quote:Op zondag 28 juli 2013 15:20 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor je antwoord. Dat herinner ik me dan verkeerd. Ik dacht echt dat hij donderdag al opgepakt was maar dus niet!quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
Wie is Robert
Tja, zo gaat dat. 18 Jaar in de serie gespeeld en na 5 jaar alweer vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juli 2013 16:04 schreef AudreyParker het volgende:
Op de Wiki pagina van Robert Alberts stond inderdaad in eerste instantie dat Robert rond de zomercliffhanger terug zou komen. Op 16 juli 2013 is dat weer verwijderd (kun je zien als je de bewerkingen van de pagina terugkijkt) met als reden dat Robert niet in de zomercliffhanger te zien is geweest dus 'zal het gerucht wel niet waar geweest zijn'.Op Wiki wordt helaas te vaak en te veel geknoeid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 28 juli 2013 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
Wie is Robert
Wie is Leo van WamelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het klinkt als een stripfiguur.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spring instructeur Paracentrum Meerdijk en omgeving
Dank jequote:Op zondag 28 juli 2013 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spring instructeur Paracentrum Meerdijk en omgeving
Ik hoop ook Nina. Dat Lorena dan haar hotel terugkrijgt (misschien kan ze aan de hand van de bloeduitslagen bewijzen dat ze gedrogeerd was toen ze tekende?) en dat Mike dan met Nola voorgoed vertrekt naar het buitenland ofzo. Zijn we ook gelijk van die Mike af;)quote:Op zondag 28 juli 2013 17:26 schreef Frey het volgende:
Ik hoop nog steeds Nina. Alleen al om het acteerwerk van Erik de Vogel dan.
En Ludo hoeft zich niet meer in te houden voor zijn prinsesje.
Aysen is het zeker niet volgens mij. In de app wordt zo de nadruk gelegd op Aysen dat ik dat eigenlijk niet verwacht ...quote:Op zondag 28 juli 2013 17:19 schreef BeyondTheGreen het volgende:
De kans op Nina/Aysen bestaat nog steeds!
Ludo zal het zeker niet laten gebeuren dat Mike dan vertrekt met Nola.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:46 schreef AudreyParker het volgende:
[..]
Ik hoop ook Nina. Dat Lorena dan haar hotel terugkrijgt (misschien kan ze aan de hand van de bloeduitslagen bewijzen dat ze gedrogeerd was toen ze tekende?) en dat Mike dan met Nola voorgoed vertrekt naar het buitenland ofzo. Zijn we ook gelijk van die Mike af;)
Ik hoop eigenlijk helemaal niet dat ze dat terugkrijgt. De Rozenboom hoort wat mij betreft helemaal niet in haar handen te zijn, als ze zo nodig willen dat het in handen is van een vast personage laat het dan maar in handen komen van Laura. Dan heeft die tenminste nog enigszins iets te doen.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:46 schreef AudreyParker het volgende:
[..]
Ik hoop ook Nina. Dat Lorena dan haar hotel terugkrijgt (misschien kan ze aan de hand van de bloeduitslagen bewijzen dat ze gedrogeerd was toen ze tekende?) en dat Mike dan met Nola voorgoed vertrekt naar het buitenland ofzo. Zijn we ook gelijk van die Mike af;)
Ik wil helemaal niet van Mike af. Ik vind hem juist tof.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:46 schreef AudreyParker het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk helemaal niet dat ze dat terugkrijgt. De Rozenboom hoort wat mij betreft helemaal niet in haar handen te zijn, als ze zo nodig willen dat het in handen is van een vast personage laat het dan maar in handen komen van Laura. Dan heeft die tenminste nog enigszins iets te doen.
Ik ook.. Ludo en Janine die elkaar weer terugvinden..quote:Op zondag 28 juli 2013 17:26 schreef Frey het volgende:
Ik hoop nog steeds Nina. Alleen al om het acteerwerk van Erik de Vogel dan.
En Ludo hoeft zich niet meer in te houden voor zijn prinsesje.
Nee hoor, diegene vraagt namelijk wie Robbert isquote:Op zondag 28 juli 2013 16:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Tja, zo gaat dat. 18 Jaar in de serie gespeeld en na 5 jaar alweer vergeten.
Moraalridder Sjors. Meer zeg ik nietquote:Op zondag 28 juli 2013 18:11 schreef PG18 het volgende:
Wat ik eigenlijk nooit echt begrepen heb, waarom wilt Mike Nola terug?
Omdat hij nu echt om haar geeft (terwijl hij altijd gezegd heeft dat ie alleen om geld geeft),
of enkel om de familie Sanders dwars te liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |