Ok dat was ik vergeten.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:41 schreef flanken het volgende:
[..]
laatste keer dat lucas 3 maanden eruit ging was tijden het huwelijk van noud en nina toen werd edwin verliefd op ron
wie denk je dat slachtoffer wordt en wie is de dader. meestal is schrijvers eentonig. ludo kan het ook zijnquote:
Ik zou het inmiddels niet meer weten. Als Mike en Wiet maar leven. En Ludo is de dader vast niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:07 schreef flanken het volgende:
[..]
wie denk je dat slachtoffer wordt en wie is de dader. meestal is schrijvers eentonig. ludo kan het ook zijn
Zo slim zijn de schrijvers niet denk ik. Ik blijf erbij dat het een droom is.... Trouwens die vrijpartij van Noud en Wiet zal ook wel gevolgend hebben denk ik, misschien is Wietje wel zwanger (in soaps is het bijna altijd in 1 x raak)quote:Op maandag 29 juli 2013 23:00 schreef hplaserjet het volgende:
Slachtoffer is Noud. Hij had per ongeluk de parachute van Bing aangetrokken. Dader is Monica. Ik geloof niet dat er plots 2 vaste personages uit de soap verdwijnen. Monica is maar een gastrol en heel toevallig vertrok ze in de aflevering van de fatale sprong. Té toevallig.
Als Wiet binnenkort over misselijkheid klaagt weten we het. Als vrouwen in soaps of films kotsen/misselijk zijn, dan is dat omdat ze zwanger zijn. Heeft zelden iets met een virusje te maken.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:09 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zo slim zijn de schrijvers niet denk ik. Ik blijf erbij dat het een droom is.... Trouwens die vrijpartij van Noud en Wiet zal ook wel gevolgend hebben denk ik, misschien is Wietje wel zwanger (in soaps is het bijna altijd in 1 x raak)
Heb wat in de geschiedenis zitten neuzen: Recentelijk toegevoegd, om precies te zijn op 28 juli 2013 om 03:04 door Bilsuvdheijden toegevoegd. Oftewel, naar aanleiding van de informatie HIER.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:26 schreef PeterKelder het volgende:
Het mysterie van een topless Mathilde die niet op de DVD-uitgave staat neemt een nieuwe wending:
[..]
Bron: Wikipedia
Het klinkt toch erg sterk en niet zo vaag als Martine/Robert die random terugkeren.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Heb wat in de geschiedenis zitten neuzen: Recentelijk toegevoegd, om precies te zijn op 28 juli 2013 om 03:04 door Bilsuvdheijden toegevoegd. Oftewel, naar aanleiding van de informatie HIER.
Dit is geen bron. Again. Helaasch.
Waarom klinkt dit sterk? Niets klinkt sterk zonder bron.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:52 schreef HIPPExNAAM het volgende:
[..]
Het klinkt toch erg sterk en niet zo vaag als Martine/Robert die random terugkeren.
Je hebt wel gelijk idd, zonder bron valt er niets te bewijzen. Misschien zouden we bij Bridge moeten informeren ernaar? Dan weten we het zeker.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarom klinkt dit sterk? Niets klinkt sterk zonder bron.Ik had dit ook kunnen verzinnen toen het in dit topic voor het eerst ter sprake kwam.
Dat achterlijke Wikipedia-wereldje ook altijd.
mijn ideequote:Op maandag 29 juli 2013 21:23 schreef Hicham. het volgende:
[..]
Geloof mijn de irritante prinses blijft wel in leven. Ik denk dat Noud of Wiet sterft.
Vooral van Wiet denk ik dat ze alleen terug is gekomen om te sterven.
Ja, en de verhaallijnen over kutpubers en hun kutpuberproblemen (Rikki en Tim) moeten eindeloos gerekt worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:09 schreef PeterKelder het volgende:
Ze zouden ook wel gek zijn als ze Mike er uit schrijven nu. Er zit nog een mooie vete aan te komen met Lorena en de familie Sanders is ook nog niet klaar met hem vanwege Nola.
Maar goed, dat zegt niets; deze schrijvers zijn kampioen in het verzinnen van een anti-climax of het plotseling afkappen van een goede verhaallijn
Dat dus. De verhaallijn van Sjoerd vond ik ook al eindeloos gerekt, één van de redenen dat ik ben afgehaakt. En ik kan nu al voorspellen dat Sjoerd en Rikki volgend seizoen weer bij elkaar komen, of op z'n minst een keer naar bed gaan waarbij Rikki zwanger raaktquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:27 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, en de verhaallijnen over kutpubers en hun kutpuberproblemen (Rikki en Tim) moeten eindeloos gerekt worden.
Dat, en het neemt in één keer een hoop spanning weg. Maar ja, met deze schrijvers hou ik de optie dat Mike het niet heeft overleefd nog even open.quote:Mike dood laten gaan zou echt slecht zijn. Komt Nina en Lorena veel te goed uit.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:40 schreef GSMboy het volgende:
Is het niet iemand anders die we nog niet kennen?
Okee, kan iemand mij even een samenvatting geven wie er nog zullen leven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:40 schreef GSMboy het volgende:
Is het niet iemand anders die we nog niet kennen?
Okee, kan iemand mij even een samenvatting geven wie er nog zullen leven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |