Hoef je je toch niet voor te schamen? Ik heb op een rollenbank gefietstquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi Auti
Ik heb ook nog steeds niet weer gefietst
Dat heb ik zelfs niet gedaan. Ik heb alleen maar volle kratten bier van de supermarkt naar m'n huis gesjouwd en lege kratten terugquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoef je je toch niet voor te schamen? Ik heb op een rollenbank gefietst
Kun je het niet beter andersom doen ?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik zelfs niet gedaan. Ik heb alleen maar volle kratten bier van de supermarkt naar m'n huis gesjouwd en lege kratten terug
Oh ja die numberlanguagequote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:55 schreef GSbrder het volgende:
Erik zou je slaan voor dat taalidee in je GitHub, robin.
In het Esperanto natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja die numberlanguage
Hoe moet dat worden uitgesproken zodat iedereen het verstaat Robin?
Hier ook netquote:
Lees m'n post nog eens. En de kratten zijn altijd vol uiteraard, het gaat meer om de inhoud van de flesjes.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:00 schreef gelly het volgende:
De meeste mensen brengen een leeg kratje terug en nemen een volle mee. Of een rolcontainer in jouw geval.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik zelfs niet gedaan. Ik heb alleen maar volle kratten bier van de supermarkt naar m'n huis gesjouwd en lege kratten terug
Dit doet me denken aan een meisje dat Politicologie studeerde en haar beklag in NRC Carrière deed toen parlementariers in Brussel haar Esperanto-ideetje niet serieus namen.quote:
Vergeet de Friezen niet. Met hun Thialf.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:02 schreef gelly het volgende:
Brabanders, en katholieken in het bijzonder, zijn de ondergang van Nederland.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:55 schreef GSbrder het volgende:
Erik zou je slaan voor dat taalidee in je GitHub, robin.
Ja, had je geen lege kratten meer ?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees m'n post nog eens. En de kratten zijn altijd vol uiteraard, het gaat meer om de inhoud van de flesjes.
Ik last "onderkant", dan klopt het welquote:Op zondag 28 juli 2013 00:02 schreef gelly het volgende:
quote:
Geef maar toe dat dit een soort opium is waar niet meer van af is te blijven.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Lief
![]()
Maar ik ben niet "terug", ik post hier nu ff
Wat is het verschil met terug?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Lief
![]()
Maar ik ben niet "terug", ik post hier nu ff
Hoiquote:Op zondag 28 juli 2013 00:02 schreef gelly het volgende:
Een paar ferme tikken zouden op z'n plaats zijn geweest.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een meisje dat Politicologie studeerde en haar beklag in NRC Carrière deed toen parlementariers in Brussel haar Esperanto-ideetje niet serieus namen.
Zo moeilijk is dat niet, naar ik meen reeds bewezen te hebbenquote:Op zondag 28 juli 2013 00:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geef maar toe dat dit een soort opium is waar niet meer van af is te blijven.
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi![]()
*officieel nog steeds katholiek*
Er wordt groot alarm geslagen.quote:
Dat ik hier niet elke dag talloze uren zal rondhangenquote:
quote:
Tijd is relatief gelukkig.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ik hier niet elke dag talloze uren zal rondhangen![]()
Fijn he?
Dat is moeilijk te combineren met je live-journalistiek in NWS hé.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn he?
Zure erik heeft weer wat te zaniken..quote:Op zondag 28 juli 2013 00:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is moeilijk te combineren met je live-journalistiek in NWS hé.
Voor wie ?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee hoor maar is wel zo handig als het even aangepast wordt.
Ik ben blij dat je je dagelijks vermaakt, dat is niet zuur.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zure erik heeft weer wat te zaniken..
Nee. *zucht*quote:
Ik heb me tijdens m'n ban ook uitermate weten te vermaken op Geenstijl:quote:Op zondag 28 juli 2013 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn he?
Even terugbladeren. Iets met dat de droombaan niet bestaat...quote:Op zondag 28 juli 2013 00:04 schreef waht het volgende:
[..]
Een paar ferme tikken zouden op z'n plaats zijn geweest.
Engels wordt de basistaal voor cijfers.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja die numberlanguage
Hoe moet dat worden uitgesproken zodat iedereen het verstaat Robin?
Dit is het leukste topic wat er is hoor.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. *zucht*
Maar af en toe (zo'n 2x per jaar) hier posten moet kunnen he?
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb me tijdens m'n ban ook uitermate weten te vermaken op Geenstijl:
[ afbeelding ]
Ach, zo'n verwende WO miep die tot de conclusie komt dat niet iedereen op haar wacht en de praktijk wat weerbarstiger is. Whats new.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Even terugbladeren. Iets met dat de droombaan niet bestaat...
Lekker naïef, maar zo zijn we alfa's ook gewend natuurlijk.
[ afbeelding ]
Ik snap werkelijk waar niet dat het jou iets interesseert wat ik doe of niet doe. Maar goed, misschien snap je naar een hobby ofzo.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je je dagelijks vermaakt, dat is niet zuur.
Een beetje hacker spreekt binair, wat je ben je voor prutser ?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Engels wordt de basistaal voor cijfers.
Maar eigenlijk denk ik dat dit meer een hacker-culture language wordt. Alleen digitaal dus.
Esperanto zou eigenlijk wel beter zijn om de cijfers in uit te spreken. Dus eigenlijk geniet dat de voorkeur.
Schokkend.quote:"Op de universiteit had niemand me verteld over de realiteit van een echte baan: het is behoorlijk bikkelen en er horen ook saaie taken bij zoals het invullen van Excel-sheets."
Geen spreektaal dus? Of gaan we dan alles op z'n binairamerikaans uitspreken? oh-wan-wan-oh-oh-wanquote:Op zondag 28 juli 2013 00:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Engels wordt de basistaal voor cijfers.
Maar eigenlijk denk ik dat dit meer een hacker-culture language wordt. Alleen digitaal dus.
Ik zie geen argument.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Anders kan je de reeksen net zo goed afschaffen he.
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zou een universiteit natuurlijk moeten opnemen in het curriculum.quote:
Of de lucht nog vochtiger en benauwderquote:Op zondag 28 juli 2013 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het regent![]()
Hopelijk wat koeler slapen zo
Held. Wat heb je gepost?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De keiharde wereld van Brussel.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:12 schreef Webschip het volgende:
[..]
Of de lucht nog vochtiger en benauwder
Je zou studenten moeten verplichten tot hun 30e dozen te moeten vouwen op een sociale werkplaats alvoor ze los te laten op de arbeidsmarkt.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zou een universiteit natuurlijk moeten opnemen in het curriculum.
Verplichte colleges "Omgaan met de bedrijfsrealiteit en saaie taakjes."
Ze hadden net als de medestudenten van haar werkgroepje op school moeten reageren.quote:
Te weinig dozen.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Je zou studenten moeten verplichten tot hun 30e dozen te moeten vouwen op een sociale werkplaats alvoor ze los te laten op de arbeidsmarkt.
Gooi er een cursus Expectation Management bij en klaar is kees.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Was iets over die app van de PVV voor de demonstraties tegen het kabinet. Ik zei dat ie ook wel van pas zou komen bij het organiseren van de volgende Kristalnachtquote:
Ik zie je altijd zo fanatiek reageren in het nieuws van de dag. Dan krijg ik een beetje het beeld dat je zo achter je computer zit:quote:Op zondag 28 juli 2013 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar niet dat het jou iets interesseert wat ik doe of niet doe. Maar goed, misschien snap je naar een hobby ofzo.
Het is anders wel erg triest gesteld met een hoop mensen die de tools voor hun vak, bv. spreadsheets of tekstverwerkingsprogramma's gewoon niet beheersen. En dan heb ik het nog niet eens over 'moeilijkere' taken als een formule in een spreadsheet rammen of automatische paginanummering, maar gewoon echt simpele dingen zoals een opsomlijstje ofzo.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar waarom boei ik jou zo dat het je opvalt? Zal mij aan mijn reet roesten wat jij wel of niet uitvoert.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zie je altijd zo fanatiek reageren in het nieuws van de dag. Dan krijg ik een beetje het beeld dat je zo achter je computer zit:
Je bent vermakelijk, zie het als een talent.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar waarom boei ik jou zo dat het je opvalt? Zal mij aan mijn reet roesten wat jij wel of niet uitvoert.
Daarom heeft elk kantoor een excelbaasje die men lastig kan vallen met vragen daaromtrent.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is anders wel erg triest gesteld met een hoop mensen die de tools voor hun vak, bv. spreadsheets of tekstverwerkingsprogramma's gewoon niet beheersen. En dan heb ik het nog niet eens over 'moeilijkere' taken als een formule in een spreadsheet rammen of automatische paginanummering, maar gewoon echt simpele dingen zoals een opsomlijstje ofzo.
Eriksd valt op vrouwelijke probleemgevallen.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar waarom boei ik jou zo dat het je opvalt? Zal mij aan mijn reet roesten wat jij wel of niet uitvoert.
Excel is natuurlijk ook software uit het jaar kruik en een beetje onzinnig voor het maken van tabelletjes.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is anders wel erg triest gesteld met een hoop mensen die de tools voor hun vak, bv. spreadsheets of tekstverwerkingsprogramma's gewoon niet beheersen. En dan heb ik het nog niet eens over 'moeilijkere' taken als een formule in een spreadsheet rammen of automatische paginanummering, maar gewoon echt simpele dingen zoals een opsomlijstje ofzo.
Klopt. Bij de meeste opleidingen heb je dan ook één cijferidioot die al zijn formulesheets deelt en de rest van de kippetjes die er dan een vrolijke opmaak bij kliederen of een kleffe inleiding verzinnen.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Je zou studenten moeten verplichten tot hun 30e dozen te moeten vouwen op een sociale werkplaats alvoor ze los te laten op de arbeidsmarkt.
Ai! wat een keiharde afwijzing.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Excel is prima.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Excel is natuurlijk ook software uit het jaar kruik en een beetje onzinnig voor het maken van tabelletjes.
Mwa, vind het wel goed zo. Bovendien levert het geen hol op.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Het kan geen kwaad zelf te ervaren waar je je voetvolk mee opzadelt.
Met die redenering zouden studenten op stage moeten bij Foxconn.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Het kan geen kwaad zelf te ervaren waar je je voetvolk mee opzadelt.
Excel is enkel voor mensen die moderne tooling niet kennen. Gelijk een mooie schifting of je mensen serieus moet nemen of niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |