Ik heb daar eigenlijk totaal niet bij stil gestaan toen.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:09 schreef PeterKelder het volgende:
Dit was best een vreemde exit, zeker vanwege het liedje (wat de YT-user ook aangeeft)
Ik vond het toen ik de aflevering op dvd zag al een beetje vreemd, maar nu met die speculatie van de YT-user is het echt vreemdquote:Op zondag 28 juli 2013 18:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk totaal niet bij stil gestaan toen.
Achja is ook zo! Bedanktquote:Op zondag 28 juli 2013 18:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Moraalridder Sjors. Meer zeg ik niet
Ik vind het niet vreemd of ongepast en ben het ook niet met die user eens. Dat het sinterklaasfeest racistisch zou zijn was in die tijd totaal in vergetelheid geraakt. Dat is een non-discussie die helaas de laatste jaren weer oplaait.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:09 schreef PeterKelder het volgende:
Dit was best een vreemde exit, zeker vanwege het liedje (wat de YT-user ook aangeeft)
Ik (een week of 2 geleden) ook niet eigenlijk!quote:Op zondag 28 juli 2013 18:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk totaal niet bij stil gestaan toen.
Dat is zo'n beetje aan de overkant van mijn ouders huis opgenomenquote:Op zondag 28 juli 2013 18:09 schreef PeterKelder het volgende:
Nee, precies. Is me toen ook totaal niet opgevallen.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:29 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik (een week of 2 geleden) ook niet eigenlijk!![]()
Maar ben het wel met Bartholhoven eens. Ik vind er niets racistisch aan en bovendien zijn het gewoon kinderen die het zingen!
Wacht, volgens mij zegt de user helemaal niet dat het Sinterklaasfeest racistisch is of zou zijn. Hij geeft alleen maar aan dat het nogal opvallend is dat die kinderen "Dag juffrouw Peters" zingen op de melodie van "Dag Sinterklaasje". De enige reden waarom de user het aankaart als "licht racistisch" is omdat het gezongen wordt tegenover een "gekleurde" vrouw, die toevallig bijna dezelfde "kleur" heeft als een zwarte Piet.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind het niet vreemd of ongepast en ben het ook niet met die user eens. Dat het sinterklaasfeest racistisch zou zijn was in die tijd totaal in vergetelheid geraakt. Dat is een non-discussie die helaas de laatste jaren weer oplaait.
Hoe dan ook ik zou zelf geen link leggen tussen racisme (licht of zwaar), dat liedje en Mw. Peters.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wacht, volgens mij zegt de user helemaal niet dat het Sinterklaasfeest racistisch is of zou zijn. Hij geeft alleen maar aan dat het nogal opvallend is dat die kinderen "Dag juffrouw Peters" zingen op de melodie van "Dag Sinterklaasje". De enige reden waarom de user het aankaart als "licht racistisch" is omdat het gezongen wordt tegenover een "gekleurde" vrouw, die toevallig bijna dezelfde "kleur" heeft als een zwarte Piet.
In die tijd was het vrij normaal omdat te zingen als iemand wegging, ik ben zelf in dat jaar verhuisd en het is mij toen ook door mijn oude klas toegezongen. Ook zongen we het altijd als een invaljuf er voor het laatst was. Wellicht dat het anno 2013 niet zo gebruikelijk meer is, maar voor die tijd was het geenzins raar vind ik.quote:Neemt niet weg dat het gebruiken van de melodie van dat liedje sowieso vrij vreemd is. Alsof de dialoogschrijver/schrijfster aan de paddo's was toen hij/zij deze scène schreefGewoon "dag" en "goede reis" roepen was niet genoeg?
Ja, of het was de regisseur van dienst die met deze geniale ingeving aan kwam zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Nina doodgaat heeft Mike toch automatisch de volledige voogdij?quote:Op zondag 28 juli 2013 17:51 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ludo zal het zeker niet laten gebeuren dat Mike dan vertrekt met Nola.
Hoewel dat dan ook wel een mooie verhaallijn zou kunnen worden. Dat Mike de volledige voogdij zou willen hebben.
Wie de Rozenboom krijgt maakt mij eigenlijk niks uit. Zolang het Mike maar niet is;)quote:Op zondag 28 juli 2013 17:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk helemaal niet dat ze dat terugkrijgt. De Rozenboom hoort wat mij betreft helemaal niet in haar handen te zijn, als ze zo nodig willen dat het in handen is van een vast personage laat het dan maar in handen komen van Laura. Dan heeft die tenminste nog enigszins iets te doen.
Vind ik ook, maar in mijn geval geldt 'zolang het Lorena maar niet weer is.'quote:Op zondag 28 juli 2013 19:28 schreef AudreyParker het volgende:
[..]
Wie de Rozenboom krijgt maakt mij eigenlijk niks uit. Zolang het Mike maar niet is;)
We zijn het helemaal eens;)quote:Op zondag 28 juli 2013 18:27 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik denk dat Noud doodgaat, maar hoop op Nina.
Van wat ik me kan herinneren was het in de jaren 90 inderdaad normaal om dit als basisschool klas te zingen als we van iemand afscheid namen.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe dan ook ik zou zelf geen link leggen tussen racisme (licht of zwaar), dat liedje en Mw. Peters.
[..]
In die tijd was het vrij normaal omdat te zingen als iemand wegging, ik ben zelf in dat jaar verhuisd en het is mij toen ook door mijn oude klas toegezongen. Ook zongen we het altijd als een invaljuf er voor het laatst was. Wellicht dat het anno 2013 niet zo gebruikelijk meer is, maar voor die tijd was het geenzins raar vind ik.
Maargoed, heel belangrijk is dit allemaal niet natuurlijk.
Yay :-Pquote:
Vele malen liever is zij het slachtofferquote:Op zondag 28 juli 2013 19:50 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Nina uiteindelijk de dader blijkt te zijn.
quote:Op zondag 28 juli 2013 19:15 schreef GSMboy het volgende:
De video's die er zijn (en die er niet zijn):Mooie verzameling!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 28 juli 2013 19:56 schreef Frey het volgende:
Deze doet het bij mij nog niet:Bij mij ook niet. Ben benieuwd wat het filmpje laat zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat absoluut, maar dit lijkt me zo'n heerlijk gevalletje van 'Goed bezig, trutquote:Op zondag 28 juli 2013 19:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vele malen liever is zij het slachtoffer
Ik wil ze nu ook allemaal zien.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Ben benieuwd wat het filmpje laat zien
Ja, maar dan komt ze er mede dankzij Ludo vast en zeker met een lichte straf af.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:57 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dat absoluut, maar dit lijkt me zo'n heerlijk gevalletje van 'Goed bezig, trut'
Haha, hetzelfde geval hierquote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, hetzelfde geval hier![]()
Of liever: eigenlijk alleen de filmpjes waarin we zien wie er veilig landen. Dan is het tenminste duidelijk wie een minder prettige landing heeft gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:06 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Geen lelijke boze ogen meer.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, maar dan komt ze er mede dankzij Ludo vast en zeker met een lichte straf af.
In een paar opzichten is Nina als slachtoffer alleen maar voordelig:
- De weg is vrij voor Noud en Wiet
- Ludo neemt eigenhandig wraak op de dader
- Eén irritante Sanders-telg minder
- Nooit meer "GA WEG!!!!"
Toch een aantal prachtige voordelen, zou ik zeggen
Nina is ook gewoon een hypocriet verwend wichtquote:Op zondag 28 juli 2013 20:11 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
- Geen lelijke boze ogen meer.
Ja, die komt er vast wel mee weg. Die gaat vast het feit dat ze ooit in een inrichting gezeten heeft in de strijd gooien of iets dergelijks. (Maar tegelijkertijd wel Wiet daarop proberen neer te halen.)
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:17 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, of met een blijvende handicap waar ze na twee weken alweer volledig van hersteld isquote:Op zondag 28 juli 2013 20:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Nina en dan gaat ze 3 maanden naar usa en komt ze gezond weer terug
quote:Op zondag 28 juli 2013 19:56 schreef Frey het volgende:
Deze doet het bij mij nog niet:Ik gok dat dat een fakefilmpje is, die bij drukte getoond zal worden ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juli 2013 15:12 schreef AudreyParker het volgende:
Oke, het lukt dus hieronder dan de namen van de filmpjes uit de app die nog moeten komen voor wie het wil weten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juli 2013 16:04 schreef AudreyParker het volgende:
Op de Wiki pagina van Robert Alberts stond inderdaad in eerste instantie dat Robert rond de zomercliffhanger terug zou komen. Op 16 juli 2013 is dat weer verwijderd (kun je zien als je de bewerkingen van de pagina terugkijkt) met als reden dat Robert niet in de zomercliffhanger te zien is geweest dus 'zal het gerucht wel niet waar geweest zijn'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hij was verlamd door een wijnvat waar hij bekneld onder raakte, en door Roxy blind gemaakt....quote:Op zondag 28 juli 2013 20:43 schreef PG18 het volgende:
Was Ludo niet ook al eens dood?![]()
Neergeschoten door Janine.
Zit dan misschien in de familie, waardoor Nina haar val overleeft en er met een schrammetje vanaf komt.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:33 schreef GSMboy het volgende:
[..]
En hij was verlamd door een wijnvat waar hij bekneld onder raakte, en door Roxy blind gemaakt....
Alles overleefd en van genezen.
Ludo is een onsterfelijke eindbaas
ze houdt alleen een blauwe plek op haar knie van de valquote:Op zondag 28 juli 2013 22:54 schreef PG18 het volgende:
[..]
Zit dan misschien in de familie, waardoor Nina haar val overleeft en er met een schrammetje vanaf komt.
Waardoor ze de aandacht van iedereen nodig heeft omdat ze vindt dat ze ernstig gewond geraakt is. Maar Noud ligt gezellig met Wiet te rommelen, Lucas is te druk bezig met die ene politiehomo, Maxime probeert Janine nog steeds de grond in te boren, Ludo is te druk met het laten verdwijnen van Mike omdat hij die rechtzaak gewonnen heeft, en Nola is net even door Mike opgehaald omdat hij daar nu recht op heeft. Daarom voelt ze zich erg eenzaam, en met haar bedrijf Tasjesdief (quote:Op zondag 28 juli 2013 23:07 schreef flanken het volgende:
[..]
ze houdt alleen een blauwe plek op haar knie van de val
Hoe dat precies zit, weet ik niet. Zou kunnen hoor.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:27 schreef AudreyParker het volgende:
[..]
Als Nina doodgaat heeft Mike toch automatisch de volledige voogdij?
quote:Op zondag 28 juli 2013 23:24 schreef PG18 het volgende:
[..]
Waardoor ze de aandacht van iedereen nodig heeft omdat ze vindt dat ze ernstig gewond geraakt is. Maar Noud ligt gezellig met Wiet te rommelen, Lucas is te druk bezig met die ene politiehomo, Maxime probeert Janine nog steeds de grond in te boren, Ludo is te druk met het laten verdwijnen van Mike omdat hij die rechtzaak gewonnen heeft, en Nola is net even door Mike opgehaald omdat hij daar nu recht op heeft. Daarom voelt ze zich erg eenzaam, en met haar bedrijf Tasjesdief () gaat het ook nog eens slecht vanwege de crisis. Daarom besluit ze om zelfmoord te plegen. Exit Nina.
Deze verhaallijn zal over 10 maanden uitgestrekt worden. Haar zelfmoord krijg je waarschijnlijk te zien bij zomercliffhanger 2014, al dan niet pas in september 2014.
Absoluut.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, maar dan komt ze er mede dankzij Ludo vast en zeker met een lichte straf af.
In een paar opzichten is Nina als slachtoffer alleen maar voordelig:
- De weg is vrij voor Noud en Wiet
- Ludo neemt eigenhandig wraak op de dader
- Eén irritante Sanders-telg minder
- Nooit meer "GA WEG!!!!"
Toch een aantal prachtige voordelen, zou ik zeggen
Maxime had net zo lief mogen doodvallen. Maar nee hoorquote:Op zondag 28 juli 2013 23:29 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Absoluut.![]()
En eigenlijk is dan de rol van Maxime ook wel uitgespeeld.
Hopelijk vertrekt zij dan ook eens.
quote:Op zondag 28 juli 2013 23:24 schreef PG18 het volgende:
[..]
Waardoor ze de aandacht van iedereen nodig heeft omdat ze vindt dat ze ernstig gewond geraakt is. Maar Noud ligt gezellig met Wiet te rommelen, Lucas is te druk bezig met die ene politiehomo, Maxime probeert Janine nog steeds de grond in te boren, Ludo is te druk met het laten verdwijnen van Mike omdat hij die rechtzaak gewonnen heeft, en Nola is net even door Mike opgehaald omdat hij daar nu recht op heeft. Daarom voelt ze zich erg eenzaam, en met haar bedrijf Tasjesdief () gaat het ook nog eens slecht vanwege de crisis. Daarom besluit ze om zelfmoord te plegen. Exit Nina.
Deze verhaallijn zal over 10 maanden uitgestrekt worden. Haar zelfmoord krijg je waarschijnlijk te zien bij zomercliffhanger 2014, al dan niet pas in september 2014.
Ik had zelfs liever Maxime gehad.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maxime had net zo lief mogen doodvallen. Maar nee hoor
Een nog leukere optie: Nina, Maxime en Lucas die gezamenlijk de gesaboteerde parachute hebbenWaren we in één klap van die drie af geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |