abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129427014
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 09:04 schreef charmed_angel het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129427047
SPOILER
pi_129427148
quote:
SPOILER
Fuck.
Je raekt an de dinge geweun.
  zondag 28 juli 2013 @ 10:17:54 #54
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_129427320
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 17:08 schreef Frey het volgende:

[..]

Vooral die eerste was volkomen onnodig en de "vernieuwde" Morris was ook nog eens vreselijk irritant. Toen Geert Hoes werd vervangen door die Putman, was er al helemaal geen redden meer aan. :')
Wat overigens heel jammer was, want Geert Hoes zelf is een heel spontane en gevatte persoon als je hem wat beter kent. _O_ De rol die hij echter moest neerzetten was gewoon net zo labiel en onduidelijk als wat Dian #2 dus weet neer te zetten met dit tot gevolg, alleen Dian wist met Bowien uiteindelijk (op jullie woord, tenminste) íetsje minder onduidelijk te worden. :')

Begrijp me niet verkeerd, daarmee doel ik niet op het bitchy-aspect maar gewoon het feit dat je bij die personages niet weet wat je kan verwachten, wat echt gemeend een vorm van hulp aanbieden is en wat dus niet. In feite zie je dat vooral bij Dian #2 bij haar introductie: ze willen haar de nieuwe Martine maken, falen, en in plaats daarvan komt ze in een dubbele identiteit te hangen: bitchy en manipulatief (een écht krengetje) en tegelijk toch spraakzaam en alles. En zo was het ook met Morris #2. Dat werkte toen en nu nog steeds niet.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zondag 28 juli 2013 @ 10:18:39 #55
328189 ArnieAlberts
pi_129427329
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 14:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[ afbeelding ]

hij heeft wel iets van Eminem vind ik
Teun Kuilboer _O_ _O_ _O_ Dát vond ik nog eens een mooie casting :D Had écht graag die Marco-verhaallijn met hem uitgespeeld zien worden maar helaas was daar ook weer een recast noodzakelijk.
  zondag 28 juli 2013 @ 10:18:53 #56
328189 ArnieAlberts
pi_129427331
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 17:56 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]

Maar heet hij nou Ronald of Roland? :P
Scherp!
  zondag 28 juli 2013 @ 10:47:16 #57
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_129427648
quote:
SPOILER
*O* *O* *O*

SPOILER
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_129427902
op de facebook site van gtst zie je groepfoto van de springers. 9 mensen 3 rechts 3 in de midden en 3 links. maxime zag je als eerste die zat in de midden. rikkie zag je als 2de die zat rechts daarna zag je nuran die staat op de groepsfoto links en vandaag de filmpje zie lorena en die staat in de midden. als mij theorie klopt wordt wiet of mike volgende springlevend genoemd. het zou ook betekenen dat noud of aysen valt en dood/coma gaat
  zondag 28 juli 2013 @ 11:08:42 #59
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_129427909
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 10:17 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Wat overigens heel jammer was, want Geert Hoes zelf is een heel spontane en gevatte persoon als je hem wat beter kent. _O_ De rol die hij echter moest neerzetten was gewoon net zo labiel en onduidelijk als wat Dian #2 dus weet neer te zetten met dit tot gevolg, alleen Dian wist met Bowien uiteindelijk (op jullie woord, tenminste) íetsje minder onduidelijk te worden. :')

Begrijp me niet verkeerd, daarmee doel ik niet op het bitchy-aspect maar gewoon het feit dat je bij die personages niet weet wat je kan verwachten, wat echt gemeend een vorm van hulp aanbieden is en wat dus niet. In feite zie je dat vooral bij Dian #2 bij haar introductie: ze willen haar de nieuwe Martine maken, falen, en in plaats daarvan komt ze in een dubbele identiteit te hangen: bitchy en manipulatief (een écht krengetje) en tegelijk toch spraakzaam en alles. En zo was het ook met Morris #2. Dat werkte toen en nu nog steeds niet.
Morris kwam alleen maar terug om de Fischers weer aan te vullen en vervolgens bleef er totaal niks van het personage over. De meest idiote "recast" vind ik nog steeds die van Harmsen in seizoen 14. Wik was er al maanden uit en kwam geloof ik ook al redelijk dichtbij zijn rentree. De enige reden die ik kan bedenken om Harmsen er al eerder terug in te schrijven, is dat ze wilden zien hoe de kijkers zouden reageren op een andere meneer Harmsen.
  zondag 28 juli 2013 @ 11:10:37 #60
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_129427935
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 10:18 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Teun Kuilboer _O_ _O_ _O_ Dát vond ik nog eens een mooie casting :D Had écht graag die Marco-verhaallijn met hem uitgespeeld zien worden maar helaas was daar ook weer een recast noodzakelijk.
Dat vind ik ook nog steeds zonde, want die gast die daarna kwam acteerde als een drol. Ook nooit meer iets van gehoord daarna.

quote:
14s.gif Op zondag 28 juli 2013 10:18 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Scherp!
Credits aan PeterKelder. :P
pi_129428657
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 11:08 schreef Frey het volgende:

[..]

Morris kwam alleen maar terug om de Fischers weer aan te vullen en vervolgens bleef er totaal niks van het personage over. De meest idiote "recast" vind ik nog steeds die van Harmsen in seizoen 14. Wik was er al maanden uit en kwam geloof ik ook al redelijk dichtbij zijn rentree. De enige reden die ik kan bedenken om Harmsen er al eerder terug in te schrijven, is dat ze wilden zien hoe de kijkers zouden reageren op een andere meneer Harmsen.
De recast van Harmsen was toch omdat Wik weigerde die verhaallijn te spelen? Ik dacht dat hier een keer zoiets verteld was.

In dat opzicht is het redelijk logisch dat ze tot een tijdelijke recast besloten. Zo'n verhaallijn wordt maanden van te voren bedacht en uitgewerkt. Als de acteur in kwestie dan een paar weken voor de start van zo'n verhaallijn besluit die niet te willen spelen (om wat voor reden dan ook) is het erg lastig voor de schrijvers om zo'n verhaallijn weer ongedaan te maken, want er zijn altijd nog 2 of 3 andere personages bij betrokken en dan zitten die ook weer zonder verhaallijn.

Waarmee ik de recast van Harmsen overigens niet goed wil praten, maar in het geval van de makers begrijp ik het ook wel. Trouwens, ik heb me destijds niet echt aan Niek Prancas gestoord, ik vond het alleen vreemd dat er een andere Harmsen was :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 28 juli 2013 @ 12:06:18 #62
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_129428969
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 11:53 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

De recast van Harmsen was toch omdat Wik weigerde die verhaallijn te spelen? Ik dacht dat hier een keer zoiets verteld was.

In dat opzicht is het redelijk logisch dat ze tot een tijdelijke recast besloten. Zo'n verhaallijn wordt maanden van te voren bedacht en uitgewerkt. Als de acteur in kwestie dan een paar weken voor de start van zo'n verhaallijn besluit die niet te willen spelen (om wat voor reden dan ook) is het erg lastig voor de schrijvers om zo'n verhaallijn weer ongedaan te maken, want er zijn altijd nog 2 of 3 andere personages bij betrokken en dan zitten die ook weer zonder verhaallijn.

Waarmee ik de recast van Harmsen overigens niet goed wil praten, maar in het geval van de makers begrijp ik het ook wel. Trouwens, ik heb me destijds niet echt aan Niek Prancas gestoord, ik vond het alleen vreemd dat er een andere Harmsen was :P
Ik begreep uit de woorden van Wik dat die verhaallijn al bezig was en hij geen trek had om daar middenin te stappen. Ook vond hij die verhaallijn niks.
pi_129429785
Ik zag gisteren op internet dat er al weer mensen zijn geweest die de app gekraakt hebben. Door het uitlezen van de html (ofzoiets) van de app hebben ze de namen van de filmpjes van de rest van de weken kunnen achterhalen. Ik denk wel dat die namen kloppen want ze gaven ook de namen van de 2 filmpjes die vanmorgen pas vrijkwamen en die kwamen overeen.

Als iemand de namen van de filmpjes wil weten kan ik ze hier neerzetten. Maar misschien willen jullie dat wel helemaal niet weten?

Ps Sommige posters plaatsen dingen onder een balkje met spoiler. Kan dat ook via de iPad?
  roze zondag 28 juli 2013 @ 12:42:00 #64
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_129429815
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 12:40 schreef AudreyParker het volgende:
Ik zag gisteren op internet dat er al weer mensen zijn geweest die de app gekraakt hebben. Door het uitlezen van de html (ofzoiets) van de app hebben ze de namen van de filmpjes van de rest van de weken kunnen achterhalen. Ik denk wel dat die namen kloppen want ze gaven ook de namen van de 2 filmpjes die vanmorgen pas vrijkwamen en die kwamen overeen.

Als iemand de namen van de filmpjes wil weten kan ik ze hier neerzetten. Maar misschien willen jullie dat wel helemaal niet weten?

Ps Sommige posters plaatsen dingen onder een balkje met spoiler. Kan dat ook via de iPad?
Spoiler? Ben wel nieuwsgierig. Ook al heb ik een groot vermoeden
Your beauty never ever scared me.
pi_129430647
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 12:42 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Spoiler? Ben wel nieuwsgierig. Ook al heb ik een groot vermoeden
dit dus, ik wil het ook wel weten

[ spoiler] alleen dan geen spatie na het haakje en dan sluiten met [/ spoiler]

Zonder spaties

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2013 13:19:22 ]
  zondag 28 juli 2013 @ 14:52:42 #66
308391 PG18
Nee, 24
pi_129433253
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 12:40 schreef AudreyParker het volgende:

Waar op internet?
pi_129433319
Test spoiler;)

SPOILER
  zondag 28 juli 2013 @ 14:55:22 #68
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_129433352
Maar de verwachting is hier nog steeds dat Nuran zal overlijden? Of iig naar beneden zal vallen?
pi_129433452
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:55 schreef GwaiLow het volgende:
Maar de verwachting is hier nog steeds dat Nuran zal overlijden? Of iig naar beneden zal vallen?
Dat denk ik niet :N

SPOILER
pi_129433893
Oke, het lukt dus hieronder dan de namen van de filmpjes uit de app die nog moeten komen voor wie het wil weten:

SPOILER
  zondag 28 juli 2013 @ 15:20:22 #71
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_129434112
SPOILER
pi_129434159
Even een vraagje aan de gene die de app spelen:

In week 3 zie je een filmpje van Bing bij het plaats delict (paracentrum) op 4 juli om 21.46 uur maar Bing was toch opgepakt de dag voor de sprong en de sprong was op 5 juli. Als hij om 21.46 uur bij het paracentrum was, hoe laat is hij dan opgepakt? Pas 's avonds laat of is 's middags opgepakt en 's avonds weer vrijgelaten? Ik snap dat even niet;)
  zondag 28 juli 2013 @ 15:23:19 #73
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_129434214
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 15:21 schreef AudreyParker het volgende:
Even een vraagje aan de gene die de app spelen:

In week 3 zie je een filmpje van Bing bij het plaats delict (paracentrum) op 4 juli om 21.46 uur maar Bing was toch opgepakt de dag voor de sprong en de sprong was op 5 juli. Als hij om 21.46 uur bij het paracentrum was, hoe laat is hij dan opgepakt? Pas 's avonds laat of is 's middags opgepakt en 's avonds weer vrijgelaten? Ik snap dat even niet;)
Bing is op vrijdag pas gearresteerd.
  zondag 28 juli 2013 @ 15:26:07 #74
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_129434309
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:58 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat denk ik niet :N

SPOILER
SPOILER
pi_129434480
volgens mij theorie wordt volgende week bekend dat wiet of mike het overleeft heeft. en dat noud of aysen dood/coma gaat.
pi_129434694
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 15:20 schreef Frey het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_129434773
Wie is Robert _O- :')

SPOILER
pi_129435286
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 15:23 schreef Frey het volgende:

[..]

Bing is op vrijdag pas gearresteerd.
Bedankt voor je antwoord. Dat herinner ik me dan verkeerd. Ik dacht echt dat hij donderdag al opgepakt was maar dus niet!

Op dat filmpje zag je trouwens wel dat het erg druk was op de parkeerplaats bij het paracentrum dus als iemand naar binnen zou lopen en een pak aan zou trekken zou dat waarschijnlijk niet echt opvallen tussen al die andere mensen.
  zondag 28 juli 2013 @ 16:01:15 #79
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_129435431
quote:
99s.gif Op zondag 28 juli 2013 15:41 schreef charmed_angel het volgende:

SPOILER
Tja, zo gaat dat. 18 Jaar in de serie gespeeld en na 5 jaar alweer vergeten. :')
pi_129435534
Op de Wiki pagina van Robert Alberts stond inderdaad in eerste instantie dat Robert rond de zomercliffhanger terug zou komen. Op 16 juli 2013 is dat weer verwijderd (kun je zien als je de bewerkingen van de pagina terugkijkt) met als reden dat Robert niet in de zomercliffhanger te zien is geweest dus 'zal het gerucht wel niet waar geweest zijn'.

SPOILER
  zondag 28 juli 2013 @ 16:10:13 #81
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_129435664
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:04 schreef AudreyParker het volgende:
Op de Wiki pagina van Robert Alberts stond inderdaad in eerste instantie dat Robert rond de zomercliffhanger terug zou komen. Op 16 juli 2013 is dat weer verwijderd (kun je zien als je de bewerkingen van de pagina terugkijkt) met als reden dat Robert niet in de zomercliffhanger te zien is geweest dus 'zal het gerucht wel niet waar geweest zijn'.

SPOILER
Op Wiki wordt helaas te vaak en te veel geknoeid.
  zondag 28 juli 2013 @ 16:36:49 #82
251975 kissaa
fka: kissa
pi_129436214
quote:
99s.gif Op zondag 28 juli 2013 15:41 schreef charmed_angel het volgende:

SPOILER
Wie is Leo van Wamel :@
pi_129436378
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:36 schreef kissaa het volgende:

[..]

Wie is Leo van Wamel :@
Spring instructeur Paracentrum Meerdijk en omgeving
  zondag 28 juli 2013 @ 16:44:45 #84
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_129436412
quote:
99s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:43 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Het klinkt als een stripfiguur. _O-
pi_129436445
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:44 schreef Frey het volgende:

[..]

Het klinkt als een stripfiguur. _O-
Ja uit Duckstad ofzo :')
  zondag 28 juli 2013 @ 16:48:37 #86
251975 kissaa
fka: kissa
pi_129436511
quote:
99s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:43 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dank je :)
  zondag 28 juli 2013 @ 16:50:56 #87
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_129436553
quote:
99s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:45 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja uit Duckstad ofzo :')
Misschien is Zwarte Magica dan wel de saboteur. :P

Ze wilde een andere schoondochter.
pi_129437241
De kans op Nina/Aysen bestaat nog steeds! :D
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  zondag 28 juli 2013 @ 17:26:56 #89
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_129437396
Ik hoop nog steeds Nina. Alleen al om het acteerwerk van Erik de Vogel dan. :D
En Ludo hoeft zich niet meer in te houden voor zijn prinsesje.
pi_129437859
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:26 schreef Frey het volgende:
Ik hoop ook Nina. Dat Lorena dan haar hotel terugkrijgt (misschien kan ze aan de hand van de bloeduitslagen bewijzen dat ze gedrogeerd was toen ze tekende?) en dat Mike dan met Nola voorgoed vertrekt naar het buitenland ofzo. Zijn we ook gelijk van die Mike af;)
pi_129437880
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:19 schreef BeyondTheGreen het volgende:
De kans op Nina/Aysen bestaat nog steeds! :D
Aysen is het zeker niet volgens mij. In de app wordt zo de nadruk gelegd op Aysen dat ik dat eigenlijk niet verwacht ...
  zondag 28 juli 2013 @ 17:51:25 #92
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_129437968
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:46 schreef AudreyParker het volgende:

[..]

Ik hoop ook Nina. Dat Lorena dan haar hotel terugkrijgt (misschien kan ze aan de hand van de bloeduitslagen bewijzen dat ze gedrogeerd was toen ze tekende?) en dat Mike dan met Nola voorgoed vertrekt naar het buitenland ofzo. Zijn we ook gelijk van die Mike af;)
Ludo zal het zeker niet laten gebeuren dat Mike dan vertrekt met Nola.
Hoewel dat dan ook wel een mooie verhaallijn zou kunnen worden. Dat Mike de volledige voogdij zou willen hebben.
pi_129438003
quote:

[..]

Ik hoop eigenlijk helemaal niet dat ze dat terugkrijgt. De Rozenboom hoort wat mij betreft helemaal niet in haar handen te zijn, als ze zo nodig willen dat het in handen is van een vast personage laat het dan maar in handen komen van Laura. Dan heeft die tenminste nog enigszins iets te doen.
Een heer met stijl
  zondag 28 juli 2013 @ 17:53:30 #94
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_129438028
quote:

[..]

Ik wil helemaal niet van Mike af. Ik vind hem juist tof. _O_
  zondag 28 juli 2013 @ 17:55:37 #95
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_129438084
quote:
2s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik hoop eigenlijk helemaal niet dat ze dat terugkrijgt. De Rozenboom hoort wat mij betreft helemaal niet in haar handen te zijn, als ze zo nodig willen dat het in handen is van een vast personage laat het dan maar in handen komen van Laura. Dan heeft die tenminste nog enigszins iets te doen.
Eens.
Bovendien chanteerde Lorena, Mike destijds ook. Dat ze zijn plannetje wat betreft de familie Sanders zou verraden. Als hij haar de Rozenboom niet voor een relatief laag bedrag zou verkopen.
  zondag 28 juli 2013 @ 17:59:15 #96
300082 roos85
JUICHEN!
pi_129438168
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:26 schreef Frey het volgende:
Ik ook.. Ludo en Janine die elkaar weer terugvinden..

Maxime die gaat flippen en alles gaat opbiechten :D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_129438421

Dit was best een vreemde exit, zeker vanwege het liedje (wat de YT-user ook aangeeft) :P
pi_129438470
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:01 schreef Frey het volgende:

[..]

Tja, zo gaat dat. 18 Jaar in de serie gespeeld en na 5 jaar alweer vergeten. :')
Nee hoor, diegene vraagt namelijk wie Robbert is :P
  zondag 28 juli 2013 @ 18:11:42 #99
308391 PG18
Nee, 24
pi_129438480
Wat ik eigenlijk nooit echt begrepen heb, waarom wilt Mike Nola terug?

Omdat hij nu echt om haar geeft (terwijl hij altijd gezegd heeft dat ie alleen om geld geeft),
of enkel om de familie Sanders dwars te liggen?
pi_129438527
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 18:11 schreef PG18 het volgende:
Wat ik eigenlijk nooit echt begrepen heb, waarom wilt Mike Nola terug?

Omdat hij nu echt om haar geeft (terwijl hij altijd gezegd heeft dat ie alleen om geld geeft),
of enkel om de familie Sanders dwars te liggen?
Moraalridder Sjors. Meer zeg ik niet :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')