Dat is ook één van de redenen dat ik Dian een mislukte opvolgster van Martine vond. Martine stond tenminste haar mannetje als bitch, Dian probeerde het en als faalde ging ze met een pruillip naar Jef toe of probeerde ze het een ander in de schoenen te schuiven.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mwah, zit nu in seizoen 6 en Dian was het prototype van wat Lieke later van Charlie maakte: een personage wat overal mee wegkwam. En lukte iets niet op de manier zoals ze het wilde, dan ging ze het wel op een andere manier bij iemand anders proberen, meestal met succes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:34 schreef Frey het volgende:
Een van de verhaallijnen van seizoen 24 is al bekend:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:34 schreef Frey het volgende:
Een van de verhaallijnen van seizoen 24 is al bekend:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij zijn dat tranen van geluk.![]()
Hij wordt al net zo paars als zo'n gummibeerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:43 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]![]()
Volgens mij zijn dat tranen van geluk.
Die vent stond toch gewoon landelijk voor gek.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hij wordt al net zo paars als zo'n gummibeer
Even wat anders:
Dat ze die vent geen knal voor z'n harses verkocht heeftquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hij wordt al net zo paars als zo'n gummibeer
Even wat anders:
Ik had me rotgelachen als ze hem daar op staande voet had ontslagen, wát een bokkenlulquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat ze die vent geen knal voor z'n harses verkocht heeft
Maxime, Rikki en Nuran leven in ieder geval nog en zondag komt daar waarschijnlijk nog iemand bij.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:57 schreef PG18 het volgende:
Is uit die app al gebleken wie er allemaal nog leven?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:47 schreef Devil010 het volgende:
[..]Ik geloof eerlijk gezegd niet dat Wiet die foto maakte van Lorena(?) met die tang omdat ze haar de schuld wil geven van iets wat ze zelf gedaan heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk eerder dat Wiet onlangs (telefonisch) contact heeft gehad met Sjors en dat die een beetje bezorgd was of alles wel goed ging tussen Lorena en haar. Ze moeten nu natuurlijk intensief oefenen met zijn allen voor die sprong en ze zijn op zijn zachtst gezegd niet de beste vriendinnen.
Daarom denk ik dat Wiet, om Sjors een beetje gerust te stellen, een grappige foto wilde maken van zichzelf waarop ze haar tong uitsteekt met Lorena op de achtergrond om naar Sjors te sturen. Maar dat is mijn eigen invulling natuurlijk;)
Mike gaf toch helemaal niemand een tang? Die gene in dat filmpje (Lorena?) pakte die tang gewoon zelf. Ze vond hem bij toeval toen ze iets zocht om haar rits open te krijgen die vastzat. Althans zo heb ik het filmpje geinterpreteerd;)quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:44 schreef Redbullkid het volgende:
Gaf Mike die tang voor, of na hij wist van die parachutesprong?
Anders kan Mike het gedaan hebben, en is het de bedoeling dat Lorena en Ludo verdacht worden. Heeft ie 100 procent de rozenboom, en pakt hij Ludo terug. Dus dan valt Noud of Nina. En wint hij.
Lijkt me grappig als ik warm zit xD
quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:29 schreef Roter het volgende:
Zou inderdaad heel goed kunnen. Ik geloof ook niet in Lorena als dader om dezelfde reden als jij. En het leek mij ook echt in het filmpje dat ze die tang bij toeval vond omdat ze iets zocht om haar rits open te knippen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de andere kant zou iedereen die geoefend cq gesprongen heeft die tang hebben kunnen zien liggen want hij lag daar al die tijd. De tang ligt namelijk op die eerste groepsfoto aan de linkerzijkant als je goed kijkt.
Dat was pas iemand die overal mee wegkwam inderdaadquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:14 schreef Frey het volgende:
Het laatste stuk moet je vooral kijken als je je weer dood wil ergeren. Barbara is en blijft het meest vreselijke schepsel dat ooit in de serie heeft rondgelopen.![]()
![]()
Seizoen 9 is dan ook het seizoen waar ik me het meest op verheug wat Ludo betreft.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ludo heeft na seizoen 6 de rol als bad guy goed op zich genomen, maar je zult zien dan hij vanaf seizoen 9 echt zijn draai vindt. Hij begint volkomen aan de grond en hij eindigt nog groter dan hij in de seizoen 6-8 was (al probeert de maffia daar dan een stokje voor te steken).![]()
Dat dus. Zelfs in haar comeback-periode, waar ze lang niet meer zo slecht was als in haar eerste jaren, was ze nog de überbitch.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat was pas iemand die overal mee wegkwam inderdaad
Voor Martine is helaas geen goede opvolger gevonden als soap bitch,
Daar moet wel bij gezegd dat hij met Janine en Nina een "saving grace" had; als je aan hen kwam, kwam je aan hem. In seizoen 6 en 7 was dat nog niet het geval en sloeg hij (letterlijk) soms veel te ver door. Met zijn huwelijk met Janine en de geboorte van Nina werd hij stabieler en minder roekeloos. Helaas is dat hedendaags zo ver doorgegaan dat-ie zich commanderen door zijn "prinsesje"quote:Ludo heeft na seizoen 6 de rol als bad guy goed op zich genomen, maar je zult zien dan hij vanaf seizoen 9 echt zijn draai vindt. Hij begint volkomen aan de grond en hij eindigt nog groter dan hij in de seizoen 6-8 was (al probeert de maffia daar dan een stokje voor te steken).![]()
Het nageslacht lijkt nergens op. Nina, Lucas, Jack, Sjors...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:44 schreef PeterKelder het volgende:
Daar moet wel bij gezegd dat hij met Janine en Nina een "saving grace" had; als je aan hen kwam, kwam je aan hem. In seizoen 6 en 7 was dat nog niet het geval en sloeg hij (letterlijk) soms veel te ver door. Met zijn huwelijk met Janine en de geboorte van Nina werd hij stabieler en minder roekeloos. Helaas is dat hedendaags zo ver doorgegaan dat-ie zich commanderen door zijn "prinsesje"
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:04 schreef Frey het volgende:
Lorena: "Ik hoop wel dat Bing naar binnen mag, want al mijn spullen liggen daar nog."
Sjors: "Er is instortingsgevaar en jij hoopt dat Bing naar binnen gaat om je spulletjes op te halen?"
Lorena: "Oh sorry, ja ik hoop natuurlijk dat hij ook jouw dingetjes meeneemt Sjors."
Ik zat al een heel stuk verder, maar inderdaad.quote:
Helaas maakte zij de fatale val nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Het wordt echt eens tijd dat dat personage enorm op haar bek gaat.
Ik hoop dat dit seizoen eindelijk de waarheid boven tafel komt wat betreft Maxime's rol in de huwelijksproblemen van Ludo en Janine. Ludo wordt gek. Zijn zus kwijt door haar leugens en bedrog en door haar toedoen ook zijn vrouw kwijt;)quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helaas maakte zij de fatale val niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |