Klopt, bij mijn vorige stage zat er ook een heel traject bij die ik kon volgen, maar het werken daar beviel me niet, dus ben op zoek naar wat anders.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Logisch. Kost een bedrijf ook een hoop tijd en dus geld. Stages zijn sowieso de beste manier om aan werk te komen, ik ben bij mijn stagegevallen ook gevraagd te blijven.
Dat is waar, maar hij vroeg het echt direct aan me:quote:Op zondag 28 juli 2013 00:31 schreef gelly het volgende:
[..]
Dingen niet benoemen in een sollicitatie is niet liegen en soms beter voor je baankans.
Ik niet. Het zijn niet voor niks stagiairesquote:Op zondag 28 juli 2013 00:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt, bij mijn vorige stage zat er ook een heel traject bij die ik kon volgen, maar het werken daar beviel me niet, dus ben op zoek naar wat anders.
En uit bedrijfskundig oogpunt zijn stagiaires die gelijk vertrekken gewoon ruk natuurlijk. Dus ik snap het wel.
Weet ik nog niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is waar, maar hij vroeg het echt direct aan me:
"Wat zijn je plannen na deze opleiding?"
"Dat hangt af van mijn ervaring hier"quote:Op zondag 28 juli 2013 00:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is waar, maar hij vroeg het echt direct aan me:
"Wat zijn je plannen na deze opleiding?"
En voor een bedrijf ook een beste manier om een uitgebreide screening te doen van de capaciteiten van diegene.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Logisch. Kost een bedrijf ook een hoop tijd en dus geld. Stages zijn sowieso de beste manier om aan werk te komen, ik ben bij mijn stagegevallen ook gevraagd te blijven.
Klopt, jij bekijkt het ook vanuit een overheidsbril.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet. Het zijn niet voor niks stagiaires
quote:
Zoiets had ik eigenlijk moeten zeggen. Jammer, het leek me echt het leukste bedrijf dat ik kon vinden om te werken.quote:
Misschien waren die nog niet ingedaald bij haar lover?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed horen, hoor alleen de subwoofer wooferen. Herken de bassline ook niet. Maar ze draait wel allerlei soorten muziek. Vrouwtje wordt steeds maffer.
Laatst moest ik keihard lachen, stond ik s'avonds laat in de tuin en hoorde ik wat gerommel vanuit haar slaapkamer, zegt ze ineens; "ik kan geen klote zien!"![]()
Leer je ook weer van. Soms moet je geluk een handje helpen.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Zoiets had ik eigenlijk moeten zeggen. Jammer, het leek me echt het leukste bedrijf dat ik kon vinden om te werken.
Tsja, gebeurd is gebeurd.
Bedankt voor de wijze lessen, eriksd.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Leer je ook weer van. Soms moet je geluk een handje helpen.
Aaarrggghh, mental imagequote:Op zondag 28 juli 2013 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien waren die nog niet ingedaald bij haar lover?
Of ze wil na een blowjob de desbetreffende teelballen masseren, maar door de cumshot in haar gezicht kan ze die kloten niet meer zien.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien waren die nog niet ingedaald bij haar lover?
Jij bent zo'n prezi-fanaat?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Excel is enkel voor mensen die moderne tooling niet kennen. Gelijk een mooie schifting of je mensen serieus moet nemen of niet.
Of haar bril staat in het glas bij haar kunstgebitquote:Op zondag 28 juli 2013 00:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of ze wil na een blowjob de desbetreffende teelballen masseren, maar door de cumshot in haar gezicht kan ze die kloten niet meer zien.
Nee, ik geef zelden presentaties. Voor weergave van cijfers en tabellen gebruik ik liever een webbased oplossing. Want het doorsturen van Excel sheets als bijlage is ook niet helemaal van deze tijd.quote:
Nah, ze heeft geen bril. Heb wel respect voor dat vrouwtje.. 94 en ze doet nog heel veel zelf en naast de muziek uit haar tijd luistert ze ook gewoon moderne muziek. Pittige tante nog, vind ik knap en grappig op zo'n leeftijd.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Of haar bril staat in het glas bij haar kunstgebit
Als ik Excel gebruik, stuur ik dat niet of nauwelijks door. Naar een printer wellicht. Anders gewoon Google Drive.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, ik geef zelden presentaties. Voor weergave van cijfers en tabellen gebruik ik liever een webbased oplossing. Want het doorsturen van Excel sheets als bijlage is ook niet helemaal van deze tijd.
PowerPoint is prima, totdat presentatieleken het vol begonnen te plempen met animaties en lappen tekst.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:46 schreef gelly het volgende:
Ik vind Prezi trouwens helemaal niet vervelend, zeker t.o.v. Powerpoint of dergelijke gedrochten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |