quote:Op zondag 28 juli 2013 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb me tijdens m'n ban ook uitermate weten te vermaken op Geenstijl:
[ afbeelding ]
Ach, zo'n verwende WO miep die tot de conclusie komt dat niet iedereen op haar wacht en de praktijk wat weerbarstiger is. Whats new.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Even terugbladeren. Iets met dat de droombaan niet bestaat...
Lekker naïef, maar zo zijn we alfa's ook gewend natuurlijk.
[ afbeelding ]
Ik snap werkelijk waar niet dat het jou iets interesseert wat ik doe of niet doe. Maar goed, misschien snap je naar een hobby ofzo.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je je dagelijks vermaakt, dat is niet zuur.
Een beetje hacker spreekt binair, wat je ben je voor prutser ?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Engels wordt de basistaal voor cijfers.
Maar eigenlijk denk ik dat dit meer een hacker-culture language wordt. Alleen digitaal dus.
Esperanto zou eigenlijk wel beter zijn om de cijfers in uit te spreken. Dus eigenlijk geniet dat de voorkeur.
Schokkend.quote:"Op de universiteit had niemand me verteld over de realiteit van een echte baan: het is behoorlijk bikkelen en er horen ook saaie taken bij zoals het invullen van Excel-sheets."
Geen spreektaal dus? Of gaan we dan alles op z'n binairamerikaans uitspreken? oh-wan-wan-oh-oh-wanquote:Op zondag 28 juli 2013 00:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Engels wordt de basistaal voor cijfers.
Maar eigenlijk denk ik dat dit meer een hacker-culture language wordt. Alleen digitaal dus.
Ik zie geen argument.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Anders kan je de reeksen net zo goed afschaffen he.
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zou een universiteit natuurlijk moeten opnemen in het curriculum.quote:
Of de lucht nog vochtiger en benauwderquote:Op zondag 28 juli 2013 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het regent![]()
Hopelijk wat koeler slapen zo
Held. Wat heb je gepost?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De keiharde wereld van Brussel.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:12 schreef Webschip het volgende:
[..]
Of de lucht nog vochtiger en benauwder
Je zou studenten moeten verplichten tot hun 30e dozen te moeten vouwen op een sociale werkplaats alvoor ze los te laten op de arbeidsmarkt.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zou een universiteit natuurlijk moeten opnemen in het curriculum.
Verplichte colleges "Omgaan met de bedrijfsrealiteit en saaie taakjes."
Ze hadden net als de medestudenten van haar werkgroepje op school moeten reageren.quote:
Te weinig dozen.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Je zou studenten moeten verplichten tot hun 30e dozen te moeten vouwen op een sociale werkplaats alvoor ze los te laten op de arbeidsmarkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |