Taartgrafiekje erbij waar je je berekende winst eruit wipt. Hoppa!quote:Op zondag 28 juli 2013 00:22 schreef eriksd het volgende:
Ik ben gek op excel. Mooie kleurtjes, en dan de besparing er vet onder. Maakt alles inzichtelijk.
Je bent ook gek op Phil Collins. Say no morequote:Op zondag 28 juli 2013 00:22 schreef eriksd het volgende:
Ik ben gek op excel. Mooie kleurtjes, en dan de besparing er vet onder. Maakt alles inzichtelijk.
Kan goed zijn, je harkt er een bak geld mee binnen. Amerikanen zijn er gek op.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent ook gek op Phil Collins. Say no more
Op aanraden van B_A heb ik mijn CV ook in LaTeX gemaakt.quote:
31 graden hier nu nog.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Eind van de week wordt het weer 30 graden
Maar het is nu ook nog lekker
En dat wil jij niet meer? Vroeger wel meen ik.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op aanraden van B_A heb ik mijn CV ook in LaTeX gemaakt.
Toevallig ook gelijk uitgenodigd voor een gesprek. Helaas namen ze me niet aan voor de stage, omdat ze niet iemand wilden die ook nog hbo na mbo zou doen.
Ik hark geld binnen met met m'n kennis van open source software, php. perl, apache, linuxquote:Op zondag 28 juli 2013 00:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan goed zijn, je harkt er een bak geld mee binnen. Amerikanen zijn er gek op.
Ja, dat wil ik nog steeds, en daarom dus niet aangekomen.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat wil jij niet meer? Vroeger wel meen ik.
Mijn droombaan zou werken voor Red Hat als kernel hacker zijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hark geld binnen met met m'n kennis van open source software, php. perl, apache, linux
Ik durf het bijna niet te vragen....quote:
CV's gaan toch gewoon via LinkedIn tegenwoordig?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op aanraden van B_A heb ik mijn CV ook in LaTeX gemaakt.
Toevallig ook gelijk uitgenodigd voor een gesprek. Helaas namen ze me niet aan voor de stage, omdat ze niet iemand wilden die ook nog hbo na mbo zou doen.
Voor mij is het een illustratiedingetje dat vooral goed te begrijpen moet zijn en simpel te openen.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hark geld binnen met met m'n kennis van open source software, php. perl, apache, linux
Het ging toch om een stage? Of mis ik iets? Willen ze stagiaires na de stage meteen inlijven ofzo?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik nog steeds, en daarom dus niet aangekomen.
"Als je hbo doet zit je nog in de schoolbanken en kunnen we je hier niet laten werken. Blablabla".
Maar ik kon daar weer terecht als ik in het laatste jaar van mijn hbo zou zitten.
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:27 schreef YokiKater het volgende:
Mijn buurvrouw van 94 is hard muziek aan het draaien
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:27 schreef YokiKater het volgende:
Mijn buurvrouw van 94 is hard muziek aan het draaien
Ja, dat willen ze. Eigenlijk vinden ze stages zonde van het geld, omdat je mensen dan laat inwerken en er later dus niks voor terugkrijgt, dus nemen ze alleen mensen aan die na de stage gelijk daarna kunnen werken.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het ging toch om een stage? Of mis ik iets? Willen ze stagiaires na de stage meteen inlijven ofzo?
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dat willen ze. Eigenlijk vinden ze stages zonde van het geld, omdat je mensen dan laat inwerken en er later dus niks voor terugkrijgt, dus nemen ze alleen mensen aan die na de stage gelijk daarna kunnen werken.
Logisch. Kost een bedrijf ook een hoop tijd en dus geld. Stages zijn sowieso de beste manier om aan werk te komen, ik ben bij mijn stagegevallen ook gevraagd te blijven.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dat willen ze. Eigenlijk vinden ze stages zonde van het geld, omdat je mensen dan laat inwerken en er later dus niks voor terugkrijgt, dus nemen ze alleen mensen aan die na de stage gelijk daarna kunnen werken.
Dingen niet benoemen in een sollicitatie is niet liegen en soms beter voor je baankans.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed horen, hoor alleen de subwoofer wooferen. Herken de bassline ook niet. Maar ze draait wel allerlei soorten muziek. Vrouwtje wordt steeds maffer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |