Vind ik niet.quote:
Daarom de "naar mijn mening".quote:Op zondag 28 juli 2013 00:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Soms gebruikte ik ook Google Drive, maar sinds het NSA gedoe ontwijk ik Google zo veel mogelijk.
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nah, ze heeft geen bril. Heb wel respect voor dat vrouwtje.. 94 en ze doet nog heel veel zelf en naast de muziek uit haar tijd luistert ze ook gewoon moderne muziek. Pittige tante nog, vind ik knap en grappig op zo'n leeftijd.
PS Dikke flits en rappe donder hier nuquote:Bruidegom ramt boot op Hudson; bruid omgekomen
Een 35-jarige Amerikaan heeft zaterdag op de Hudson met een speedboot een schip geramd, waardoor zijn aanstaande bruid (30) om het leven kwam. Hijzelf en drie anderen raakten gewond, naar de getuige van de man wordt nog gezocht. Dat melden Amerikaanse media.
Vermoedelijk was de aanstaande bruidegom dronken, toen hij met de speedboot over de rivier bij Piermont in de Amerikaanse staat New York voer. De speedboot klapte op een boot met bouwmateriaal. Hij wordt dan ook aangeklaagd voor doodslag met een voertuig.
Bron: AD
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen....
Onjuiste titel dus. Bruid is niet omgekomen, want ze is nooit getrouwd.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Handige harry:
[..]
PS Dikke flits en rappe donder hier nu
Heb je iets te verbergen dan? De enige sensitive informatie die ik op Google Drive of Dropbox bewaar zijn data van mijn bedrijf, maar het lijkt me sterk dat ze die zouden gebruiken.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Soms gebruikte ik ook Google Drive, maar sinds het NSA gedoe ontwijk ik Google zo veel mogelijk.
Ze houden je ook in de gaten vanuit de luchtquote:Op zondag 28 juli 2013 00:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Joden hadden hun religie voor WOII ook nooit hoeven te verbergen.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je iets te verbergen dan? De enige sensitive informatie die ik op Google Drive of Dropbox bewaar zijn data van mijn bedrijf, maar het lijkt me sterk dat ze die zouden gebruiken.
Een bruid is een vrouw voordat ze gaat trouwen. Daarna is ze een echtgenote.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onjuiste titel dus. Bruid is niet omgekomen, want ze is nooit getrouwd.
Hehe. Ik denk dat je nog eens een geschiedenisboekje open moet slaan.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Joden hadden hun religie voor WOII ook nooit hoeven te verbergen.
Wat doet je denken dat er iemand is geintresseerd in jouw informatie. En dan nog, je post hier ook. Waarschijnlijk zonder proxy en versleuteling.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Elk stukje informatie kan potentieel tegen je worden gebruikt.
Ze is nu een verloofde/aanstaande. Een bruid is een vrouw pas op haar bruiloft.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:55 schreef gelly het volgende:
[..]
Een bruid is een vrouw voordat ze gaat trouwen. Daarna is ze een echtgenote.
Hmm, niet op dezelfde grote schaal?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hehe. Ik denk dat je nog eens een geschiedenisboekje open moet slaan.
Lekker belangrijkquote:Op zondag 28 juli 2013 00:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze is nu een verloofde/aanstaande. Een bruid is een vrouw pas op haar bruiloft.
Ik had alles verwacht, behalve een Godwinquote:Op zondag 28 juli 2013 00:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Elk stukje informatie kan potentieel tegen je worden gebruikt.
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze is nu een verloofde/aanstaande. Een bruid is een vrouw pas op haar bruiloft.
Er staat in het bericht niet dat het de dag zelf was maar het zou onzinnig zijn over een bruid en bruidegom te spreken als het niet zo was.quote:Een bruid is de benaming voor een vrouw op de dag dat zij in het huwelijk treedt.
Neuh, dat niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, niet op dezelfde grote schaal?
Dat weet je nooit zeker.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat doet je denken dat er iemand is geintresseerd in jouw informatie. En dan nog, je post hier ook. Waarschijnlijk zonder proxy en versleuteling.
Ze zouden 10 augustus trouwen, aldus de Amerikaanse media.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:00 schreef gelly het volgende:
[..]
[..]
Er staat in het bericht niet dat het de dag zelf was maar het zou onzinnig zijn over een bruid en bruidegom te spreken als het niet zo was.
Het zou inderdaad zomaar kunnen dat in de nabije toekomst iemand iedereen die een mangakussen heeft in ballenbakken wil opsluitenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat weet je nooit zeker.
Stel dat iemand animeliefhebbers wil executeren, dan kan hij simpelweg door een database zoeken waar ik dan in zou staan, om vervolgens iedereen op de lijst te vermoorden.
En tsja, op FOK! hebben ze alleen mijn voornaam. Daarnaast zijn websites in Nederland nog NSA-proof.
Meer dan terechtquote:Op zondag 28 juli 2013 01:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat weet je nooit zeker.
Stel dat iemand animeliefhebbers wil executeren
Het doorspitten van de logs van de DNS servers zou al voldoende zijn. Bovendien houdt je provider ook alles bij wat je doet. Als je inlogt op een proxyserver of versleuteling gebruikt ben je al verdacht genoeg om op transport gezet te worden natuurlijk. Want mocht een dergelijke macht opstaan dan is versleuteling van data verboden.quote:dan kan hij simpelweg door een database zoeken waar ik dan in zou staan, om vervolgens iedereen op de lijst te vermoorden.
En tsja, op FOK! hebben ze alleen mijn voornaam. Daarnaast zijn websites in Nederland nog NSA-proof.
Tsja, ik snap de gedachtengang helaas wel.. Een van de redenen om nooit lid te worden van een politieke partijquote:Op zondag 28 juli 2013 01:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zou inderdaad zomaar kunnen dat in de nabije toekomst iemand iedereen die een mangakussen heeft in ballenbakken wil opsluiten
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat weet je nooit zeker.
Stel dat iemand animeliefhebbers wil executeren, dan kan hij simpelweg door een database zoeken waar ik dan in zou staan, om vervolgens iedereen op de lijst te vermoorden.
Gewoon de internetverbinding van iemand anders gebruikenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:03 schreef gelly het volgende:
Het doorspitten van de logs van de DNS servers zou al voldoende zijn. Bovendien houdt je provider ook alles bij wat je doet. Als je inlogt op een proxyserver of versleuteling gebruikt ben je al verdacht genoeg om op transport gezet te worden natuurlijk. Want mocht een dergelijke macht opstaan dan is versleuteling van data verboden.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:00 schreef robin007bond het volgende:
Daarnaast zijn websites in Nederland nog NSA-proof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |