Hoef je je toch niet voor te schamen? Ik heb op een rollenbank gefietstquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi Auti
Ik heb ook nog steeds niet weer gefietst
Dat heb ik zelfs niet gedaan. Ik heb alleen maar volle kratten bier van de supermarkt naar m'n huis gesjouwd en lege kratten terugquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoef je je toch niet voor te schamen? Ik heb op een rollenbank gefietst
Kun je het niet beter andersom doen ?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik zelfs niet gedaan. Ik heb alleen maar volle kratten bier van de supermarkt naar m'n huis gesjouwd en lege kratten terug
Oh ja die numberlanguagequote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:55 schreef GSbrder het volgende:
Erik zou je slaan voor dat taalidee in je GitHub, robin.
In het Esperanto natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja die numberlanguage
Hoe moet dat worden uitgesproken zodat iedereen het verstaat Robin?
Hier ook netquote:
Lees m'n post nog eens. En de kratten zijn altijd vol uiteraard, het gaat meer om de inhoud van de flesjes.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:00 schreef gelly het volgende:
De meeste mensen brengen een leeg kratje terug en nemen een volle mee. Of een rolcontainer in jouw geval.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik zelfs niet gedaan. Ik heb alleen maar volle kratten bier van de supermarkt naar m'n huis gesjouwd en lege kratten terug
Dit doet me denken aan een meisje dat Politicologie studeerde en haar beklag in NRC Carrière deed toen parlementariers in Brussel haar Esperanto-ideetje niet serieus namen.quote:
Vergeet de Friezen niet. Met hun Thialf.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:02 schreef gelly het volgende:
Brabanders, en katholieken in het bijzonder, zijn de ondergang van Nederland.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:55 schreef GSbrder het volgende:
Erik zou je slaan voor dat taalidee in je GitHub, robin.
Ja, had je geen lege kratten meer ?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees m'n post nog eens. En de kratten zijn altijd vol uiteraard, het gaat meer om de inhoud van de flesjes.
Ik last "onderkant", dan klopt het welquote:Op zondag 28 juli 2013 00:02 schreef gelly het volgende:
Brabanders, en katholieken in het bijzonder, zijn de ondergang van Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |