SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
De Topics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Poll: Wie valt er te pletter?
• Nuran
• Mike
• Lorena
• Aysen
• Maxime
• Rikki
• Noud
• Nina
• Wiet
Tussenstand:
Handig om te weten (tenzij je het pas wilt weten op 2 September):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En gaat hij gewoon weer eens zijn eigen gang.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En hopelijk laat hij haar dan voelen wat zij hem heeft aangedaan![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
En laat hij zich niet commanderen door Prinses Stampvoetje, mocht zij onverhoopt nog leven.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:48 schreef Frey het volgende:
[..]
En gaat hij gewoon weer eens zijn eigen gang.![]()
Dan moet Nick ook terugkomen. Dan is Ludo zijn prinsesje kwijt en krijgt hij weer een zoon terug. Enquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En laat hij zich niet commanderen door Prinses Stampvoetje, mocht zij onverhoopt nog leven.
Nick heeft ook nog een appeltje te schillen met Maxime.![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:39 schreef AudreyParker het volgende:
[..]
Dan moet Nick ook terugkomen. Dan is Ludo zijn prinsesje kwijt en krijgt hij weer een zoon terug. En
Nick heeft ook nog een appeltje te schillen met Maxime.
Maxime krijgt de schrik van haar leven als Nick ineens voor haar neus staat.![]()
Vooral als hij zo verschijnt:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maxime krijgt de schrik van haar leven als Nick ineens voor haar neus staat.
Geweldige foto van Maxime!!!;)quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maxime krijgt de schrik van haar leven als Nick ineens voor haar neus staat.
Nick was toch verbrandt in die schuur? Misschien heeft hij een nieuw gezicht gekregen. Wie weet is hij stiekem teruggekomen naar Meerdijk. Hoorde hij van de sprong en solliciteerde hij bij dat paracentrum (wie weet is zijn nieuwe identiteit wel Leo van Wamel?) Hij wilde Maxime terugpakken. En dan mijn vaste riedeltje: een verwisseling van parachutes? Met Nina als slachtoffer;)![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:33 schreef AudreyParker het volgende:
[..]
Geweldige foto van Maxime!!!;)
Nick was toch verbrandt in die schuur? Misschien heeft hij een nieuw gezicht gekregen. Wie weet is hij stiekem teruggekomen naar Meerdijk. Hoorde hij van de sprong en solliciteerde hij bij dat paracentrum (wie weet is zijn nieuwe identiteit wel Leo van Wamel?) Hij wilde Maxime terugpakken. En dan mijn vaste riedeltje: een verwisseling van parachutes? Met Nina als slachtoffer;)Wikipediaquote:Nick heeft de explosie overleefd maar is zwaar verbrand. Hij stapt een taxi in, waar hij een nieuwe identiteit krijgt: Ronald Verkerk. Niemand in Meerdijk weet dat Nick de gasexplosie heeft overleefd. Ook Charlie is op de hoogte gesteld door de familie Sanders en denkt dat hij door de gasexplosie zou zijn overleden.Your beauty never ever scared me.![]()
Maar.. hij is toch met Charlie en Valentijn vertrokken? Ik ben echt totaal vergeten hoe hij is weggegaan.quote:![]()
Hmm ja dat zegt wiki ook ja. Beetje krom wel.. Op Nick zijn wiki staat dat Charlie niet weet dat hij nog leeft terwijl op er Charlie haar wiki staat dat ze weg is gegaan met Nick. Maar het laatste klopt inderdaad, kan me ik ook nog wel herinneren jaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:55 schreef InfinityEdge het volgende:
[..]
Maar.. hij is toch met Charlie en Valentijn vertrokken? Ik ben echt totaal vergeten hoe hij is weggegaan.Your beauty never ever scared me.![]()
Nick Sanders is inderdaad "dood" en niemand weet dat hij eigenlijk nog leeft. In eerste instantie vertrok hij samen met Charlie en Valentijn, maar hij kwam nog even terug voor het huwelijk van Ludo en Janine. Daar kwam alles uit en vervolgens vond die explosie plaats.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ben trouwens 'bang' dat Wiet de gene is die neervalt. Goeie verhaallijn voor Sjors meteenYour beauty never ever scared me.![]()
Dan zit Sjors weer zonder een familielid in de serie. Wiet is ook alleen maar teruggehaald omdat Jack vertrokken was, als hij was gebleven was Wiet echt niet teruggekeerdquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:44 schreef Amarantha het volgende:
Ben trouwens 'bang' dat Wiet de gene is die neervalt. Goeie verhaallijn voor Sjors meteen![]()
![]()
Ze heeft Lana nogquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan zit Sjors weer zonder een familielid in de serie. Wiet is ook alleen maar teruggehaald omdat Jack vertrokken was, als hij was gebleven was Wiet echt niet teruggekeerdEn Bing eens in de zoveel tijd
Your beauty never ever scared me.![]()
Lana? Is die niet inmiddels geëmigreerd naar Amerika voor d'r studie?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze heeft Lana nogEn Bing eens in de zoveel tijd
En aan Bing heeft ze ook veel; die zit alleen maar te zeiken over een kind![]()
![]()
Nee joh, Lana is nog kleinquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Lana? Is die niet inmiddels geëmigreerd naar Amerika voor d'r studie?
En aan Bing heeft ze ook veel; die zit alleen maar te zeiken over een kindVerder heeft een haat-liefdes relatie met Bing. Ene moment vinden ze elkaar geweldig, in ieder geval Sjors Bing en het andere moment willen ze elkaar de kop inslaan hihi
Weet je heel zeker dat Lana nog klein is? Aan het begin van seizoen 23 werd gezegd dat ze 4 jaar is, terwijl ze net 2 zou moeten zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee joh, Lana is nog kleinVerder heeft een haat-liefdes relatie met Bing. Ene moment vinden ze elkaar geweldig, in ieder geval Sjors Bing en het andere moment willen ze elkaar de kop inslaan hihi
Misschien dat ze komend seizoen ineens 16 is
![]()
![]()
Toen ze wegging met Sjors, 3 maand terug, toen zag ze eruit als een kleuter en nu ik dit typ bedenk ik mij dat ik toen Bing dit jaar in het ziekenhuis lag dat ze toen de kamer binnen rende en dat was sowieso wel een kleiner meisje. Maar kan er gigantisch naast zitten. Maar naar beleving zijn Bram, Lana en Nola de kleine kinderen in de serie en de rest is allemaal een stuk ouderquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Weet je heel zeker dat Lana nog klein is? Aan het begin van seizoen 23 werd gezegd dat ze 4 jaar is, terwijl ze net 2 zou moeten zijnMisschien dat ze komend seizoen ineens 16 is
Ruud Veltkamp gaat in een film spelen van meneer Nieuwenhuis.
Teun Kuileboer is om die reden toen gtst uitgeschreven. Zou het dan toch de Noudster zijn die kapot valt?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Welke aflevering was dat ook al weer?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Vooral als hij zo verschijnt:
[ afbeelding ]![]()
Als het Noud is, is dat ook niet dramatisch. Best een saaie rol, maar dat komt omdat hij met Nina is. Als hij een setje vormt met Wiet, is hij best te pruimen.![]()
Inderdaad! Waauw als Nick terug zou komen zou het wel een enorm gave plot zijn...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:26 schreef Frey het volgende:
Nick Sanders is inderdaad "dood" en niemand weet dat hij eigenlijk nog leeft. In eerste instantie vertrok hij samen met Charlie en Valentijn, maar hij kwam nog even terug voor het huwelijk van Ludo en Janine. Daar kwam alles uit en vervolgens vond die explosie plaats.![]()
![]()
Had ook gelezen dat Louis Talpe een rol gaat spelen in één of andere sinterklaasfilm!
Zou me trouwens niks verbazen als goede tijden, slechte actrice Gigi Ravelli (Lorena) morgen springlevend blijkt te zijn! Gezien de hints van deze week!![]()
Dacht aflevering 4503.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Welke aflevering was dat ook al weer?
Zouden ze daar nou ooit spijt van hebben gehad? Ik zag Teun laatst in films als De Heineken Ontvoering en Nova Zembla en die gast acteert echt geweldig.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ruud Veltkamp gaat in een film spelen van meneer Nieuwenhuis.
Teun Kuileboer is om die reden toen gtst uitgeschreven. Zou het dan toch de Noudster zijn die kapot valt?Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Teun besloot zelf weg te gaan, en omdat er nog een verhaallijn rond Job liep (met die Marco enzo) werd hij tijdelijk vervangen door Daan Roelofs. Omdat vervolgens echter Ferri en Sabine de serie uit gingen, is Teun na de opnames van die film nooit meer teruggekomen en werd de rol van Job eruit geschreven. De schrijvers zullen het zeer zeker jammer hebben gevonden, maar ik zie niet in waar ze spijt van zouden moeten hebben.![]()
Leuk om het allemaal effe te lezen.
Wat als Lorena te pletter valt en Mike de schuld krijgt ?
Volg het al tijden niet meer.![]()
Ze hebben hem ontslagen toch? Het was nooit de bedoeling dat Teun zou terugkomen geloof ik.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:39 schreef DSMichaelfan het volgende:
Teun besloot zelf weg te gaan, en omdat er nog een verhaallijn rond Job liep (met die Marco enzo) werd hij tijdelijk vervangen door Daan Roelofs. Omdat vervolgens echter Ferri en Sabine de serie uit gingen, is Teun na de opnames van die film nooit meer teruggekomen en werd de rol van Job eruit geschreven. De schrijvers zullen het zeer zeker jammer hebben gevonden, maar ik zie niet in waar ze spijt van zouden moeten hebben.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:In 2002 vertrok hij bij GTST om in de film 'Volle Maan' te kunnen spelen. Kuilboer moest kiezen tussen de soap en de film. Kuilboer was zo populair, dat de schrijvers van GTST ervan uit waren gegaan dat hij nog een lange tijd bleef en schreven rond die tijd een grote verhaallijn voor zijn personage. Zij wisten niet dat Kuilboers contract inmiddels was verlopen en dat hij overwoog om de serie te verlaten. Doordat de schrijvers al een verhaallijn voor z'n personage Job Zonneveld hadden geschreven, besloten de makers om de personage tijdelijk te recasten. Het was de bedoeling dat Kuilboer na de opnames van Volle Maan weer terug zou komen. Echter kreeg Kuilboer de rol van Olivier van Rechteren aangeboden in de serie Meiden van De Wit. Na de opnames van deze serie had Kuilboer weer oren naar GTST, maar door het feit dat zijn soapvader Rik de Jong inmiddels de serie had verlaten, zagen de makers geen toekomst meer voor Job Zonneveld en besloten hem niet terug te laten keren.![]()
Negeren ze de rol tegenwoordig dan vanwege geschil met de acteur?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lijkt me sterk aangezien ze wel vaker van acteur hebben gewisseld (bijvoorbeeld Morris en Charlie).quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Negeren ze de rol tegenwoordig dan vanwege geschil met de acteur?Land of the free. Home of the brave.![]()
Vooral die eerste was volkomen onnodig en de "vernieuwde" Morris was ook nog eens vreselijk irritant. Toen Geert Hoes werd vervangen door die Putman, was er al helemaal geen redden meer aan.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:05 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien ze wel vaker van acteur hebben gewisseld (bijvoorbeeld morris en charlie).
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:56 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Maar heet hij nou Ronald of Roland?![]()
Dan maar gewoon Nick toch!![]()
![]()
In weer een nieuwe verhaallijn dat over 8 weken wordt verspreid.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:45 schreef AudreyParker het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit seizoen eindelijk de waarheid boven tafel komt wat betreft Maxime's rol in de huwelijksproblemen van Ludo en Janine. Ludo wordt gek. Zijn zus kwijt door haar leugens en bedrog en door haar toedoen ook zijn vrouw kwijt;)![]()
Zou me niks verbazen als het inderdaad Nick is of iemand die de laatste tijd niet meegespeeld heeft.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:33 schreef AudreyParker het volgende:
[..]
Geweldige foto van Maxime!!!;)
Nick was toch verbrandt in die schuur? Misschien heeft hij een nieuw gezicht gekregen. Wie weet is hij stiekem teruggekomen naar Meerdijk. Hoorde hij van de sprong en solliciteerde hij bij dat paracentrum (wie weet is zijn nieuwe identiteit wel Leo van Wamel?) Hij wilde Maxime terugpakken. En dan mijn vaste riedeltje: een verwisseling van parachutes? Met Nina als slachtoffer;)
Was ook zo met dat gestalk van Nina. Blijkt het die Amy te zijn, die voor het moment van onthullen dat zij het is nauwelijks in beeld is geweest en waaraan nog nooit een verhaallijn toegewijd is. En iedereen maar denken dat het Mike was.
Misschien nu weer zo iets. Iedereen maar denken dat de schuldige meegespeeld heeft in de laatste uitzending, terwijl het maar zo totaal iemand anders kan zijn.![]()
Ik zie dat eigenlijk niet snel gebeuren. Of Maarten zou weer even terug moeten komen misschien. Maar dan nog, hij geloofde toen Maxime wel en Janine eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:41 schreef PG18 het volgende:
[..]
In weer een nieuwe verhaallijn dat over 8 weken wordt verspreid.![]()
Erg naïef natuurlijk. Aangezien Ludo en Maxime al meerdere keren in de clinch lagen met elkaar.![]()
Laten we het maar hier op houden:quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:56 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Maar heet hij nou Ronald of Roland?![]()
![]()
Volgens mij was Job #2 niet een tijdelijke optie, want hij was gewoon in een paar leaders te zien. Ik keek geen GTST toen, maar heb geen positieve verhalen over hem gehoord..
-_-![]()
Je had Ronah moeten doen i.p.v. Rohan daaronderquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Laten we het maar hier op houden:
[ afbeelding ]![]()
-_-![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Laat hem dan maar wegblijven.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:20 schreef HIPPExNAAM het volgende:
[..]
Je had Ronah moeten doen i.p.v. Rohan daaronder![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:33 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Nick geniet al bij de gedachte aan wat Maxime volgend seizoen zal overkomen.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 juli 2013 09:04 schreef charmed_angel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.![]()
Wat overigens heel jammer was, want Geert Hoes zelf is een heel spontane en gevatte persoon als je hem wat beter kent.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Vooral die eerste was volkomen onnodig en de "vernieuwde" Morris was ook nog eens vreselijk irritant. Toen Geert Hoes werd vervangen door die Putman, was er al helemaal geen redden meer aan.De rol die hij echter moest neerzetten was gewoon net zo labiel en onduidelijk als wat Dian #2 dus weet neer te zetten met dit tot gevolg, alleen Dian wist met Bowien uiteindelijk (op jullie woord, tenminste) íetsje minder onduidelijk te worden.
Begrijp me niet verkeerd, daarmee doel ik niet op het bitchy-aspect maar gewoon het feit dat je bij die personages niet weet wat je kan verwachten, wat echt gemeend een vorm van hulp aanbieden is en wat dus niet. In feite zie je dat vooral bij Dian #2 bij haar introductie: ze willen haar de nieuwe Martine maken, falen, en in plaats daarvan komt ze in een dubbele identiteit te hangen: bitchy en manipulatief (een écht krengetje) en tegelijk toch spraakzaam en alles. En zo was het ook met Morris #2. Dat werkte toen en nu nog steeds niet.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Teun Kuilboerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[ afbeelding ]
hij heeft wel iets van Eminem vind ik![]()
![]()
Dát vond ik nog eens een mooie casting
Had écht graag die Marco-verhaallijn met hem uitgespeeld zien worden maar helaas was daar ook weer een recast noodzakelijk.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Scherp!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:56 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Maar heet hij nou Ronald of Roland?Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
op de facebook site van gtst zie je groepfoto van de springers. 9 mensen 3 rechts 3 in de midden en 3 links. maxime zag je als eerste die zat in de midden. rikkie zag je als 2de die zat rechts daarna zag je nuran die staat op de groepsfoto links en vandaag de filmpje zie lorena en die staat in de midden. als mij theorie klopt wordt wiet of mike volgende springlevend genoemd. het zou ook betekenen dat noud of aysen valt en dood/coma gaat![]()
Morris kwam alleen maar terug om de Fischers weer aan te vullen en vervolgens bleef er totaal niks van het personage over. De meest idiote "recast" vind ik nog steeds die van Harmsen in seizoen 14. Wik was er al maanden uit en kwam geloof ik ook al redelijk dichtbij zijn rentree. De enige reden die ik kan bedenken om Harmsen er al eerder terug in te schrijven, is dat ze wilden zien hoe de kijkers zouden reageren op een andere meneer Harmsen.quote:Op zondag 28 juli 2013 10:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat overigens heel jammer was, want Geert Hoes zelf is een heel spontane en gevatte persoon als je hem wat beter kent.De rol die hij echter moest neerzetten was gewoon net zo labiel en onduidelijk als wat Dian #2 dus weet neer te zetten met dit tot gevolg, alleen Dian wist met Bowien uiteindelijk (op jullie woord, tenminste) íetsje minder onduidelijk te worden.
Begrijp me niet verkeerd, daarmee doel ik niet op het bitchy-aspect maar gewoon het feit dat je bij die personages niet weet wat je kan verwachten, wat echt gemeend een vorm van hulp aanbieden is en wat dus niet. In feite zie je dat vooral bij Dian #2 bij haar introductie: ze willen haar de nieuwe Martine maken, falen, en in plaats daarvan komt ze in een dubbele identiteit te hangen: bitchy en manipulatief (een écht krengetje) en tegelijk toch spraakzaam en alles. En zo was het ook met Morris #2. Dat werkte toen en nu nog steeds niet.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dat vind ik ook nog steeds zonde, want die gast die daarna kwam acteerde als een drol. Ook nooit meer iets van gehoord daarna.quote:Op zondag 28 juli 2013 10:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Teun Kuilboer![]()
![]()
Dát vond ik nog eens een mooie casting
Had écht graag die Marco-verhaallijn met hem uitgespeeld zien worden maar helaas was daar ook weer een recast noodzakelijk.
Credits aan PeterKelder.quote:
De recast van Harmsen was toch omdat Wik weigerde die verhaallijn te spelen? Ik dacht dat hier een keer zoiets verteld was.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Morris kwam alleen maar terug om de Fischers weer aan te vullen en vervolgens bleef er totaal niks van het personage over. De meest idiote "recast" vind ik nog steeds die van Harmsen in seizoen 14. Wik was er al maanden uit en kwam geloof ik ook al redelijk dichtbij zijn rentree. De enige reden die ik kan bedenken om Harmsen er al eerder terug in te schrijven, is dat ze wilden zien hoe de kijkers zouden reageren op een andere meneer Harmsen.
In dat opzicht is het redelijk logisch dat ze tot een tijdelijke recast besloten. Zo'n verhaallijn wordt maanden van te voren bedacht en uitgewerkt. Als de acteur in kwestie dan een paar weken voor de start van zo'n verhaallijn besluit die niet te willen spelen (om wat voor reden dan ook) is het erg lastig voor de schrijvers om zo'n verhaallijn weer ongedaan te maken, want er zijn altijd nog 2 of 3 andere personages bij betrokken en dan zitten die ook weer zonder verhaallijn.
Waarmee ik de recast van Harmsen overigens niet goed wil praten, maar in het geval van de makers begrijp ik het ook wel. Trouwens, ik heb me destijds niet echt aan Niek Prancas gestoord, ik vond het alleen vreemd dat er een andere Harmsen was![]()
![]()
Ik begreep uit de woorden van Wik dat die verhaallijn al bezig was en hij geen trek had om daar middenin te stappen. Ook vond hij die verhaallijn niks.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De recast van Harmsen was toch omdat Wik weigerde die verhaallijn te spelen? Ik dacht dat hier een keer zoiets verteld was.
In dat opzicht is het redelijk logisch dat ze tot een tijdelijke recast besloten. Zo'n verhaallijn wordt maanden van te voren bedacht en uitgewerkt. Als de acteur in kwestie dan een paar weken voor de start van zo'n verhaallijn besluit die niet te willen spelen (om wat voor reden dan ook) is het erg lastig voor de schrijvers om zo'n verhaallijn weer ongedaan te maken, want er zijn altijd nog 2 of 3 andere personages bij betrokken en dan zitten die ook weer zonder verhaallijn.
Waarmee ik de recast van Harmsen overigens niet goed wil praten, maar in het geval van de makers begrijp ik het ook wel. Trouwens, ik heb me destijds niet echt aan Niek Prancas gestoord, ik vond het alleen vreemd dat er een andere Harmsen wasJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik zag gisteren op internet dat er al weer mensen zijn geweest die de app gekraakt hebben. Door het uitlezen van de html (ofzoiets) van de app hebben ze de namen van de filmpjes van de rest van de weken kunnen achterhalen. Ik denk wel dat die namen kloppen want ze gaven ook de namen van de 2 filmpjes die vanmorgen pas vrijkwamen en die kwamen overeen.
Als iemand de namen van de filmpjes wil weten kan ik ze hier neerzetten. Maar misschien willen jullie dat wel helemaal niet weten?
Ps Sommige posters plaatsen dingen onder een balkje met spoiler. Kan dat ook via de iPad?![]()
Spoiler? Ben wel nieuwsgierig. Ook al heb ik een groot vermoedenquote:Op zondag 28 juli 2013 12:40 schreef AudreyParker het volgende:
Ik zag gisteren op internet dat er al weer mensen zijn geweest die de app gekraakt hebben. Door het uitlezen van de html (ofzoiets) van de app hebben ze de namen van de filmpjes van de rest van de weken kunnen achterhalen. Ik denk wel dat die namen kloppen want ze gaven ook de namen van de 2 filmpjes die vanmorgen pas vrijkwamen en die kwamen overeen.
Als iemand de namen van de filmpjes wil weten kan ik ze hier neerzetten. Maar misschien willen jullie dat wel helemaal niet weten?
Ps Sommige posters plaatsen dingen onder een balkje met spoiler. Kan dat ook via de iPad?Your beauty never ever scared me.![]()
dit dus, ik wil het ook wel wetenquote:Op zondag 28 juli 2013 12:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Spoiler? Ben wel nieuwsgierig. Ook al heb ik een groot vermoeden
[ spoiler] alleen dan geen spatie na het haakje en dan sluiten met [/ spoiler]
Zonder spaties
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2013 13:19:22 ]![]()
Waar op internet?quote:Op zondag 28 juli 2013 12:40 schreef AudreyParker het volgende:
Ps Sommige posters plaatsen dingen onder een balkje met spoiler. Kan dat ook via de iPad?![]()
Test spoiler;)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat denk ik nietquote:Op zondag 28 juli 2013 14:55 schreef GwaiLow het volgende:
Maar de verwachting is hier nog steeds dat Nuran zal overlijden? Of iig naar beneden zal vallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke, het lukt dus hieronder dan de namen van de filmpjes uit de app die nog moeten komen voor wie het wil weten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Even een vraagje aan de gene die de app spelen:
In week 3 zie je een filmpje van Bing bij het plaats delict (paracentrum) op 4 juli om 21.46 uur maar Bing was toch opgepakt de dag voor de sprong en de sprong was op 5 juli. Als hij om 21.46 uur bij het paracentrum was, hoe laat is hij dan opgepakt? Pas 's avonds laat of is 's middags opgepakt en 's avonds weer vrijgelaten? Ik snap dat even niet;)![]()
Bing is op vrijdag pas gearresteerd.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:21 schreef AudreyParker het volgende:
Even een vraagje aan de gene die de app spelen:
In week 3 zie je een filmpje van Bing bij het plaats delict (paracentrum) op 4 juli om 21.46 uur maar Bing was toch opgepakt de dag voor de sprong en de sprong was op 5 juli. Als hij om 21.46 uur bij het paracentrum was, hoe laat is hij dan opgepakt? Pas 's avonds laat of is 's middags opgepakt en 's avonds weer vrijgelaten? Ik snap dat even niet;)Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat denk ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
volgens mij theorie wordt volgende week bekend dat wiet of mike het overleeft heeft. en dat noud of aysen dood/coma gaat.![]()
quote:Op zondag 28 juli 2013 15:20 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie is Robert
Bedankt voor je antwoord. Dat herinner ik me dan verkeerd. Ik dacht echt dat hij donderdag al opgepakt was maar dus niet!quote:
Op dat filmpje zag je trouwens wel dat het erg druk was op de parkeerplaats bij het paracentrum dus als iemand naar binnen zou lopen en een pak aan zou trekken zou dat waarschijnlijk niet echt opvallen tussen al die andere mensen.![]()
quote:Op zondag 28 juli 2013 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
Wie is Robert
Tja, zo gaat dat. 18 Jaar in de serie gespeeld en na 5 jaar alweer vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de Wiki pagina van Robert Alberts stond inderdaad in eerste instantie dat Robert rond de zomercliffhanger terug zou komen. Op 16 juli 2013 is dat weer verwijderd (kun je zien als je de bewerkingen van de pagina terugkijkt) met als reden dat Robert niet in de zomercliffhanger te zien is geweest dus 'zal het gerucht wel niet waar geweest zijn'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 juli 2013 16:04 schreef AudreyParker het volgende:
Op de Wiki pagina van Robert Alberts stond inderdaad in eerste instantie dat Robert rond de zomercliffhanger terug zou komen. Op 16 juli 2013 is dat weer verwijderd (kun je zien als je de bewerkingen van de pagina terugkijkt) met als reden dat Robert niet in de zomercliffhanger te zien is geweest dus 'zal het gerucht wel niet waar geweest zijn'.Op Wiki wordt helaas te vaak en te veel geknoeid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op zondag 28 juli 2013 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
Wie is Robert
Wie is Leo van WamelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het klinkt als een stripfiguur.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spring instructeur Paracentrum Meerdijk en omgeving
Dank jequote:Op zondag 28 juli 2013 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spring instructeur Paracentrum Meerdijk en omgeving![]()
![]()
Ik hoop nog steeds Nina. Alleen al om het acteerwerk van Erik de Vogel dan.
En Ludo hoeft zich niet meer in te houden voor zijn prinsesje.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik hoop ook Nina. Dat Lorena dan haar hotel terugkrijgt (misschien kan ze aan de hand van de bloeduitslagen bewijzen dat ze gedrogeerd was toen ze tekende?) en dat Mike dan met Nola voorgoed vertrekt naar het buitenland ofzo. Zijn we ook gelijk van die Mike af;)quote:Op zondag 28 juli 2013 17:26 schreef Frey het volgende:
En Ludo hoeft zich niet meer in te houden voor zijn prinsesje.![]()
Aysen is het zeker niet volgens mij. In de app wordt zo de nadruk gelegd op Aysen dat ik dat eigenlijk niet verwacht ...quote:Op zondag 28 juli 2013 17:19 schreef BeyondTheGreen het volgende:
De kans op Nina/Aysen bestaat nog steeds!![]()
Ludo zal het zeker niet laten gebeuren dat Mike dan vertrekt met Nola.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:46 schreef AudreyParker het volgende:
[..]
Ik hoop ook Nina. Dat Lorena dan haar hotel terugkrijgt (misschien kan ze aan de hand van de bloeduitslagen bewijzen dat ze gedrogeerd was toen ze tekende?) en dat Mike dan met Nola voorgoed vertrekt naar het buitenland ofzo. Zijn we ook gelijk van die Mike af;)
Hoewel dat dan ook wel een mooie verhaallijn zou kunnen worden. Dat Mike de volledige voogdij zou willen hebben.![]()
Ik hoop eigenlijk helemaal niet dat ze dat terugkrijgt. De Rozenboom hoort wat mij betreft helemaal niet in haar handen te zijn, als ze zo nodig willen dat het in handen is van een vast personage laat het dan maar in handen komen van Laura. Dan heeft die tenminste nog enigszins iets te doen.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:46 schreef AudreyParker het volgende:
[..]
Ik hoop ook Nina. Dat Lorena dan haar hotel terugkrijgt (misschien kan ze aan de hand van de bloeduitslagen bewijzen dat ze gedrogeerd was toen ze tekende?) en dat Mike dan met Nola voorgoed vertrekt naar het buitenland ofzo. Zijn we ook gelijk van die Mike af;)Een heer met stijl![]()
Ik wil helemaal niet van Mike af. Ik vind hem juist tof.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:46 schreef AudreyParker het volgende:
[..]
Ik hoop ook Nina. Dat Lorena dan haar hotel terugkrijgt (misschien kan ze aan de hand van de bloeduitslagen bewijzen dat ze gedrogeerd was toen ze tekende?) en dat Mike dan met Nola voorgoed vertrekt naar het buitenland ofzo. Zijn we ook gelijk van die Mike af;)
Eens.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk helemaal niet dat ze dat terugkrijgt. De Rozenboom hoort wat mij betreft helemaal niet in haar handen te zijn, als ze zo nodig willen dat het in handen is van een vast personage laat het dan maar in handen komen van Laura. Dan heeft die tenminste nog enigszins iets te doen.
Bovendien chanteerde Lorena, Mike destijds ook. Dat ze zijn plannetje wat betreft de familie Sanders zou verraden. Als hij haar de Rozenboom niet voor een relatief laag bedrag zou verkopen.![]()
Ik ook.. Ludo en Janine die elkaar weer terugvinden..quote:Op zondag 28 juli 2013 17:26 schreef Frey het volgende:
En Ludo hoeft zich niet meer in te houden voor zijn prinsesje.
Maxime die gaat flippen en alles gaat opbiechten![]()
![]()
Nee hoor, diegene vraagt namelijk wie Robbert isquote:Op zondag 28 juli 2013 16:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Tja, zo gaat dat. 18 Jaar in de serie gespeeld en na 5 jaar alweer vergeten.![]()
![]()
Wat ik eigenlijk nooit echt begrepen heb, waarom wilt Mike Nola terug?
Omdat hij nu echt om haar geeft (terwijl hij altijd gezegd heeft dat ie alleen om geld geeft),
of enkel om de familie Sanders dwars te liggen?![]()
Moraalridder Sjors. Meer zeg ik nietquote:Op zondag 28 juli 2013 18:11 schreef PG18 het volgende:
Wat ik eigenlijk nooit echt begrepen heb, waarom wilt Mike Nola terug?
Omdat hij nu echt om haar geeft (terwijl hij altijd gezegd heeft dat ie alleen om geld geeft),
of enkel om de familie Sanders dwars te liggen?![]()
![]()
Ik heb daar eigenlijk totaal niet bij stil gestaan toen.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:09 schreef PeterKelder het volgende:
Dit was best een vreemde exit, zeker vanwege het liedje (wat de YT-user ook aangeeft)
Ik vond het toen ik de aflevering op dvd zag al een beetje vreemd, maar nu met die speculatie van de YT-user is het echt vreemdquote:Op zondag 28 juli 2013 18:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk totaal niet bij stil gestaan toen.![]()
![]()
Achja is ook zo! Bedanktquote:Op zondag 28 juli 2013 18:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Moraalridder Sjors. Meer zeg ik niet
Wat mij betreft maken ze het verhaal zo dat Sjors ook in dat vliegtuigje zat, ergens verstopt, en dat zij vervolgens te pletter valt.
Sjors en d'r gedram![]()
![]()
Ik vind het niet vreemd of ongepast en ben het ook niet met die user eens. Dat het sinterklaasfeest racistisch zou zijn was in die tijd totaal in vergetelheid geraakt. Dat is een non-discussie die helaas de laatste jaren weer oplaait.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:09 schreef PeterKelder het volgende:
Dit was best een vreemde exit, zeker vanwege het liedje (wat de YT-user ook aangeeft)Een heer met stijl![]()
Ik (een week of 2 geleden) ook niet eigenlijk!quote:Op zondag 28 juli 2013 18:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk totaal niet bij stil gestaan toen.![]()
Maar ben het wel met Bartholhoven eens. Ik vind er niets racistisch aan en bovendien zijn het gewoon kinderen die het zingen!![]()
Dat is zo'n beetje aan de overkant van mijn ouders huis opgenomenquote:Op zondag 28 juli 2013 18:09 schreef PeterKelder het volgende:
Dit was best een vreemde exit, zeker vanwege het liedje (wat de YT-user ook aangeeft)![]()
![]()
Ik snap alleen niet wat hier racistisch aan zou moeten zijn?![]()
Nee, precies. Is me toen ook totaal niet opgevallen.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:29 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik (een week of 2 geleden) ook niet eigenlijk!![]()
Maar ben het wel met Bartholhoven eens. Ik vind er niets racistisch aan en bovendien zijn het gewoon kinderen die het zingen!
Wacht, volgens mij zegt de user helemaal niet dat het Sinterklaasfeest racistisch is of zou zijn. Hij geeft alleen maar aan dat het nogal opvallend is dat die kinderen "Dag juffrouw Peters" zingen op de melodie van "Dag Sinterklaasje". De enige reden waarom de user het aankaart als "licht racistisch" is omdat het gezongen wordt tegenover een "gekleurde" vrouw, die toevallig bijna dezelfde "kleur" heeft als een zwarte Piet.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind het niet vreemd of ongepast en ben het ook niet met die user eens. Dat het sinterklaasfeest racistisch zou zijn was in die tijd totaal in vergetelheid geraakt. Dat is een non-discussie die helaas de laatste jaren weer oplaait.
Neemt niet weg dat het gebruiken van de melodie van dat liedje sowieso vrij vreemd is. Alsof de dialoogschrijver/schrijfster aan de paddo's was toen hij/zij deze scène schreefGewoon "dag" en "goede reis" roepen was niet genoeg?
Ja, of het was de regisseur van dienst die met deze geniale ingeving aan kwam zetten![]()
![]()
Doet me ook weer denken aan dat bruiloftslied van Harmsen op de melodie van "Zie de maan schijnt door de bomen".![]()
Daniël en Laura: "Vol verwachting klopt ons..."
Harmsen: "Nee! Die tekst staat er niet in."
![]()
![]()
Hoe dan ook ik zou zelf geen link leggen tussen racisme (licht of zwaar), dat liedje en Mw. Peters.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wacht, volgens mij zegt de user helemaal niet dat het Sinterklaasfeest racistisch is of zou zijn. Hij geeft alleen maar aan dat het nogal opvallend is dat die kinderen "Dag juffrouw Peters" zingen op de melodie van "Dag Sinterklaasje". De enige reden waarom de user het aankaart als "licht racistisch" is omdat het gezongen wordt tegenover een "gekleurde" vrouw, die toevallig bijna dezelfde "kleur" heeft als een zwarte Piet.In die tijd was het vrij normaal omdat te zingen als iemand wegging, ik ben zelf in dat jaar verhuisd en het is mij toen ook door mijn oude klas toegezongen. Ook zongen we het altijd als een invaljuf er voor het laatst was. Wellicht dat het anno 2013 niet zo gebruikelijk meer is, maar voor die tijd was het geenzins raar vind ik.quote:Neemt niet weg dat het gebruiken van de melodie van dat liedje sowieso vrij vreemd is. Alsof de dialoogschrijver/schrijfster aan de paddo's was toen hij/zij deze scène schreefGewoon "dag" en "goede reis" roepen was niet genoeg?
Ja, of het was de regisseur van dienst die met deze geniale ingeving aan kwam zetten
Maargoed, heel belangrijk is dit allemaal niet natuurlijk.
Een heer met stijl![]()
De video's die er zijn (en die er niet zijn):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als Nina doodgaat heeft Mike toch automatisch de volledige voogdij?quote:Op zondag 28 juli 2013 17:51 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ludo zal het zeker niet laten gebeuren dat Mike dan vertrekt met Nola.
Hoewel dat dan ook wel een mooie verhaallijn zou kunnen worden. Dat Mike de volledige voogdij zou willen hebben.![]()
Wie de Rozenboom krijgt maakt mij eigenlijk niks uit. Zolang het Mike maar niet is;)quote:Op zondag 28 juli 2013 17:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk helemaal niet dat ze dat terugkrijgt. De Rozenboom hoort wat mij betreft helemaal niet in haar handen te zijn, als ze zo nodig willen dat het in handen is van een vast personage laat het dan maar in handen komen van Laura. Dan heeft die tenminste nog enigszins iets te doen.![]()
Vind ik ook, maar in mijn geval geldt 'zolang het Lorena maar niet weer is.'quote:Op zondag 28 juli 2013 19:28 schreef AudreyParker het volgende:
[..]
Wie de Rozenboom krijgt maakt mij eigenlijk niks uit. Zolang het Mike maar niet is;)
Een heer met stijl![]()
We zijn het helemaal eens;)quote:Op zondag 28 juli 2013 18:27 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik denk dat Noud doodgaat, maar hoop op Nina.![]()
Van wat ik me kan herinneren was het in de jaren 90 inderdaad normaal om dit als basisschool klas te zingen als we van iemand afscheid namen.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe dan ook ik zou zelf geen link leggen tussen racisme (licht of zwaar), dat liedje en Mw. Peters.
[..]
In die tijd was het vrij normaal omdat te zingen als iemand wegging, ik ben zelf in dat jaar verhuisd en het is mij toen ook door mijn oude klas toegezongen. Ook zongen we het altijd als een invaljuf er voor het laatst was. Wellicht dat het anno 2013 niet zo gebruikelijk meer is, maar voor die tijd was het geenzins raar vind ik.
Maargoed, heel belangrijk is dit allemaal niet natuurlijk.
Bovendien is het veel makkelijker om een bestaand lied aan te passen dan een compleet eigen tekst en melodie te schrijven.
Waarom zou je ook. Het gaat om het gebaar![]()
![]()
Yay :-Pquote:
Ik denk gewoon nog steeds dat iemand de verkeerde parachute heeft en dat die persoon juist iemand is van wiens dood niemand zal profiteren. Nuran leeft blijkbaar nog, dus dan zou het Noud moeten zijn volgens deze theorie.
Zou wat zijn als Nina uiteindelijk de dader blijkt te zijn.![]()
![]()
Vele malen liever is zij het slachtofferquote:Op zondag 28 juli 2013 19:50 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Nina uiteindelijk de dader blijkt te zijn.![]()
![]()
quote:Op zondag 28 juli 2013 19:15 schreef GSMboy het volgende:
De video's die er zijn (en die er niet zijn):Mooie verzameling!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
Deze doet het bij mij nog niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op zondag 28 juli 2013 19:56 schreef Frey het volgende:
Deze doet het bij mij nog niet:Bij mij ook niet. Ben benieuwd wat het filmpje laat zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat absoluut, maar dit lijkt me zo'n heerlijk gevalletje van 'Goed bezig, trutquote:Op zondag 28 juli 2013 19:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vele malen liever is zij het slachtoffer'
![]()
Ik wil ze nu ook allemaal zien.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Ben benieuwd wat het filmpje laat zien
Ja, maar dan komt ze er mede dankzij Ludo vast en zeker met een lichte straf af.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:57 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dat absoluut, maar dit lijkt me zo'n heerlijk gevalletje van 'Goed bezig, trut'
In een paar opzichten is Nina als slachtoffer alleen maar voordelig:
- De weg is vrij voor Noud en Wiet
- Ludo neemt eigenhandig wraak op de dader
- Eén irritante Sanders-telg minder
- Nooit meer "GA WEG!!!!"
Toch een aantal prachtige voordelen, zou ik zeggen![]()
![]()
Haha, hetzelfde geval hierquote:![]()
Of liever: eigenlijk alleen de filmpjes waarin we zien wie er veilig landen. Dan is het tenminste duidelijk wie een minder prettige landing heeft gehad
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, hetzelfde geval hier![]()
Of liever: eigenlijk alleen de filmpjes waarin we zien wie er veilig landen. Dan is het tenminste duidelijk wie een minder prettige landing heeft gehad
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:06 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
- Geen lelijke boze ogen meer.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, maar dan komt ze er mede dankzij Ludo vast en zeker met een lichte straf af.
Toch een aantal prachtige voordelen, zou ik zeggen
Ja, die komt er vast wel mee weg. Die gaat vast het feit dat ze ooit in een inrichting gezeten heeft in de strijd gooien of iets dergelijks. (Maar tegelijkertijd wel Wiet daarop proberen neer te halen.)
![]()
Nina is ook gewoon een hypocriet verwend wichtquote:Op zondag 28 juli 2013 20:11 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
- Geen lelijke boze ogen meer.
Ja, die komt er vast wel mee weg. Die gaat vast het feit dat ze ooit in een inrichting gezeten heeft in de strijd gooien of iets dergelijks. (Maar tegelijkertijd wel Wiet daarop proberen neer te halen.)
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou het niet iemand zijn die goed bevriend is met Rik? Omdat de laatste shot met hem eindigde...
Dus dan zou het Nina niet zijn, want hij nam het op voor Mike.![]()
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:17 schreef Frey het volgende:
Ja, of met een blijvende handicap waar ze na twee weken alweer volledig van hersteld isquote:Op zondag 28 juli 2013 20:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Nina en dan gaat ze 3 maanden naar usa en komt ze gezond weer terug![]()
![]()
quote:Op zondag 28 juli 2013 19:56 schreef Frey het volgende:
Deze doet het bij mij nog niet:Ik gok dat dat een fakefilmpje is, die bij drukte getoond zal worden ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 juli 2013 15:12 schreef AudreyParker het volgende:
Oke, het lukt dus hieronder dan de namen van de filmpjes uit de app die nog moeten komen voor wie het wil weten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 juli 2013 16:04 schreef AudreyParker het volgende:
Op de Wiki pagina van Robert Alberts stond inderdaad in eerste instantie dat Robert rond de zomercliffhanger terug zou komen. Op 16 juli 2013 is dat weer verwijderd (kun je zien als je de bewerkingen van de pagina terugkijkt) met als reden dat Robert niet in de zomercliffhanger te zien is geweest dus 'zal het gerucht wel niet waar geweest zijn'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hij was verlamd door een wijnvat waar hij bekneld onder raakte, en door Roxy blind gemaakt....quote:Op zondag 28 juli 2013 20:43 schreef PG18 het volgende:
Was Ludo niet ook al eens dood?![]()
Neergeschoten door Janine.
Alles overleefd en van genezen.
Ludo is een onsterfelijke eindbaas![]()
![]()
Zit dan misschien in de familie, waardoor Nina haar val overleeft en er met een schrammetje vanaf komt.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:33 schreef GSMboy het volgende:
[..]
En hij was verlamd door een wijnvat waar hij bekneld onder raakte, en door Roxy blind gemaakt....
Alles overleefd en van genezen.
Ludo is een onsterfelijke eindbaas![]()
![]()
ze houdt alleen een blauwe plek op haar knie van de valquote:Op zondag 28 juli 2013 22:54 schreef PG18 het volgende:
[..]
Zit dan misschien in de familie, waardoor Nina haar val overleeft en er met een schrammetje vanaf komt.![]()
Waardoor ze de aandacht van iedereen nodig heeft omdat ze vindt dat ze ernstig gewond geraakt is. Maar Noud ligt gezellig met Wiet te rommelen, Lucas is te druk bezig met die ene politiehomo, Maxime probeert Janine nog steeds de grond in te boren, Ludo is te druk met het laten verdwijnen van Mike omdat hij die rechtzaak gewonnen heeft, en Nola is net even door Mike opgehaald omdat hij daar nu recht op heeft. Daarom voelt ze zich erg eenzaam, en met haar bedrijf Tasjesdief (quote:Op zondag 28 juli 2013 23:07 schreef flanken het volgende:
[..]
ze houdt alleen een blauwe plek op haar knie van de val) gaat het ook nog eens slecht vanwege de crisis. Daarom besluit ze om zelfmoord te plegen. Exit Nina.
Deze verhaallijn zal over 10 maanden uitgestrekt worden. Haar zelfmoord krijg je waarschijnlijk te zien bij zomercliffhanger 2014, al dan niet pas in september 2014.![]()
Hoe dat precies zit, weet ik niet. Zou kunnen hoor.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:27 schreef AudreyParker het volgende:
[..]
Als Nina doodgaat heeft Mike toch automatisch de volledige voogdij?
Maar mocht het daadwerkelijk Nina zijn. (Ik denk van niet, maar het mag zeker)![]()
Dan wordt Mike misschien ook wel als verdachte gezien.![]()
quote:Op zondag 28 juli 2013 23:24 schreef PG18 het volgende:
[..]
Waardoor ze de aandacht van iedereen nodig heeft omdat ze vindt dat ze ernstig gewond geraakt is. Maar Noud ligt gezellig met Wiet te rommelen, Lucas is te druk bezig met die ene politiehomo, Maxime probeert Janine nog steeds de grond in te boren, Ludo is te druk met het laten verdwijnen van Mike omdat hij die rechtzaak gewonnen heeft, en Nola is net even door Mike opgehaald omdat hij daar nu recht op heeft. Daarom voelt ze zich erg eenzaam, en met haar bedrijf Tasjesdief () gaat het ook nog eens slecht vanwege de crisis. Daarom besluit ze om zelfmoord te plegen. Exit Nina.
Deze verhaallijn zal over 10 maanden uitgestrekt worden. Haar zelfmoord krijg je waarschijnlijk te zien bij zomercliffhanger 2014, al dan niet pas in september 2014.![]()
![]()
Ik zie Nina daar al een heel seizoen op dat grasveld liggen![]()
![]()
![]()
![]()
Absoluut.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, maar dan komt ze er mede dankzij Ludo vast en zeker met een lichte straf af.
Toch een aantal prachtige voordelen, zou ik zeggen![]()
En eigenlijk is dan de rol van Maxime ook wel uitgespeeld.
Hopelijk vertrekt zij dan ook eens.![]()
![]()
Maxime had net zo lief mogen doodvallen. Maar nee hoorquote:Op zondag 28 juli 2013 23:29 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Absoluut.![]()
En eigenlijk is dan de rol van Maxime ook wel uitgespeeld.
Hopelijk vertrekt zij dan ook eens.
Een nog leukere optie: Nina, Maxime en Lucas die gezamenlijk de gesaboteerde parachute hebbenWaren we in één klap van die drie af geweest
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 juli 2013 23:24 schreef PG18 het volgende:
[..]
Waardoor ze de aandacht van iedereen nodig heeft omdat ze vindt dat ze ernstig gewond geraakt is. Maar Noud ligt gezellig met Wiet te rommelen, Lucas is te druk bezig met die ene politiehomo, Maxime probeert Janine nog steeds de grond in te boren, Ludo is te druk met het laten verdwijnen van Mike omdat hij die rechtzaak gewonnen heeft, en Nola is net even door Mike opgehaald omdat hij daar nu recht op heeft. Daarom voelt ze zich erg eenzaam, en met haar bedrijf Tasjesdief () gaat het ook nog eens slecht vanwege de crisis. Daarom besluit ze om zelfmoord te plegen. Exit Nina.
Dat tasjesdief ook ja!Echt bijna nooit zie je haar daar mee bezig. Maar volgens mij is ze daar uiterst succesvol mee.
[ Bericht 0% gewijzigd door Koosnaam op 28-07-2013 23:41:05 ]![]()
Ik had zelfs liever Maxime gehad.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maxime had net zo lief mogen doodvallen. Maar nee hoor
Een nog leukere optie: Nina, Maxime en Lucas die gezamenlijk de gesaboteerde parachute hebbenWaren we in één klap van die drie af geweest
Want (heb ik al wel vaker verteld) ben ik Nina pas echt vervelend gaan vinden sinds Maxime in de serie zit. Daarvoor had ik nog niet echt een hekel aan haar.
Maxime die Nina altijd overal gelijk in geeft. En haar tegen ouders op liet zetten, vind ik 1 van de grootste ergernissen van de afgelopen seizoenen.![]()
En wat betreft punt 2 ben ik helemaal met je eens!![]()
Alhoewel het wel erg sneu zou zijn voor met name Janine.![]()
![]()
Maar het levert vast mooie scènes op met Ludo en Janine, net zoals toen met Robert en Laura.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:39 schreef Koosnaam het volgende:
Alhoewel het wel erg sneu zou zijn voor met name Janine.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ah, okéquote:Op zondag 28 juli 2013 23:39 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik had zelfs liever Maxime gehad.
Want (heb ik al wel vaker verteld) ben ik Nina pas echt vervelend gaan vinden sinds Maxime in de serie zit. Daarvoor had ik nog niet echt een hekel aan haar.
Maxime die Nina altijd overal gelijk in geeft. En haar tegen ouders op liet zetten, vind ik 1 van de grootste ergernissen van de afgelopen seizoenen.![]()
Maxime had ook mogen sterven om wat ze onze Vlaamse Vriend heeft aangedaan. Zo jammer dat zijn geniale wraak niet lang heeft mogen duren
Ik denk dat die een groot feest zou gevenquote:En wat betreft punt 2 ben ik helemaal met je eens!![]()
Alhoewel het wel erg sneu zou zijn voor met name Janine.![]()
![]()
Ja dat wel ja!quote:Op zondag 28 juli 2013 23:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar het levert vast mooie scènes op met Ludo en Janine, net zoals toen met Robert en Laura.![]()
Hopelijk gaan ze gaan ze dan wel die kant uit ja!
Dat ze ondanks de ellendige periode die ze zullen krijgen. Wel weer bij elkaar zullen komen ja!![]()
![]()
Inderdaad ook zeker wat betreft Nick ja!quote:Op zondag 28 juli 2013 23:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, okéMaxime had ook mogen sterven om wat ze onze Vlaamse Vriend heeft aangedaan. Zo jammer dat zijn geniale wraak niet lang heeft mogen duren
[..]
Ik denk dat die een groot feest zou geven![]()
Maar die 2 hebben elkaar natuurlijk nooit gemogen. Die vijandschap vond ik al met al zeker niet een ergernis.![]()
Misschien dat Janine het uiteindelijk helemaal niet erg vind nee!![]()
![]()
Ludo en Janine komen weer bij elkaar na de dood van Nina en dat kan Maxime niet verdragen. Ze wil weer gaan stoken, maar loopt deze keer tegen de lamp. Ludo duikt in het verleden en komt in contact met Maarten Stokman. Deze overhandigt hem de bewijzen dat Maxime inderdaad overal achter zat. Ludo is woedend en alles komt weer naar boven. Hij beseft dat Maxime de ware schuldige is van alles: zijn problemen met Janine, het gedoe met Amy en Nick... Hij maakt een afspraak met Maxime en... vergeeft haar. Hij wil alles nu eindelijk laten rusten en echt als een familie doorgaan. Janine gelooft dit echter niet en ze heeft gelijk: Ludo broedt op een plan om Maxime voor eens en voor altijd kapot te maken. Hij krijgt daarbij hulp van ene Ronald Verkerk.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:45 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja dat wel ja!![]()
Hopelijk gaan ze gaan ze dan wel die kant uit ja!
Dat ze ondanks de ellendige periode die ze zullen krijgen. Wel weer bij elkaar zullen komen ja!Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Het duurt misschien nog wel even dan, maar wat mij betreft mag Nick in de 5000ste aflevering voorgoed afrekenen met Tante Heksquote:Op zondag 28 juli 2013 23:48 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad ook zeker wat betreft Nick ja!![]()
Maar die 2 hebben elkaar natuurlijk nooit gemogen. Die vijandschap vond ik al met al zeker niet een ergernis."Godzijdank, eindelijk verlost van dat kreng van een dochter, die übernicht van een zoon en een ex-schoonzus die veel lijkt op die heks van Wicked!"quote:Misschien dat Janine het uiteindelijk helemaal niet erg vind nee!![]()
![]()
Maar dan moet-ie wel een paar maanden de schijn ophouden tegenover Maxime, want pas rond de 5000ste mag hij zijn wraakplan ten uitvoer brengenquote:Op zondag 28 juli 2013 23:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Ludo en Janine komen weer bij elkaar na de dood van Nina en dat kan Maxime niet verdragen. Ze wil weer gaan stoken, maar loopt deze keer tegen de lamp. Ludo duikt in het verleden en komt in contact met Maarten Stokman. Deze overhandigt hem de bewijzen dat Maxime inderdaad overal achter zat. Ludo is woedend en alles komt weer naar boven. Hij beseft dat Maxime de ware schuldige is van alles: zijn problemen met Janine, het gedoe met Amy en Nick... Hij maakt een afspraak met Maxime en... vergeeft haar. Hij wil alles nu eindelijk laten rusten en echt als een familie doorgaan. Janine gelooft dit echter niet en ze heeft gelijk: Ludo broedt op een plan om Maxime voor eens en voor altijd kapot te maken. Hij krijgt daarbij hulp van ene Ronald Verkerk.![]()
![]()
Dan is Maxime er al lang uit en zijn er andere spannende verhaallijnen die tot een bloedstollend hoogtepunt komen.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar dan moet-ie wel een paar maanden de schijn ophouden tegenover Maxime, want pas rond de 5000ste mag hij zijn wraakplan ten uitvoer brengen
quote:Op zondag 28 juli 2013 23:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Ludo en Janine komen weer bij elkaar na de dood van Nina en dat kan Maxime niet verdragen. Ze wil weer gaan stoken, maar loopt deze keer tegen de lamp. Ludo duikt in het verleden en komt in contact met Maarten Stokman. Deze overhandigt hem de bewijzen dat Maxime inderdaad overal achter zat. Ludo is woedend en alles komt weer naar boven. Hij beseft dat Maxime de ware schuldige is van alles: zijn problemen met Janine, het gedoe met Amy en Nick... Hij maakt een afspraak met Maxime en... vergeeft haar. Hij wil alles nu eindelijk laten rusten en echt als een familie doorgaan. Janine gelooft dit echter niet en ze heeft gelijk: Ludo broedt op een plan om Maxime voor eens en voor altijd kapot te maken. Hij krijgt daarbij hulp van ene Ronald Verkerk.![]()
Als dat gebeurt ga ik dat seizoen ook op dvd kopen.![]()
![]()
Zoals?quote:Op zondag 28 juli 2013 23:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan is Maxime er al lang uit en zijn er andere spannende verhaallijnen die tot een bloedstollend hoogtepunt komen.![]()
![]()
Frey krijgt de speciale toestemming van RTL om die verhaallijn volledig op YouTube te zettenquote:Op zondag 28 juli 2013 23:55 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Als dat gebeurt ga ik dat seizoen ook op dvd ook kopen.![]()
![]()
Robert komt terug om Noud te steunen na de dood van Nina. Dennis was in het verkeerde vliegtuig gestapt en is uit schaamte weer teruggegaan naar Tokio. Robert en Laura komen door al het verdriet weer bij elkaar en kopen een nieuw huis in Meerdijk.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:52 schreef HIPPExNAAM het volgende:
Ik denk dat Noud doodgaat enRobert
terugkeert, maar Dennis niet
Marcus Sanders die de maffia Sanderc Inc. heeft binnengehaald.quote:
En gaan Ludo en Janine gezamenlijk Nola opvoeden tot een leuk personage voor de toekomst.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het duurt misschien nog wel even dan, maar wat mij betreft mag Nick in de 5000ste aflevering voorgoed afrekenen met Tante Heks
[..]
"Godzijdank, eindelijk verlost van dat kreng van een dochter, die übernicht van een zoon en een ex-schoonzus die veel lijkt op die heks van Wicked!"![]()
![]()
quote:Op zondag 28 juli 2013 23:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Dennis was in het verkeerde vliegtuig gestapt en is uit schaamte weer teruggegaan naar Tokio.![]()
De verhalen van Robert over het zakenleven in Tokio zorgen ervoor dat Jef weer verlangt naar een samenwerking met zijn broer. Hij draagt De Koning over aan Rik en start samen met Robert het nieuwe A&A.quote:Robert en Laura komen door al het verdriet weer bij elkaar en kopen een nieuw huis in Meerdijk.![]()
Eerst gaan ze naar de gemeente en veranderen haar naam in Benthequote:Op zondag 28 juli 2013 23:58 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
En gaan Ludo en Janine gezamenlijk Nola opvoeden tot een leuk personage voor de toekomst.![]()
![]()
quote:Op zondag 28 juli 2013 23:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Marcus Sanders die de maffia Sanderc Inc. heeft binnengehaald.![]()
![]()
![]()
![]()
Marcusquote:Op zondag 28 juli 2013 23:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Marcus Sanders die de maffia Sanderc Inc. heeft binnengehaald.![]()
![]()
Hugo Metsers ziet een terugkeer wel zitten en denkt nog veel met het personage te kunnen, maar de schrijvers hebben helaas nog geen interesse getoond. Het gerucht dat hij terug zou komen kwam doordat Beau Schneider erin zou komen die op de opleiding van Hugo Metsers had gezeten.quote:
Televizier![]()
![]()
Alleen zullen die verhaallijnen er nooit echt komen als dat zooitje incapabele schrijvers in Amsterdam niet ontslagen wordt. Ik zie de aarde nog eerder vierkant worden dan dat dát gebeurtquote:Op maandag 29 juli 2013 00:02 schreef Koosnaam het volgende:
Nog genoeg mooie verhaallijnen voor de toekomst!![]()
![]()
Waarschijnlijk heb je gelijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Alleen zullen die verhaallijnen er nooit echt komen als dat zooitje incapabele schrijvers in Amsterdam niet ontslagen wordt. Ik zie de aarde nog eerder vierkant worden dan dat dát gebeurt![]()
Maar we blijven hopen op betere tijden natuurlijk.![]()
![]()
Wat ze gaan vieren door een broodje en een milkshake te halen bij de Subway.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Eerst gaan ze naar de gemeente en veranderen haar naam in Benthe![]()
Seizoen 9quote:Op maandag 29 juli 2013 00:09 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je gelijk.![]()
Maar we blijven hopen op betere tijden natuurlijk.![]()
![]()
quote:Op maandag 29 juli 2013 00:09 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je gelijk.![]()
Maar we blijven hopen op betere tijden natuurlijk.
Proper kondigt de betere tijden aan.![]()
quote:![]()
![]()
quote:Op maandag 29 juli 2013 00:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Proper kondigt de betere tijden aan.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan de maag van Ludo niet verdragen.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:09 schreef PG18 het volgende:
[..]
Wat ze gaan vieren door een broodje en een milkshake te halen bij de Subway.
Marcus woont toch ook in Amerika ergens? Misschien heeft hij we samen met Stefano een bedrijf opgezet. Ze komen samen naar Meerdijk om een Nederlandse vestiging van hun bedrijf op te zetten. Marcus heeft in Amerika een nieuwe Nederlandse vrouw leren kennen, die ook ooit in Meerdijk gewoond heeft en luisterd naar de naam Suzanne Balk. Stefano is ongetwijfeld getrouwd met een vrouw wiens naam rijmt op Bowien, Janine en Yasmine. Nina is om het leven gekomen bij de parachutesprong, en na de begrafenis komen de leden van de familie Sanders bijeen in huize Sanders. Daar lopen de gemoederen hoog op: Lucas geeft Maxime de schuld van Nina's dood. Wanneer Maxime vervolgens weg rijd voor een of andere afspraak, ontploft haar auto en komt ze om het leven. Hierbij worden uiteraard flashbacks getoond van het auto-ongeluk van Ludo, Sophia en Stefano. Lucas wordt gearresteerd wegens de moord op Maxime en verdwijnt in de gevangenis. Wat niemand echter weet, is dat in werkelijkheid ene Ronald Verkerk de bom in de auto geplaatst heeft. Hij weet zich op slinkse wijze binnen te werken in het bedrijf van Marcus en Stefano, en samen gaan zij niet alleen de strijd aan met Sanders Inc., maar ook met de nieuwe Meerdijkse vestiging van een reclamebureau, onder leiding van Jef Alberts en onder toeziend oog van Robert Alberts, oprichter en tevens directeur van de vestiging in Tokio...quote:Marcus Sanders die de maffia Sanderc Inc. heeft binnengehaald.![]()
quote:Op maandag 29 juli 2013 00:18 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Marcus woont toch ook in Amerika ergens? Misschien heeft hij we samen met Stefano een bedrijf opgezet. Ze komen samen naar Meerdijk om een Nederlandse vestiging van hun bedrijf op te zetten. Marcus heeft in Amerika een nieuwe Nederlandse vrouw leren kennen, die ook ooit in Meerdijk gewoond heeft en luisterd naar de naam Suzanne Balk. Stefano is ongetwijfeld getrouwd met een vrouw wiens naam rijmt op Bowien, Janine en Yasmine. Nina is om het leven gekomen bij de parachutesprong, en na de begrafenis komen de leden van de familie Sanders bijeen in huize Sanders. Daar lopen de gemoederen hoog op: Lucas geeft Maxime de schuld van Nina's dood. Wanneer Maxime vervolgens weg rijd voor een of andere afspraak, ontploft haar auto en komt ze om het leven. Hierbij worden uiteraard flashbacks getoond van het auto-ongeluk van Ludo, Sophia en Stefano. Lucas wordt gearresteerd wegens de moord op Maxime en verdwijnt in de gevangenis. Wat niemand echter weet, is dat in werkelijkheid ene Ronald Verkerk de bom in de auto geplaatst heeft. Hij weet zich op slinkse wijze binnen te werken in het bedrijf van Marcus en Stefano, en samen gaan zij niet alleen de strijd aan met Sanders Inc., maar ook met de nieuwe Meerdijkse vestiging van een reclamebureau, onder leiding van Jef Alberts en onder toeziend oog van Robert Alberts, oprichter en tevens directeur van de vestiging in Tokio...![]()
![]()
![]()
Moet je zien hoeveel fantasie een ieder hier heeft en wat ze er dan bij GTST zelf van bakken de laatste tijd.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Eens.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind het niet vreemd of ongepast en ben het ook niet met die user eens. Dat het sinterklaasfeest racistisch zou zijn was in die tijd totaal in vergetelheid geraakt. Dat is een non-discussie die helaas de laatste jaren weer oplaait.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Alleen de schrijvers aan de paddo's? Zie dat kind dan shaken op het eind van dat fragment!quote:Op zondag 28 juli 2013 18:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het gebruiken van de melodie van dat liedje sowieso vrij vreemd is. Alsof de dialoogschrijver/schrijfster aan de paddo's was toen hij/zij deze scène schreefGewoon "dag" en "goede reis" roepen was niet genoeg?
Pffffquote:Op zondag 28 juli 2013 23:55 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Als dat gebeurt ga ik dat seizoen ook op dvd kopen.
Cola vol over m'n scherm, en bedankt hè.
Ik zit intussen bij DVD 4 van seizoen 6. Dian gaat tuinieren en oogst meteenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enter Arnie's standaard rant over de lengte van dagen: LAAT DAT VERDOMD LANGZITTENDE SCHRIJVERSENSEMBLE NOU EINDELIJK EENS OPFLIKKEREN!quote:Op maandag 29 juli 2013 00:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Alleen zullen die verhaallijnen er nooit echt komen als dat zooitje incapabele schrijvers in Amsterdam niet ontslagen wordt. Ik zie de aarde nog eerder vierkant worden dan dat dát gebeurtZe moeten met die vette zweetreten van hun eens van die stoelen af. Er werd vroeger ook wel eens flink doorgeschoven, voor hun mag dat niet anders gelden! En Rohan opgesodemieterd met een pianoklep op z'n klauwtjes erachteraan. Dan is iedere andere Nederlandse productie ook meteen beveiligd van 'troep'.
Pianoklep dichtslaan ->Bam. Bam. Bam.
* ArnieAlberts print dit uitquote:Op maandag 29 juli 2013 00:18 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Marcus woont toch ook in Amerika ergens? Misschien heeft hij we samen met Stefano een bedrijf opgezet. Ze komen samen naar Meerdijk om een Nederlandse vestiging van hun bedrijf op te zetten. Marcus heeft in Amerika een nieuwe Nederlandse vrouw leren kennen, die ook ooit in Meerdijk gewoond heeft en luisterd naar de naam Suzanne Balk. Stefano is ongetwijfeld getrouwd met een vrouw wiens naam rijmt op Bowien, Janine en Yasmine. Nina is om het leven gekomen bij de parachutesprong, en na de begrafenis komen de leden van de familie Sanders bijeen in huize Sanders. Daar lopen de gemoederen hoog op: Lucas geeft Maxime de schuld van Nina's dood. Wanneer Maxime vervolgens weg rijd voor een of andere afspraak, ontploft haar auto en komt ze om het leven. Hierbij worden uiteraard flashbacks getoond van het auto-ongeluk van Ludo, Sophia en Stefano. Lucas wordt gearresteerd wegens de moord op Maxime en verdwijnt in de gevangenis. Wat niemand echter weet, is dat in werkelijkheid ene Ronald Verkerk de bom in de auto geplaatst heeft. Hij weet zich op slinkse wijze binnen te werken in het bedrijf van Marcus en Stefano, en samen gaan zij niet alleen de strijd aan met Sanders Inc., maar ook met de nieuwe Meerdijkse vestiging van een reclamebureau, onder leiding van Jef Alberts en onder toeziend oog van Robert Alberts, oprichter en tevens directeur van de vestiging in Tokio...
* ArnieAlberts gaat met dit en een pianoklep in z'n handen richting Endemol hoofdkantoorNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Door Aysen, maar dat vindt Lucas dit keer niet erg, want hij kan dan elke dag bij zijn homovriendje Menno zijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:18 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
... Lucas wordt gearresteerd wegens de moord op Maxime en verdwijnt in de gevangenis ...![]()
![]()
Moet je wachten tot eind augustus/begin september: dat schrijversensemble is namelijk met vakantie.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Enter Arnie's standaard rant over de lengte van dagen: LAAT DAT VERDOMD LANGZITTENDE SCHRIJVERSENSEMBLE NOU EINDELIJK EENS OPFLIKKEREN!Ze moeten met die vette zweetreten van hun eens van die stoelen af. Er werd vroeger ook wel eens flink doorgeschoven, voor hun mag dat niet anders gelden! En Rohan opgesodemieterd met een pianoklep op z'n klauwtjes erachteraan. Dan is iedere andere Nederlandse productie ook meteen beveiligd van 'troep'.
Pianoklep dichtslaan ->Bam. Bam. Bam.
![]()
Absoluut.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:20 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Moet je zien hoeveel fantasie een ieder hier heeft en wat ze er dan bij GTST zelf van bakken de laatste tijd.![]()
Al hoeft Suzanne wat mij betreft niet met Marcus terug te komen. Dat komt pas later!
Namelijk als de jonge Benthe moeite heeft met de strenge opvoeding van Ludo en Janine. Aangezien Ludo haar in de toekomst graag een hoge functie in Sander Inc wil geven.
Een jonge Benthe besluit op een gegeven moment van huis weg te lopen.
Dan komt ze een jongeman tegen, genaamd Guusje. Deze neemt haar tijdelijk in zijn huis op. Maar snapt na een tijdje dat dit eigenlijk toch geen goede oplossing is. Hij besluit om zijn moeder te bellen. Zijn moeder genaamd Suzanne Balk komt met de oplossing en vind dat ze dan maar naar een opvangcentrum moet.
Als ze daar aankomen komt Suzanne een oude liefde tegen. Genaamd Daniel, die ook nog eens Daniel van de achternaam heet. Na vele oude herinneringen opgehaald te hebben. Verteld Benthe dat ze door haar opa en oma opgevoed wordt. Genaamd Ludo en Janine!
Daniel en Suzanne schrikken hier zo van, dat ze maar besluiten om haar gezamenlijk terug naar Meerdijk() terug te brengen.
In Meerdijk aan gekomen te zijn. Besluiten Daniel, Suzanne en Guusje dat ze niet meer weg willen. En kopen gezamenlijk een huis.![]()
Alleen de pianoklep?quote:Op maandag 29 juli 2013 00:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
* ArnieAlberts print dit uit
* ArnieAlberts gaat met dit en een pianoklep in z'n handen richting Endemol hoofdkantoor![]()
![]()
quote:Op maandag 29 juli 2013 00:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Pffff
Cola vol over m'n scherm, en bedankt hè.
Ik zit intussen bij DVD 4 van seizoen 6. Dian gaat tuinieren en oogst meteenGraag gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Als ze Robert recasten vermoord ik alle scriptschrijvers van GTST, zonder grap.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Robert komt terug om Noud te steunen na de dood van Nina. Dennis was in het verkeerde vliegtuig gestapt en is uit schaamte weer teruggegaan naar Tokio. Robert en Laura komen door al het verdriet weer bij elkaar en kopen een nieuw huis in Meerdijk.
Gaan ze zeker een veel jongere acteurs gebruiken die niets met Jef gemeen heeft en geen chemie heet met Jette.
Blijf het grappig vinden dat Dian in 1994 er ouder uitziet dan Dian in 2008..
-_-![]()
quote:Op maandag 29 juli 2013 00:43 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Absoluut.![]()
Al hoeft Suzanne wat mij betreft niet met Marcus terug te komen. Dat komt pas later!
Namelijk als de jonge Benthe moeite heeft met de strenge opvoeding van Ludo en Janine. Aangezien Ludo haar in de toekomst graag een hoge functie in Sander Inc wil geven.
Dan komt ze een jongeman tegen, genaamd Guusje. Deze neemt haar tijdelijk in zijn huis op. Maar snapt na een tijdje dat dit eigenlijk toch geen goede oplossing is. Hij besluit om zijn moeder te bellen. Zijn moeder genaamd Suzanne Balk komt met de oplossing en vind dat ze dan maar naar een opvangcentrum moet.
Als ze daar aankomen komt Suzanne een oude liefde tegen. Genaamd Daniel, die ook nog eens Daniel van de achternaam heet. Na vele oude herinneringen opgehaald te hebben. Verteld Benthe dat ze door haar opa en oma opgevoed wordt. Genaamd Ludo en Janine!
Daniel en Suzanne schrikken hier zo van, dat ze maar besluiten om haar gezamenlijk terug naar Meerdijk() terug te brengen.
In Meerdijk aan gekomen te zijn. Besluiten Daniel, Suzanne en Guusje dat ze niet meer weg willen. En kopen gezamenlijk een huis.![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Absoluut.![]()
In Meerdijk aan gekomen te zijn. Besluiten Daniel, Suzanne en Guusje dat ze niet meer weg willen. En kopen gezamenlijk een huis.!
-_-![]()
Helaas voor Lucas wordt Menno spontaan hetero als hij Kimberly Sanders, de dochter van Marcus, tegen het lijf loopt. Hij dumpt Lucas en begint een relatie met Kimberly.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:42 schreef PG18 het volgende:
[..]
Door Aysen, maar dat vindt Lucas dit keer niet erg, want hij kan dan elke dag bij zijn homovriendje Menno zijn.![]()
Wilbert Gieske zou graag terug willen komen als ze goede verhaallijnen voor hem hebben.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:45 schreef HIPPExNAAM het volgende:
[..]
Als ze Robert recasten vermoord ik alle scriptschrijvers van GTST, zonder grap.
Gaan ze zeker een veel jongere acteurs gebruiken die niets met Jef gemeen heeft en geen chemie heet met Jette.Wat dacht je van Wiet dan? Al vind ik dat niet zo erg.quote:Blijf het grappig vinden dat Dian in 1994 er ouder uitziet dan Dian in 2008..
Dat van Wiet verwijt ik ze ook niet, nee.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Wilbert Gieske zou graag terug willen komen als ze goede verhaallijnen voor hem hebben.
[..]
Wat dacht je van Wiet dan? Al vind ik dat niet zo erg.
Dat wijf dat Wiet eerst speelde, ik had echt een pokkehekel aan dat geforceerde accent van d'r.
-_-![]()
En jaren later blijkt dat die Julia Loderus zwanger geraakt is van Ludo. Blijkt Ludo nog weer een zoon te hebben, die Julia ditmaal Tom genoemd heeft. Uiteraard zal dan meer duidelijk worden over Tom met de spannende app "Wie is Tom?", waarbij spannende prijzen te winnen zijn, zoals Samsung mobieltjes en tablets, kortingsbonnen voor Thuisbezorgd.nl en Subway, een zak Haribo, en uiteraard een doos vol met Breakers.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Ludo en Janine komen weer bij elkaar na de dood van Nina en dat kan Maxime niet verdragen ...![]()
[..]
Absoluut.![]()
![]()
quote:Op maandag 29 juli 2013 00:54 schreef PG18 het volgende:
[..]
En jaren later blijkt dat die Julia Loderus zwanger geraakt is van Ludo. Blijkt Ludo nog weer een zoon te hebben, die Julia ditmaal Tom genoemd heeft. Uiteraard zal dan meer duidelijk worden over Tom met de spannende app "Wie is Tom?", waarbij spannende prijzen te winnen zijn, zoals Samsung mobieltjes en tablets, kortingsbonnen voor Thuisbezorgd.nl en Subway, een zak Haribo, en uiteraard een doos vol met Breakers.![]()
![]()
![]()
![]()
Ondertussen is Sil weer vrij na het uitzitten van zijn gevangenisstraf voor de moord op Ome Willem. Hij wilt Rikkie weer terug, wat hem goed af gaat. Tim z'n hersenen gaan zo achteruit dat ie Rikkie op een gegeven moment niet meer herkent en Sjoerd zit in Amerika, dus daar hebben ze ook geen last van. Echter wil Sil niet meehelpen met het opvoeden van Bram, dus besluiten ze Bram weg te doen. Sjors en Bing, die weer bij elkaar zijn, willen een kind, maar een draagmoeder is onmogelijk geworden, aangezien Aysen al het sperma van Bing vernietigd had. Toevallig is Bram op de markt gekomen, dus besluiten ze hem te nemen. Maar dan is na 3 maanden Sjoerd weer terug, maar van Bing mag hij Bram niet meer zien, omdat het nu zijn kind is. Sjoerd, Aysen en Monica bedenken samen een plan om het leven van Bing zuur te maken...
Maar dan wordt Aysen opgepakt door Menno, nadat uit z'n onderzoek is gebleken dat zij Danny vermoord heeft. Sjoerd en Monica laten Bing vervolgens met rust en starten een relatie.Lucas en Aysen komen in dezelfde cel te zitten.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:18 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..] Lucas wordt gearresteerd wegens de moord op Maxime en verdwijnt in de gevangenis [..]
[ Bericht 3% gewijzigd door PG18 op 29-07-2013 01:30:45 ]![]()
Meneer Harmsen in seizoen 8: "Ik heb alleen maar twee nichtjes en daar ben ik heel zuinig op."
Moet ik hier vanuit gaan dat Nancy dood is?
-_-![]()
Filmpje in de app
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 29 juli 2013 00:54 schreef PG18 het volgende:
[..]
En jaren later blijkt dat die Julia Loderus zwanger geraakt is van Ludo. Blijkt Ludo nog weer een zoon te hebben, die Julia ditmaal Tom genoemd heeft. Uiteraard zal dan meer duidelijk worden over Tom met de spannende app "Wie is Tom?", waarbij spannende prijzen te winnen zijn, zoals Samsung mobieltjes en tablets, kortingsbonnen voor Thuisbezorgd.nl en Subway, een zak Haribo, en uiteraard een doos vol met Breakers.![]()
![]()
De rol van Tom wordt gespeeld door een oude bekende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Serieus?quote:Op maandag 29 juli 2013 01:19 schreef HIPPExNAAM het volgende:
Meneer Harmsen in seizoen 8: "Ik heb alleen maar twee nichtjes en daar ben ik heel zuinig op."
Moet ik hier vanuit gaan dat Nancy dood is?
Trouwens, zo vreemd is het niet: Daniël vergat Jeanne na de dood van Eveline ( "Dit is de tweede vrouw die ik verloren heb!") en in Onderweg naar Morgen bleken twee Reitsema-kinderen na een half jaar al niet meer te bestaan![]()
![]()
![]()
Het mysterie van een topless Mathilde die niet op de DVD-uitgave staat neemt een nieuwe wending:Bron: Wikipediaquote:Een scène, oorspronkelijk uitgezonden op woensdag 5 november 1997, waarin Mathilde Carillo topless te zien was, is bewerkt voor de DVD-uitgave. De actrice die Mathilde gespeeld heeft, Diana Sno, wilde absoluut niet naakt te zien zijn op DVD.![]()
Denk het.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:39 schreef loezzzje het volgende:
Maar wat wil die plattegrond nou eigenlijk zeggen? Dat hun het niet gedaan kunnen hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het nieuwe filmpje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 juli 2013 12:38 schreef PeterKelder het volgende:
Het nieuwe filmpje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op maandag 29 juli 2013 12:56 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 juli 2013 12:35 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Denk het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
quote:Op maandag 29 juli 2013 12:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op maandag 29 juli 2013 13:04 schreef Frey het volgende:
[..]Dan toch liever deze man:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 juli 2013 13:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan toch liever deze man:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Binnenkort
quote:Op maandag 29 juli 2013 12:56 schreef Frey het volgende:
[..]Die ouwe brombeer welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 29 juli 2013 12:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Serieus?
Trouwens, zo vreemd is het niet: Daniël vergat Jeanne na de dood van Eveline ( "Dit is de tweede vrouw die ik verloren heb!") en in Onderweg naar Morgen bleken twee Reitsema-kinderen na een half jaar al niet meer te bestaan![]()
![]()
In seizoen 7 was Linda ook opeens vergeten dat Suzanne een hoerenverleden had en stapte zelfs bijna uit Variety daardoor. Suzanne maar blijven beschuldigen en beschuldigen dat ze het haar nooit heeft verteld, maar het zelf helemaal vergeten. In seizoen 1 wist Linda het namelijk DONDERSgoed.![]()
Ook is het best komisch dat Robert in seizoen 1 Suzanne maar als een vies prostitueetje beschouwde en vanaf seizoen 4 erg goed bevriend met haar is. Vind het overigens ook best vreemd dat Suzanne eerst bij de jongeren hoorde en vervolgens echt bij de ouderen, terwijl personages zoals Arnie, Roos, Linda en Anita jarenlang tot de jongeren behoorden. (Zeker tot seizoen 8)-_-![]()
Suzanne is inderdaad in rap tempo bij de volwassenen gaan horen. In seizoen 1 had ze nog veel contact met Arnie, Myriam en Peter, in seizoen 2 werd dat al stukken minder en in seizoen 3 hoorde meer tot de volwassenen, mede dankzij haar vriendschap en samenwerking met Daniël. En vervolgens duurde het niet lang voordat ze Suzanne Huilebalk werdquote:Op maandag 29 juli 2013 13:29 schreef HIPPExNAAM het volgende:
[..]![]()
In seizoen 7 was Linda ook opeens vergeten dat Suzanne een hoerenverleden had en stapte zelfs bijna uit Variety daardoor. Suzanne maar blijven beschuldigen en beschuldigen dat ze het haar nooit heeft verteld, maar het zelf helemaal vergeten. In seizoen 1 wist Linda het namelijk DONDERSgoed.![]()
Ook is het best komisch dat Robert in seizoen 1 Suzanne maar als een vies prostitueetje beschouwde en vanaf seizoen 4 erg goed bevriend met haar is. Vind het overigens ook best vreemd dat Suzanne eerst bij de jongeren hoorde en vervolgens echt bij de ouderen, terwijl personages zoals Arnie, Roos, Linda en Anita jarenlang tot de jongeren behoorden. (Zeker tot seizoen 8)![]()
![]()
Het zou wel tof zijn als een paar van die oudjes ineens weer Meerdijk zouden binnenwandelen, Suzan en Daniel bijvoorbeeld
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Nee dankje, of Mike moet de Rozenboom ombouwen tot verzorgingstehuis, rollator proof etc.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:41 schreef TheVulture het volgende:
Het zou wel tof zijn als een paar van die oudjes ineens weer Meerdijk zouden binnenwandelen, Suzan en Daniel bijvoorbeeldNiets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
Suzanne kon alleen maar huilen irritante rol
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wat voor plattegrond gaat t om?Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.![]()
Zij was een beetje minder erg irri zoals Nina nu.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Suzanne kon alleen maar huilen irritante rolNiets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
quote:Op zondag 28 juli 2013 09:39 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Heb net alle filmpjes/bestanden van de app opnieuw gekeken... maar denk niet dat het Nina is.
Zou Maxime dan niet meer in paniek en of huilerig zijn aan de telefoon met Jef als ze bellen na het ongeluk?![]()
quote:Op maandag 29 juli 2013 12:38 schreef PeterKelder het volgende:
Het nieuwe filmpje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik bedacht me ineens .. Als er iemand doodgaat van de vaste cast en de saboteur ook een van hen is gaan er 2 personen uit?? Aan 3 maanden flexwet heb je dan ook niks natuurlijk want daar krijg je zelfs in GTST toch wel een paar jaar voor?![]()
![]()
In de app bedoel je? Moet je even je koptelefoon inpluggen dan hoor je het wel!quote:Op maandag 29 juli 2013 18:04 schreef Kyubey het volgende:
Jammer dat ik die filmpjes niet met geluid kan bekijken.![]()
deze week wordt wiet of mike bekend gemaakt dat ze het overleeft heeft. als mijn theorie klopt gaat noud of aysen dood.![]()
geen app, screenshots?quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.![]()
ik denk zelf dat aanstaande zondag bekend wordt gemaakt dat mike het overleeft het de week erop aysen dan hou je drie personages over dat is wiet noud nina. nina wordt over 2 weken bekend dat ze het overleefd heeft en daarna wiet. noud is na beneden gevallen![]()
Ik vind het ook echt jammer hoe Suzanne was in seizoen 7 en 8, maar vanaf eind seizoen 8 draait ze in mijn ogen weer erg bij en komt al een stuk rationeler en rustiger over. Hoop dat ze in seizoen 9 ook weer de oude Suzanne zal zijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Suzanne is inderdaad in rap tempo bij de volwassenen gaan horen. In seizoen 1 had ze nog veel contact met Arnie, Myriam en Peter, in seizoen 2 werd dat al stukken minder en in seizoen 3 hoorde meer tot de volwassenen, mede dankzij haar vriendschap en samenwerking met Daniël. En vervolgens duurde het niet lang voordat ze Suzanne Huilebalk werd
-_-![]()
Hmm.. Everon Jackson Hooi doet mee aan Expeditie Robinson. Iemand enig idee of hij een tijdje uit GTST is geweest? Ik kan het me niet herinneren namelijk![]()
![]()
hij moet wegens contract 3 maanden eruitquote:Op maandag 29 juli 2013 19:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. Everon Jackson Hooi doet mee aan Expeditie Robinson. Iemand enig idee of hij een tijdje uit GTST is geweest? Ik kan het me niet herinneren namelijk![]()
Wanneer was dat dan?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:42 schreef flanken het volgende:
[..]
hij moet wegens contract 3 maanden eruit![]()
bijde cliffhanger is die opgepakt en waarschijnlijk zien we hem 3 maanden niet. rikkie en nina moeten ook voor contract 3 maanden eruitquote:![]()
Oh.. moet nog komen dusquote:Op maandag 29 juli 2013 19:45 schreef flanken het volgende:
bij
[..]
de cliffhanger is die opgepakt en waarschijnlijk zien we hem 3 maanden niet. rikkie en nina moeten ook voor contract 3 maanden eruitSnapte het al niet
![]()
![]()
Ik denk ook dat Noud is gevallen maar ik denk dat ze Mike en Aysen nog even bewaren om de spanning er in te houden. Veel mensen geloven in een zelfmoord van Aysen en Mike heeft de meeste vijanden dus die wordt ook veel gezien als slachtoffer.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:22 schreef flanken het volgende:
ik denk zelf dat aanstaande zondag bekend wordt gemaakt dat mike het overleeft het de week erop aysen dan hou je drie personages over dat is wiet noud nina. nina wordt over 2 weken bekend dat ze het overleefd heeft en daarna wiet. noud is na beneden gevallen![]()
mij viel het op dat de groepsfoto 3 groepen zijn rechts wiet rikkie mike midden nina maxime lorena en rechts noud nuran aysen. in de eerste week zie je maxime en rikkie landen. maxime als het daarna rikkie de week erop zie nuran landen. wat mij opvalt is dat maxime midden staat midden midden. rikkie staat midden rechts en nuran midden links. gisteren zagen we lorena landen en die staat toevalig midden rechts. daarom denk ik dat mike aanstaande zondag veilig (rechts rechts ) is en week daarop aysen links rechts soort wie is de mol spelquote:Op maandag 29 juli 2013 20:10 schreef AudreyParker het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Noud is gevallen maar ik denk dat ze Mike en Aysen nog even bewaren om de spanning er in te houden. Veel mensen geloven in een zelfmoord van Aysen en Mike heeft de meeste vijanden dus die wordt ook veel gezien als slachtoffer.![]()
quote:Op maandag 29 juli 2013 20:20 schreef flanken het volgende:
[..]
mij viel het op dat de groepsfoto 3 groepen zijn rechts wiet rikkie mike midden nina maxime lorena en links noud nuran aysen. in de eerste week zie je maxime en rikkie landen. maxime als het daarna rikkie de week erop zie nuran landen. wat mij opvalt is dat maxime midden staat midden midden. rikkie staat midden rechts en nuran midden links. gisteren zagen we lorena landen en die staat toevalig midden rechts. daarom denk ik dat mike aanstaande zondag veilig (rechts rechts ) is en week daarop aysen links rechts soort wie is de mol spel![]()
Ik heb gekeken en ik zie wat je bedoelt. Zo eenvoudig zal het toch niet zijn?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:20 schreef flanken het volgende:
[..]
mij viel het op dat de groepsfoto 3 groepen zijn rechts wiet rikkie mike midden nina maxime lorena en rechts noud nuran aysen. in de eerste week zie je maxime en rikkie landen. maxime als het daarna rikkie de week erop zie nuran landen. wat mij opvalt is dat maxime midden staat midden midden. rikkie staat midden rechts en nuran midden links. gisteren zagen we lorena landen en die staat toevalig midden rechts. daarom denk ik dat mike aanstaande zondag veilig (rechts rechts ) is en week daarop aysen links rechts soort wie is de mol spel![]()
Het ligt er natuurlijk aan hoelang de verhaallijn uitgerekt wordt totdat de dader opgepakt wordt.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:57 schreef AudreyParker het volgende:
Ik bedacht me ineens .. Als er iemand doodgaat van de vaste cast en de saboteur ook een van hen is gaan er 2 personen uit?? Aan 3 maanden flexwet heb je dan ook niks natuurlijk want daar krijg je zelfs in GTST toch wel een paar jaar voor?![]()
Dus de dader gaat er misschien pas eind dit jaar uit. Maar het kan natuurlijk ook Monica zijn en dan zal er verder geen 2de castlid weggaan. Morris heeft trouwens maar even gezeten toen hij Ludo neerschoot. Geen jaren weg geweest.
Wie geen flexhaak :
Noud is dacht ik al geweest. (ging toen weg om Mike)
Mike pas volgend jaar.
Lorena is dacht ik ook al eruit geweest. (Ging erfenis ophalen)
Ayse en Nuran zijn er pas vanaf januari 2012
Wiet is er pas weer.
Tim is er ook net.
Maxime is ook al eruit geweest.
Wie hebben er binnenkort een flex vakantie?
Nina? Bing? Rikkie? Lucas?
Ik denk toch dat Wiet te pletter stort. Ze is gewoon extra teruggehaald om te sterven. De twist zal wel zijn dat het niet voor haar bedoelt was maar voor Ayse of Mike. En dan kan rechercheur Menno er weer een half jaar over doen om de dader te vinden.![]()
ik denk alleen niet dat mensen een link leggen met wie is mol. ik zou het wel grappig vinden.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:02 schreef AudreyParker het volgende:
[..]
Ik heb gekeken en ik zie wat je bedoelt. Zo eenvoudig zal het toch niet zijn?![]()
lucas is volgend jaar rikkie gaat waarschijnlijk naar vs sjoerd achterna. bing is opgepakt voor mishandeling op monica waarschijnlijk 3 maanden de bak in en nina vlucht misschien naar het buitenland met nola voor mike omdat ze vermoeden heeft dat hij noud vermoord heeftquote:Op maandag 29 juli 2013 21:06 schreef Hicham. het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk aan hoelang de verhaallijn uitgerekt wordt totdat de dader opgepakt wordt.
Dus de dader gaat er misschien pas eind dit jaar uit. Maar het kan natuurlijk ook Monica zijn en dan zal er verder geen 2de castlid weggaan. Morris heeft trouwens maar even gezeten toen hij Ludo neerschoot. Geen jaren weg geweest.
Wie geen flexhaak :
Noud is dacht ik al geweest. (ging toen weg om Mike)
Mike pas volgend jaar.
Lorena is dacht ik ook al eruit geweest. (Ging erfenis ophalen)
Ayse en Nuran zijn er pas vanaf januari 2012
Wiet is er pas weer.
Tim is er ook net.
Maxime is ook al eruit geweest.
Wie hebben er binnenkort een flex vakantie?
Nina? Bing? Rikkie? Lucas?
Ik denk toch dat Wiet te pletter stort. Ze is gewoon extra teruggehaald om te sterven. De twist zal wel zijn dat het niet voor haar bedoelt was maar voor Ayse of Mike. En dan kan rechercheur Menno er weer een half jaar over doen om de dader te vinden.![]()
Ze pakken dus eerst de midden van de rijen. Maxime, Rikkie en Nuran.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:20 schreef flanken het volgende:
wat mij opvalt is dat maxime midden staat midden midden. rikkie staat midden recht
Dan dan nemen ze rechts van een rij. Eerst van rechts was Lorena.
Als de foto theorie klopt dan zijn de volgende 2 die veilig landen Mike en Ayse.
Dan blijft links over Noud, Nina en Wiet.. Tenzij de foto opstelling toeval was.
Geloof mijn de irritante prinses blijft wel in leven. Ik denk dat Noud of Wiet sterft.
Vooral van Wiet denk ik dat ze alleen terug is gekomen om te sterven.![]()
Wat was de laatste keer dat Lucas eruit ging? Ging hij toen naar zijn vader of opgenomen?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:15 schreef flanken het volgende:
[..]
lucas is volgend jaar rikkie gaat waarschijnlijk naar vs sjoerd achterna. bing is opgepakt voor mishandeling op monica waarschijnlijk 3 maanden de bak in en nina vlucht misschien naar het buitenland met nola voor mike omdat ze vermoeden heeft dat hij noud vermoord heeft
Ik kan mij dat niet meer herinneren.
Bing zit nu vast voor mishandeling. Ik denk niet dat hij hier 3 maanden voor krijgt. Daarbij krijg je straks een speurtocht na de dader dus zal hij binnenkort wel vrijkomen. Het zal gek zijn dat hij nu een flex krijgt als de speurtocht juist gaat beginnen. Het lijkt mij sterk dat hij als vermoedelijke dader 3 maanden uit beeld is. Ik geloof dat hij later dit jaar uitgaat of net nadat de dader bekend is. Eind november/december ofzo![]()
laatste keer dat lucas 3 maanden eruit ging was tijden het huwelijk van noud en nina toen werd edwin verliefd op ronquote:Op maandag 29 juli 2013 21:37 schreef Hicham. het volgende:
[..]
Wat was de laatste keer dat Lucas eruit ging? Ging hij toen naar zijn vader of opgenomen?
Ik kan mij dat niet meer herinneren.
Bing zit nu vast voor mishandeling. Ik denk niet dat hij hier 3 maanden voor krijgt. Daarbij krijg je straks een speurtocht na de dader dus zal hij binnenkort wel vrijkomen. Het zal gek zijn dat hij nu een flex krijgt als de speurtocht juist gaat beginnen. Het lijkt mij sterk dat hij als vermoedelijke dader 3 maanden uit beeld is. Ik geloof dat hij later dit jaar uitgaat of net nadat de dader bekend is. Eind november/december ofzo![]()
Ik ben ervan overtuigt dat Noud de fatale sprong heeft gemaakt
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||![]()
Ok dat was ik vergeten.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:41 schreef flanken het volgende:
[..]
laatste keer dat lucas 3 maanden eruit ging was tijden het huwelijk van noud en nina toen werd edwin verliefd op ron
Ben benieuwd na jou fototheorie. Als ze precies de volgorde volgen zoals het midden dan is Mike die volgende week veilig land. We zullen zien .![]()
![]()
5. het voorspelling: laura doet een zegje (mike)
6. het bewijs: geen kwaad bewust (aysen)
7. gebroken hart maxime wordt wakker (nina)
8.de fatale sprong noud iets vergeten (wiet dader noud slachtoffer)
dat is mij vermoeden![]()
wie denk je dat slachtoffer wordt en wie is de dader. meestal is schrijvers eentonig. ludo kan het ook zijnquote:![]()
Ik zou het inmiddels niet meer weten. Als Mike en Wiet maar leven. En Ludo is de dader vast niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:07 schreef flanken het volgende:
[..]
wie denk je dat slachtoffer wordt en wie is de dader. meestal is schrijvers eentonig. ludo kan het ook zijnJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik denk het mannetje van Ludo die het op Mike gemunt had. Maar Mile was zo slim om zijn parachute te checken en te wisselen met die van Noud.
Of Wiet als dader, maar dan zouden de parachutes van Nina en Noud zijn omgewisseld.When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||![]()
Slachtoffer is Noud. Hij had per ongeluk de parachute van Bing aangetrokken. Dader is Monica. Ik geloof niet dat er plots 2 vaste personages uit de soap verdwijnen. Monica is maar een gastrol en heel toevallig vertrok ze in de aflevering van de fatale sprong. Té toevallig.![]()
Zo slim zijn de schrijvers niet denk ik. Ik blijf erbij dat het een droom is.... Trouwens die vrijpartij van Noud en Wiet zal ook wel gevolgend hebben denk ik, misschien is Wietje wel zwanger (in soaps is het bijna altijd in 1 x raak)quote:Op maandag 29 juli 2013 23:00 schreef hplaserjet het volgende:
Slachtoffer is Noud. Hij had per ongeluk de parachute van Bing aangetrokken. Dader is Monica. Ik geloof niet dat er plots 2 vaste personages uit de soap verdwijnen. Monica is maar een gastrol en heel toevallig vertrok ze in de aflevering van de fatale sprong. Té toevallig.![]()
Als Wiet binnenkort over misselijkheid klaagt weten we het. Als vrouwen in soaps of films kotsen/misselijk zijn, dan is dat omdat ze zwanger zijn. Heeft zelden iets met een virusje te maken.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:09 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zo slim zijn de schrijvers niet denk ik. Ik blijf erbij dat het een droom is.... Trouwens die vrijpartij van Noud en Wiet zal ook wel gevolgend hebben denk ik, misschien is Wietje wel zwanger (in soaps is het bijna altijd in 1 x raak)
Daarom vraagt in het echt ook iedereen of je zwanger bent als je als vrouw zegt dat je misselijk bent.
[ Bericht 9% gewijzigd door Sick_Little_Monkey op 29-07-2013 23:49:19 ]![]()
Heb wat in de geschiedenis zitten neuzen: Recentelijk toegevoegd, om precies te zijn op 28 juli 2013 om 03:04 door Bilsuvdheijden toegevoegd. Oftewel, naar aanleiding van de informatie HIER.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:26 schreef PeterKelder het volgende:
Het mysterie van een topless Mathilde die niet op de DVD-uitgave staat neemt een nieuwe wending:
[..]
Bron: Wikipedia
Dit is geen bron. Again. Helaasch.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Het klinkt toch erg sterk en niet zo vaag als Martine/Robert die random terugkeren.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Heb wat in de geschiedenis zitten neuzen: Recentelijk toegevoegd, om precies te zijn op 28 juli 2013 om 03:04 door Bilsuvdheijden toegevoegd. Oftewel, naar aanleiding van de informatie HIER.
Dit is geen bron. Again. Helaasch.-_-![]()
Waarom klinkt dit sterk? Niets klinkt sterk zonder bron.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:52 schreef HIPPExNAAM het volgende:
[..]
Het klinkt toch erg sterk en niet zo vaag als Martine/Robert die random terugkeren.Ik had dit ook kunnen verzinnen toen het in dit topic voor het eerst ter sprake kwam.
Dat achterlijke Wikipedia-wereldje ook altijd.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Je hebt wel gelijk idd, zonder bron valt er niets te bewijzen. Misschien zouden we bij Bridge moeten informeren ernaar? Dan weten we het zeker.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarom klinkt dit sterk? Niets klinkt sterk zonder bron.Ik had dit ook kunnen verzinnen toen het in dit topic voor het eerst ter sprake kwam.
Dat achterlijke Wikipedia-wereldje ook altijd.
-_-![]()
mijn ideequote:Op maandag 29 juli 2013 21:23 schreef Hicham. het volgende:
[..]
Geloof mijn de irritante prinses blijft wel in leven. Ik denk dat Noud of Wiet sterft.
Vooral van Wiet denk ik dat ze alleen terug is gekomen om te sterven.![]()
Ik hoop dat het Wiet is. Vreselijk personage. Maar ben er een beetje bang voor.In life, every ending is a new beginning..![]()
Als Bing daadwerkelijk in de flexwet moet, zoals hier wordt beweerd... kan Aysen moeilijk het slachtoffer zijn.
Bing is dan de eerste verdachte, dus zou hij meer scene's moeten opnemen. Het lijkt me niet dat hij verdachte is, en vervolgens 3 maanden niet te zien is wegens mishandeling van de draagmoeder (ben haar naam ff kwijt).![]()
Mike is het sowieso niet:
http://www.mediacourant.nl/?p=150327
Hij wordt begin 2014 tijdelijk eruit geschreven.You can only have the sunshine after the rain..![]()
Ze zouden ook wel gek zijn als ze Mike er uit schrijven nu. Er zit nog een mooie vete aan te komen met Lorena en de familie Sanders is ook nog niet klaar met hem vanwege Nola.
Maar goed, dat zegt niets; deze schrijvers zijn kampioen in het verzinnen van een anti-climax of het plotseling afkappen van een goede verhaallijn![]()
![]()
Ja, en de verhaallijnen over kutpubers en hun kutpuberproblemen (Rikki en Tim) moeten eindeloos gerekt worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:09 schreef PeterKelder het volgende:
Ze zouden ook wel gek zijn als ze Mike er uit schrijven nu. Er zit nog een mooie vete aan te komen met Lorena en de familie Sanders is ook nog niet klaar met hem vanwege Nola.
Maar goed, dat zegt niets; deze schrijvers zijn kampioen in het verzinnen van een anti-climax of het plotseling afkappen van een goede verhaallijn
Mike dood laten gaan zou echt slecht zijn. Komt Nina en Lorena veel te goed uit.![]()
Dat dus. De verhaallijn van Sjoerd vond ik ook al eindeloos gerekt, één van de redenen dat ik ben afgehaakt. En ik kan nu al voorspellen dat Sjoerd en Rikki volgend seizoen weer bij elkaar komen, of op z'n minst een keer naar bed gaan waarbij Rikki zwanger raaktquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:27 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, en de verhaallijnen over kutpubers en hun kutpuberproblemen (Rikki en Tim) moeten eindeloos gerekt worden.
Dat, en het neemt in één keer een hoop spanning weg. Maar ja, met deze schrijvers hou ik de optie dat Mike het niet heeft overleefd nog even open.quote:Mike dood laten gaan zou echt slecht zijn. Komt Nina en Lorena veel te goed uit.![]()
Is het niet iemand anders die we nog niet kennen?
Okee, kan iemand mij even een samenvatting geven wie er nog zullen leven?![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:40 schreef GSMboy het volgende:
Okee, kan iemand mij even een samenvatting geven wie er nog zullen leven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:40 schreef GSMboy het volgende:
Okee, kan iemand mij even een samenvatting geven wie er nog zullen leven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan komt seizoen 9 op DVD, het seizoen waarin Ludo meer schittert dan ooit.quote:
Aah ja daarom weet ik niet wat er iets is hahaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan komt seizoen 9 op DVD, het seizoen waarin Ludo meer schittert dan ooit.Wel tof voor je. Heb zelf niet zoveel met de dvd's. Heb/wil je ze allemaal?
Ik wil ze kopen tot en met seizoen 15. Tot daar zitten verhaallijnen die ik nog graag terug wil zien. Maar de jaren 90 vind ik het beste, dus tot en met begin seizoen 10.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah ja daarom weet ik niet wat er iets is hahaWel tof voor je. Heb zelf niet zoveel met de dvd's. Heb/wil je ze allemaal?
Heb nu dus seizoen 1 t/m 8. En ook gezien, zonder te spoelen.
Ah tofquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik wil ze kopen tot en met seizoen 15. Tot daar zitten verhaallijnen die ik nog graag terug wil zien. Maar de jaren 90 vind ik het beste, dus tot en met begin seizoen 10.Weet eigenlijk niet meer wat ik het leukste seizoen vind. Kijk het nu 14 jaar en er zijn heel veel toffe momenten voorbij gekomen.. Maar eerste wat toch in me op komt is Martine Hafkamp, Mr. Harmsen etc.. Dat waren wel de goeie tijden. Ik begon met kijken een beetje in de tijd van tijd ven Terra, Sil enz volgens mij
Die Sjoerd verhaallijn was opzich wel goed, maar dat gedeelte dat ie dakloos was had inderdaad wel wat ingekort kunnen worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat dus. De verhaallijn van Sjoerd vond ik ook al eindeloos gerekt, één van de redenen dat ik ben afgehaakt. En ik kan nu al voorspellen dat Sjoerd en Rikki volgend seizoen weer bij elkaar komen, of op z'n minst een keer naar bed gaan waarbij Rikki zwanger raakt
[..]
Dat, en het neemt in één keer een hoop spanning weg. Maar ja, met deze schrijvers hou ik de optie dat Mike het niet heeft overleefd nog even open.
Ben wel blij dat ze hem niet aan de drugs ten onder hebben laten gaan. Vind Sjoerd een tof personage.
En ja, dat ie terugkomt bij Rikki had ik inderdaad ook al lang voorspelt. Sowieso typisch Rikki om van de ene gozer naar de andere te rennen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:11 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Een dode Aysen zou qua verhaallijn nog wel logisch zijn... zij heeft al haar streken wel geleverd en de waarheid over Danny is ook al aan het licht... de rest heeft nog allemaal wel een los eindje waar ze mee verder kunnenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Rik in aflevering 1520, mei 1998:
"Ik, Mickey en Anita samen aan de ontbijttafel terwijl wij de kleine Rikki een hapje geven."![]()
-_-![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:53 schreef HIPPExNAAM het volgende:
Rik in aflevering 1520, mei 1998:
"Ik, Mickey en Anita samen aan de ontbijttafel terwijl wij de kleine Rikki een hapje geven."![]()
![]()
De schrijvers hebben die naam dus onthouden![]()
![]()
Ja, die wel..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
De schrijvers hebben die naam dus onthouden
Als je tegenwoordig "Robert Alberts" tegen ze zou zeggen, zouden ze misschien denken aan een achternichtje van Lorena.
-_-![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:04 schreef HIPPExNAAM het volgende:
[..]
Ja, die wel..
Als je tegenwoordig "Robert Alberts" tegen ze zou zeggen, zouden ze misschien denken aan een achternichtje van Lorena.![]()
"Robert...? Mijn naam is Rohan, hoor!
... Of heet ik nou Ronnard...?"![]()
WanneerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik hoorde net dat ze het vanavond bij Boulevard over de castfoto gaan hebben. Ben benieuwd, al verwacht ik niet dat ze nuttige info over de springers gaan geven. Maar wie weet valt ons nog iets op....![]()
Enorm flauw als dat werkelijk zo zal zijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:09 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zo slim zijn de schrijvers niet denk ik. Ik blijf erbij dat het een droom is....De waarheid is toch nog niet aan het licht? Aysen heeft dacht ik enkel een ander verhaal verteld aan Nuran wat nog steeds niet 100% waar was. En verder weet nog niemand het.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:32 schreef TheVulture het volgende:
Een dode Aysen zou qua verhaallijn nog wel logisch zijn... zij heeft al haar streken wel geleverd en de waarheid over Danny is ook al aan het licht... de rest heeft nog allemaal wel een los eindje waar ze mee verder kunnen
De manier waarop Danny weer aangehaald werd vond ik nogal ergerlijk. Maandenlang gaat het daar niet meer over, en opeens 3 afleveringen achter elkaar weer wel.![]()
![]()
Nieuwe castfoto !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:38 schreef majahoi het volgende:
Nieuwe castfoto !Doet me denken aan de castfoto van ONM seizoen 16. Wel een pluspunt datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:38 schreef majahoi het volgende:
Nieuwe castfoto !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:51 schreef Frey het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:51 schreef Frey het volgende:
[..][spoiler]Op de castfoto van seizoen 15 stond ook iedereen, ondanks dat Benjamin toch echt dood was en zowel Milan als Morris 2 binnen enkele weken de serie uitgingen. Misschien dat er weer iemand als geest gaat ronddwalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[spoiler]
Verder wel een hele mooie foto! Ook leuk dat de familie's etc. bij elkaar staan![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:55 schreef Frey het volgende:
Ik dacht juist dat ze realistischer wilden zijn?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:58 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
[spoiler]Op de castfoto van seizoen 15 stond ook iedereen, ondanks dat Benjamin toch echt dood was en zowel Milan als Morris 2 binnen enkele weken de serie uitgingen. Misschien dat er weer iemand als geest gaat ronddwalen[spoiler]
Verder wel een hele mooie foto! Ook leuk dat de familie's etc. bij elkaar staan
Bij de vorige castfoto's stonden de families ook redelijk bij elkaar toch? Bij die van seizoen 21 in elk geval wel![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: