SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
De Topics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Poll: Wie valt er te pletter?
• Nuran
• Mike
• Lorena
• Aysen
• Maxime
• Rikki
• Noud
• Nina
• Wiet
Tussenstand:
Handig om te weten (tenzij je het pas wilt weten op 2 September):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En gaat hij gewoon weer eens zijn eigen gang.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En hopelijk laat hij haar dan voelen wat zij hem heeft aangedaan![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
En laat hij zich niet commanderen door Prinses Stampvoetje, mocht zij onverhoopt nog leven.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:48 schreef Frey het volgende:
[..]
En gaat hij gewoon weer eens zijn eigen gang.![]()
Dan moet Nick ook terugkomen. Dan is Ludo zijn prinsesje kwijt en krijgt hij weer een zoon terug. Enquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En laat hij zich niet commanderen door Prinses Stampvoetje, mocht zij onverhoopt nog leven.
Nick heeft ook nog een appeltje te schillen met Maxime.![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:39 schreef AudreyParker het volgende:
[..]
Dan moet Nick ook terugkomen. Dan is Ludo zijn prinsesje kwijt en krijgt hij weer een zoon terug. En
Nick heeft ook nog een appeltje te schillen met Maxime.
Maxime krijgt de schrik van haar leven als Nick ineens voor haar neus staat.![]()
Vooral als hij zo verschijnt:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maxime krijgt de schrik van haar leven als Nick ineens voor haar neus staat.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Geweldige foto van Maxime!!!;)quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maxime krijgt de schrik van haar leven als Nick ineens voor haar neus staat.
Nick was toch verbrandt in die schuur? Misschien heeft hij een nieuw gezicht gekregen. Wie weet is hij stiekem teruggekomen naar Meerdijk. Hoorde hij van de sprong en solliciteerde hij bij dat paracentrum (wie weet is zijn nieuwe identiteit wel Leo van Wamel?) Hij wilde Maxime terugpakken. En dan mijn vaste riedeltje: een verwisseling van parachutes? Met Nina als slachtoffer;)![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:33 schreef AudreyParker het volgende:
[..]
Geweldige foto van Maxime!!!;)
Nick was toch verbrandt in die schuur? Misschien heeft hij een nieuw gezicht gekregen. Wie weet is hij stiekem teruggekomen naar Meerdijk. Hoorde hij van de sprong en solliciteerde hij bij dat paracentrum (wie weet is zijn nieuwe identiteit wel Leo van Wamel?) Hij wilde Maxime terugpakken. En dan mijn vaste riedeltje: een verwisseling van parachutes? Met Nina als slachtoffer;)Wikipediaquote:Nick heeft de explosie overleefd maar is zwaar verbrand. Hij stapt een taxi in, waar hij een nieuwe identiteit krijgt: Ronald Verkerk. Niemand in Meerdijk weet dat Nick de gasexplosie heeft overleefd. Ook Charlie is op de hoogte gesteld door de familie Sanders en denkt dat hij door de gasexplosie zou zijn overleden.Your beauty never ever scared me.![]()
Maar.. hij is toch met Charlie en Valentijn vertrokken? Ik ben echt totaal vergeten hoe hij is weggegaan.quote:![]()
Hmm ja dat zegt wiki ook ja. Beetje krom wel.. Op Nick zijn wiki staat dat Charlie niet weet dat hij nog leeft terwijl op er Charlie haar wiki staat dat ze weg is gegaan met Nick. Maar het laatste klopt inderdaad, kan me ik ook nog wel herinneren jaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:55 schreef InfinityEdge het volgende:
[..]
Maar.. hij is toch met Charlie en Valentijn vertrokken? Ik ben echt totaal vergeten hoe hij is weggegaan.Your beauty never ever scared me.![]()
Nick Sanders is inderdaad "dood" en niemand weet dat hij eigenlijk nog leeft. In eerste instantie vertrok hij samen met Charlie en Valentijn, maar hij kwam nog even terug voor het huwelijk van Ludo en Janine. Daar kwam alles uit en vervolgens vond die explosie plaats.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ben trouwens 'bang' dat Wiet de gene is die neervalt. Goeie verhaallijn voor Sjors meteenYour beauty never ever scared me.![]()
Dan zit Sjors weer zonder een familielid in de serie. Wiet is ook alleen maar teruggehaald omdat Jack vertrokken was, als hij was gebleven was Wiet echt niet teruggekeerdquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:44 schreef Amarantha het volgende:
Ben trouwens 'bang' dat Wiet de gene is die neervalt. Goeie verhaallijn voor Sjors meteen![]()
![]()
Ze heeft Lana nogquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan zit Sjors weer zonder een familielid in de serie. Wiet is ook alleen maar teruggehaald omdat Jack vertrokken was, als hij was gebleven was Wiet echt niet teruggekeerdEn Bing eens in de zoveel tijd
Your beauty never ever scared me.![]()
Lana? Is die niet inmiddels geëmigreerd naar Amerika voor d'r studie?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze heeft Lana nogEn Bing eens in de zoveel tijd
En aan Bing heeft ze ook veel; die zit alleen maar te zeiken over een kind![]()
![]()
Nee joh, Lana is nog kleinquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Lana? Is die niet inmiddels geëmigreerd naar Amerika voor d'r studie?
En aan Bing heeft ze ook veel; die zit alleen maar te zeiken over een kindVerder heeft een haat-liefdes relatie met Bing. Ene moment vinden ze elkaar geweldig, in ieder geval Sjors Bing en het andere moment willen ze elkaar de kop inslaan hihi
Weet je heel zeker dat Lana nog klein is? Aan het begin van seizoen 23 werd gezegd dat ze 4 jaar is, terwijl ze net 2 zou moeten zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee joh, Lana is nog kleinVerder heeft een haat-liefdes relatie met Bing. Ene moment vinden ze elkaar geweldig, in ieder geval Sjors Bing en het andere moment willen ze elkaar de kop inslaan hihi
Misschien dat ze komend seizoen ineens 16 is
![]()
![]()
Toen ze wegging met Sjors, 3 maand terug, toen zag ze eruit als een kleuter en nu ik dit typ bedenk ik mij dat ik toen Bing dit jaar in het ziekenhuis lag dat ze toen de kamer binnen rende en dat was sowieso wel een kleiner meisje. Maar kan er gigantisch naast zitten. Maar naar beleving zijn Bram, Lana en Nola de kleine kinderen in de serie en de rest is allemaal een stuk ouderquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Weet je heel zeker dat Lana nog klein is? Aan het begin van seizoen 23 werd gezegd dat ze 4 jaar is, terwijl ze net 2 zou moeten zijnMisschien dat ze komend seizoen ineens 16 is
Ruud Veltkamp gaat in een film spelen van meneer Nieuwenhuis.
Teun Kuileboer is om die reden toen gtst uitgeschreven. Zou het dan toch de Noudster zijn die kapot valt?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Welke aflevering was dat ook al weer?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Vooral als hij zo verschijnt:
[ afbeelding ]![]()
Als het Noud is, is dat ook niet dramatisch. Best een saaie rol, maar dat komt omdat hij met Nina is. Als hij een setje vormt met Wiet, is hij best te pruimen.![]()
Inderdaad! Waauw als Nick terug zou komen zou het wel een enorm gave plot zijn...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:26 schreef Frey het volgende:
Nick Sanders is inderdaad "dood" en niemand weet dat hij eigenlijk nog leeft. In eerste instantie vertrok hij samen met Charlie en Valentijn, maar hij kwam nog even terug voor het huwelijk van Ludo en Janine. Daar kwam alles uit en vervolgens vond die explosie plaats.![]()
![]()
Had ook gelezen dat Louis Talpe een rol gaat spelen in één of andere sinterklaasfilm!
Zou me trouwens niks verbazen als goede tijden, slechte actrice Gigi Ravelli (Lorena) morgen springlevend blijkt te zijn! Gezien de hints van deze week!![]()
Dacht aflevering 4503.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Welke aflevering was dat ook al weer?
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |