Omdat je geen tuin hebt?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar ik heb geen schuilkelder in de tuin of zo.
Tsja, dat vind ik al mbt camera's in je huisquote:Op zondag 28 juli 2013 01:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar is een beetje duur en wel erg over the top.
Och, er zijn zoveel mensen met bewakingscamera's.. voor mij was het een leuk projectje en het heeft zo zijn voordelen.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, dat vind ik al mbt camera's in je huis
Wat jij wil hoorquote:Op zondag 28 juli 2013 01:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Och, er zijn zoveel mensen met bewakingscamera's.. voor mij was het een leuk projectje en het heeft zo zijn voordelen.
Niets mis met wat veiligheidsmaatregelen. Er wordt steeds vaker ingebroken. Check het voorbeeld van de inbraak in Betyar's vakantiehuis, terwijl ze lagen te slapen. Dat zal hier niet zo snel gebeuren.quote:
Ik weet van die inbraak iddquote:Op zondag 28 juli 2013 02:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niets mis met wat veiligheidsmaatregelen. Er wordt steeds vaker ingebroken. Check het voorbeeld van de inbraak in Betyar's vakantiehuis, terwijl ze lagen te slapen. Dat zal hier niet zo snel gebeuren.
Ja, maar dat zegt verder niksquote:Op zondag 28 juli 2013 02:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb dan liever een alarmsysteem en de daders op beeld.
Hebben we ook.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:06 schreef gelly het volgende:
Je kunt beter investeren in goed hang- en sluitwerk denk ik.
quote:Op zondag 28 juli 2013 02:06 schreef gelly het volgende:
Je kunt beter investeren in goed hang- en sluitwerk denk ik.
U citeert uit het SP-partijprogramma?quote:Op zondag 28 juli 2013 02:39 schreef deadprez het volgende:
Gewoon zorgen dat het duidelijk te zien is dat er toch niets te halen valt.
Ah, u bent fascist?quote:Op zondag 28 juli 2013 02:45 schreef deadprez het volgende:
Met dat (s)linkse volk wil ik niks te maken hebben!1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op zondag 28 juli 2013 02:54 schreef deadprez het volgende:
Het tuig moet maar eens voelen.Ja opbokken, tokkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yankee go home!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |