Echt?quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:34 schreef Monolith het volgende:
Vroeger was ik het met de TT eens geweest.
Toen je 12 was?quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:34 schreef Monolith het volgende:
Vroeger was ik het met de TT eens geweest.
Toen ik een jaar of zeventien was wel ja. Dan klinken die libertaire Jip en Janneke riedeltjes nog heel aannemelijk.quote:
Dat vond ik vroeger ook.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of zeventien was wel ja. Dan klinken die libertaire Jip en Janneke riedeltjes nog heel aannemelijk.
Toen je nog behept was met visie en fantasie.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of zeventien was wel ja. Dan klinken die libertaire Jip en Janneke riedeltjes nog heel aannemelijk.
Neu, wijsheid komt met de jaren hè.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:38 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Toen je nog behept was met visie en fantasie.
Je bent gewoon netjes in de pas gaan lopen en kan je niet meer voorstellen dat het leven ook anders kan zijn. Welkom in Noord Korea Nederlandquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Neu, wijsheid komt met de jaren hè.
Neu.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:40 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je bent gewoon netjes in de pas gaan lopen en kan je niet meer voorstellen dat het leven ook anders kan zijn. Welkom in Noord Korea Nederland
Ik wist het!quote:
Wat is wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat is wat?Wat is wat in absolute termen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Hoe oud ben jij dan als ik vragen mag?quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:48 schreef arjan1212 het volgende:
Het is juist andersom. Als je op je 25ste niet links bent heb je geen hart, als je op je 50 niet rechts bent heb je geen verstand
Vertel meer over de relatie met je moeder ...quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat we alle libertariers op een eiland pleuren zonder overheid.
Ik gok 75, gezien z'n extreemrechtse standpunten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan als ik vragen mag?
Ja knul, dat roeptoeterden wij ook toen we zeventien waren. Verder heeft de discussie omtrent het libertarisme weinig van doen met een links rechts discussie. Het is meer een BNW ideologie.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:48 schreef arjan1212 het volgende:
Het is juist andersom. Als je op je 25ste niet links bent heb je geen hart, als je op je 50 niet rechts bent heb je geen verstand
Oh gewoon een willekeurige uitspraak van mijn kant dus.quote:
Dat mensen in vrijheid verbanden met elkaar aangaan is wellicht een idioot concept.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja knul, dat roeptoeterden wij ook toen we zeventien waren. Verder heeft de discussie omtrent het libertarisme weinig van doen met een links rechts discussie. Het is meer een BNW ideologie.
Niet echt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja knul, dat roeptoeterden wij ook toen we zeventien waren. Verder heeft de discussie omtrent het libertarisme weinig van doen met een links rechts discussie. Het is meer een BNW ideologie.
Arjan is Bas van der Vlies.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik gok 75, gezien z'n extreemrechtse standpunten.
Zelfs BNW'ers weten beter, bedoel je?quote:
Plagiaat! Dat heeft Churchill ooit gezegdquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:48 schreef arjan1212 het volgende:
Hehe.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zelfs BNW'ers weten beter, bedoel je?
Kabouter Plop 6: the sky is the limit.quote:
Is tribalwars toch niet zo geschift als we dachten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zelfs BNW'ers weten beter, bedoel je?
Tribalwars lijkt me de zoon van Paper_Tiger.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is tribalwars toch niet zo geschift als we dachten.
Het Ron Paul-topic liep wel lang goed in BNW bedenk ik me nu.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Tribalwars lijkt me de zoon van Paper_Tiger.
Dat is ook wel vrij logisch aangezien dat forum grotendeels gebaseerd is op een paranoïde wantrouwen jegens onder andere de overheid.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het Ron Paul-topic liep wel lang goed in BNW bedenk ik me nu.
Die kan je ook proberen duidelijk te maken dat ze hun tong binnenboord moeten houden maar dat gaat ook niet lukken.quote:
Klopt hoor, die overlap is niet meer dan logischquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is ook wel vrij logisch aangezien dat forum grotendeels gebaseerd is op een paranoïde wantrouwen jegens onder andere de overheid.
Nee, ben anderhalf uur te vroeg. Eerst hapje eten op dat Arenaplein.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:17 schreef Tem het volgende:
B_A zit al met een kussentje op de stoel in zijn handjes te klappen bij de trailers in de bioscoop.
Gezellig daar altijdquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, ben anderhalf uur te vroeg. Eerst hapje eten op dat Arenaplein.
Gezellig!quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Toplocatie.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die geeft het begrip sfeerloos een hele nieuwe dimensie.quote:
Je bent niet van het fingerfood?quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:23 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik had achtetaf gezien beter in de Indische buurt wat kunnen gaan happen.
Ricard is de drank voor mij met dit weerquote:
Vage blaadjes sla ernaast.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb teryaki met patatjes besteld. Hehe.
Als jij de persoon bent zoals op de foto, ben je een naar mannetje gezien die rotkop. Een beetje een soort 3-voud.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:20 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ook dat mag. Als dat je keuze is dan moet je zo leven. Ga alleen niet vertellen hoe ik ben als je dat niet weet.
Hij lijkt er inderdaad op, maar zijn dochter ziet er lief uit.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Als jij de persoon bent zoals op de foto, ben je een naar mannetje gezien die rotkop. Een beetje een soort 3-voud.
Ik drink gewoon ijskoude Bavaria's.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ricard is de drank voor mij met dit weer
(bier met ijsblokjes doet 't m toch net niet)
Jammer dat P_T door de controle is geslipt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij lijkt er inderdaad op, maar zijn dochter ziet er lief uit.
Twee sprietjes decoratiegras en een schijfje tomaat. Oh en wat in teryakisaus gedrenkte komkommerschijfjes. Meer groenvoer was er niet. Nouja. Patat is ook groente.quote:
Verkopen ze vaak bij kringloopwinkels voor 25 ct.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:51 schreef Friek_ het volgende:
Moet toch eens aan die Hoegaarden-glazen zien te komen. Zo'n ijskoude Hoegaarden is het perfecte zomerbier.
Gewoon ontvreemden in een of ander café.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:51 schreef Friek_ het volgende:
Moet toch eens aan die Hoegaarden-glazen zien te komen. Zo'n ijskoude Hoegaarden is het perfecte zomerbier.
Echt een streek die bij jou past.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:55 schreef waht het volgende:
[..]
Gewoon ontvreemden in een of ander café.
Dat is een optie, maar ook een beetje flauw.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:55 schreef waht het volgende:
[..]
Gewoon ontvreemden in een of ander café.
Nou ja, ze kan maar klaar liggen, toch?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:43 schreef 99.999 het volgende:
Je bent dan bijna bang dat het arme meisje voorover valt.
Een andere optie is een bedelbrief aan de brouwer.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is een optie, maar ook een beetje flauw.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar zijn de onwaarschijnlijk grote borsten. Weet je niet dat dat moet in deze sc.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Is ie lekker op vakantie, zit ie naar meiden met Unoxmutsen te googelen
Zo dan maar.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar zijn de onwaarschijnlijk grote borsten. Weet je niet dat dat moet in deze sc.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij laat ook geen gelegenheid voorbijgaan hè.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier is weer wat.
Het is dit, of tokkies met een Facebookpagina.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij laat ook geen gelegenheid voorbijgaan hè.
Damn. Ik moet maar eens een andere sc opzoeken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het is dit, of tokkies met een Facebookpagina.
Dat was nu ook weer niet de bedoeling.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Damn. Ik moet maar eens een andere sc opzoeken.
Aww. Kijk. Ik weet niet wie dit is, maar dit vind ik wel een mooie vrouw:quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat was nu ook weer niet de bedoeling.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knappe meid
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Ik gok Faith Hillquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Aww. Kijk. Ik weet niet wie dit is, maar dit vind ik wel een mooie vrouw:
[ afbeelding ]
Op de een of andere manier geeft het cursief zijn van damn echt een soort extra lading.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Damn. Ik moet maar eens een andere sc opzoeken.
Wat een hackers zijn we toch, he?quote:
Lijkt wel wat op een magere Monique Smit.quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lijkt wel wat op een magere Monique Smit.
Maar daar is het niet omquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op de een of andere manier geeft het cursief zijn van damn echt een soort extra lading.
Ja hè hè, stelletje snuggeren. Dat wist ik ook. Maar ik wist niet wie dat wás.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat een hackers zijn we toch, he?In een oogopslag de identiteit achterhaald.
Foei. Een klassieker niet kennen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wist ik niet. Thanks voor het weetje.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar daar is het niet omOfficieel moeten we woorden in een andere taal in de eigen taalomgeving cursiveren.
Ze heeft wel een paar bekende hits gehad.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hè hè, stelletje snuggeren. Dat wist ik ook. Maar ik wist niet wie dat wás.
Kijk, ze heeft zelfs een normale boezem:
[ afbeelding ]
You're welcome.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wist ik niet. Thanks voor het weetje.
Eerder op een Guusje Nederhorst met een kater.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat zie je in de praktijk maar weinig. Zelfs in de krant als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar daar is het niet omOfficieel moeten we woorden in een andere taal in de eigen taalomgeving cursiveren.
Mijn kennis van country houdt op bij John Denver en Garth Brooks.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze heeft wel een paar bekende hits gehad.
Ik vind het vaak wel leuk om te doen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat zie je in de praktijk maar weinig. Zelfs in de krant als ik me niet vergis.
Ook geen onaantrekkelijke dame.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:42 schreef waht het volgende:
Een Monique Samuel voor dit topic:
[ afbeelding ]
Die is van het scharen en tuinbroeken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:42 schreef waht het volgende:
[ afbeelding ]
Ohjee het topicniveau trekt NWSers aanquote:
Deze is wel vrij bekend.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn kennis van country houdt op bij John Denver en Garth Brooks.
Pas maar op, straks komt hij wiens naam niet genoemd zal worden weer langs met zijn cape.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ohjee het topicniveau trekt NWSers aan
Maar ook arrogant en neerbuigend.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die is van het scharen en tuinbroeken.
Het zegt me echt niets. Vind 't ook niet zo mooi.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Deze is wel vrij bekend.
Van de soundtrack van Pearl Harbor..
Baas!quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat niet alleen ik ken alles al van Google maps Weet alles al zonder kaart te vinden..
Ik vind het knap.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat niet alleen ik ken alles al van Google maps Weet alles al zonder kaart te vinden..
quote:In marokko had zijn kop eraf gegaan als straf.leuk zo'n artikel uit het wetnboek ban strafrecht.soms moet jewel voor eigen rechter spelen in dit verband VERZIEKTE K.T LAND .langzaam aan dood spuiten mooie marokaanse k.t junk ........
quote:
Ik heb ook best veel veldwerk vooraf gedaan. Het hotel vroeg of ik een plattegrond wilde hebben. Lachen met en met nee beantwoorden.quote:
Na zdrowie! Dobry wieczór.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:57 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb ook best veel veldwerk vooraf gedaan. Het hotel vroeg of ik een plattegrond wilde hebben. Lachen met en met nee beantwoorden.
https://www.facebook.com/(...)49265&type=1&theaterquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Waar heb je dit fantastische citaat vandaan gehaald?
Ze lijkt op mijn broer.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:42 schreef waht het volgende:
[ afbeelding ]
Polonaise met Hans van Baalen voorop.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:02 schreef Friek_ het volgende:
Gordon is gewoon een prima muzikant. De VVD had tijdens hun avondje goede muziek in huis.
De anussen van die flikkers daar zullen inderdaad behoorlijk zijn gebruikt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:02 schreef Friek_ het volgende:
Gordon is gewoon een prima muzikant. De VVD had tijdens hun avondje goede muziek in huis.
Maar de volgende dag is 'ie het weer vergeten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:04 schreef Modus het volgende:
DH weet nu al wat ie over 4 dagen, 22 uur, 51 minuten en 26 sec. zal eten.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:06 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Maar de volgende dag is 'ie het weer vergeten.
Na meerdere scheldpartijen, doodsbedreigingen en mededelingen dat de foto van Milen Y. verwijderd moet worden, "want anders...", via de comments onder de foto, zelf geplaatste dingen op de pagina en prive berichten, hebben de beheerders van deze pagina het volgende besluit genomen:quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:01 schreef betyar het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)49265&type=1&theater
"Ons Land, Onze Regels", ...behalve als we het er niet mee eens zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:01 schreef betyar het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)49265&type=1&theater
En dan ook nog eens pleiten voor de oog om oog rechtvaardigheid die we zo goed kennen uit dat gezellige Midden-Oosten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
"Ons Land, Onze Regels", ...behalve als we het er niet mee eens zijn.
Lief dagboek.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
Vandaag begon er trouwens weer eens een Christen het woord van God te verkondigen in de metro. Het was heel stil en hij begon ineens te heel hard te praten. Mensen schrokken zich dood man..
Moslims zijn altijd erger.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
Vandaag begon er trouwens weer eens een Christen het woord van God te verkondigen in de metro. Het was heel stil en hij begon ineens te heel hard te praten. Mensen schrokken zich dood man..
Christus te paard. Die schrijfsels van je zijn niet om aan te zien.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En dan ook nog eens pleiten voor de oog om oog rechtvaardigheid die we zo goed kennen uit dat gezellige Midden-Oosten.
Volgende keer keihard 'allahoe akbar' roepen in de metro, zal ze leren.quote:
Ze wisten dat moslims geen tegenwicht konden bieden omdat ze nu te zwak zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:18 schreef waht het volgende:
[..]
Volgende keer keihard 'allahoe akbar' roepen in de metro, zal ze leren.
Dat ik dit toch moet horen van een man met tieten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Als jij de persoon bent zoals op de foto, ben je een naar mannetje gezien die rotkop. Een beetje een soort 3-voud.
Ze hebben geleerd van de Jom Kipoeroorlog.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze wisten dat moslims geen tegenwicht konden bieden omdat ze nu te zwak zijn.
Zo leren ze toch nog eens wat van moslims.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ze hebben geleerd van de Jom Kipoeroorlog.
Bovendien is die kreet ook toepasbaar op het christendom.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze wisten dat moslims geen tegenwicht konden bieden omdat ze nu te zwak zijn.
Stiekem wil je ze lekker vasthouden hè?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat ik dit toch moet horen van een man met tieten.
Voor het eerst sinds Copernicus.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zo leren ze toch nog eens wat van moslims.
He, ouwe vogelzoeker.quote:
Niets is ranziger.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Stiekem wil je ze lekker vasthouden hè?
Dan zijn we beiden tevreden. Wat jij van mijn kop vindt is toch niet zo heel erg boeiend.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:25 schreef betyar het volgende:
Maar goed, ik heb liever tieten die ik uiteraard gewoon weg kan trainen mocht ik daar behoefte aan hebben dan zo'n kop en gedachtegang als Paper_Pauper.
Het posten van babes heeft iets triests...quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het valt wel op dat jij geen babe hebt gepost...
Ik vind het wel grappig. Vooral dat iedereen voor die grote nepborsten gaatquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het posten van babes heeft iets triests...
Iedereen als in Friek_.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig. Vooral dat iedereen voor die grote nepborsten gaat
Je zou maar met zo'n kop rond moeten lopen. Hoe heb jij je in godsnaam kunnen voortplanten? Een vrouwtje uit Afrika, Azië of Caraïben gehaald?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dan zijn we beiden tevreden. Wat jij van mijn kop vindt is toch niet zo heel erg boeiend.
Daar moet ik niets van hebben.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo zien vrouwen er helemaal niet uit.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon een Hongaarse hoer.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Je zou maar met zo'n kop rond moeten lopen. Hoe heb jij je in godsnaam kunnen voortplanten? Een vrouwtje uit Afrika, Azië of Caraïben gehaald?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het posten van babes heeft iets triests...
Steeds meer toch wel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
Zo zien vrouwen er helemaal niet uit.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt nog geen Pizza Copernico vasthouden in je huidige toestand.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zal eens een Copernicus op je kanis meppen!
True words spoken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:32 schreef Friek_ het volgende:
Ik vind enorm grote borsten eigenlijk ook niet zoveel aan. 't Is meer dat je er naar kijkt uit verbazing, maar als het totaal uit verhouding gaat is het eerder lachwekkend dan mooi, sexy of geil. Hoogstens pornografisch.
De vraag is hoe je een politieke draai aan grote borsten kunt geven.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:32 schreef Friek_ het volgende:
Ik vind enorm grote borsten eigenlijk ook niet zoveel aan. 't Is meer dat je er naar kijkt uit verbazing, maar als het totaal uit verhouding gaat is het eerder lachwekkend dan mooi, sexy of geil. Hoogstens pornografisch.
Grote boezems zijn duidelijk rechts.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:35 schreef waht het volgende:
[..]
De vraag is hoe je een politieke draai aan grote borsten kunt geven.
Brazilianen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:32 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De zwoele versie van Mutant's lachende Marokkanen.
Ik denk inderdaad dat het bij veel mannen/mensen fascinatie is. Want in het echt schijnen ze ook niet plezierig aan te voelen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:32 schreef Friek_ het volgende:
Puerto Ricanen,quote:
Geert Wilders die wordt bijgestaan door twee Arische dames met cup G.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:35 schreef waht het volgende:
[..]
Betyar je mag tegen me blaten wat je wil. Wat jij daar zit te typen is allemaal prima. Ik wil je niet als vriend, niet als voorbeeld, ik wil niet aan je verdienen en niet met je neuken. Je bent als de hondendrol op de stoep. Iets onaangenaams waar je niet in wil trappen. Mannetjes als jij lach ik gewoon uit.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:35 schreef betyar het volgende:
En nee, ik bedoel niet daarmee dat je dochter een .... is.
Nog beter, want Amerikaans paspoort.quote:
En nog meer moorden.quote:
Telegraaf: "Paper_Tiger slaat hard terug!"quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:38 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Betyar je mag tegen me blaten wat je wil. Wat jij daar zit te typen is allemaal prima. Ik wil je niet als vriend, niet als voorbeeld, ik wil niet aan je verdienen en niet met je neuken. Je bent als de hondendrol op de stoep. Iets onaangenaams waar je niet in wil trappen. Mannetjes als jij lach ik gewoon uit.
Echt waar? Je doet nogal je best om in de buurt te blijven. Maar vertel, ik heb gelijk hè, je hebt een importbruidje.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:38 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Betyar je mag tegen me blaten wat je wil. Wat jij daar zit te typen is allemaal prima. Ik wil je niet als vriend, niet als voorbeeld, ik wil niet aan je verdienen en niet met je neuken. Je bent als de hondendrol op de stoep. Iets onaangenaams waar je niet in wil trappen. Mannetjes als jij lach ik gewoon uit.
Dat schelden van Betyar heeft een wel erg hoog tokkiegehalte en is nergens voor nodig. Ik houd er nu mee op.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Telegraaf: "Paper_Tiger slaat hard terug!"
Kom op bet, dat is persoonlijk en het doet er niet toe van wie P_T houdt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Echt waar? Je doet nogal je best om in de buurt te blijven. Maar vertel, ik heb gelijk hè, je hebt een importbruidje.
Vermoedelijk via internet of tijdens een seksvakantie die je samen met je beste maat hebt geboekt.
Pornofilms met vrouwen met onmogelijke vormen zijn natuurlijk per definitie vrouwonvriendelijk, maar ik zou zeggen dat interracial films zowel racistisch als vrouwonvriendelijk zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:35 schreef waht het volgende:
[..]
Als iedereen vrijwillig meewerkt aan een pornofilm kan ik daar niets onvriendelijks aan ontdekken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:50 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Pornofilms met vrouwen met onmogelijke vormen zijn natuurlijk per definitie vrouwonvriendelijk, maar ik zou zeggen dat interracial films zowel racistisch als vrouwonvriendelijk zijn.
Tja, Paper_Pauper vraagt er gewoon zelf om, wie de bal kaatst................ Ik vind het ook niet leuk om "domme bouwvakker" te worden genoemd.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Kom op bet, dat is persoonlijk en het doet er niet toe van wie P_T houdt.
Daar heb je gelijk in, dat is ook niet leuk. Jullie gaan allebei best ver.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Tja, Paper_Pauper vraagt er gewoon zelf om, wie de bal kaatst................ Ik vind het ook niet leuk om "domme bouwvakker" te worden genoemd.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Telegraaf: "Paper_Tiger slaat hard terug!"
Ik ben er al mee opgehouden. Ik kom hier ter lering ende vermaeck. Voor niets anders.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:53 schreef 99.999 het volgende:
Betyar en tiger, kappen met dat persoonlijke geneuzel naar elkaar toe..
En tieten!quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:55 schreef Pokkelmans het volgende:
Na een paar weken actief te zijn geweest op POL heb ik ontdekt dat topics ofwel over roken, ofwel over libertarisme gaan.
Nee, je bent immers timmerman.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Tja, Paper_Pauper vraagt er gewoon zelf om, wie de bal kaatst................ Ik vind het ook niet leuk om "domme bouwvakker" te worden genoemd.
De Donald Trump van de lage landen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:55 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zeg u vaarwel met deze pagina over de twee kemphanen!
Het is wat komkommertijdquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:55 schreef Pokkelmans het volgende:
Na een paar weken actief te zijn geweest op POL heb ik ontdekt dat topics ofwel over roken, ofwel over libertarisme gaan.
Je doet het keer op keer op keer. Dat excuus vreet ik dus niet. Je kapt er maar gewoon mee of je rot op.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:55 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik ben er al mee opgehouden. Ik kom hier ter lering ende vermaeck. Voor niets anders.
De enige onderwerpen die er toe doen.quote:
Om over leeftijdsdiscriminatie nog te zwijgen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:50 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Pornofilms met vrouwen met onmogelijke vormen zijn natuurlijk per definitie vrouwonvriendelijk, maar ik zou zeggen dat interracial films zowel racistisch als vrouwonvriendelijk zijn.
Dat is wat anders dan een bouwvakker.quote:
Whiskey, India, Whiskey, Alblasquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:55 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb geen hekel aan hem. Maar ik ben wel blij dat hij het in Nederland niet voor het zeggen heeftquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:59 schreef Nautilus. het volgende:
Waarom heeft iedereen zo'n hekel aan Paper_Tiger? Zijn username neemt hem voor me in, en zijn plaatje vind ik wel grappig.
Uit de tweede zin valt af te leiden dat de eerste niet waar is.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:59 schreef Nautilus. het volgende:
Waarom heeft iedereen zo'n hekel aan Paper_Tiger? Zijn username neemt hem voor me in, en zijn plaatje vind ik wel grappig.
Zelfbehoud.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:59 schreef Nautilus. het volgende:
Neuh, het gaat beide nergens over.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:57 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De enige onderwerpen die er toe doen.
Ik wilde eigenlijk schrijven ''Moslims zijn groen als gras'', als drievoudige woordspeling.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:59 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Whiskey, India, Whiskey, Alblas
Pokkelmans is groen als gras
Dit doet me denken aan sollicitatiegesprekken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Uit de tweede zin valt af te leiden dat de eerste niet waar is.
Paper_Tiger wil dat mensen lief zijn voor elkaar zonder daartoe gedwongen te worden door de overheid. Paper_Tiger wil leven in een maatschappij zonder dwang. Daarom wordt hij verguist en geridiculiseerd. Alleen de overheid is goed en de mensen zijn slecht en daarom moeten ze gedwongen worden solidair met elkaar te zijn. Anders veranderd de wereld in een soort Mad Max.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:59 schreef Nautilus. het volgende:
Hoe gingen die trouwens?quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:03 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan sollicitatiegesprekken.
Ik dacht dat je onlangs nog wat gesprekken had gehad.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:06 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Zeer goed of zeer slecht, maar nooit normaal.
Is dat niet gewoon gemakzucht? Met een ijskoud biertje in de tuin zitten terwijl je buurman naar zijn werk gaat?quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:03 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Paper_Tiger wil dat mensen lief zijn voor elkaar zonder daartoe gedwongen te worden door de overheid. Paper_Tiger wil leven in een maatschappij zonder dwang. Daarom wordt hij verguist en geridiculiseerd. Alleen de overheid is goed en de mensen zijn slecht en daarom moeten ze gedwongen worden solidair met elkaar te zijn. Anders veranderd de wereld in een soort Mad Max.
Ja, dat ging minder - maar hoe weet jij dat dan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik dacht dat je onlangs nog wat gesprekken had gehad.
Oh jee wat ongezond. Maar zó lekker.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:13 schreef betyar het volgende:
Om mijn figuur te behouden heb ik vanmiddag nog maar een hamburgertje gegeten:
[ afbeelding ]
Omdat je dat hier destijds meldde en ik om de een of andere reden volstrekt irrelevante trivialiteiten altijd onthoud.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:14 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ja, dat ging minder - maar hoe weet jij dat dan?
De nuance ontbreekt inderdaad.quote:
Dat mag ik doen zolang ik maar niet verwacht dat iemand de buurman gaat dwingen om voor dat biertje en die tuin te betalen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:10 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon gemakzucht? Met een ijskoud biertje in de tuin zitten terwijl je buurman naar zijn werk gaat?
Dit wordt te gek. Ik heb een TR ingediend.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:16 schreef betyar het volgende:
ei, bacon, tocsi, kaas, ham, drie hamburgers en sla.![]()
![]()
![]()
Absynt is niet lekker.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:15 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een absynt kamikaze.![]()
quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit wordt te gek. Ik heb een TR ingediend.
Oh, maar dat is al weer een tijdje geleden. Ik word nogal droevig als ik mijn eigen postgeschiedenis doorneem.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Omdat je dat hier destijds meldde en ik om de een of andere reden volstrekt irrelevante trivialiteiten altijd onthoud.
Hou je nou op! De winkels zijn dicht.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:18 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Ik heb vanavond maar een pizza gegeten, zonder de stukken van de kinderen af te pakken.
De Tesco is hier 24/7 open.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Hou je nou op! De winkels zijn dicht.
Daar zal TitusPullo ongetwijfeld ook last van hebben.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:18 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Oh, maar dat is al weer een tijdje geleden. Ik word nogal droevig als ik mijn eigen postgeschiedenis doorneem.
Ik woonde vroeger in de buurt van een tankstation dat 24 uur per dag geopend was. Soms ging ik om drie uur 's nachts een fles cola halen.quote:
Waratje.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar zal TitusPullo ongetwijfeld ook last van hebben.
Kan de ene Brabander de andere leiden?quote:
Dit belooft een prima inleiding te worden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:29 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Kan de ene Brabander de andere leiden?
Naar een hermeneutiek van de hamburger.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dit belooft een prima inleiding te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |