Maar in de knoflooklanden zie je al wel paramilitaire organisaties. Die zijn er ook wat vatbaarder voor kennelijk.
Mjah, er zijn wel wat truukjes om behoorlijk onzichtbaar/onvindbaar te zijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:12 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat kun je ja, maar dan niet tegelijkertijd op hetzelfde netwerk.Bovendien zal jouw gebruikte software en OS een vrij unieke fingerprint achterlaten waardoor te bewijzen is dat het niet je buren maar jij was.
Waar dan? Ik zie alleen die Gouden Dageraad in Griekenland. En die zullen daar nooit in de regering komen zolang Griekenland lid is van de EU.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:16 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet nee. Maar in de knoflooklanden zie je al wel paramilitaire organisaties. Die zijn er ook wat vatbaarder voor kennelijk.
Hier onweert het nu ook.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het regent nog steeds en het wordt nu langzaam koel in huis
Je moet een afweging maken of jouw informatie nuttig genoeg is om al die middelen in te zetten. Ik denk van niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, er zijn wel wat truukjes om behoorlijk onzichtbaar/onvindbaar te zijn.
OS en netwerkadapter staan in zulke gevallen ook los van mijn systeem.
Inderdaad, ik heb geen geheimen.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Je moet een afweging maken of jouw informatie nuttig genoeg is om al die middelen in te zetten. Ik denk van niet.
Ik wel. In die zin dat ik vind dat wat ik zeg tegen iemand verder niemand aangaat.. Zie mijn Benjamin FRanklinquote:
Ik ontken gewoon dat ik geheimen heb.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wel. In die zin dat ik vind dat wat ik zeg tegen iemand verder niemand aangaat.. Zie mijn Benjamin FRanklin
Camera's in je huis: no prob?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ontken gewoon dat ik geheimen heb.
Freakquote:
Als ik wil welquote:Op zondag 28 juli 2013 01:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Freak![]()
En je tapes gaan regelmatig naar de overheid?
NEEEquote:Op zondag 28 juli 2013 01:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb er één, om naar m'n katten te kijken als ik niet thuis ben
Laatst stond er een kerel voor de deur met een verkooppraatje over hang en sluitwerk en inbraakpreventie. Toen ik hem liet zien dat hij keurig op beeld stond was hij zo weer vertrokken.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb er één, om naar m'n katten te kijken als ik niet thuis ben
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Laatst stond er een kerel voor de deur met een verkooppraatje over hang en sluitwerk en inbraakpreventie. Toen ik hem liet zien dat hij keurig op beeld stond was hij zo weer vertrokken.
[..]
Laatst stond er een kerel voor de deur met een verkooppraatje over hang en sluitwerk en inbraakpreventie. Toen ik hem liet zien dat hij keurig op beeld stond was hij zo weer vertrokken.
Jeetje wat ben jij paraquote:Op zondag 28 juli 2013 01:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[..]
Omdat je geen tuin hebt?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar ik heb geen schuilkelder in de tuin of zo.
Tsja, dat vind ik al mbt camera's in je huisquote:Op zondag 28 juli 2013 01:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar is een beetje duur en wel erg over the top.
Och, er zijn zoveel mensen met bewakingscamera's.. voor mij was het een leuk projectje en het heeft zo zijn voordelen.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, dat vind ik al mbt camera's in je huis
Wat jij wil hoorquote:Op zondag 28 juli 2013 01:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Och, er zijn zoveel mensen met bewakingscamera's.. voor mij was het een leuk projectje en het heeft zo zijn voordelen.
Niets mis met wat veiligheidsmaatregelen. Er wordt steeds vaker ingebroken. Check het voorbeeld van de inbraak in Betyar's vakantiehuis, terwijl ze lagen te slapen. Dat zal hier niet zo snel gebeuren.quote:
Ik weet van die inbraak iddquote:Op zondag 28 juli 2013 02:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niets mis met wat veiligheidsmaatregelen. Er wordt steeds vaker ingebroken. Check het voorbeeld van de inbraak in Betyar's vakantiehuis, terwijl ze lagen te slapen. Dat zal hier niet zo snel gebeuren.
Ja, maar dat zegt verder niksquote:Op zondag 28 juli 2013 02:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb dan liever een alarmsysteem en de daders op beeld.
Hebben we ook.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:06 schreef gelly het volgende:
Je kunt beter investeren in goed hang- en sluitwerk denk ik.
quote:Op zondag 28 juli 2013 02:06 schreef gelly het volgende:
Je kunt beter investeren in goed hang- en sluitwerk denk ik.
U citeert uit het SP-partijprogramma?quote:Op zondag 28 juli 2013 02:39 schreef deadprez het volgende:
Gewoon zorgen dat het duidelijk te zien is dat er toch niets te halen valt.
Ah, u bent fascist?quote:Op zondag 28 juli 2013 02:45 schreef deadprez het volgende:
Met dat (s)linkse volk wil ik niks te maken hebben!1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op zondag 28 juli 2013 02:54 schreef deadprez het volgende:
Het tuig moet maar eens voelen.Ja opbokken, tokkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de PVV niet genoemd en baseerde mijn uitspraak slechts op uw eerdere twee posts in dit topic.quote:
Nou ja, het waren natuurlijk gewoon PVV tokkie posts. Laat mij op de zaterdagnacht proberen te trollen.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb de PVV niet genoemd en baseerde mijn uitspraak slechts op uw eerdere twee posts in dit topic.
Bij gebrek aan waht is dat wellicht welkom.quote:Op zondag 28 juli 2013 03:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, het waren natuurlijk gewoon PVV tokkie posts. Laat mij op de zaterdagnacht proberen te trollen.
Die is te doorzichtigquote:Op zondag 28 juli 2013 03:02 schreef deadprez het volgende:
Oh ik dacht dat friek hier de PVV troll was.
Voor de rest is het wel druilerig inderdaad.quote:Op zondag 28 juli 2013 08:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval zonnig op zijn gezicht.
Welkom terug remlofquote:
Een ban is op z'n plaats.quote:Op zondag 28 juli 2013 09:53 schreef Monolith het volgende:
Terugkomen en gelijk de reeks kapotmaken.
Het zogenoemde betyar-effect.quote:Hongarije lost leningen IMF eerder af
Hongarije zal haar leningen bij het Internationaal Monetair Fonds (IMF) deze zomer vervroegd aflossen. Dat heeft premier Viktor Orban zaterdag gezegd.
Dat meldt de The Wall Street Journal. Het gaat om 2,86 miljard euro aan leningen. De deadline voor terugbetaling is pas volgend jaar. ''Ik heb de minister van Economische Zaken gisteren opdracht gegeven de openstaande leningen bij het IMF in de loop van de zomer terug te betalen'', zei Orban tijdens een bijeenkomst in de Roemeense stad Baile Tusnad.
Bron: nu.nl
Waar denk je dat ze die aflossing mee betalen?quote:Op zondag 28 juli 2013 11:13 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat ondanks de gestolen portemonnees.
Owwwquote:Op zondag 28 juli 2013 11:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waar denk je dat ze die aflossing mee betalen?
Is dit in Marokko? Zou overal kunnen zijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:59 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kleinburgerlijke rijtjeswoning is bijna af.
Ja, dat is inderdaad Rotterdam.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dit in Marokko? Zou overal kunnen zijn.
quote:Op zondag 28 juli 2013 12:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zijn anders wel drie hele verdiepingen met grote ramen. Kom daar maar eens om in Rotterdamquote:
Ik heb al breed toegegeven op Naftali te stemmen, schoft.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
Waht stemt PVV maar durft daar niet voor uit te komen.
We worden al jaren genaaid door de politiek, waht. Alleen Wilders kan ons nog redden. Die blonde baas houdt tenminste van Nederland.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:31 schreef waht het volgende:
[..]
Ik heb al breed toegegeven op Naftali te stemmen, schoft.
Was jij zeker?quote:
Ja Friek, daar heb jij gelukkig geen last van straksquote:
Ik heb al genoeg klotebaantjes gehad met dergelijke geestdodende werkzaamheden, dus wees gerust.quote:
Wilders is te koop, dat is wel weer een voordeel.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We worden al jaren genaaid door de politiek, waht. Alleen Wilders kan ons nog redden. Die blonde baas houdt tenminste van Nederland.
Ach, ik hoop een traineeship te doen of gelijk in het onderwijs terecht te kunnen. Anders wordt het inderdaad mooi hamburgers flippen bij de McDonald's.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja Friek, daar heb jij gelukkig geen last van straks.
Succes, ik wens je veel sterkte.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, ik hoop een traineeship te doen of gelijk in het onderwijs terecht te kunnen. Anders wordt het inderdaad mooi hamburgers flippen bij de McDonald's.
Je had toch een assistentenbaantje?quote:Op zondag 28 juli 2013 12:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, ik hoop een traineeship te doen of gelijk in het onderwijs terecht te kunnen. Anders wordt het inderdaad mooi hamburgers flippen bij de McDonald's.
Goed bedrijf.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat voor traineeship denk je aanquote:Op zondag 28 juli 2013 12:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die loopt deze augustus af. In september beginnen met m'n lerarenopleiding.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je had toch een assistentenbaantje?
Ik denk niet dat BAM ook bouwt in Marokko.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had de foto niet uitvergroot. Nu zie ik het ook.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik denk niet dat BAM ook bouwt in Marokko.
quote:
Toe maar.quote:Met jouw analytische vaardigheden en messcherpe beoordelingsvermogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |