Nou ja, het waren natuurlijk gewoon PVV tokkie posts. Laat mij op de zaterdagnacht proberen te trollen.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb de PVV niet genoemd en baseerde mijn uitspraak slechts op uw eerdere twee posts in dit topic.
Bij gebrek aan waht is dat wellicht welkom.quote:Op zondag 28 juli 2013 03:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, het waren natuurlijk gewoon PVV tokkie posts. Laat mij op de zaterdagnacht proberen te trollen.
Die is te doorzichtigquote:Op zondag 28 juli 2013 03:02 schreef deadprez het volgende:
Oh ik dacht dat friek hier de PVV troll was.
Voor de rest is het wel druilerig inderdaad.quote:Op zondag 28 juli 2013 08:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval zonnig op zijn gezicht.
Welkom terug remlofquote:
Een ban is op z'n plaats.quote:Op zondag 28 juli 2013 09:53 schreef Monolith het volgende:
Terugkomen en gelijk de reeks kapotmaken.
Het zogenoemde betyar-effect.quote:Hongarije lost leningen IMF eerder af
Hongarije zal haar leningen bij het Internationaal Monetair Fonds (IMF) deze zomer vervroegd aflossen. Dat heeft premier Viktor Orban zaterdag gezegd.
Dat meldt de The Wall Street Journal. Het gaat om 2,86 miljard euro aan leningen. De deadline voor terugbetaling is pas volgend jaar. ''Ik heb de minister van Economische Zaken gisteren opdracht gegeven de openstaande leningen bij het IMF in de loop van de zomer terug te betalen'', zei Orban tijdens een bijeenkomst in de Roemeense stad Baile Tusnad.
Bron: nu.nl
Waar denk je dat ze die aflossing mee betalen?quote:Op zondag 28 juli 2013 11:13 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat ondanks de gestolen portemonnees.
Owwwquote:Op zondag 28 juli 2013 11:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waar denk je dat ze die aflossing mee betalen?
Is dit in Marokko? Zou overal kunnen zijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:59 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kleinburgerlijke rijtjeswoning is bijna af.
Ja, dat is inderdaad Rotterdam.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dit in Marokko? Zou overal kunnen zijn.
quote:Op zondag 28 juli 2013 12:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zijn anders wel drie hele verdiepingen met grote ramen. Kom daar maar eens om in Rotterdamquote:
Ik heb al breed toegegeven op Naftali te stemmen, schoft.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
Waht stemt PVV maar durft daar niet voor uit te komen.
We worden al jaren genaaid door de politiek, waht. Alleen Wilders kan ons nog redden. Die blonde baas houdt tenminste van Nederland.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:31 schreef waht het volgende:
[..]
Ik heb al breed toegegeven op Naftali te stemmen, schoft.
Was jij zeker?quote:
Ja Friek, daar heb jij gelukkig geen last van straksquote:
Ik heb al genoeg klotebaantjes gehad met dergelijke geestdodende werkzaamheden, dus wees gerust.quote:
Wilders is te koop, dat is wel weer een voordeel.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We worden al jaren genaaid door de politiek, waht. Alleen Wilders kan ons nog redden. Die blonde baas houdt tenminste van Nederland.
Ach, ik hoop een traineeship te doen of gelijk in het onderwijs terecht te kunnen. Anders wordt het inderdaad mooi hamburgers flippen bij de McDonald's.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja Friek, daar heb jij gelukkig geen last van straks.
Succes, ik wens je veel sterkte.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, ik hoop een traineeship te doen of gelijk in het onderwijs terecht te kunnen. Anders wordt het inderdaad mooi hamburgers flippen bij de McDonald's.
Je had toch een assistentenbaantje?quote:Op zondag 28 juli 2013 12:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, ik hoop een traineeship te doen of gelijk in het onderwijs terecht te kunnen. Anders wordt het inderdaad mooi hamburgers flippen bij de McDonald's.
Goed bedrijf.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat voor traineeship denk je aanquote:Op zondag 28 juli 2013 12:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die loopt deze augustus af. In september beginnen met m'n lerarenopleiding.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je had toch een assistentenbaantje?
Ik denk niet dat BAM ook bouwt in Marokko.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had de foto niet uitvergroot. Nu zie ik het ook.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik denk niet dat BAM ook bouwt in Marokko.
quote:
Toe maar.quote:Met jouw analytische vaardigheden en messcherpe beoordelingsvermogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |