Dan komt seizoen 9 op DVD, het seizoen waarin Ludo meer schittert dan ooit.quote:
Aah ja daarom weet ik niet wat er iets is hahaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan komt seizoen 9 op DVD, het seizoen waarin Ludo meer schittert dan ooit.
Ik wil ze kopen tot en met seizoen 15. Tot daar zitten verhaallijnen die ik nog graag terug wil zien. Maar de jaren 90 vind ik het beste, dus tot en met begin seizoen 10.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah ja daarom weet ik niet wat er iets is hahaWel tof voor je. Heb zelf niet zoveel met de dvd's. Heb/wil je ze allemaal?
Ah tofquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik wil ze kopen tot en met seizoen 15. Tot daar zitten verhaallijnen die ik nog graag terug wil zien. Maar de jaren 90 vind ik het beste, dus tot en met begin seizoen 10.
Die Sjoerd verhaallijn was opzich wel goed, maar dat gedeelte dat ie dakloos was had inderdaad wel wat ingekort kunnen worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat dus. De verhaallijn van Sjoerd vond ik ook al eindeloos gerekt, één van de redenen dat ik ben afgehaakt. En ik kan nu al voorspellen dat Sjoerd en Rikki volgend seizoen weer bij elkaar komen, of op z'n minst een keer naar bed gaan waarbij Rikki zwanger raakt
[..]
Dat, en het neemt in één keer een hoop spanning weg. Maar ja, met deze schrijvers hou ik de optie dat Mike het niet heeft overleefd nog even open.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:11 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:53 schreef HIPPExNAAM het volgende:
Rik in aflevering 1520, mei 1998:
"Ik, Mickey en Anita samen aan de ontbijttafel terwijl wij de kleine Rikki een hapje geven."![]()
Ja, die wel..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
De schrijvers hebben die naam dus onthouden
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:04 schreef HIPPExNAAM het volgende:
[..]
Ja, die wel..
Als je tegenwoordig "Robert Alberts" tegen ze zou zeggen, zouden ze misschien denken aan een achternichtje van Lorena.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Enorm flauw als dat werkelijk zo zal zijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:09 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zo slim zijn de schrijvers niet denk ik. Ik blijf erbij dat het een droom is....
De waarheid is toch nog niet aan het licht? Aysen heeft dacht ik enkel een ander verhaal verteld aan Nuran wat nog steeds niet 100% waar was. En verder weet nog niemand het.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:32 schreef TheVulture het volgende:
Een dode Aysen zou qua verhaallijn nog wel logisch zijn... zij heeft al haar streken wel geleverd en de waarheid over Danny is ook al aan het licht... de rest heeft nog allemaal wel een los eindje waar ze mee verder kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:38 schreef majahoi het volgende:
Nieuwe castfoto !Doet me denken aan de castfoto van ONM seizoen 16. Wel een pluspunt datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:38 schreef majahoi het volgende:
Nieuwe castfoto !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:51 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:51 schreef Frey het volgende:
[..][spoiler]Op de castfoto van seizoen 15 stond ook iedereen, ondanks dat Benjamin toch echt dood was en zowel Milan als Morris 2 binnen enkele weken de serie uitgingen. Misschien dat er weer iemand als geest gaat ronddwalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[spoiler]
Verder wel een hele mooie foto! Ook leuk dat de familie's etc. bij elkaar staan
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:55 schreef Frey het volgende:
Ik dacht juist dat ze realistischer wilden zijn?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:58 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
[spoiler]Op de castfoto van seizoen 15 stond ook iedereen, ondanks dat Benjamin toch echt dood was en zowel Milan als Morris 2 binnen enkele weken de serie uitgingen. Misschien dat er weer iemand als geest gaat ronddwalen[spoiler]
Verder wel een hele mooie foto! Ook leuk dat de familie's etc. bij elkaar staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |