Jij laat ook geen gelegenheid voorbijgaan hè.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier is weer wat.
Het is dit, of tokkies met een Facebookpagina.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij laat ook geen gelegenheid voorbijgaan hè.
Damn. Ik moet maar eens een andere sc opzoeken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het is dit, of tokkies met een Facebookpagina.
Dat was nu ook weer niet de bedoeling.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Damn. Ik moet maar eens een andere sc opzoeken.
Aww. Kijk. Ik weet niet wie dit is, maar dit vind ik wel een mooie vrouw:quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat was nu ook weer niet de bedoeling.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knappe meid
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Ik gok Faith Hillquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Aww. Kijk. Ik weet niet wie dit is, maar dit vind ik wel een mooie vrouw:
[ afbeelding ]
Op de een of andere manier geeft het cursief zijn van damn echt een soort extra lading.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Damn. Ik moet maar eens een andere sc opzoeken.
Wat een hackers zijn we toch, he?quote:
Lijkt wel wat op een magere Monique Smit.quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lijkt wel wat op een magere Monique Smit.
Maar daar is het niet omquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op de een of andere manier geeft het cursief zijn van damn echt een soort extra lading.
Ja hè hè, stelletje snuggeren. Dat wist ik ook. Maar ik wist niet wie dat wás.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat een hackers zijn we toch, he?In een oogopslag de identiteit achterhaald.
Foei. Een klassieker niet kennen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wist ik niet. Thanks voor het weetje.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar daar is het niet omOfficieel moeten we woorden in een andere taal in de eigen taalomgeving cursiveren.
Ze heeft wel een paar bekende hits gehad.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hè hè, stelletje snuggeren. Dat wist ik ook. Maar ik wist niet wie dat wás.
Kijk, ze heeft zelfs een normale boezem:
[ afbeelding ]
You're welcome.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wist ik niet. Thanks voor het weetje.
Eerder op een Guusje Nederhorst met een kater.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat zie je in de praktijk maar weinig. Zelfs in de krant als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar daar is het niet omOfficieel moeten we woorden in een andere taal in de eigen taalomgeving cursiveren.
Mijn kennis van country houdt op bij John Denver en Garth Brooks.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze heeft wel een paar bekende hits gehad.
Ik vind het vaak wel leuk om te doen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat zie je in de praktijk maar weinig. Zelfs in de krant als ik me niet vergis.
Ook geen onaantrekkelijke dame.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:42 schreef waht het volgende:
Een Monique Samuel voor dit topic:
[ afbeelding ]
Die is van het scharen en tuinbroeken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:42 schreef waht het volgende:
Een Monique Samuel voor dit topic:
[ afbeelding ]
Ohjee het topicniveau trekt NWSers aanquote:
Deze is wel vrij bekend.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn kennis van country houdt op bij John Denver en Garth Brooks.
Pas maar op, straks komt hij wiens naam niet genoemd zal worden weer langs met zijn cape.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ohjee het topicniveau trekt NWSers aan
Maar ook arrogant en neerbuigend.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die is van het scharen en tuinbroeken.
Het zegt me echt niets. Vind 't ook niet zo mooi.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Deze is wel vrij bekend.
Van de soundtrack van Pearl Harbor..
Baas!quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat niet alleen ik ken alles al van Google maps Weet alles al zonder kaart te vinden..
Ik vind het knap.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat niet alleen ik ken alles al van Google maps Weet alles al zonder kaart te vinden..
quote:In marokko had zijn kop eraf gegaan als straf.leuk zo'n artikel uit het wetnboek ban strafrecht.soms moet jewel voor eigen rechter spelen in dit verband VERZIEKTE K.T LAND .langzaam aan dood spuiten mooie marokaanse k.t junk ........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |